1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la A6 Allroad C6 - antigel - termostat - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C6 (2006 - 2011)' creată de AndreiDimi, 16 Mar 2019.

  1. AndreiDimi

    AndreiDimi 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2015
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Audi A6 C6 Allroad 2008 ASB
    Va salut cu respect, am următoarile eroari:
    1 Fault Found:
    001681 - Fan 1 Control Circuit: Short to GND
    P0691 - 000 - -
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100000
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 254
    Mileage: 109825 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 10:29:45
    1 Fault Found:
    001681 - Fan 2 Control Circuit: Short to GND
    P0691 - 000 - -
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100000
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 254
    Mileage: 109825 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 10:29:45

    Am verificat cele doua rezistente din stânga fata sunt intacte, ma poate ajuta cineva dacă a întâmpinat sa nu meargă amble electroventilatoare?
    Mașina este Audi A6 C6 4f Allroad 3.0 TDI, Quattro, cod motor ASB.
    Mulțumesc anticipat.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vad ca amandoua au aparut fix in acelasi timp.

    Verifica-le mufele si vezi ce fir comun au, probabil acolo este problema ta.
     
  3. AndreiDimi

    AndreiDimi 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2015
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Audi A6 C6 Allroad 2008 ASB
    Ok Audi66, am sa verific, trebuie suportul de radiator jos sau doar îndepărta puțin?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Trebuie sa dai scutul jos si sa te bagi sub masina.

    Gasesti ambele mufe in niste cleme, spre partea pasagerului.
     
  5. AndreiDimi

    AndreiDimi 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2015
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Audi A6 C6 Allroad 2008 ASB
    Salut,
    Azi am demontat ventilatoarele, am pus curent 12 v direct pe mufele lor pe cei doi pini groși și au pornit ambele. Le-am montat pe mașină dar nu pornesc. Erorile de mai sus persista. Pe partea stânga a mașinii am descoperit doua fire maro care aveau oxid, le-am curățat bine pentru ca am crezut ca nu fac contact dar fără succes. A mai avut cineva problema asta "Control Circuit: Short to Ground "?

    Are cineva o schema cu locația sensorului de lichid de răcire a motorului ?

    Știe cineva o diagrama cu relele și siguranțele pentru AUDI A6 C6 ALLROAD 2008 MOTOR ASB, volan pe dreapta ? Nu reușesc de nici un fel sa pornesc electroventilatoarele. Mulțumesc frumos.
     
  6. jeles 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2021
    Locație:
    Oltenița
    Masina:
    A6 C6 Allroad, 3.0 CDYA, 2010
    Salut,
    La masina mea un Audi A6 C6 Allroad an 2010 am incercat sa verific ventilatoarele și nu a fost chip să le văd mergând.

    - apa in bord nu urca mai mult de 90 grade C
    - eroare în VCDS nu am pe ventilatoare

    Cu toate astea oricât aș lasă mașina să meargă accelerata, ne accelerata, ventilatoarele nu pornesc.
    - Am incercat sa le verific din VCDS, dar vezi poza.

    Știu, am mai citit pe forumuri răspunsuri precum cărora ventilatoarele pornesc la nevoie și eu poate nu am avut nevoie, dar nu e răspunsul pe care îl caut. Vreau sa fac cumva sa le pornesc sa vad sigur că merg pentru a-mi scoate din cap acest pitic.

    Multumesc
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Incearca cu un VCDS original, doar cu contactul pus, nu cu motorul pornit.
     
    CM 5 apreciază asta.
  8. jeles 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2021
    Locație:
    Oltenița
    Masina:
    A6 C6 Allroad, 3.0 CDYA, 2010
    Am incercat doar cu contactul pus, acelasi mesaj ca si in poza de mai sus. Ce-i drept nu am folosit un vcds original ci o clona cu care am lucrat si lucrez de foarte mult timp fara probleme.
     
  9. vidoo

    vidoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2011
    Locație:
    Câmpulung Muscel
    Masina:
    Audi A6 ALLROAD, 3.0 TDI 2008 ASB
    Salut colegi forumisti.
    Am următoarea problemă la un audi a6 allroad din 2008, motor 3.0 ASB . Am să descriu cronologic problemele, ca să vă puteti da seama ce am constatat și ce am înlocuit , poate mă puteți ajuta cu ce ceea ce am de făcut în continuare.
    Undeva în luna aprilie nu a mai băgat căldură , uneori băga doar la ralanti si numai după pornirea motorului. A venit vara, nu prea am mai acordat atentie căldurii, AC-ul a funcționat bine... toate bune până prin august, când mi s-a aprins becul de nivel lichid răcire. Am completat cam 1 litru, între timp a venit luna septembrie a trebuit să iau masuri cu căldura. Pe VCDS singura eroare era la pompa V50 ” upper limit excedeed” deci avea aer. Am făcut otput test pe toate componentele sistemului de climatizare , toate ok, în afara de eroarea menționată, care persistă. Am curățit pompa si supapele acesteia, am verificat caloriferul de căldură - nu este înfundat, am schimbat lichidul de răcire( am efectuat inițial câteva cicluri până la 90 grade doar cu apă distilată după care am eliminat-o), am schimbat pompa de apă. Motorul stă la 90 grade, se încălzește corect, trage bine, nu scoate fum. Cădură... nu, eroarea aceeași. Am pus bloc de valve nou, aceeași eroare, aceeași problemă. Am observat presiune cam mare în vasul de expansiune cu motorul la 90 grade , iar pierderea de apă persistă, pierde undeva la 1litru la 3000 km dar numai in condițiile unui mers agresiv, pierde pe la supapa capacului de la vas- deci suprapresiune, cu toate că furtunele sunt tari dar pot fi strânse cu mâna când motorul funcționează, adică acea suprapresiune se face doar la turații mari. Am schimbat și capacul vasului de expansiune- nici un rezultat. Pe aerisitorul de pe returul caloriferului iese aer continuu cu motorul pornit si la 90 grade deci pe undeva îmi intră gaze în instalația de răcire. Înainte de a verifica chiulase sau garnituri de chiulase o sa mai schimb răcitorul de gaze cu vana de control a acestuia, și furtunul cu vestita supapă dintre turul și returul caloriferului.
    Îmi cer scuze pentru romanul scris aici, dar poate mă puteți ajuta cu un sfat, o idee, având în vedere cumulul de simptome prezentate.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Te dau banii afara din casa acum de sarbatori ?
    Blocheaza EGR-ul ca sa vezi daca el e cauza.

    Nu, nu ducandu-te pe la strungari sa iti construiasca placuta la mm.
    Ia un cleste de tabla si iti construiesti singur placuta din orice conserva, dupa dimensiunea garniturii (oricum trebuie demontata teava ca sa o blochezi).
    Intr-adevar rudimentar, dar functioneaza (atat cat sa elimini o cauza).

    Dar, 90% eu zic ca e o garnitura de chiulasa vinovata.

    upload_2022-12-7_15-53-22.jpeg
     
  11. vidoo

    vidoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2011
    Locație:
    Câmpulung Muscel
    Masina:
    Audi A6 ALLROAD, 3.0 TDI 2008 ASB
    Multumesc audi66, m-am gândit să blochez EGR-ul sau sa îi fac un by-pass circuitului de apă al racitorului, dar am apucat și l-am comandat, luni voi face operațiunea la service. Dacă nu se rezolvă, mă așteaptă garnituri de chiulase, sau chiulase...+ operațiunile și consumabilele necesare... asta după sărbatori, ai dreptate. Oricum postez rezultatul, pentru că mă intrigă foarte tare de ce nu scoate fum, abur, nu sunt gaze sau ulei în vasul de expansiune, nu e antigel în ulei , si nici la testul de presiune al instalației ( facut la service cu echipament adecvat) nu pierde nimic.
     

Distribuie pagina asta