1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la A6 C5 (termostat - electroventilatoare -antigel) - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de awer21, 28 Noi 2009.

  1. dany04ncs

    dany04ncs 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2011
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi A4/2003/1.6. Audi A4 B7 2.0 TDI 103 kw cod motor BRE
    Salut,problema s a rezolvat! Garnitura de la capacul vasului de expansiune stricata rau...am inprovizat una din un furtun si este totul ok acum...sper sa vada si colegu iulialexandruaudia6...multumesc !
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de ce nu cumperi un buson nou de la vasul de expansiune ? Costa maxim 40-50 lei buson nou AfterMarket sau aproximativ 120 lei original. Asta ca sa stai linistit pe viitor.
     
  3. iulialexandruaudia6

    iulialexandruaudia6 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2015
    Locație:
    giurgiu
    Masina:
    a6 , 2.4 benzina , 1998
    la mine nu mai are deloc garnitura pe capac . cu problema cu aerisitul instalatiei de raciree... las-o sa ajunga la 90 de grade pana deschide termostatul .. o lasi sa-si faca circuitul ,o sa scada nivelul din vasul de expansiune si cand se raceste motorul completezi cu antigel . eu am rezolvat-o prtial , mai am sa completez dupa ce se raceste
     
  4. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Cauta la dezmembrari capac vas expansiune, eu asa am luat cu 30 lei din TM. Alea nu se prea vand asa ca ai sanse mari sa gasesti unul ca nou.
     
  5. zexxe

    zexxe 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad
    Inlocuire ventilator cu vasco-cuplaj . Sfaturi PLS

    Vreau sa stiu daca cineva a reusit sa treaca de la ventilator cu vasco-cuplaj, la electro-ventilator.
    Eu as dori sa scap de efectul de inerție atunci cand vasco-cuplajul intra in actiune.
    Ma gandeam sa pun un ventilator electric de mare putere ( 40-50 amperi ), care sa-l porneasca o termocupla in doua stadii si legatura electrica sa se faca prin intermediul unui releu.
    PS : Este vorba de un Audi S6 4.2 V8 an 2003
     
  6. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Nu am citit sa faca cineva trecerea asta,dar nu cred ca este imposibil...ba chiar foarte posibil....singura problemq o vad doar la montarea ventilatorului electric si aici ma refer la prinderile pe trager...iar acum stau si ma gandesc daca exista vreun c5 ....cu ventilator electric ,fara vascocuplaj...si nu cred( asta iti facea trecerea mult mai usoara...adica exista un trager conceput sa poti incorpora in el ventilatorul electric).
    Intrebare...te supara efectul de inertie? Sau ai deficiente pe racire?
     
  7. zexxe

    zexxe 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad
    Doar efectul de inertie ma supara , racirea functioneaza perfect.
    Ps: Passat 5.5 W8 are sistemul de racire total electric :(
    Preferam ca si S-ul meu sa aibe.
    Am sa ma informez pe forumurile de afara, sa vad daca cineva a facut aceste modificari.
     
  8. naniacostin

    naniacostin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 allroad c5
    se fac masiv pe 2.7bt de allroad...exista si o schema cum se face..cred ca pe audizine am vazut...
     
  9. zexxe

    zexxe 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad
  10. naniacostin

    naniacostin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 allroad c5
    nu cred ca ai nevoie de alt alternator..sincer..cam toate masinile au eletroventilator..si au alternator de 100..120amp max..la opel nu am gasit unul mai mare..si omega ce am avut.o avea chiar mai multe dotarii cat allroadul actual.
     
  11. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    Am si eu o problema la masina din semnatura cu instalatia de racire, sunt nevoit sa postez deoarece in aria de A4 B6 au fost doi useri cred cu aproximativ aceeasi problema dar posturile sunt vechi si nici nu mai scris daca au rezolvat problema si in ce fel.
    Firul povestii este urmatorul:
    Temperatura lichidului de racire incepuse sa se opreasca intre valorile de 75-90 grade. Eu avand senzorul G62(OEM) cumparat de mai demult, primul lucru a fost sa il schimb, stiam ca am o problema la el ca uneori cadea brusc acul de la 90 de grade si apoi urca la loc. Toate bune dupa schimbarea senzorului, primele drumuri prin oras motorul se incalzea normal la 90 de grade. Am iesit afara din oras, pe tot parcursul drumului temperatura a stat aproape de linia de 90 de grade (87-88 probabil), cum am intrat inapoi in oras a revenit la 90. La urmatorul drum cu masina a revenit povestea cu scaderea treptata, mai intai pe la 80 si ceva, apoi 75, in cele din urma temperatura maxima la care creste este 70 de grade.
    Am schimbat termostatul(Behr) si la fel face. Am dus masina in service, a mai fost termostatul(Vernet) inlocuit inca o data si iar nici o schimbare. Oamenii de acolo inclina spre pompa de apa. Eu din ce am inteles, aceasta daca ar fi fost defecta ar fi trebuit sa incinga motorul.
    Cateva precizari: vascocuplajul se invarte usor la pornirea motorului, daca pui mana pe el se opreste. Antigel nu pierde, de ~4 ani nu am completat niciodata. Nu bolboroseste, nu face nimic. Electroventilatorul de la clima este ok si el, nu porneste. Am verificat temperaturile si pe tester, pe bord aveam 70, iar pe VAG 73. Caldura am in masina.

    Poate cineva s-a mai lovit de aceasta problema si ma poate ajuta, pana sa incep sa desfac masina.
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca pompa de apa nu ar baga destul debit, nu s-ar face circuitul eficient prin motor-radiator si ar trebui ca temperatura sa creasca ceea ce nu se intampla, e invers, deci eu zic sa nu te apuci de desfacut degeaba. Problema pare sa fie doar din termostat.
    Oricum, in sezonul rece si la mine are cateodata fluctuatii de temperatura, in sensul ca daca ajunge la 90 si stau mai mult la relanti sau ma deplasez incet, cu motorul neturat, scade putin temperatura, iar apoi cand ii dau cox se duce iar la 90.
    Sa nu fie si la tine ceva de genul asta. Oricum, inainte insa de a face orice interventie in alta parte, cumpara un termostat nou, original si pune-l pe masina. Abia apoi cauta altceva.
     
  13. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    Maestre, am schimbat deja 2 termostate si dupa fiecare situatia e identica, care sa fie sansele sa fie ambele defecte de noi ?
    La mine nu ajunge la 90, la 70 se opreste.
     
  14. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Daca tii caldura oprita iti sta apa la 90 grade?
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai schimbat, dar Vernet ?? Pot fi decalibrate de noi.
    Ia un termostat original, are codul 044 121 113, e vreo 100 de lei,nu e chiar o avere.
     
  16. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    @Stefan si cu caldura oprita tot 70 de grade
    @nucu primul a fost Behr, cu Vernet m-am trezit pe masina de la service...
     
  17. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Salut, "Makaveliftw" daca ai unitatea clima ca a mea poti face o proba a senzorului de temperatura apa in mers si vezi daca merge sau e decalibrat, vezi pozele de mai jos. Procedura de intrat in meniul ascuns la unitate e: ti apasat butonul (1) si in acelasi timp apasa butonul (2) in acest moment pe ecranul de la clima ar trebui sa vezi "C" in stanga, "C" fiind canalul de proba iar pe ecranul din dreapta vezi un numar, numarul fiind canalul de proba. Pentru a schimba canalele se apasa butonul (3 +) iar pentru a confirma canalul ce ne intereseaza se apasa din nou butonul (1 - OK4). Canalul pentru temperatura apei la unitatea mea e la "C"="34" mergi acolo apasa OK pentru a confirma canalul, mergi cu masina si fa un confrunt cu ce se vede pe bordul masini, la mine pe canalul 34 variaza undeva intre 87° si 92° in functie de mers iar in bord acul sta perfect la 90°. Bafta.
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Salutare,
    am o mica scadere a nivelului de antigel din vas , a fost la limita maxima, iar acum este undeva intre maxim si minim.
    Pot sa ma gandesc ca acea pierdere poate proveni de la faptul ca acum in sezonul rece merg pana se incalzeste antigelul/motorul cu instalatia de CGP (coolant glow plugs) pornita? Ma gandesc ca bujiile cand se incalzesc la incandescenta e posibil sa "consume" putin antigel ? Sau sa scot din calcul acest aspect si sa caut pierderea in alta parte daca scade nivelul in vas mai tare? Mersi.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ssitemul CGP nu are legatura cu pierderea ta. Cauti pierderea in alta parte.
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Aveam de doi bani sperante ca va fi de acolo...mi le-ai risipit :):undwech:
     

Distribuie pagina asta