1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ambele mufe se fixeaza intr-un suport, pe partea pasagerului. Ai acces la ambele daca te bagi sub masina.

    Apropo, vezi ca le-ai cam incurcat.

    Cel de pe partea soferului este FAN 1 (Clima).
    Cel de pe partea pasagerului este FAN 2.
     
    Ultima editare: 29 Noi 2017
  2. Florin Gradila

    Florin Gradila 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Meppen,Niedersachsen,Germany
    Masina:
    Audi A6,4F Limousine ,2,7 TDI ,2010
    Acum am vazut , era cea de deasupra. am rezolvat am scos mufa si nu mai porneste. Mersi mult. O seara frumoasa iti doresc.
     
  3. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    ai acces la mufa in partea dreapta .. dar atentie ca acolo este mufa si de la ventilatorul 2 , trebuie sa dai scutul jos.
    pentru schimbul modulului ai nevoie sa dai bara jos si sa tragi radiatoarele in pozitie de service...
     
  4. Florin Gradila

    Florin Gradila 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Meppen,Niedersachsen,Germany
    Masina:
    Audi A6,4F Limousine ,2,7 TDI ,2010
    Am scos deconectat mufa de la ventilatorul mare, sa oprit acum este in regula. Acum nu ramane decat sa caut un modul mai intai, problema este ca nu stiu o serie a lui sa il pot cauta fara sa am surpriza ca iau un modul care practic nu este compatibil cu modelul meu. Daca mai aveam o masina si aveam cu ce sa circul era simplu ca il demontam si faceam foto la abtibildul dupa releu. Ce am gasit pana acum este seria la motorul de ventilator cu elice cu tot, costa in jur de 75€ nou aici in Germania dar este fara modul.
     
  5. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Salut, vreau o parere. Inainte incepea sa bage aer caldut deja dupa vreo trei km. Vara aceasta am golit tot sistemul de racire, si am bagat G13 original VW/AUDI cam 60% antigel 40% apa demineralizata. Si acum mi se pare ca imi baga cald cu mult mai tarziu ca inainte, trebuie sa fac cam dublu de ce faceam inainte. Pe urma baga cald fara nici o problema, errori pe vag nu sunt.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Antigelul se incalzeste mai greu decat apa.
    Daca mergi doar pe apa, iti baga caldura imediat. :)
    Eu merg cu AC cuplat in permanenta de ceva ani, fie ca e iarna sau vara, baga caldura destul de rapid.
     
  7. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Eu tot am AC cuplat intodeauna, adica led-ul ECON-lui e stins.
     
  8. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Aurel G, Supplementary heater este pe Auto?
     
  9. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
  10. Florin Gradila

    Florin Gradila 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Meppen,Niedersachsen,Germany
    Masina:
    Audi A6,4F Limousine ,2,7 TDI ,2010
    Va salut, stiti cumva care din ventilatoare este numarul 1 si numarul 2 ? Banuiesc ca modul 1 este calculatorul dupa ventilator 1 dar problem,a este care din cele 2 este notat cu nr 1.
    am doua erori pa vag.
     
  11. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    1 e cel mare
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Postul meu nu l ai citit cand ti-am dpus ca ai incurcat ventilatoarele ?
     
  13. Florin Gradila

    Florin Gradila 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Meppen,Niedersachsen,Germany
    Masina:
    Audi A6,4F Limousine ,2,7 TDI ,2010
    Nu am vazut mesajul,scuze. Acum am vazut mesajul, problema este ca nu stiu la care din ele este problema. Cel din partea soferului functioneaza non stop, acum i am scos mufa si sa oprit, poate sa fie eroarea din ventilatoruil din partea pasagerului? Prima data am scos mufa de la vent din partea pasagerului si cel din stanga functiona in continuare , abia dupa ce am scos a doua mufa sa oprit. Acum problema e ca nu stiu daca este modulul sau ventilatorul 2 defect. Daca este modulul 2 defect este un avantaj ca il schimb pe dedesubt si nu mai demontez bara si tragerul.
     
    Ultima editare: 2 Dec 2017
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    audi66 se pare ca nu, si ii place sa se repete ca sa am eu de treaba. :)
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Problema ta este la ventilatorul de clima.
     
  16. cymb 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A6 Quattro 3.0 TDI CDYA 2009
    Buna ziua.La masina din semnatura ( A6 C6 Avant /2009/3.0 TDI/ CDYA) am urmatoarea problema: de 5 zile ventilatorul de pe partea soferului nu mai functioneaza , cel de pe partea pasagerului , din momentul pornirii motorului lucreaza la turatie maxima si se opresste cam la 30 secunde dupa oprirea motorului.Am fost la reprezentanta si fara sa puna testerul , mi-a spus ca trebuie inlocuit-2710 lei.In mers ,temperatura oscileaza intre 70 si 90 grade.Este posibil sa fie alta cauza? Momentan nu am posibilitatea efectuarii unei scanari.Multumesc.
     
  17. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Fara scanare nu ti ramane decat sa faci ce ti au spus aia in service/nici noi nu putem stii/cauze sunt multe.
     
  18. cymb 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A6 Quattro 3.0 TDI CDYA 2009
    Ok.Multumesc
     
  19. cymb 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A6 Quattro 3.0 TDI CDYA 2009
    Revin cu eroarea aparuta la scanare.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Schimbi modulul ventilatorului daca ai verificat cablaj/mufa si sunt ok.

    P.S Exista si nou, aftermarket, dar costa undeva la 250€.
     
    cymb apreciază asta.

Distribuie pagina asta