1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A mea e din 2005, nu are legatura garantia.
    Te duci la reprezentanta cu talonul si intrebi. Nu te costa nimic.
     
  2. ClaudiuR

    ClaudiuR 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9,2.0TDI quattro,2016 DeTA
    Multumesc, voi suna de luni sa vedem poate o rezolv fara sa cumpar ventilatoare la 4400 ron.:))
     
  3. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Rechemarea, din ce mi-au spus mecanicii, e facuta pentru alta problema sesizata. Dar poate e inclusa si a ta, nu poti sti sigur.
    La unele masini porneau ventilatoarele de capul lor, in stationare, sau nu se mai opreau.
    S-au primit plangeri de la proprietari, ca-si gaseau masinile dimineata, fara baterie.
    Am auzit si versiunea ca era pericolul de a lua foc ceva pe acolo.
    Deci poate fi si ceva doar de protectie.
    Nu mai tin minte daca a inlocuit vreun modul sau doar au mai pus unul. Am vazut doar cand il instalau. Poate ai noroc si iti rezolvi problema doar prin operatiunea asta.
     
    Ultima editare: 29 Mar 2015
  4. ClaudiuR

    ClaudiuR 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9,2.0TDI quattro,2016 DeTA
    Am sunat astazi si erau vizate doar modelel pana in 2008. Astept in continuare pareri despre rezolvarea problemei si interpretarea codurilor de eroare.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    P0481 - Cooling Fan 2 Control Circuit Malfunction

    Possible causes

    - Faulty fan control relay
    - Faulty cooling fan 2
    - Fan control relay harness is open or shorted
    - Fan control relay circuit poor electrical connection
    - Fan cooling fan harness is open or shorted
    - Fan cooling fan circuit poor electrical connection

    Problema ta este una electrica, verifica mufa/cablajul ventilatoarelor. Poti incerca curatarea mufei cu un spray de contacte, vezi sa nu fie ciupit/intrerupt cablajul pe traseu.

    Verifica releele 1, 2 si 3 din cutia ECU.
    1 -Radiator fan run-on control unit (J69)
    2 -Radiator fan 1nd speed relay (J26)
    3 -Radiator fan 3nd speed relay (J135)
     
    Ultima editare: 29 Mar 2015
    Radu83B apreciază asta.
  6. ClaudiuR

    ClaudiuR 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9,2.0TDI quattro,2016 DeTA
    Am sa le verific. Imi poti spune te rog unde se afla aceasta cutie?
     
  7. ClaudiuR

    ClaudiuR 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9,2.0TDI quattro,2016 DeTA
    Am studiat putin mai atent masina si ventilatorul de pe partea soferului porneste, cred ca e cel mai mare nu? Azi am observat ca porneste si daca pun contactul fara sa pornesc motorul si daca il iau mai merge 30 de secunde. Am citit foarte multe pareri pe forumuri. Nu a patit nimeni o situatie similara?
     
  8. ClaudiuR

    ClaudiuR 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9,2.0TDI quattro,2016 DeTA
    Va cer ajutorul din nou! Am verificat azi ventilatoarele. Ele au 2 mufe(una pe fiecare ventilator) cu 4 fire. 2 groase, unul de plus continuu altul de minus si 2 fire mai subtiri, unul am inteles ca este de plus de pe contact pe care apare tensiunea cand se pune contacul iar cel de-al 2-lea ar fi de comanda. Am verificat ventilatorul din dreapta(cel mic) si el functioneaza normal, porneste cand pornesc AC si se opreste cand il dezactivez. cel mare de pe partea soferului dupa cum am spus merge continuu. Am incercat inversarea mufelor de la cel mic la cel mare si supriza si acesta mergea frumos cand porneam/opream AC-ul. de aici am tras concluzia ca ventilatoarele sunt perfect functionale, nu cum au spus cei de la reprezentanta sa schimb ventilatoarele ca sigur ele sunt de vina la 6000 ron. am verificat apoi cablurile ce intra in mufa. pe cel care functioneaza corec pe ac pe acel fir subtire de comanda, cand ac nu era pornit aveam aprox 1.2 iar cand il porneam si incepea sa invarta aprox 1.7. Pe cel care merge continuu surpriza am 12-14. Problema mea cred ca e mai de sus, deoarece pe firul ala de comanda vine o tensiune prea mare cum imi dadea si in codul de eroare (short to plus, high voltage-ceva de genul) Va rog sa ma ajutati ce poate fi si cum pot rezolva? Poate sa fie un releu? unde se afla releele de ventilatoare ca am cautat locatia lor vreo ora si nu am gasit nimic. Please Help!!!
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Locatia releelor.
     
  10. ClaudiuR

    ClaudiuR 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9,2.0TDI quattro,2016 DeTA
    Nu cred ca este acolo. Poate confirma cineva cu siguranta? am desfacut si sunt vreo 2 relee. sau vreo schema care sa indice exact pozitia?
     
  11. ClaudiuR

    ClaudiuR 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9,2.0TDI quattro,2016 DeTA
    Termocupla daca ar fi blocata pe deschis ar porni ventilatoarele? Ea da comanda?
     
  12. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Salutare, colegilor! Am si eu o problema cu lichidul de racire. Dupa cate am observat il cam "mananca" Banuiesc ca nu are chiulasa fisurata sau ceva de genul. Un mecanic in reprezentanta zica ca se cunoaste la pornire daca e chiulasa sau garnitura. Stiti cumva ceva despre asta? Porneste bine, nu sunt probleme de genul. Conducte sparte n am sesizat. Cel de la radiator-termostat e ok, cat si cel de la vas. Am sesizat ceva lichid negru in tavita de la EGR cooler. Nu am putut prea bine sa mi dau seama daca e doar ulei sau ulei si antigel. la trepidatii se vede vibrand cam ca apa, nu ca uleiul. Se poate sa se fisurat ceva pe acolo si sa l dea afara ? Exista si alta varianta pt aceasta pierdere de antigel? Multumesc anticipat!
    PS: ClaudiuR. Termocupla nu reprezinta ansamblul de ventilatoare in sine??
     
  13. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    La mine pierdea pe la radiatorul (caloriferul) care da caldura in habitaclu, era fisurat.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Apr 2015
  14. ClaudiuR

    ClaudiuR 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9,2.0TDI quattro,2016 DeTA
    Nu mai stiu ce sa mai zic nu ii dau de cap. sper sa gasesc schema electrica ale ventilatoarelor sa pot lua fiecare fir la verificat sa nu fie in scurt pe undeva.
     
  15. ClaudiuR

    ClaudiuR 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9,2.0TDI quattro,2016 DeTA
    Azi am facut un drum mai lung si cand am ajuns acasa am constatat surpriza. Ventilatorul nu mai mergea de nebun. Am mai dat o tura si nimic. Dupa cateva ore cand am plecat a inceput iar. Am fost sa fac o diagnoza si din cele 2 eroari a mai ramas una
    001682 - fan 1 control circuit: short to plus p0692-000--

    Freeze frame:
    Rpm:0/min
    Speed: 0.0 km/h
    Temperature:37.8c
    Mass air/rev:1192.6mg/str
    Duty cycle:95.5%
    Temperature 849.6c

    Ce este temperatura aia de 849c am gasito pe modulul engine la canalul 99.
    O fi vreun senzor care e stricat dar care???
     
  16. ClaudiuR

    ClaudiuR 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9,2.0TDI quattro,2016 DeTA
    Intre timp am aflat ca acea temperatura de 849.6C este de la senzorul de temperatura de la turbo. `temperature sensor before turbocharger` Eu cred ca nu este in regula. Imi poate spune cineva ce temperatura are pe acel senzor? chiar si cu motorul rece? eu am aceeasi temperatura tot timpul. Poate fi gasita pe canalul 99.Poate fi aceasta cauza problemei mele cu ventilatoarele care merg in continuu?
     
  17. JigSaw

    JigSaw 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    Palma de Mallorca
    Masina:
    A6 3.0 V6 BMK quattro 2006
    Azi am completat 400ml antigel dupa 8000km . am verificat uleiul si pare ok(se apropie schimbul), pe capac sau joja nu exista spuma, nivelul uleiului e acelasi de cand am cumparat-o. Temperatura sta la 90, masina merge ireprosabil. Posibil sa fie vreun furtun fisurat sau altceva... nu stiu. Sper sa fie orice, dar nu garnitura de chiulasa sau mai rau, chiulasa .Sa ma sperie aceasta situatie? Sa sa stau calm si sa verific la un service ,cauzele?!?! Problema mea cu speriatu este pt ca nu sunt in tara unde as putea rezolva mai repede si ca timp si ca bani. Sunt tocmai La Madrid si plec spre Palma de Mallorca si anung in august in Romania. Asa ca orice ar fi...reprezentanta ma mananca :))) sau eventual poate imi zice cineva pe unde sa dau un ochi sa verific.
     
    Ultima editare: 20 Apr 2015
  18. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Salutare!
    JigSaw, sunt in aceeasi situatie ca si tine. Eu nu am monitorizat cat completez ocazional. Scurgeri pot fi multe. Eu am sesizat ceva lichid pe egr cooler. E negru, dar totusi nu are consistenta uleiului... Poate fi combinat cu antigep, nu stiu. Din cate stiu eu , cand ai garnitura ciupita, in general , iti umfla apa in vas de la presiunea gazelor care pătrund pe traseul de răcire si radiatorul e gol. Am mers cu un Mitsubishi L200 care avea problema asta sau era suspectat de asta. Vasul plin, radiatorul completat zilnic si multa funingine pe capacul de la radiator . Nu cred că e garnitura. Daca te avanti in depistarea problemei dai si tu semn cand descoperi. Numai bine!!!
     
    Ultima editare: 22 Apr 2015
  19. ClaudiuR

    ClaudiuR 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9,2.0TDI quattro,2016 DeTA
    Eu am rezolvat problema mea schimband modulul de control de pe ventilator. acum e ok.
     
  20. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Poti sa detaliezi , te rog??? Ce modul de pe ventilator?? Care e legatura intre ventilator si pierderea de antigel?? Vorbim de o scurgere/consumare(Doamne fereste!!)
     

Distribuie pagina asta