1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C7 - antigel - termostat - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de barladi, 26 Dec 2015.

  1. nutzu89

    nutzu89 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a6 c7 2011
    E motiv de bucurie ca ajunge la 90:)))...la mn pe oras abia daca se ridica o linie la apa:))iarna asta nu am vazut sa ajunga la 90 deloc:))
     
  2. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Eu pe iarna mi-am scos plasticul care vine deasupra radiatoarelor sa am acces foarte usor la linoleumul pus intre radiatoare. Cand e ff frig acopar complet radiatorul, la temperaturi peste zero e acoperit cam 60%.
    Am activat in bord LapTimer si vad in permanenta temperatura la ulei. Daca se duce peste 100 mai eliberez nitel radiatorul.
    Cam empiric pentru o astfel de masina, dar macar am caldura si motorul merge in parametri.

    Dar, problema cu incalzirea motorului este si la motoarele ultra ? Din ce stiam ultra este un motor aproape reproiectat, fara legatura mare cu generatia anterioara de 2 litri. Cel putin instalatia de racire este reproiectata complet, din ce am citit pe internet...si m-am gandit ca au rezolvat si problema asta. Condus si un A3 cu motor de 1.6 diesel de 105 cai...care se incalzeste fantastic de repede, nu-mi vine a crede cat de repede ajunge in 90 grade....
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pe ultra urca la 90° in maxim 10 minute si nu scade niciodata nici macar o linie... deocamdata. :) La mine temperatura minima este de 5° ce-i drept, dar si cand au fost sub -6° cam tot asa a fost.
     
  4. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    La ultra urca imediat la 4 linii si nu scade indiferent de temperatura de afara. Si da caldura dupa 2-3 minute de la pornire. Eu tin masina in subsol, unde am minim 7-8 grade cand afara sunt cu minus.
    Pana la voi cei cu C7 prefacelift, nu am mai auzit la vreo masina sa stai sa acoperi radiatorul.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, deci ca si in topicul despre A4 B8 va aduca la cunostinta urmatoarele deoarece vad ca nu incetati:

     
  6. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    Important sa lasati eventualele mesaje care ar rezolva problema


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ei doar intreaba si pe urma nu mai scriu nimc, cum au rezolvat. Tipic romanesc.
    Aici pe topic mesajele despre problema cu incalzirea trebuia sa sune asa: am avut problema asta ... si am rezolvat asa ...

    Fara alte intrebari repetate de 100 ori aiurea si inutil de ajunge un topic la zeci / sute de pagini in care de fapt nu sunt solutii ci doar intrebari.
     
    RussuAudiA6, Audi_MST și dvr apreciază asta.
  8. MC 313 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Locație:
    Hunedaora
    Masina:
    Audi A6 4G C7 3.0 BiTDI 313 hp an 2013
    Sincer sa spun am lăsat asa nu mai imi fac griji.
     
  9. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Deranjez cu o intrebare. Mi-am comandat kitul de distributie si pompa de apa...Pe langa imi trebuie si antigel, si aici imi da cu virgula:
    -dupa seria de sasiu cica imi da G13, insa pe vasul de expansiune este inscriptionat G12. Ma lamureste cineva ce sa cumpar? Multumesc mult.
    In caz ca e nevoie, seria de sasiu este: WAUZZZ4G8DN094241
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  11. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Citisem si acel topic....dar mi-a starnit curiozitatea faptul ca pe seria de sasiu imi dadea G13 iar pe vas scrie G12.
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poate in 01/2013, odata cu masina ta, nu exista inca G13-le.
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Iarasi am un pitic care nu imi da pace.:) Trebuie sa schimb radiatorul de la intercooler.:(
    Acum am antigel G12 (Roz), iar din ce am auzit eu G13 (Mov) este mai bun ca protectie si proprietati. Ce sa fac: pun inapoi tot G12 sau golesc toata instalatia si pun G13? :uhm:
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poti doar completa cu G13, e compatibil cu G12-le existent in instalatie.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ultimul a fost G12++, acum reprezentanta foloseste G13.
    Eu as goli instalatia si as pune G13, ca sa fie treaba facuta ca la carte.
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poate si asa, insa la final va fi doar o proportie mai mare de G13, oricum ramane o cantitate deloc neglijabila in instalatie. Sa nu se inteleaga ca cele doua nu sunt compatibile.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, nu vei reusi sa scoti toata cantitatea din motor.
    Eu l-am inlocuit de 2 ori intr-o zi, dupa care l-am testat cu un densimetru.
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Va multumesc de lamuriri.:hi: Eu am de gand sa golesc instalatia, apoi pun G13 pentru cateva zile, dupa care il golesc si pun din nou G13 la concentratia normala.

    Ramane apoi sa modific pe vasul de espansiune tipul, nu vreau ca la schimbul distributiei sa imi amestece cu G12.:)
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Cristi, stiam de acest topic (sincer imi parea ca trecuse mult mai putin timp cand ai completat ultima postare), dar nu eram sigur ca trecerea la ultimul antigel este benefic. De completat este una, dar sa faci schimbul complet credeam ca altfel stau lucrurile. Fiecare mecanic isi are parerea lui, dar cel mai mult m-a preocupat discutia despre un anumit filtru din instalatia de racire ( unde este si ce face este inca un mister pentru mine :) care se poate infunda. Concluzia la care am ajuns este ca noul G13 este mai putin daunator pentru plastice, garnituri si partile metalice, deci este mai bun decat vechiul G12.
     

Distribuie pagina asta