1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Intretinere caroserie - produse folosite - cum procedam - Aplicare folie transparenta pe caroserie

Discuție în 'Detailing' creată de alex.petrariu, 25 Noi 2007.

  1. bogdan_TM

    bogdan_TM 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 | 2008 | 2.0 TDI (CAGA)
    Ei, cum să mă supăr!? :sm4: De-aia am și băgat smiley-ul ăla după ce am zis că am găsit 'secretul'... La glumă am zis-o și eu... :) Că doar n-am găsit eu crema / ceara / sealant-ul de care nimeni nu a mai auzit până acum și care e cel mai cel dintre ele. Am testat și eu o soluție de care am auzit și am vrut să mă conving dacă e ce trebuie...

    Până acum am mai clătit-o de două ori și văd că se menține bine 'shield-ul'. Spun clătit, pt că nu am folosit spumă activă sau șampon, nu a fost nevoie.

    După ce termin soluția asta, îi voi face o ceruire ca la carte, ca să văd diferența.
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Si dupa spalare cum faci: o lasi sa se usuce asa sau o stergi ? Se mentine acelasi efect si dupa doua spalari, ca prima data, sau se vede ca isi pierde efectul ?
    Sunt tentat sa imi iau si eu acest produs, plus cel pentru plastice externe. Am incercat multe marci, si nu gasesc nimic care sa ma multumeasca pe deplin.:(
    Am masina neagra, si ma chinuie mult mentinerea ei cat de cat curata. Caut si ceva mai usor de folosit, in medie pierd 3-4 ore la o spalare, imi termin spatele in ritmul asta.:)
     
  3. bogdan_TM

    bogdan_TM 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 | 2008 | 2.0 TDI (CAGA)
    Pana acum nu am sters-o dupa spalare din lipsa de timp. Am clatit-o si am plecat mai departe... Dupa cativa km...pana la destinatie s-a zvantat bine, se mai vedeau 'bule' foarte mici de apa.
    Am clatit-o deja de 4 ori, pentru ca pe strada unde am serviciul se rascheteaza drumul (fiind in plina campanie electorala :ermm:), asa ca de fiecare data cand am plecat acasa, era praf mult pe ea. Dupa a 4-a clatire parca se vede ca isi pierde din efect, dar tot sunt multumit de produs. Precizez ca nu l-am aplicat cum trebuie... buretele s-a imbibat cu apa pentru ca masina nu era uscata bine la momentul aplicarii solutiei.
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Inseamna ca daca ai fi sters-o dupa fiecare spalare, acum nu mai ramanea nimic din acel produs. Ar fi ramas complet fara protectie.
    Ca ai avut buretele umed nu cred ca este o problema, poate fi aplicata si pe caroseria umeda.
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Vin si eu cu o recomandare pentru cei care au pragurile si usile dedesupt pline de smoala si alte depuneri dificile, si mai ales cei care aveti masina deschisa la culoare. Dupa ce am incercat diverse metode si produse, astazi am folosit WD 40. După aplicare, in doua minute, am sters. Murdaria se lua asa de usor, ca nu imi vena sa cred. Cel mai bun produs il aveam sub nas, doar ca nu stiam cat poate sa fie de bun. Recomand.
     
    cogdao apreciază asta.
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    WD40 poate fi folosit si in zonele unde au fost stikere sau alte reclame cu o laveta microfibra buna. Este un produs minune :)

    Am trecut si eu pe Valet Pro PH Neutral Snow Foam super ok . Ceara si sealent -ul raman la locul lor dupa fiecare spalare. La asta mai adaug mirosul placut
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Am cumparat o bucata de "plastelina":) pe care intentionez sa o folosesc zilele ce urmeaza. Din cautarile mele am vazut ca nu este asa complicat, dar din experienta stiu ca lucrul cel mai simplu este cel mai complicat. :) Am nevoie de ajutor de la colegi care au folosit aceasta metoda de decontaminare, de sfaturi si consilii.

    Pe YouTube am vazut toti cum se indeparteaza zgarieturi, rasina de brad, semne din lac cu ajutorul lui WD 40. Este perdere de timp, nu functioneaza. :(
     
  8. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Îți trebuie un lubrefiant. Eu folosesc ONR (optimum no rinse) este un sampon. Dacă nu greșesc se folosește 15-20 ml la 1 L apa. Dai din belșug cu un pulverizator și apoi faci ștergerea cu argilă. Depinde și ce fel de argila ai. Fina, medie, hard, apoi indicat ar fi sa faci și un polish de finish ca sa corectezi eventualele urme lăsate de argila. Dar nu e obligatoriu.
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Samponul este bun si ala de spalat masina? Argila este albasta, nu stiu daca asta inseamna ceva. Daca dupa lucrare raman urme, aplic ceara de care ma folosesc acum.
    Dupa folosire, argila cum se conserva?
     
  10. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    ONR este dedicat și pentru așa ceva. De celelalte sampoane nu știu sa se folosească la așa ceva. Poți găsi și la Meguiars , Geyon, Sonax, soluții speciale pentru lubrefierea argilei. Dacă ai argilă de la Bilthamber, aceea merge și cu apa. În principiu cam toți marii producători de produse de detailing au soluții pentru decontaminare cu argilă doar ca sunt la cantități mici, pulverizatoare de 500 ml.
    La o utilizare folosești cam 50 gr.de argila.Eu de obicei o arunc acea bucata folosita dar o pot păstra și un apa o perioada., nu foarte mult.
     
    kojak13 apreciază asta.
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Multumesc mult pentru raspuns-uri.
    O sa caut pe aici acest lubrificant, sa vad dupa cat de practic sunt. Te tin la curent cu rezultatul.
     
  12. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Spor la treaba.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Multumesc mult!:)
     
  14. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Buna alegerea.
    Avand pH neutru nu afecteaza protectia decat foarte putin.

    Bune mai sunt produsele de spalare gen cel de Koch cel magic cum i se zice care adauga si ceva protectie la final.
    In vara ii dau A3-ului un polish de finish pentru a corecta micile imperfectiuni pe care le avea masina de la fostul proprietare dar si pentru a pregati lacul pentru Wolf's MJ :)

    Dupa asta trec pe prespalare cu Valet Pro Citrus ca pana acum + ceva nou, Koch samponul magic sau cel de la Wolf's fara clatire. Asta pentru a spala masia la autoservire si pentru a iesi safe.
    Asa nu mai sunt nevoit sa dau la final ceara lichida.

    Citrus + jet de apa + metoda celor doua galeti cu sampon fara clatire + jet de apa pentru ca sunt Toma necredinciosul.
    Cu 2 fise de petrom de exemplu n-am treaba. Samponul lor il dau in pasajul rotii unde se descurca OK.

    @Cata_ADC place efectul ?
     
    Ultima editare: 3 Iul 2016
    Cata_ADC apreciază asta.
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @Kspic mai repeta odata reteta , trebuie sa imi fac si eu rost de produsele tale
    Foarte ok , poate cel mai bun din cate am gasit :)
     
  16. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Reteta de spalare ? Sau ?
     
  17. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @Kspic

    da, din cate am inteles eu tu folosesti asa :

    1) prespalare vap cu presiune
    2) aplicare spuma activa - Valet Pro PH neutru si pe alocuri Citrus Splash
    3) clatire
    4) aplicare sampon cu protectie Koch Chemie Nano Magic Shampoo
    5) clatire

    Alte produse pentru intretinere intre spalari ?
     
  18. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    De obicei se recomandă aplicarea snow foamului direct pe masina murdară pentru a înmuia murdăria mai bine, odată aplicată după o prespălare aceasta nu mai are aderenta necesară. După aplicarea snow foamului se așteaptă între 2-5 minute - urmează clătirea , după aceea 2bucket method, spălarea propriu zisă cu mănușa din microfibre / lambwool / "tăieței" etc. La final clătirea și personal aplic o ceară lichidă între spălări .

    Catalin ai Wetcoat și tu în arsenal, baga-l pe ăla între spălările periodice sau cel puțin o dată la 2-3 spălări .
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Cosmin zis si facut am urmat sfatul tau si pot sa spun ca acum a curatat foarte bine suprafata vopselei
    Nu exista termen de comparatie

    Am achizitionat si lancea LS2 iar spuma obtinuta acum pe langa cea cu pompa manuala a fost exact ca si zapada - lapovita :))

    Am aplicat wetcoat-ul dupa fiecare spalare sincer ceva ma nemultumeste acum
    Au aparut niste urme asemanatoare unor umbre pe alocuri. Cand se pune praful pe ea ai impresia ca e usor patata zona,compararia mai exact poate fi facuta cu niste vene sau nervuri

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  20. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Mai pot fi urme de la apa dura Cataline, m-am confruntat si eu uneori cu urme de genul, dar de obicei apar cand stergerea nu e facuta corect sau cand e apa dura. Eu am un filtru de dedurizare a apei si si face treaba cat de cat.
     

Distribuie pagina asta