1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Joja ulei si/sau martor nivel ulei la minim - avertizare presiune ulei - motor diesel la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bigarel, 28 Dec 2008.

  1. Butaraul 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 S-line 2.0 140 cai
    Buna ziua, am si eu o problema foarte ciudata la masina, se tot aprinde martorul ulei minim (galben) si pe joja imi arata uleiul peste maxim. Daca inchid si deschid capota, dispare dar apare dupa ceva timp (se aprinde in fiecare zi). Se poate sa fie ceva defect la senzor?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da se poate. Schimba-l. Ai codul aici in topic.
     
  3. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    Din experienta iti spun ca in bord martorul se aprinde cand nivelul uleiului e mult mai jos decat ai tu in poza, cam pe unde incepe capul ala mai umflat al jojei.
    Zi faina!
     
  4. stefanel

    stefanel 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 S-line , 2.0 TDI BPW , Quattro , 2008
    Multumesc frumos vladi87. Nu am lasat niciodata nivelul uleiului sa scada mai mult decat in poza si daia am intrebat daca nu era normal sa se aprinda martorul . Multumesc frumos.
     
  5. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Daca vopsesc capatul de jos al jojei e ok? adica nu se dizolva vopseaua in ulei sau ceva?

    M-am saturat sa ma chiorasc la joja aia neagra ca uleiul.. O fac alba.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La ce temperatura are uleiul, normal ca o sa se curete vopseaua de pe ea.
     
  7. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Am vazut o poza mai sus cu joja unui coleg care era galbena sau bej pe capatul unde masoara nivelul. Sunt de cumparat? Sau sa folosesc vopsea care rezista la temperatura,gen pentru etrieri?
    Trebuie sa fac ceva. Daca n-am injurat azi prin garaj pentru tot anul.. E un aspect important verificatul nivelului de ulei. Stiu,am senzor...da ala se aprinde tarziu,cand lipseste destul de mult ulei.
     
  8. stefanel

    stefanel 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 S-line , 2.0 TDI BPW , Quattro , 2008
    Salut , eu sunt colegul cu joja vopsita :)). A fost scufundata pana la semnul de maxim in vopsea normala (cutie policolor , daca tin bine minte) si este vopsita de aproximativ 1 an. Spor la treaba
     
  9. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Mersi, Inseamna ca merge si cu Kober. Aia am prin garaj. Joja mai naspa ca la Audi n-am vazut.. In sensul de ''citit'' nivelul.
     
  10. mateo 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2010
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    a4 1.9 tdi 2007 115hp
    Eu îți scriu cu întârziere ca acum ti-am citit mesajul tău și eu am același motor ca tine și spre surprinderea mea la schimbul de ulei am constatat ca intra mai mult de ''3.8 litri" (scriși în cartea mașinii) adica intra in motor vreo 4.3 litri mă exact, lucru care nu mi-l explica nici cei de la reprezentanta audi. In schimb am scris sa-ți spun ca după o verificare după vreo 2 zile am constatat ca nivelul la ulei era ... peste maxim cu vreo 4 milimetri pe joja, lucru de asemenea fără o explicație logica, mă repet nu în ziua cu schimbul de ulei ci ulterior constatam ca nivelul era mai mare decât maxim. Am pățit ăsta la vreo 3 schimburi, (bazându-ma pe cei de la service ca așa trebuie pus nivelul la ulei) ei tineau seama de nivelul la ulei masurat instant, nu știau ca va creste nivelul in următorul interval. Am riscat la ultimul schimb și am pus fix 4 litri, ne ținând cont de părerea meseriașul de la service, (practic arata nivelul sub minim pe joja), nu s-a aprins nici martorul în bord de nivel scăzut la ulei, și după 2 zile aveam pe joja nivelul cu 2 milimetri sub haşura de maxim. Poate și la tine e la fel.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Deci nu intra 3.8l, ci 4.3 dar ai nivelul peste maxim cu 4mm ? Pai ti se pare normal ?
    Nu e clar ca de fapt trebuia sa bagi 3.8l ?
    Cum ai verificat joja, cu motorul cald/rece ?
    Cand te uiti pe joja peste noapte, ar trebui sa ai nivelul la fel de fiecare data. In schimb, daca verifici joja cum e normal, adica dupa ce apa ajunge la 90 grade opresti masina, astepti 5-10 min si verifici vei avea nivel diferit pe joja de fiecare data (in functie de timpul de asteptare). Oricum, cu diferente foarte mici.

    Nu ai riscat nimic, in motorul tau se pun 3.8l si punct.
     
  12. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Eu bag 4l ca sa nu ma mai chinui. 200ml este in limte.
    Stiu ca jojele si corpul jojei sunt diferite acum, dar nu cred ca au umblat la canitati.
     
  13. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Daca te uiti atent pe joja, aia 200 de ml se duc mult peste nivelul maxim.. Daca n-ai DPF, ok...dar pentru cei care au, nu-i prea bine sa aiba ulei in plus..

    Ca fapt divers. Mi se pare mica baia de ulei pentru un motor de 2.0.. Adica puteau s-o faca de vreo 5-6 L macar. ''Tinea'' uleiul mai mult.. Asa..la 3.8 L...in 10.000 se cam ''arde''..
    D-aia vin cam varza motoarele de pe Germania servisate la 30.000 km.
    Si apoi ne intrebam.. ''Cum naibii merg la aia si la noi nu?'' Pai...simplu.. Cand is terminate de atata ''long life'' ti le vand tie..sa te speli pe cap cu ele..
     
    Bodrog Ștefan apreciază asta.
  14. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Sa stii ca mie nu imi arata peste max la 4L nici la cald nici la rece.. O sa fac poze, ca in 800 KM fac schimbul.
    Mie mi se pare ciudat, chiar si ce zice colegul. Ce inseamna 1mm de silicon la baia de ulei? 100ml de ulei? Alta explicatie nu vad...

    Eu la 10000 schimb uleiul, nu ma risc cu mai mult.
     
  15. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    A schimbat cineva joja de ulei la B7,adică în locul celei de plastic cu bila,să pună joja cu scobitura și din metal ca la modelul B6?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se poate face asta. Difera canalul de ghidare al jojei de la un model la altul din cauza constructie diferite a motorului. Trebuia sa-ti dai seama de asta. Sunt diferite blocurile de motor si alte anexe.
     
  17. BlueMarks

    BlueMarks 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006
    Buna ziua,
    Recent am achizitionat un Audi A4 B7, 2.0TDI, cod motor: BLB. De cand am cumparat-o am inceput sa am problemd cu senzorul de presiune in bord. Am schimbat pompa, am verificat presiunea, e totul ok, dar martorul continua sa apara si sa dispara dupa bunul plac. Azi am fost cu ea sa-mi schimb sonda de ulei, crezand ca asta ar mai putea fi problema, cand sa o schimbe, surprize, abia a iesit cea veche si cand sa o puna pe cea noua, mergea in gol .. pe scurt este mancat filetul acela in care vine sonda infiletata.
    Mecanicul mi-a spus ca trebuie schimbat corp filtru ulei, pentru ca acolo vine montata sonda si e terminat filetul. M-am interesat si costa in jur de 200l ei in şrot.
    Acuma intrebarea mea: s-ar putea sa fie asta problema martorului meu ? Si daca se merita sa mai cumpar si corpul asta ca deja am bagat ceva bani in ea. Mentionez ca am fost de fata cand s-a montat sonda si chiar mergea in gol, iar martorul cica se aprinde din cauza ca are scapari pe acolo nefiind stransa cum trebuie. Ceva ajutor va rog frumos ?

    Revin cu ceva poze facute la corp filtru ulei sau suport filtru ulei, toate denumirile le-am gasit :)) si cu o poza la joja:
    Dupa cum vedeti, ulei inca am, inca poate mai mult decat trebuie, dar m-am trezit acuma seara cu o pata de ulei pe pavaj, si cel mai probabil e de pe la sonda cum nu s-a strans bine filtul.. nu?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Din cate stiu acolo nu e nici un senzor, senzorul de nivel si presiune se afla pe baia de ulei.

    Daca vorbesti de nipla din poza, schimba mecanicul de urgenta. Nu avea ce cauta acolo si a stricat filetul degeaba.

    Senzorul de presiune si nivel se afla pe baia de ulei, sub masina.
     
    BlueMarks apreciază asta.
  19. BlueMarks

    BlueMarks 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006
    Multumesc pentru raspuns. Nu vorbeam de senzorul de presiune, vorbeam de sonda de ulei (cea din poza) aia s-a schimbat. Mecanicul a spus ca e mancat filetul si nu mai se strange si pe acolo scapa ulei si a spus ca trebuie sa schimb tot corpul filtrului de ulei. Sa fie asa ?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Gata l-am gasit, reperul #8 din poza atasata, da ai dreptate. Din pacate va trebui sa schimbi tot corpul.
     
    BlueMarks apreciază asta.

Distribuie pagina asta