1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Jurnal de bord - Audi S5 4.2 FSI V8

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de lucianmarius, 26 Oct 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Ai avut parte de o serie de peripeții demne de poveste însă totul e bine când se termina cu bine!
    Îmi pare rău sa aud ca trebuie sa vinzi jucăria...presupun ca treci la ceva mai mare, poate un RS6? ;)
     
  2. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Motivul vanzarii sunt lipsa de spatiu, vechimea masinii si suspensia rigida pt ceilalti din masina.

    Este a 2-a masina si nu prea am timp din pacate de 2.

    Putin offtopic va fi un s8 sau s500.
     
    stefan550 și Mitiy apreciază asta.
  3. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Nici in S8 și nici in concurentul acestuia nu o să mai simți V8-ul cum il simțeai in S5. Un RS6 cred că ar rezolva și problema spațiului și problema spațiului și problema suspensiei putând opta pentru una pneumatică.
     
    stefan550 apreciază asta.
  4. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Sper sa raman pe grupul acesta activ cu o masina cu 4 cercuri :D vom vedea...ma duc sa-i fac poze.
     
    stefan550 și Mitiy apreciază asta.
  5. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    a1.JPG a2.JPG a3.JPG a4.JPG

    Mie imi place mult cum a iesit, nu pot gasi imperfectiuni deoc in vopsea.

    Din pacate a fost spalata ieri si o pasa a prins drag de noua mea vopsea :))

    Ce e amuzant ca daca o pun la vanzare am....123.000 km reali :D este numarul favorit de samsari cand manaresc km. Bine ca am istoric complet.
     
    Marco_audi, Dobritan sorin, mirceacml și alți 3 apreciază asta.
  6. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Și eu m-am gândit la un A8 4.0 tfsi sau S8, însă dacă as face upgrade ma gândesc serios la un A6 allroad, benzina, sau un rs6, îmi place la nebunie cum arată.

    On topic: și printre întrebările pe care le vei primi vor fi:
    - “cât consuma?”
    - “cât e impozitul?”
    - “o dai pe 3000?”

    Și o afirmație cu tenta de negociere plecând de la premisa ca prețul va fi peste medie datorită istoricului și al modului ce întreținere: “la banii ăștia iei A6 full”.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Va rog eu sa incheiati aici orice discutie despre vanzare sau cumparare. Multumesc.
     
  8. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    pacat ca ai ajuns aici dar pot spune si din fericire pentru ca sper sa ramai un Audi lover si sa vedem o inca limuzina rapida pe aici si benzinara, ca diesel-uri rapide avem chiar destule pe forum. Evident S5 nu e masina de familie si cu atat mai putin in RO unde ai de-a face cu drumurile care sunt asa cum sunt, asta a fost si pentru mine unul din motive pentru care am si optat pentru Allroad, dar acum si RS6 vine cu air-suspension ca sa nu mai spunem de A/S8 ;) . Bucura-te de ea cat o mai tii, cu siguranta iti va lipsi si vei vedea ca e mai agila decat una din clasa mai mare chiar daca cea din urma compenseaza cu hp, masa mare isi spune cuvantul.
     
    djxme200, Sebi Cioată și stefan550 apreciază asta.
  9. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Pe aceasta cale audi-ul meu si buzunarele tin sa ii multumeasca administratiei statului roman pentru "eficienta" administrarii drumurilor. Si o poza de multumiri cu vechea macara de geam.

    IMG_5063.JPG
     
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Lucian stai liniștit nici mașinile nu mai sunt atat de fiabile pe cum se făceau odată.
    Dacă vrei tanc luam un Audi 100 sau A8 D1 și atunci uiți de service uri mecanici și altele :)

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  11. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Mda, populatia a vrut consum, firmele au livrat masini de consum. Asta e. Ne multumim si cu "amaratul" de s5 :D
    Am oare posibilitati sa o fac masina de colectie? Adica ce ma incurca acum tinand cont ca voi mai merge cu ea 3-5000 km pe an este impozitul mare. La casco as putea renunta la cat de bine sta cu siguranta activa masina.
     
  12. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Cu siguranță da, eu zic ca merita
    In locul tău dacă ar permite bugetul as parca-o in garaj fără doar și poate
    Trebuie doar sa aștepți insa era motoarelor aspirate este apusa acum.


    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  13. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Ar merita sa o aranjezi dintr-un capăt in celălalt și sa o păstrezi pe post de mașina de colecție dacă nu mai faci așa mulți km anual. Poate exista varianta sa o înmatriculezi doar temporar, ceva asemanator cu sistemul german, poate chiar înmatriculata in acest tip de regim intr-o alta țara.
    Și eu sunt de acord cu @Cata_ADC, da, era motoarelor aspirate a apus însă au un farmec aparte.
     
  14. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    In România nu exista astfel de sistem
    Poate in Belgia sau Germania sa rezolvi cu o astfel de înmatriculare.
    @stefan550 eu tocmai asta spuneam ca va fi ceva aparte în viitorul apropiat cautat cu o anumita clientelă

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  15. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    ca si masina de colectie poate, peste vreo min 10-15 ani dar e indoielnic, Audi B5 RS4 e deocamdata in liga asta si tind sa cred ca R8 si B7 RS4 vor intra mult mai repede in categorie decat S5. Nu au inca suficient pedigree pentru asa ceva, RS6 C5 care totusi a fost un deschizator de drumuri in categoria sa si inca nu e un collectible car, categoria asta la Audi se cam opreste la B5 RS4 in momentul de fata.
     
    Marco_audi și TTs apreciază asta.
  16. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @mik15 in următorii 10 ani S5 ul va intra fără doar și poate
    Dpmdv mașinile ce sunt de colecție ar fi: Audi Sport Quattro, Audi RS2, generația R8, întreaga linie RS6, Audi UR Quattro, Audi S4 B4, S6 C4și RS4 B5, fără doar și poate S8 V10, S5 și RS5, TTrs, Audi S1 și lista rămâne deschisa...
    Repet pot fi mult mai multe insa cel puțin eu pe cele de mai sus le vad a fi în top
    Si nu vorbim strict de bani
    :)
    La S5 momentan valoarea de piață se duce în jos insa nu cu foarte mult. Dacă ai km putini, masina este îngrijită, piesele originale atunci it's a keeper
    Minusul cel mai mare îl constituie impozitul care mi se pare exagerat pentru tara noastră plina de taxe și altele lucruri ne la locul lor.
    Insa doar Lucian poate lua hotărârea cea mai buna în calitate de proprietar


    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  17. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    nu iti impartasesc opinia aici din simplul motiv ca daca e sa fie unul atunci acela va fi RS5, in niciun caz S5, nici azi S4 B5 nu e unde trebuie pentru simplul motiv ca RS-urile sunt cele cu pedigree si cautate. Evident ca vor avea si S-urile locul lor dar doar ca o alternativa la un RS si dupa o perioada mai lunga de timp cand deja modelele RS se vor fi apreciat atat de mult incat sa nu mai fie ieftin de achizionat si putine pe piata. Acum evident ca vor exista doritori care au avut mereu un soft spot pentru S5 si vor putea plati pretul pentru una low mileage si originala, dar asta nu o transforma intr-o clasica. Am facut offtopic si ne luam warning :)
     
    Scorpyon apreciază asta.
  18. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Ne luam, dar chiar ma interesa parerea oamenilor despre acest S5, deoarece sunt foarte rare 4.2-urile v8 aspirate manuale. Acesta a fost motivul principal al cumpararii.
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  19. Nemesis 31

    Nemesis 31 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2010
    Locație:
    IN
    Masina:
    Audi
    Eu nu as vinde-o. Fa un efort si inmatriculeaza-o in alta parte :)). De banii pe care-i dai la stat ii poti investi in cosmetizarea ei spre exemplu...
     
    Ultima editare: 18 Aug 2017
  20. PurAlex

    PurAlex 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Avant Quattro 2002 , 2.5 TDI swap cu 1.9 TDI .
    Vad ca esti din bucuresti . De ce nu faci un efort si treci dunarea la ruse ? Inscrisul 500 maxim pentru orice masina si asig+itp mai mult de 350 / an nu va fii , garantez . Preturile sunt in euro clar . Eu am B6 2.5 TDI la ruse inscris pe firma tatalui meu ( are firma deschisa la ruse cu unicul scop de a ne inscrie noi masinile , atat ) si pot spune ca am platit pentru inscris 370 anul trecut , iar anul acesta asig+itp a fost 180 . Gandeste-te ca e o alternativa buna daca nu vrei sa o vinzi si nu vrei sa platesti taxe acestui stat "minunat"
     
    Cata_ADC apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta