1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Jurnal de bord - Audi S5 4.2 FSI V8

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de lucianmarius, 26 Oct 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    de ce vi se pare asa mare devalorizarea unui rs5? Ma tot uit de ceva vreme la ele si isi tin pretul al naibii de bine, din pacate :( Chiar si modelul vechi tot 40+ este...
     
    Bozonc Andrei apreciază asta.
  2. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Salut

    12 ani...138.491 km...v8 ul inca face gargara pe strazi.

    Deoarece merita, azi a primit revizia cu castrol ll 5w30 filtrele mann, igienizat clima si filtru galben fungsproof, reparat cablu de la electrocrom dreapta, nu mergea. Total 1000 lei. Mai imi ramane sa schimb bratul curb dreapta si sa schimb lichidul de frana. Astea le fac la Audi cu piese Oe. Aprox 2000 lei pt un brat si manopera.

    Foliile de pe masina au fost "executate" de domn politist cu o amenda usturatoare de 1300 lei si talon suspendat, revenind astfel in zona de "legal" dupa ce le am dat jos de pe geamurile fata.

    Am mai primit si un cadou in parcare, mi e ciuda ca trebuie sa ii vopsesc partea stanga, zgarietura fiind adanca. S a corodat si aripa fata stanga, deci cam cere oricum reparatii si tabla.
    20190604_135553.jpg 20190604_135548.jpg
     
    Flo1980, Ciobanu Cristian și MarianMaxx apreciază asta.
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ma bucur sa aud ca nu mai ai probleme mecanice la masina si ca petreceti momente placute impreuna.

    Evenimentul neplacut cu militeanul este ceva normal. Este vina voastra ca va incapatanati sa puneti folie pe fata, jante si suspensie exagerate, tobe goale, etc..... in "tara nimanui". Nasoala semnatura de pe caroserie, dar la ce bizoni sunt pe strazi sau evenimentele climatice din aceasta perioada... este pistol cu apa. :)
     
  4. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    În opinia unora, orice defect al mașinii este legat de România, unde.... nu e ca in Italia. Devine putin enervant hateul asta continuu pentru tara natală.
     
    Marco_audi, gabitza121 și Mitiy apreciază asta.
  5. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Mi am asumat de cand le am pus, mi am dat seama ca e o chestie de "cand" ma va executa politia, nu de "daca"

    Legat de arcuri suspensii si alte cele, nici eu nu le inteleg dar nu mi se pare normal sa arunc cu noroi in ce le PLACE altora. Stii...mie imi placea pe vremuri roze-ul acum alb-ul, niciodata rosul. Deci...ne certam? :D
     
    Mitiy apreciază asta.
  6. AllinDanut

    AllinDanut 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    ------
    Ce folii aveai? Pe mine ma intereseaza sa-mi pun llumar ceramic pe geamurile fata, sunt aproape complet transparente, nu ar trebui sa bata la ochi...
     
  7. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Ceramica am si eu pe geamurile fata si nu am avut probleme. E doar pentru protectie UV. Colegul avea folie inchisa si pe fata si de aceea a fost 'amendat' :) Bafta!
     
    AllinDanut apreciază asta.
  8. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    @AllinDanut - aveam llumar avangarde 65%. Legal poti pune orice atata timp cat iti da act ca e ok. Singurul ok pe fata e airblue din ce stiu eu dar l am pus degeaba. Eu l am avut pe parbriz si inafara de faptul ca blur-a vederea, noaptea in special, nu am vazut o dif notabila in caldura din masina sau in altele. Bani aruncati, dupa opinia mea .
     
    AllinDanut apreciază asta.
  9. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Din cate stiu, nici o folie cu opacitate mai mare decat de fabrica nu este legala pe fata, indiferent ce act ai.

    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    citat din RNTR1 :
    "Geamurile vehiculelor trebuie să fie omologate şi să poarte marca de omologare în conformitate cu Directiva 92/22/CEE2) cu modificările ulterioare sau cu Regulamentul 43 CEE-ONU3). Condiţia se consideră îndeplinită şi de către geamurile care sunt omologate conform normelor SAE sau DOT. Geamurile aflate în câmpul de vizibilitate principal al conducătorului auto trebuie să asigure o transparenţă de cel puţin 75% pentru parbriz, respectiv 70 % pentru restul geamurilor. Câmpul de vizibilitate principal al vehiculului este format din parbriz, geamurile laterale faţă şi luneta. În cazul în care vehiculul este dotat şi cu oglindă laterală dreapta, luneta nu mai face parte din câmpul principal de vizibilitate. În cazul în care geamurile vehiculului au o transparenţă modificată faţă de cea stabilită prin marcajul de omologare, se urmăreşte ca stratul aplicat ulterior să fie uniform şi să nu creeze distorsiuni. De asemenea, tratamentul electrochimic sau foliile de protecţie aplicate pe geamuri trebuie să fie certificate şi marcate corespunzător, iar aplicarea acestora este permisă numai în ateliere autorizate
    potrivit legii. Aceleaşi condiţii se aplică motociclurilor carosate şi tractoarelor".

    Deci ai voie sa pui folii pe fata atat timp cat se asigura o transparenta totala(geam+folie) de minim 70%

    Conform legii, geamurile laterale fata trebuie sa aiba o transparenta de minimum 70%.

    Cu aceasta transparenta sau una apropiata vin insa geamurile din fabrica, deoarece sticla este tratata. Adica din fabrica, masina ta vine cu geamuri laterale care au o transparenta de 75-85%. Sau, cu alte cuvinte spus, ele au o opacitate (nivel al nuantei fumurii) de 25-15% din fabrica.
    Conform legii din Romania, RAR-ul permite ca geamurile laterale fata, din cauza ca se afla in campul vizual al soferului, sa aiba o transparenta de minim 70%.

    Asadar, cine vrea sa-si puna folie si sa respecte legea nu prea are multa marja de eroare, avand la dispozitie doar 5-15% in opacitate.
     
    stefan550 apreciază asta.
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    De care folie ai avut pe parbriz, llumar airblue 80? Ma bătea și pe mine gândul pentru protecție solara fiindcă specificatiile suna interesant. Ma cam dezumflu sa aud ca nu protejează solar și te mai și încurcă noaptea. Mai e și o căruță de bani.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  12. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Da, airblue 80 am avut.
     
  13. VlaD_Q5

    VlaD_Q5 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q5 8R 2.0 TDI 190hp CNHA 2015
    eu am Llumar AIR 75 si ma declar foarte multumit de ea.
     
  14. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Ce sa faca omul dimineata, decat sa isi urce s5 ul pe platforma si sa il duca la reprezentanta ca nu mai porneste. Acolo a pornit, e ca la dentist :)
     
    cogdao, Andu333, Alex_WeS și încă o persoană apreciază asta.
  15. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Auto nu mai detecteaza pedala de ambreiaj apasata, in consecinta nu mai vrea sa porneasca in conditii normale.

    Porsche pipera (PBN) a spus ca ne ia 5000 de lei sa demonteze si sa remonteze cutia , asta doar asa fara reparatia efectiva a problemei.
    Cred ca baietii glumesc :) cred ca ne cautam service :D
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pai sa nu fie stricat doar contactul din cilindrul de la ambreiaj defect si se remediaza relativ ieftin.

    Nu poti sa il folosesti nici macar asa ? :)
     
    Ultima editare: 19 Iun 2019
  17. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    @MarianMaxx - porneste doar cu pedala de acceleratie apasata maxim.

    Am dus o la audi pipera, dupa doua saptamani nici macar un telefon, nici un diagnostic, nimic.

    Cand am fost acolo au zis ceva cum ca pentru diagnosticare trebuie data jos cutia si ca manopera ar fi 5000 lei.

    Fereasca-te Domnu' de asemenea service!
     
    DonDoneL apreciază asta.
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cauta un service serios. De Audi Pipera, 99.9% dintre clientii care au trecut pe acolo sunt nemultumiti.
     
  19. OoZz 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi TT 8N 1.8T BAM 2004
    E o problema des intalnita la S5 V8.
    Este problema la kitul de ambreiaj si trebuie inlocuit. Am avut aceeasi problema si doar asa s-a rezolvat.
    Exista o metoda de coltul blocului pentru remediere, tija de la cilindru de pe cutie sa fie lungita cu 5mm, insa nu o recomand, mi se mare tiganie.

    Keep up the good work. Imi place ca ai grija de ea cum trebuie.
     
  20. Msclemike

    Msclemike 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi
    Mda...exact așa am pățit și cu S5-ul meu...după peste 10k km făcuți intr-o dimineața n-a mai pornit...am intrat pe forumurile din afara și rezolvarea a fost sa calc foarte puternic ambreiajul la pornire... Bafta.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta