Inteleg,spui ca problema mea ar putea veni de la arcul fata-dreapta,e posibil sa fie compactat mai tare fata de celalat-stanga?
La B5 arcul spate are forma care ii permite sa fie taiat. La B6 si B7 nu ma pot pronunta Dupa taiere nu a fost nici o schimbare a conportamentului, doar alt aspect. Vorbim totusi de max 1cm Dezechilibru intre stanga vei vedea tot timpul pentru ca nu vei gasi niciodata un loc perfect drept si distributia greutatii nu e perfecta. Majoritatea timpului partea stanga e mai incarcata cu greutatea ta. Poti verifica insa bucsa de la puntea spate sa fie ok. Amortizorul iti dicteaza inaltimea, prin cat permite sa se comprime arcul
Cam asta am constatat azi Stefan,apropo de inaltime am facut un test de masurare a catorva marci de telecoape,astfel am masurat tija de la prinderea de jos din punte pana in talerul unde se aseaza arcul,si am obtinut asa : SACHS 38cm S-LINE OEM 38cm OPTIMAL 36cm LIP 36cm
Balaceala si pregatire pentru weekend,am revopsit sigla din grila ,the perfect drop plus o mica surpriza,bricolaj neprevazut [emoji41] Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
Zilele trecute am avut intervenții la partea de frânare,curățat etrieri, schimbat plăcute de frână,si culoarea etrierilor(erau roșu inainte),e destul de comuna culoarea asa ca am zis sa merg pe ceva clasic,sper sa va placa si vouă. Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
Asaaaa-i....scuze....promit detalii data viitoare...posibil Paul,însă te rog sa dai o privire de ansamblul....mie imi pare chiar ok,sincer de roșu chiar m-am plictisit si alta culoare care e chiar eleganta,nu mi-a venit in minte Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
M-am referit la culoarea jantelor, nu la etrieri. Daca nu aveau urme mari si nu te deranja, vopseaua OE este mai rezistenta la orice. Etrierii fata si la mine au ieșit ceva de genul, voiam o idee mai inchis.
Combinația asta merge chiar bine,sunt cei care prefera sa faca jantele din culoare OEM in gun metal,negru mat sau negru lucios, la un moment dat aveam un gând să le fac negru mat,însă la fel ca și etrierii rosii deja au ajuns un "subiect comun" apoi sa le fac un gun metal nu prea ar merge deoarece griul meu se apropie mult de acel contrast Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
Vreau sa va cer parerea privitor la amortizoare,ce marca imi recomandati? Urmează să schimb pe spate neapărat,un amortizor e terminat total si le-as schimba si pe fata. Apoi sunt interesat de un aspect,nu cunosc bine teoria dar din cate am inteles sunt lungimi diverse ale amortizoarelor spate, respectiv de 38cm si 36cm,probabil tija e la fel de lunga dar talerul coboară mai jos. Dacă e așa as cumpara cele care sunt mai scurte,am scris câteva posturi mai sus ca am acea diferență de nivel intre sol si aripa fata in comparatie cu spatele,daca teoria amortizoarelor nu e valabilă atunci cred ca odata ce le schimb voi tăia din arc după cum mi-a recomandat Ștefan. Astept parerile voastre. Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
Eu am pus Sachs si nu sunt multumit de cum se aseaza. Altceva nu stiu ce sa recomand, ia ce are inaltimea cea mai mica. Daca ai un prieten care aduce piese roaga-l sa aduca mai multe pe care le masori. Chiar sunt curios de rezultate Pentru fata ia-le pentru suspensia sport, acolo chiar e diferenta intre ele, iar talerul e mai jos. Pe site la Sachs ai un configurator
Buna din nou,im cele din urma am avut o oferta buna si m-am dus pe SACHS,e versiunea standard,însă din ce am observat pe site-ul lor codul pentru amortizoare spate e identic la versiunea SOUPER TOURING cu cel de la ADVANTAGE(adică amortizorul spate are codul identic cel de la suspensia standard cu cel de la versiunea sport ) ,pe urma am măsurat acea garnitură de cauciuc de la baza amortizorului spate, are aprox. 1,7 cm asa ca sunt înclinat să nu o mai montez pe noul amortizor,asa stiu sigur ca nu voi mai avea spatele mai ridicat decât fata. Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
Au sosit amortizoarele, si nu doar atat,deja sunt pe mașină, montajul a decurs pe o scară medie,chiar putin greoaie din cauza suruburilor care fie au fost blocate,fie au fost ruginite, la partea spate chiar m-am chinuit enorm cu prinderea din punte, motiv pentru care am apelat la un specialist [emoji6],partea fata a avut si ea dificultăți la unele mai înțepenite dar până la urmă au cedat ,însă am avut si acolo putin de furcă, chiar cu "furca" telescopului, care mi-a facut clipe grele până s-a așezat pe locas pentru a face prinderea surubului. Totodată am elucidat si misterul diferenței de nivel intre fata si spate,ca soluție adoptată de mine,a fost eliminarea unor "plusuri" pe care nu stiam ca le aveam la acea garnitură de sub arcul amortizorului spate,asa ca am folosit doar acel cauciuc in care se așează arcul,pentru fata nu am facut nimic special ,doar am așezat cu atenție arcul exact pe indicatorii acelei garnituri in cauza,totuși cred ca si amortizoarele OEM,sunt ceea ce trebuie,am sesizat diferente intre turnura talerului intre cele vechi si SACHS. In concluzie ma declar multumit de cum s-a așezat si de cum se comporta ținuta de drum. Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
Buna din nou,update cu așezarea suspensiei (sachs+eibach prokit) si de dragul vremii frumoase de azi [emoji16][emoji16][emoji16] Apropo.....ma bate gândul să vopsesc tipsurile tobei glossi black,după cum am văzut un filmuleț pe profilul lui rotitza [emoji41] (bine el face update la întregul traseu de evacuare "Audi Motorsoundsystem"),însă mi se pare interesant Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
Cu ce ai lipit eleronul luneta, ce tip de adeziv silicon ai folosit ? Inainte ai dat cu primer ca sa faca priza buna pe sticla pe luneta ? Merci.