1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Kit Turbo pentru motoare aspirate pe benzina

Discuție în 'Motor' creată de Razvan, 25 Oct 2007.

  1. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Si motorul cat te mai tine daca pui compresorul ala pe el?
     
  2. ata2k6 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2009
    Locație:
    Turda, Com. Moldovenesti
    Masina:
    A4 B5 1596cc ADP power 1995
    Nu stiu cat tine motorul asa, acel compresor de pe bavarian nu merge continuu, este actionat numai la putere maxima, prin ajutorul unui cuplaj electric, modificand in acelasi timp si debitul de benzina prin injectoare, injectoare cu debit mai mare, desigur. De fapt compresorul merge maxim 5-10% din timpul de functionare a masinii, deci nici consumul nu creste exagerat si nici durata de viata a masinii nu se scurteaza foarte mult
     
  3. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Avand in vedere cheltuielile, numai compresorul e in jur de 1500euro,mai bine pui un alt motor 1,8t,vei iesi mai ieftin si mai fiabil.Dar per total,mai bine schimbi masina,te va scuti de multa suferinte,nervi si bani cheltuiti.
     
  4. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Dude daca vrei ceva bun pune-ti un 1.8T care il duci in 195 cai si cred ca ti-e suficient. :yes:
     
  5. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Subscriu la parerea lui ManiacuV6.
    Sunt prea putine motoare aspirate la care sa pui turbina fara sa fie nevoie de schimbat internele.
     
  6. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Maniacu are dreptate,nu merita sa pe motor aspirat ca te complici prea tare
     
  7. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Daca te gandesti asa ai avea nevoie de : decomprimarea motorului , montarea turbinei , intercooler si cu internele stock nu vei obtine prea mare castig. Plus ca ai nevoie de un management bun al injectiei si in special al avansului pentru ca motorul sa nu detoneze.
    Sper ca nu te-am descurajat :hi:
     
  8. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    Completez si eu cu o galerie de evacuare,flanse si alte "maruntisuri":)
    Cu banii investiti pui 1.8 T si satisfactia e cu mult mai mare:thumbs-up:
     
  9. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    In cazul compresorului mecanic una din problemele lui principale este accea ca el consuma efectiv din puterea dezvoltata de motor , pe cand o turbina se foloseste de energia gazelor de evacuare care oricum se pierde. Pentru presiuni de supraalimentare de 0,4 bari nu e necesar sa schimbi componentele interne ale motorului dar in schimb nu vei obtine performante deosebite.
    Compresorul mai are dezavantajul mentenantei scumpe deoarece un kit de reparatie costa destul de mult.(300-400 euro cred)
    Grupul VAG are "batranul" 1.8 Compressor 8V 160 cai cod motor PG. Dar sa stii ca majoritatea posesorilor au renuntat la compresor si au trecut la turbina. :respekt:
     
  10. Audier!

    Audier! 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2009
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4 S-line, 1.6 sport, 2002
    Daca ai bani ii poti pune, dar nu te va mai tine mult motorul. A, si stai linistit, ca nu sporeste compresorul ala puterea motorului cu 60%.
     
  11. RedFighter

    RedFighter 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A7 2011 CDUC
    Se poate pune desigur, se paote pune compresor mecanic insa fiabilitatea scade, in plus nu e gandit motorul pt asa ceva, nu v-a fucntiona niciodata cum trebuie, consumul te va speria si costurile sutn exagerate. Sfatul meu: daca vrei senzatii tari, ia-ti 1.8t. Consuam cat 1.6 si merge intr-adevar... Diferentza de bani nu e ft mare.
     
  12. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Se poate monta turbo pe un A4 B5 1.8i si cat m'ar costa?
     
  13. ips_bogdan

    ips_bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2012
    Locație:
    piatra-neamt
    Masina:
    A6 2.4 , 2005
    m-ar interesa daca pe un motor 2.4 se poate pune turbo si ce costuri ar implica.ms
     
  14. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Salutare tuturor!

    Costurile sunt undeva pe la 7-8000 de euro !
     
  15. ips_bogdan

    ips_bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2012
    Locație:
    piatra-neamt
    Masina:
    A6 2.4 , 2005
    la banii astia nu se merita!!!
     
  16. dmx_cma

    dmx_cma 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2011
    Locație:
    Filipestii de Padure,PH
    Masina:
    audi a4,1.8 20v avant,1997
    si pe mine ma tenteaza din ce in ce mai mult ideea de a-mi pune turbo pe aspiratul de 1.8 stiu ca pana la o anumita putere nu trebuiesc schimbate internele dar in niciun caz nu ajungi la o investitie de 7-8000 E
     
  17. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Eu am exagerat cand am spus suma de mai sus , dar este mai bine asa . Nimeni nu se gandeste la cel mai important lucru cand vine vorba de upgrade'ul la motor ... Frane , suspensii ... lucruri marunte ... Intelege fiecare ce doreste mai departe !
     
  18. dmx_cma

    dmx_cma 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2011
    Locație:
    Filipestii de Padure,PH
    Masina:
    audi a4,1.8 20v avant,1997
    Corect, eu unul nu m-am gandit decat ca nu ar fi rau sa mai castig vreo 15-20 HP cu o turbina mica sa nu creasca presiunea prea mare ca pe urma o sa ma indrept usor spre o suma cum ai spus-o. Turbina, un intercooler dar inca nu stiu exact cum o sa-i fac ungerea turbinei.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Aug 2012
  19. lucian2210 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2013
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi A4,1.6-ADP,1995
    Montare turbina de 1.8T pe motor 1.6 ADP

    Buna ziua,
    Sunt nou pe forum (detin de ceva vreme audi dar abia acum am cascat ochii pe forum), am dat search dar nu cred ca s-a mai discutat acest lucru.
    In vederea cresterii puterii auditului meu cu motor 1.6 ADP, mi-a venit ideea sa ii pui o turbina de 1.8t. Faptul ca ar fi o solutie sa schimb motorul cu totul de 1.8T o stiu dar abia ce am facut o investitie substantiala in motor (am schimbat tot ce se putea schimba: ax cu came tratat cu nu stiu ce anume, segmenti titan si multe altele cumparate de mine din Germania).
    Lucrarea a fost facuta de un bun mecanic din Iasi care repara doar audi si s-a asamblat totul ca la ceas, pot spune ca motorul funtioneaza de nota 10. Este testat pe dyno si a scos 97 cai eu zic ca e destul de bine
    In al doilea rand am mai adus un audi A4 1.8T din Germania avariat spate si din acest motiv as vrea sa pun cele adiacente de pe el pentru ca nu ma costa nimic.

    Topicul meu se adreseaza celor care cunosc cele doua motoare si care m-ar putea ajuta cu sfaturi.
    Detin aparat sudura inox pentru esapament. Ce modificari mai trebuie aduse ?
    Si nu in ultimul rand ce putere as mai putea scoate cu turbina, dupa parerea voastra ? Va astept parerile voastre
    Cu stima, Lucian. Audi is the best
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Ian 2013
  20. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Nu exista motor turbo pe benzina cu 2 supape pe cilindru cum ai tu pe ADP, deci nu va functiona niciodata.
    Schimba motorul complet !
     

Distribuie pagina asta