1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Lampi si stopuri spate la A4 B8 - demontare - inlocuire becuri - Codari aprindere becuri

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de JAMB, 6 Noi 2012.

  1. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Salut raznan.s
    Becurile pentru mers inapoi sunt montate pe lampile de pe capota portbagajului. In fotografiile tale, sunt lampile unde este si becul pentru semnalizare.
     
  2. razvan.s

    razvan.s 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8,2.0TDI 88kW 143CP,2013
    Mersi :) am rezolvat :) Tot cautam ceva ca in video-ul asta:

     
  3. DiamondInk 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    *Audi A4, 1.8TFSI, 8K20DC, 118kw, CABB*
    Salut a todos, o rezolvare pentru eroarea stopului central de frana.
    Spun o rezolvare deoarece la mine s-a rezolvat dar posibil la unii sa fie alte cauze.
    Eroarea stopului central care pe mine incepuse sa ma dispere, ba aparea eroarea, ba nu aparea, ba mergea de uitam de eroare ba iar incepea sa ma exaspereze, asa ca am zis "fuuuckk it" il dau jos si daca il stric cumpar altul dar macar incerc sa vad daca pot sa-l repar inainte.
    .......Cel mai simplu il dati jos introducand un CD intre plasticul stopului si capitonaj impingand usor in CD in partea de jos a acestuia spre schimbator, in acelasi timp trageti de plasticul central al stopului in jos spre luneta.
    Dupa ce a iesit de pe respectivele sine deconectati mufa si incepe marea distractie!!!!!!!!
    Se stie ca parsivii de la Audi nu mai fac lucrurile sa tina ca inainte, iar pe langa acest aspect au facut ca acele compunente care se strica sa fie cat mai greu de demontat/reparat sau chiar imposibil, sigilandu-le sau facandu-le dintr-o bucata.
    Asadar pentru a ajunge la placa cu leduri trebuie sa separati plasticul semitransparent si CASANT de suportul principal.
    Ca sa faceti acest lucru folositi un cutit si o lama de cuter plus cativa litrii de apa fiarta pentru a inmuia putin plasticul, altfel foarte posibil sa fisurati ceva pe acolo.
    In poza uploadata am incercat sa va arat punctele de lucru: in locul unde apare indicatia pentru cutit turnati si apa fiarta pe lamela metalica, incercand in acelasi timp cu cutitul pe lateral sa flexati plasticul de la suportul principal ( dar cu grija ) pentru a crea un spatiu intre clema fixa a geamului si plasticul central, impingand in tot acest timp cu degetul in jos pe marginea acestuia.
    Dupa ce reusiti mergeti in punctul mentionat cu lama cuter, acolo unde este si acel orificiu au lipit la cald geamul stopului de plasticul central, daca nu separati cele doua plastice nu o sa reusiti sa demontati stopul fara sa-i afectati integritatea din fabrica.
    Prin urmare bagati o lama de cuter ( noua, nici prea groasa nici prea subtire ) in punctul mentionat intre cele doua plastice glisand usor in toate partile, cand o sa ajungeti in acel punct o sa reusiti sa separati cele doua plastice.
    Eu am scos placa cu leduri vrand sa verific daca este ars vreun condensator/transistor dar surpriza, era mult mai simpla treaba, lipitura pinilor de contact nu facea legatura bine cu circuitul de pe placa, era atat de proasta lipitura incat pinii se miscau.
    Am refacut lipitura celor doi pini si s-a rezolvat, nu uitati unde a fost inainte lipitura la cald sa puneti o picatura de lipici, mica, asta ca sa eliminati un potential viitor sunet in habitaclu, zic si eu ca poate lipitura la cald sa fi avut scop pe langa ingreunarea desfacerii si scopul de a tine fixe componentele, sa nu scoata sunete de la virbratii, cel mai bine sa fie ca inainte. ( un lipici moale transparent gen silicon, in caz de ceva sa puteti demonta iar relativ usor, daca bagati superglue nu stiu cat de usor o sa fie, plus ca se intareste prea repede si nu lasa loc de manevre ).
    M-am gandit ulterior ca as fi putut sa fac lipitura direct fara sa mai demontez placa, dar nu se sesiza miscarea pinilor cand placa era montata, plus ca as fi riscat sa topesc plasticul incercand sa intaresc direct lipiturile.
    Ma mai gandesc la varianta cu un prieten, unul sa apese frana iar altul sa miste mufa dar nu stiu cat de exact ar fi testul deoarece eroarea ar aparea garantat si fara acest test, asa ca ori va riscati sa intariti lipiturile direct fara demontare ori va incumetati sa demontati cum am facut eu.
    Cum ar fi fost sa dau o gramada de bani pe un alt stop pentru niste lipituri proaste? Ha, buna combinatia!!!

    N.B - la fel ca in cazul altor comentarii revin si repet, atunci cand va vedeti cu sacii in caruta ( cand va rezolvati dilemele ), faceti un minim de efort si reveniti sa dati si altora rezolvarea, asa cum ati facut in prima instanta efort sa cereti sfaturi pe forumuri gasind acolo sau nu rezolvarea, incercati sa va rupeti putin din timp si reveniti la acele topicuri/discutii dupa rezolvare si ajutati-va semenii, nu va costa nimic, tine doar de bunul simt, plus ca faceti un bine, iar ajutand face bine la minte si suflet, TRUST ME!!!
     
    Ultima editare: 30 Mai 2016
    viezure_80, cristi888, cata181 și alți 4 apreciază asta.
  4. cioromelalucian 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2011
    Locație:
    dr tr severin
    Masina:
    Audi A3, 1998
    Rugaminte mare: am si eu un A4 B5 din 97 si nu mai aveam stopuri pe frana deloc. Am verificat siguranta nr 13 din tablou, am schimbat-o dar apare alta problema si mai mare. Switch isi face datoria ca am crezut ca el este. Cand nu am luminile/pozitiile aprinse functioneaza perfect, cand am aprins luminile/pozitiile nu mai functioneaza deloc stopurile pe frana. Mmai nou imi ramane aprins stopurile, ledurile acelea din spate de pe geam si stopurile pe frana nu mai functioneaza deloc. O idee ceva poate sa mi dea cineva ? Multumesc.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai verificat tu sigur switch-ul in blocurile de masura ale VCDS si ai vazut ca atunci cand apesi pe frana valoarea se modifica din cifra 0 in cifra 1 ?

    Inca ceva ca sa nu iti sterg mesajele data viitoare: te rog nu mai folosi limbaj de mess sau chat, puncte de suspensie in exces si/sau prescurtari ale cuvintelor pentru ca nu ai voie conform regulamentului. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE. Mesajul a fost editat. Multumesc pentru intelegere.
     
  6. Vico

    Vico 4th Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 , 3.0tdi CLAA, 2012
    Salut baieti, merge pus dynamic blinker turn signal pe modelele LED 2014?


     
  7. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    da. eu am. cu module separate ce se monteaza pe stopurile de pe aripi. se pot cumpara de pe net
     
  8. Vico

    Vico 4th Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 , 3.0tdi CLAA, 2012
    Mersi, deci e ceva extra de montat .. credeam ca merge cu ce am acum. Imi poti da PM cu modulele extra pe care va trebui sa le iau?
     
  9. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    nu stiu de unde. va trebui sa cauti singur pe net si sa le gasesti. nu an detalii. eu mi le-am facut singur... nici aici nu am detalii.
     
  10. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Merge pus dar are doua probleme in opinia mea:

    1. Costul - 200$ modulele
    2. Rezultatul final - nu o sa functioneze ca la A6 unde se aprind ledurile succesiv, modulele vor aprinde cele doua sectiuni (capota - aripa) succesiv
     
  11. Vico

    Vico 4th Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 , 3.0tdi CLAA, 2012
    @bmdbmw stiu ce zici, rezultatul nu e asa grozav .. nu merita bataia de cap. Deci pe noul A4 nu au pus stilul asta ?

     
  12. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Pe A4 B9 exista, cred ca toate modelele noi cu LED or sa aibe dynamic turning signal.
     
  13. homealexandru

    homealexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2014
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi a4 B8
    Salut, am si eu o nelamurire...am un A4 B8 si am incercat sa ii pun leduri pe marsarier, am folosit leduri can-bus si tot imi da eroare cand cuplez treapta de viteza. Exista vreo codare prin care sa rezolv problema cu eroarea sau ma intorc la becurile stock? Multumesc!
     
  14. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Verifica daca becurile sunt intr-adevar Canbus. Cele canbus nu au polaritate si se aprind indiferent cum le alimentezi. Pe de alta parte se poate elimina eroarea prin codare.
     
  15. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    46 Central Convenience - Security Acces 16 > 16017 - Adaptation 10 - Chanel 181 - schimbi valoare de acolo in 61695

    Tine minte valoarea anterioara pentru a reveni la nevoie!
     
  16. homealexandru

    homealexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2014
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi a4 B8
    Multumesc mult de tot!
     
  17. amorezatu

    amorezatu 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2013
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 Multitronic 105 KW CAG 2009
    Salut,
    Am nevoie de o îndrumare și puțin ajutor: am observat când dau cu spatele într-o parcare neilumitata vad foarte greu din cauza becurilor de marsarier si m-am gândit sa schimb tot ce tine de becuri la mașină mea dar am rămas împotmolit la becurile de marșarier. Ce pot pune mai puternic pentru o vizibilitate mai buna decât ce am acum pe mașină adica becurile originale ceva cu led. Ma gândesc ca m-ar ajuta dar nu știu ceva recomandări câteva link-uri de unde le pot comanda pentru modelul meu de mașină. Mulțumesc mult. Atașez și o poza cu stopurile mașini.
     
  18. Alex013 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 2010
    Salut, va rog frumos stie cineva ce fel de becuri sunt in lampa spate si pe ce socluri vin pentru Audi A4 B8 an 2010? Va multumesc.
     
  19. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
  20. Alex013 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 2010
    Multumesc
     

Distribuie pagina asta