1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Litrometrul rezervor - sonda combustibil - pompa din rezervor - becul ramane aprins - A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de SERGIU101, 7 Ian 2009.

  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Daca sare pana la a doua linie rosie si atata motorina ai, atunci e posibil sa agate. Daca totdeauna sare acolo, indiferent cate motorina ai, inseamna ca e inceputul sfarsitului. Adica incepe cu indicatorul de la motorina si va continua cu celelalte. Insa ce nu inteleg eu, e de ce ai vandut ieri ceasurile Half-Fis marca Jaeger, daca iti trebuiau.
     
  2. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Parerea mea e ca trebuie sa desfaci ceasurile si sa asezi si pe cel de motorina pe mijloc, cu mâna, daca zici ca la test nu sta acolo. Cea mai buna metoda : il scoti, dai pe test, iar cand celelalte ace s-au stabilizat, il infigi si pe ala la mijloc. Vezi dupa aia ce face cand pui contactul, din te miri ce motiv, e posibil sa fi sarit de pe pozitie, nu m-ar mira.
     
  3. MarcCorneliu

    MarcCorneliu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi a4 avant 1.9 tdi 2000
    ovidiutm Pai nu imi trebuiau, ceasurile mele merg, in afara de simptoma care o are acul de la motorina. Iar la test, acele urca pana la maxim si revin la mijloc, cu exceptia celui de la motorina, care e avansat, dar merge la test.
    O sa faca un video sa vedeti cum face.
    Am revenit cu filmarea, deci cand pun contactul se ridica pe a doua linie rosie, apoi aproape de mijloc, desi nu e atata motorina, iau contactul coboară la a 2-a linie rosie, apoi cade jos ca celalalt.

    https://www.youtube.com/watch?v=kQLIh--yMkw&feature=youtu.be
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Feb 2015
  4. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Nu mai inteleg...deci acul ala de combustibil revine, sau nu la mijloc, atunci cand faci testul? Eu inteleg ca nu.
     
  5. MarcCorneliu

    MarcCorneliu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi a4 avant 1.9 tdi 2000
    mikaela4 Nu prea am ce sa ii fac, daca il dau inapoi, merge prea jos cand opresc, e dus :)
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Feb 2015
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Lasa testele. Se vede pe ac ca fara test, pleaca aiurea si in trepte. E defect in ceas, nu decalibrare.
     
  7. Alexx25 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 -Avant , 1.8 benzina ,b5 , 2001
    Domnilor , daca s-a mai discutat asta imi cer scuze .
    Am o problema cu indicarea nivelului de benzina din rezervor . s-a verificat sonda litrometrica si mi s-a spus ca ar fi pb din bord . Adica ca sa intelegi la mine cand e gol rezervorul acul e undeva la linia de un sfert de rezervor nu coboara niciodata sub ) . S-a mai lovit cineva de pb ? se poate rezolva prin schimbarea acelor sau o alta modalitate ? Multumesc si va intreb pe voi ca m-am saturat de tot felul de mecanici tzepari si vreau prin ajutorul vostru sa stiu daca ma pacaleste sau nu.multumesc
     
  8. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Alex, calibreaza acele si vezi unde se aseaza acul de la combustibil. Dupa aia mai vedem.
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Sau scoate mufa de la sonda de carburant.
    Daca acul inca se ridica, e clar, problema e la ceasuri.
     
  10. kataliNNNN

    kataliNNNN 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1.8 T 2000 AWT
    Salut.

    Un prieten are un Audi A4 B5 din 2001. De cateva zile acul de la benzina s-a dat peste cap dar nu ramane asa, doar atunci cand pun contactul se da peste cap.

    Ce credeti ca are?
     
  11. Alexx25 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 -Avant , 1.8 benzina ,b5 , 2001
    Am masina in service si jigodiile astea din service le e lene ori zic ca-i depasesc ori scot ei alt motiv si ofera cea mai confortabila rezolvare pentru ei. Ca e multa munca sa dea jos bordul, etc.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Mar 2015
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Alex25, tu ca si client decizi ce fac ei... sau altii.
    Scoate masina din service, doar nu te rogi de ei.

    kataliNNNN, daca citeai pe aici stiai deja ca ceasurile B5-ului facelift sunt predispuse la defectare. Spune-i prietenului tau sa isi caute altele.
     
  13. Alexx25 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 -Avant , 1.8 benzina ,b5 , 2001
    ovidiutm adevarat graiesti Ovidiu , dar problema e ca e al 4-lea mecanic in cateva luni la care merg si tot nu am gasit unul profi si serios. Daca as gasi de pe forum un mester serios recomandat de ceilalti useri ar fi super. Prefer sa las balta problema asta si sa caut pe cineva de pe forum sa rezolv asta. Merci !
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Mar 2015
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Faptul ca nu ai gasit un mecanic serios (desi problema ta se adreseaza unui electrician, nu unui mecanic), nu inseamna ca trebuie sa lasi masina in serviceul ala.
     
  15. Mafiaromana1972 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2015
    Locație:
    Deta
    Masina:
    A4 2,5 TDI 1999
    Audi B5 2,5 TDI

    Salut la toată lumea!!! Am o problema si va rog dacă ați întâlnit problema asta sa ma ajutați! Mașina mea nu vrea sa tragă mai mult de 30 de litri de motorina si se oprește ??? Fac plinul si merge iar??? Mulțumesc
     
  16. bobadi 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2014
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    a4
    buna ziua.am un a4 b5 ajm an 2000,si am o problema la indicatorul de motorina adica rezorvor gol si el indica jumatate dar becul se aprinde ca e pe rezerva!
    help
     
    nic apreciază asta.
  17. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    E o problema comuna la modele noastre. Cel mai probabil s-au defectat ceasurile. Fa o diagnoza la ceasuri si o sa vezi daca am dreptate.
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Mafiaromana1972, ai uitat sa ne spui ce era mai important: ca masina ta are tractiune integrala. Nu-i nimic, am dedus eu! Ghicesc si viitorul insa trebuie sa imi cumpar un glob! :)
    E normal sa nu poti folosi decat 30 l de motorina intrucat ceilalti 30 sunt in cealata parte a rezervorului, rezervorul fiind impartit in 2 camere datorita cardanului ce trece prin centrul lui. Si cum sorbul se afla in camera dreapta, tot ce e in camera stanga e pompat de catre o pompa din rezervor (ca la avion pentru a egala greutatea carburantului din aripi) care cel mai probabil nu functioneaza. Evident tu ramai fara motorina desi pe ceas mai ai jumate de rezervor, nu-i asa?
     
    Ultima editare: 4 Apr 2015
  19. Alade 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5 1995 1.8T ( AEB ) 150 CP
    Bun rezultat diagnoza fuel level senzor ...

    mai jos este rezultatul diagnozei ceasurile merg corespunzator toate (aproximativ) senzorul de nivel al pompei e problema ... acesta se comercializeaza separat ? sau trebuie achizitionat cu tot cu pompa ( am o butelie de gaz 55 litri cilindrica nu pot ajunge la pompa sa vad ce se intampla acolo ) . va multumesc .

    Monday,08,June,2015,19:19:26:32264
    VCDS Version: Release 11.11.3
    Data version: 20120401

    --------------------------------------------------------------------------------

    Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
    Scan: 01 02 03 08 15 16 17 25 35 37 45 55 56 57 67 75 76 77

    Mileage: 172070km/106919miles
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: 058-907-55x-AEB1.lbl
    Part No: 8D0 907 557
    Component: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05
    Coding: 04001
    Shop #: WSC 00000
    VCID: EDDB576DA78A5F1

    4 Faults Found:
    18010 - Power Supply Terminal 30
    P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent
    17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
    P1570 - 35-10 - - Intermittent
    00561 - Mixture Adaptation
    14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
    16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
    P0134 - 35-10 - No Activity - Intermittent
    Readiness: N/A

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!
    Part No: 8D0 820 043 H
    Component: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D65
    Coding: 00043
    Shop #: WSC 06317
    VCID: 254BEF4DBFFA271

    2 Faults Found:
    00785 - Temp Sensor in Instrument Panel (G56)
    30-00 - Open or Short to Plus
    01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
    41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 15: Airbags Labels: 8A0-959-655.lbl
    Part No: 8A0 959 655 B
    Component: Airbag V AUDI D00
    Coding: 00766
    Shop #: WSC 06319
    VCID: 32610411FE34409

    2 Faults Found:
    00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
    32-10 - Resistance too High - Intermittent
    01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction
    31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-0xx-17.lbl
    Part No: 8D0 919 033 C
    Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D08
    Coding: 00142
    Shop #: WSC 00000
    VCID: 2855E679C8E83A9

    1 Fault Found:
    00771 - Fuel Level Sensor (G)
    30-00 - Open or Short to Plus

    -------------------------------------------------------------------------------
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Iun 2015
  20. bios83bog

    bios83bog 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Avant, 1.9 tdi AFN, 1998
    Adaptare pompa motorina pe 1.9 tdi afn

    Salutare,

    Am un A4 B5 cu 1.9 AFN longitudinal.

    In urma modificarilor aduse pompa de injectie trebuie ajutata in furnizarea motorinei.
    Sunt 2 variante:

    - pompa externa
    - pompa in rezervor imprumutata de la modelele mai noi.

    Cei care au realizat asa ceva as dori sa faca o descriere a componenetelor folosite (indiferent de varianta folosita).
     

Distribuie pagina asta