1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martor ABS aprins - cauze si rezolvari

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de dorin, 11 Iun 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. marius.roman 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Skoda Octavia 1.2 FSI
    ABS Wheel Speed Sensor Rear Right (G44): Electrical Fault in Circuit

    Sunt doua posibilitati
    fie circuitul din si catre senzorul ABS are o problema
    fie sensorul propriuzis este defect

    ambele trebuie verificate si in cel mai rau caz trebuie sa il inlocuiesti.. doar sa afli ce exact
     
  2. costi88

    costi88 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI
    Schimba senzorul si roaga-te sa nu fie ca la mine pompa de ABS.
     
  3. razvanvl

    razvanvl 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2011
    Locație:
    Rm.Valcea
    Masina:
    A3 1.6 2003
    Daca era pompa banuiesc ca imi dadea eroare la pompa.
    Am facut un test si cu vcds-ul in mers si nu imi citeste viteza la roata spate dreapta imi sta la 255km/h.
    Aveti idee cablul cum il pot verifica daca este intrerupt?
     
  4. gtincu 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B5.5 Avant 1.9 TDI AJM 2000
  5. razvanvl

    razvanvl 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2011
    Locație:
    Rm.Valcea
    Masina:
    A3 1.6 2003
    Inelele le-a curatat si mecanicul atunci cand a schimbat senzorul. Le-a curatat frumos cu peria de sarma, dat cu WD40 si pus senzor...insa tot mai am eroarea si martorii aprinsi :(
     
  6. sbudaca 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2011
    Locație:
    Evry
    Masina:
    Polo, 1,4 TDI, 2007
    Cred ca ai putea sa verifici la cealalta roata din spate ceea ce ai verificat si la cea defecta. Adica ai putea sa vezi daca are aceeasi rezistenta. La fel poti face si cu cablul. Sa pui contactul si sa vezi ce tensiune ai la cablul de la roata cu probleme si apoi la cealalta. Daca ai avea un osciloscop sau un multimetru mai "destept", ai putea verifica si daca iti da vreun semnal atunci cand invarti roata (ar trebui sa transmita informatia despre viteza citita).
     
  7. costi88

    costi88 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI
    Pacat ca nu intelegi. Deci e clar daca ai verificat la toate s-a dus pe apa sambetei pompa. Mai exact partea electrica la ea nu mecanica. Asa am patit si eu am schimbat cablul ca ala aparea si aceasi eroare.
    Dupa ce am cheltuit mai multi bani pe la unu si altul sa vada, ajungand la pretul altei pompe, am cumparat si o pompa.
    Concluzie: are sa-ti para rau dupa bani aruncati aiurea in loc sa cumperi ce trebuie.
    Lasa-mi un cod de pompa poate te pot ajuta. La Timisoara nu-s asa de scumpe.
     
  8. razvanvl

    razvanvl 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2011
    Locație:
    Rm.Valcea
    Masina:
    A3 1.6 2003
    Maine am sa merg la electrician sa verifice cablul de la senzor, am sa revin cu detalii.
     
  9. Ciprian.Mod Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 3.0TDi CDUC & A3 8P 1.9TDI BKC
    @Costi : tu ai avut aceeasi eroare ca Razvan, de esti asa sigur ca si la el e pompa ?
    @Razvan : ca sa nu mai schimbi piese pe ghicite, am un senzor bun de imprumut daca vrei sa mai faci vreo proba, dar mai intai, incearca sa izolezi cilindrii de fixare cu banda izolera (doar un singur strat, pt ca risti sa nu-ti mai incapa in gaura, sau sa nu mai intre senzorul), pentru ca acestia oxideaza, si fac masa.
    Spui ca ti-a curatat mecanicul inelele cititoare; ti-a demontat etrierul, port-etrierul si discul ? Sau doar demontand etrierul si tragand de disc in limita butucului ?
     
  10. razvanvl

    razvanvl 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2011
    Locație:
    Rm.Valcea
    Masina:
    A3 1.6 2003
    Multumesc de ajutor Ciprian.Mod. Da,mecanicul mi-a demontat tot,etrierul, disc etc.. cand a curatat si am si schimbat senzorul de pe spate insa imi da aceeasi eroare. Acum nu imi ramane decat sa merg la un electrician si sa-mi verifice firele.
    Am sa revin cu noutati.
    Multumesc!
     
  11. costi88

    costi88 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI
    Cel mai simplu cum a verificat la mine firele. Mi-a legat senzorul de pe dreapta pe roata din stanga si celalat pe roata din dreapta, exact aceasi eroare. Daca te uiti pe net sunt multi care refac partea electrica la ele pentru ca se strica, nu sunt stralucite.
     
  12. razvanvl

    razvanvl 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2011
    Locație:
    Rm.Valcea
    Masina:
    A3 1.6 2003
    Am rezolvat problema!

    Am descoperit ca am un soricel prin masina care mi-a ros firele :(

    Le-am refacut acum totul este ok :)

    Maine trebuie sa cumpar niste lipici pt soricei ;)) (Viora) sa-l prind viu sa-l pot chinui si eu putin cum m-a chinuit el pe mine :D
     
  13. costi88

    costi88 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI
    norocu tau!la mine na fost Ratatouille sa si faca o omleta la motoru incins :P
     
  14. FLORIN_SB

    FLORIN_SB 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    KRAZ, SAVIEM, TATRA......AUDI 80 AVANT
    Senzori, pompe de frana, testere, batai de cap si cand colo.....mousica :)
    Ma bucur ca ai gasit/remediat problema
    Si eu am avut probleme cu aprinderea senzorului ABS in bord, dupa o curatare a tuturor senzorilor, nu a mai aparut....am avut noroc
     
  15. razvanvl

    razvanvl 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2011
    Locație:
    Rm.Valcea
    Masina:
    A3 1.6 2003
    Se pare ca la mine a fost a ros si pe urma a plecat.
    Am pus pe o bucata de carton niste lipici special pt soricei iar in mijloc i-am pus niste malai,paine si o bucatica de sorici si le-am lasat in portbagaj. Dar nu se vede nicio miscare pe acolo :)
    Deci pot sa spun ca am scapat de el :rock:
    Cu ocazia asta m-am ales si cu un senzor nou de abs pe spate :))


    P.S: Senzorii de ABS spate se pot da si intregi jos dar trebuie dat jos discul de frana :)
     
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    razvanvl, nu te mai chinui. Ia un aparat de masura si masoara toti cei 4 senzori, desfacnd doar mufele. Cel putin la unul vei gasi o valoare de speriat. Ala trebuie sa il schimbi.
     
  17. torres9

    torres9 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 1.6, 1997
    Gata, pus tester, depistat problema la roata dreapta spate, mers inapoi la serviceul unde am schimbat discurile, uitasera sa faca ceva la roata respectiva, am scapat de martor, neplatit nici un ban, masina fericita si eu la fel.
     
    sobv99sec apreciază asta.
  18. Mr_StReSs

    Mr_StReSs 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    Craiova/Germany
    Masina:
    A5 CAMA 2.7 TDI 190hp. 2008
    Salutare la toata lumea! Am si eu o problema, si mai exact mi se aprinde martorul ABS iar cel cu semnul exclamari in cerculet ( ! ) licare.... in general mi se intampla cand masina stationeaza, daca sunt in mers se sting martori si ABS-ul functioneaza ( acum cateva zile am facut un drum de 2000km si pe tot drumul nu sa aprins decat atunci cand opream in parcare)
    Eroarea este urmatarea:
    Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-EDS.lbl
    Part No: 8E0 614 111 B
    Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D00
    Shop #: BB 24332
    VCID: 1D35DD47BD21

    1 Fault Found:
    01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
    03-10 - No Signal - Intermittent
    I-mi spune si mie cineva care ar fi problema mai exact!
    MULTUMESC!
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Conexiune electrica intre Unitatea ABS si ceasurile de bord. Adica contact imperfect, mufa partial oxidata sau neintrodusa pana la capat.
    Ai umblat, tu sau un service, la ceasuri sau la modulul de ABS in ultima perioada?
     
  20. Mr_StReSs

    Mr_StReSs 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    Craiova/Germany
    Masina:
    A5 CAMA 2.7 TDI 190hp. 2008
    Da, am dat ceasurile de bord jos sa le schimb luminile! E posibil sa fi stricat ceva pe acolo? :keule:
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta