1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martor ABS aprins - cauze si rezolvari

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de dorin, 11 Iun 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. ipsylanty 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi A6, 2.5 tdi, 150cp
    imi pare rau ca nu am mai scris nimic de mult timp, dar am fost plecat din tara si nu am mai folosit masina.
    acum ca m-am intors am revenit la vechea problema, ciudat este ca la mine nu se conecteaza testerul si ca atunci cand temperaturea scade sub 0 grade incepe sa mearga un timp. cand motorul se incalzeste martorul se aprinde. cat timp martorul e stins abs-ul functioneaza.
    nu prea imi vine a crede ca ar fi comp ars
     
  2. a6hd06rxs

    a6hd06rxs 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi A6 2.5 TDI
    Asa a inceput si la mine sa faca, mai apoi sa dovedit ca sa ars .
     
  3. voodoo_boy 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2008
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4
    Salutare

    Am si eu o problema cu un A4 B5 1,6 din 1998. Poate a mai patit cineva asa ceva...chiar nu mai stiu ce sa ii fac. Masina este adusa din Germania si are 130k km ...nu stiu sigur daca sunt reali dar tind sa cred pentru ca are carte de service. De ceva timp cam 2-3 saptamani a inceput sa se auda un zgomot de fier-pe-fier in spate...m-am gandit ca sunt placutele si am desfacut sa vad. Am constat cu surprindere ca erau bune si am mers in continuare. Dupa cateva zile sunetul devenise mai accentuat si cand puneam frana deja se auzea foarte tare. Am demontat din nou si am verificat mai atent...si surpriza placutele de pe interiorul discului erau uzate la maxim...in sensul ca trecuse de muult de stratul placutei si deja intrase pe fier...prin urmare discurile erau deteriorate si asa mai departe. Ca sa fac treaba buna am cumparat tot pentru spate (discuri,rulmenti,placute...etc) toate noi. Dar duce ce le-a montat cineva si mi-a aerisit franele...becul de la ABS sta aprins iar cand pun frana se aude un zgomot ciudat (ca un motoras electric) si pedala vibreaza. Ma refer atunci cand pun frana fin...si usor deci ABS-ul nu ar avea motiv sa intre. In plus astazi cand am mers cu ea sunetul acela pornea chiar si cand nu apasam pedala...chiar nu stiu ce sa ii mai fac... Are cineva vre-o idee...?
     
  4. BDG~R 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2008
    Locație:
    giurgiu
    Masina:
    audi a4,1,6 ,1995
    probleme abs

    senzorii de la ABS i-ai verificat?:confused:
     
  5. voodoo_boy 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2008
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4
    Da i-am verificat...sunt ok. Se pare ca nimeni nu stie care e problema. Am discutat cu cineva care teoretic ar avea ceva cunostinte si mi-a spus ca e posibil ca problema sa vina de la felul in care au fost aerisite franele. A spus ca sistemele de franare cu ABS se aerisesc diferit fata de cele normale. In sensul ca este nevoie de un fel de pompita care scoate aerul din modulul de ABS...nu prea am inteles...imi vine greu de crezut asa ceva.
     
  6. BDG~R 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2008
    Locație:
    giurgiu
    Masina:
    audi a4,1,6 ,1995
    probleme abs

    inca o chestie,daca placutele de frana au fost uzate numai cele dinspre interior,inseamna ca tie nu-ti lucreaza bine etrierul,pe asta l-ai schimbat sau cel putin l-ai verificat?
     
  7. a6hd06rxs

    a6hd06rxs 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi A6 2.5 TDI
    Fa o diagnoza si vezi ce are memorat pe modulul de ABS
     
  8. ipsylanty 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi A6, 2.5 tdi, 150cp
    si eu care credeam ca mai am o sansa. cred ca pana la urma o sa apelez la metoda ta.
    multumesc pt sfat.
     
  9. voodoo_boy 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2008
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4
    Da etrierul e ok...astazi mi-au aerisit iar franele si s-a stins becul de la ABS. Dar ca orice lucru frumos care nu tine mult...pe la 6 m-am dus sa iau masina...si cum afara a nins...de fapt inca ninge am luat masina sa fac cateva ture pe zapada...nu am apucat sa fac nici cativa metri si cand am pus frana si a intrat ABS-ul s-a aprins martorul din bord....si nici ca s-a mai stins. Eu chiar nu mai stiu ce sa spun...pe tester nu arata nimic. Parerea mea este ca eu am aer pe instalatie si cumva...aerul a ajuns la modulul de ABS...mecanicii spun ca sistemul de frana cu ABS se aeriseste la fel ca oricare altul in sensul ca se face pedala si se elimina aerul de pe instalatie... Insa un prieten mi-a spus ca a avut si el o problema asemanatoare cu un Passat dar cei de la service i-au aerisit instalatia intr-un mod diferit cu niste scule mai speciale...nu stiu ce sa mai cred. Pana una alta nu prea pot folosi masina...si nici nu ne dam seama ce are. Am incercat sa ma duc la alte serviceuri dar am primit acelasi raspuns...ca sistemul se aeriseste in modul "clasic"... Deja nu stiu ce sa ii mai fac...
    PS: Una dintre marile greseli pe care nu trebuie sa le facem este aceea ca un lucru care merge nu trebuie schimbat...la mine discurile mai mergeau si trebuia schimbate doar placutele...dar am zis sa fac lucrul asta pentru masina mea si acum...o tin pe dreapta.
     
  10. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    este si procedura de aerisire a frinelor cu ajutorul VAG-COM-ului.incearca si aceasta procedura,poate in acest fel calcu stie ca a fost aerisit si nu mai apare acea eroare,si daca se face corect vei avea si aerisirea facuta cum trebuie,deci se elimina si acesta posibilitate.dupa cite stiu eu este un senzor de presiune pe blocul ABS,cel care citeste presiunea pompei electrice.posibil sa fi prins acest senzor aer si sa iti dea eroarea (senzorul este pe blocul de electrovalve ABS,deci in cazul in care prinde o bula de aer nu se poate aerisi doar aerisind rotile,poti incerca chiar si aerisirea senzorului).
     
  11. voodoo_boy 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2008
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4
    Este foarte posibil sa fie asa cum spui tu...de aceea peste cateva ore o sa mearga un prieten cu ea la service sa o puna pe tester...Am apelat la mai multi prieteni dintre care unul lucreaza la reprezentanta. Acesta mi-a spus ca modulul de ABS nu are nici o treaba cu aerul din instalatie si ca este de vina un senzor. Venind de la cineva care se pricepe am zis ca este adevarat dar de ce se aude suntetul acela cand pun frana...si de ce se stinge cateodata...si de asemenea de ce dupa ce au fost aerisite s-a stins si apoi iar s-a aprins? Alt prieten de la un service diferit mi-a spus ca modulul ABS se aeriseste cu motorul oprit si din tester. Se da comanda din tester si scoate aerul. Incep sa cred ca sunt singurul de pe aici cu o astfel de problema...are cineva o idee cat de mica de ce as putea sa fac? Parerile mecanicilor sunt impartite si dupa cum v-am spus diferite...complet diferite.
     
  12. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    parerea mea e sa faci o aerisire cu vag-com-ul,dar sa urmezi instructiunile asa cum sint date de ross-tech sau de cei de la reprezentanta,si sa faci si o aerisire a senzorului,sau in cel mai rau caz sa il schimbi.
     
  13. varvaramm 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    CALARASI
    Masina:
    AUDI A6
    a6 merge infranat

    salut toata lumea!problema mea a aparut in mers,s-au aprins abs,esp si numai puteam sa accelerez, frana s-a intarit rau si numai tinea.am fost la 3 mecanici si fiecare cu parerea lui:pompa vacum,servo frana,supapa servo frana.unul dintre ei a zis ca mi-a facut-o,ca a scos apa nu stiu de unde ca e ok,azi dimineata cand am plecat aceeasi problema nu se accelera,am mers numai cu a 2a altfel murea motorul.va rog ajutati-ma ca mecanicii astia la noi..................sunt din calarasi.multumesc
     
  14. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    martori abs si esp aprinsi

    am un prieten cu un audi a4 b6 de 101 cp si i s-au aprins martorii, iar cei de la reprezentanta nu au putut sa ii faca nimic...poate sa ne ajute cineva...o sa ii fac un test cu vagcomul mai incolo sa vad ce erori are
     
    Ultima editare: 13 Ian 2009
  15. Gaby 76 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 101 CP 2002
    Salut!

    Verifica cu vag-com si vezi ce erori iti arata.
    Aceasta problema am avut-o si eu si i-am schimbat switch-ul de la pedala de frana.
    Cand opream la semafor nu mi se aprindeau luminile de frana decat daca calcam pedala foarte tare,ceea ce insemna sa franez brusc,iar martorii de ABS si ESP stateau aprinsi.
    Am schimbat 2 switch-uri deoarece primul a cedat dupa cateva ore. Verifica si vezi daca functioneaza normal stopurile de frana cand franezi usor.
    Daca nu se aprind imediat ci doar cand apesi foarte tare pedala de frana inseamna ca ai aceiasi problema.
    Bafta!
     
  16. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    multumesc pentru raspuns....am facut scanare cu vag comul si mi-a dat urmatoarele erori:
    Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.LBL
    Part No: 8E0 614 517
    Component: ABS/ESP front 1726
    Coding: 04155
    Shop #: WSC 10151

    2 Faults Found:
    01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30
    35-00 - -
    00778 - Steering Angle Sensor (G85)
    37-00 - Faulty

    sa fie switchul de la frana?
     
  17. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    nu e switch-ul de la frana, e senzorul de la directie, cel care-i "spune" masinii in ce directie e intors volanul. In prima faza ar trebui verificat daca e senzorul dus sau vreun contact imperfect.

    P.S. Nu am inteles cum adica "cei de la reprezentanta nu au putut sa faca nimic"?? Daca citeau erorile si vedeau eroarea asta, comandau alt senzor, ce-i asa greu?
     
  18. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    primul cod iti da o indicatie precum o tensune de alimentare pentru acel senzor lipseste,daca nu ma insel TERMINAL 30 e o alimetare +12V continua,iar a doua eroare poate fi rezultatul primei,adica acel senzor nu se mai alimenteaza,deci nu poate comunica cu calcu.poate fi un defect intern al acelui senzor,sau poate fi o mufa cu contact prost sau cablu intrerupt.
     
  19. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    salut...am zis asta pentru ca a fost cu ea la reprezentanta sa faca mai multe reparatii la ea...si le-a zis si de esp sa il faca, iar dupa ce a luat-o a vazut ca aia nu i-au facut nimic la ea si statea in continuare aprins si cand a vazut ca pentru capacul de la cotiera i-au luat 3 mil si ceva nu s-a mai dus inapoi sa mai zica o data de esp

    Cum pot sa ajung si eu la acel senzor de directie?
     
    Ultima editare: 18 Ian 2009
  20. ELVIS

    ELVIS 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 2009,136 cp,CAGB
    trebuie dat volanul jos!atentie sa ai contactul luat cand faci operatiunea!
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta