1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martori ABS - ESP si / sau perne Aprinse in bord la A6 C5 Allroad

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de corneloancea, 10 Iun 2011.

  1. djcyp 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Fieni
    Masina:
    allroad 2.5 tdi 2002 132 kw AKE
    Va salut,
    Sunt posesorul unui audi allroad A6 C5.
    De cand a venit caldura am o problema cu masina: se aprind martori de ABS + ESP + Perne. Singura eroare care imi apare este 01435 - Traductor presiune frână 1 -G201- 27-10 - semnal implauzibil - intermitent. Am schimbat comutatorul de la frana de 2 ori si tot degeaba, la toate service-urile auto unde am fost ma pune sa schimb comutatorul de la frana. Daca ma poate ajuta si pe mine cineva. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Aug 2012
  2. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Pai ori nu stiu sa-l regleze ori becuri arse pe frana!Ori e senzorul de pe pompa de ESP!revino cu detalii ca te rezolv.
     
    Ultima editare: 13 Iun 2013
  3. djcyp 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Fieni
    Masina:
    allroad 2.5 tdi 2002 132 kw AKE
    buna!

    multumesc pentru ajutor Rodyca! Comutatorul de frana nu e sigur! Deci se aprind doar cand temperatura de afara e peste 20 grade, si cand o accelerez peste 2000 de ture. stima!
     
  4. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Din ce ai spus nu am inteles nimic si nici nu ai mai revenit cu rezolvarea,cred ca ar trebui s-o faci.Din respect pentru cei de pe forum.
     
  5. Offroader 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2012
    Locație:
    Bihor
    Masina:
    Audi A6 C7 2,0 TDI; 2013; CGLC; Multitronic
    Buna Rodyca,
    La fel se aprind si la mine martotii ABS + ESP in bord, contactul de la pedala de frana schimbat, reglat. Ai mentionat ceva despre senzorul de de pe pompa ESP. Ai putea sa-mi detaliezi putin te rog ce face, ce face cand nu funtioneaza corespunzator, si/sau cat ar costa sa se schimbe (piesa in sine) bineinteles daca exista ca piesa de schimb. Interesant este ca in cazul masinii mele se aprinde / stinge sub viteza de 70-80, peste ... nu.
    Multumesc.
     
  6. Bogdan94 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    allroad a6,2500 tdi,2002
    Va salut!
    O problema asemanatoare am si eu cu martorii de abs,esp si pernele de aer.Ma gandesc ca am franele neaerisite deoarece la apasarea pedalei de frana devine moale si se simte o trepidatie.Ma puteti ajuta?
    Multumesc!
     
  7. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna

    Du-te fa o diagnoza ca sa vezi ce probleme ai,pe motor,cutie,suspensie,Abs.Dupa aceea revin-o.
     
  8. Liviub07

    Liviub07 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 V6 AKE, 2003
    Salutare! Am si eu aceeasi eroare pe bord (martori ABS/ESP/PERNE), insa simptomele masini mele sunt altele.
    Masina mergea perfect, swi dintro-o data, cand am turat motorul mai sus de 2300rpm masina an incept sa refuze sa accelereze si se ineca precum o dacie cu jiglerele infundate. in momentul ala au inceput si martorii sa clipeasca intermitent. Am mers usor cu masina pana acasa (20km) timp in care a inceput si sa scoata un fum albicios foarte greu la miros. am oprit masina si am lasat-o sa se raceasca. Dupa cateva ore am revenit si am incercat sa o pornesc, si a si pornit dar dupa ce am invartit la motor aprox 10-15 secunde. Am luat vagcom-ul si m-am pus calare pe ea...
    eroare... 00542 - Needle lift Sensor (G80).
    La sfatul unui "preaminunat" mecanic (de la un servis renumit...cica) ma apuc si schimb injectorul cu fir...toate bune si frumoase...pun iarasi vagcom-ul si eroarea dispare ca prin minune.
    Problema insa cu martorii de pe bord, fumul alb si mersul defectuos al motoului raman pe loc...nici de-a naibi nu vrea sa mearga frumos...
    ANY SUGESTION?
     
  9. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna

    In acest caz sa produs o gripare a pistonului de avans,sau electrovalva de avans in scurt(verificat fire) din pompa de injectie.Solutii ieftine? O pompa SH foarte buna.Cand ECU nu gaseste avansul corespunzator intra in avarie si se aprind becurile ESP.Needlelift sensor trebuia inlocuit mai demult,da-ia sa intamplat acest lucru,cu precadere.Pompa a fost foarte solicitata.
     
    Ultima editare: 21 Feb 2015
  10. edy71 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Allroad , 2.5 TDI , 2002
    Buna seara

    Din vara lui 2014 , dupa o ploaie torentiala , ma confrunt si eu cu problema luminilor aprinse din bord : ESP , ABS , Suspensie , etc.
    In partea dreapta a masinii si in fata si in spate era balta , asa ca m-am apucat de treaba : am desfundat gaurile de sub baterie , am '' decopertat interiorul '' si am cautat victimele . Am demontat placa de control al tractiunii din cutia sa plina de apa , am curatat contactele , am uscat bine , m-am rugat la toti zeii cunoscuti , am montat la loc si .. aceeasi situatie .
    Modulul de pe pedalier dreapta , ESP cred , nu l-am demontat , considerind ca pozitia lui nu permite retinerea apei.
    Mentionez ca in ciuda luminilor si alarmelor din bord totul functioneaza normal .
    Acum dupa , aproape un an , am zis ca ar fi timpul sa rezolv problema .Am dus masina la un service mic , de incredere, nu dugheana , pentru diagnoza . Omul da o scanare si imi spune ca apare eroare la comunicarea cu modulul ABS si suspensie ( parca ) , restul fiind ok . Se apuca sa caute sigurante , fire intrerupte , etc . Nimic . De 3 zile asteptam sa vina un tip care se pricepe exact la chestiile astea , dar il prinde foarte greu.
    Pentru ca am nevoie de masina si pentru ca mi-am pierdut rabdarea as vrea sa incerc sa rezolv eu problema , schimbind pur si simplu modulele peste care a trecut apa , pentru inceput .
    De aceea as avea nevoie , va rog , de ceva sfaturi , un desen cu pozitionarea controllerelor in masina , sau ... orice .

    Multumesc .
     
  11. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Vorba multa saracia omului! Ce eroare ai?Asta trebuie sa spui.Clar.Daca vrei ajutat.
     
  12. Gabi Trifan

    Gabi Trifan 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    SUCEAVA
    Masina:
    AUDI ALLROAD 2500 2004
    Am un audi 2004 si de prin august 2014 a inceput sa mi se aprinda in bord martorii abs ,asr ,si perne . Prima data mi sau blocat rotille si sau aprins toate in bord. Am aerisit la pompa de abs ca sa ajung cu masina acasa.Cred ca aprins aer si am stricat pompa Am schimbat alta am mers o saptamana si a cazut si asta am mai schimbat una si sa intamplat la fel (aceste doua fiind secand ) ,am lual una noua am schimbat si servofrana sa aerisit si am plecat in proba .Cum trece de 30 km ora se aprind martorii abs,asr si perne. La test imi spune senzor de presiune internitent, am schimbat vreo trei si totull este la fel ,am schimbat calculator abs. am pus alta unitate, am schimbat si pompa de inalta cea pe care se afla senzorul ,am schimbat ceasul de bord ca asa spunea cineva ca acolo se intilnesc calculatoarele si nimic . Am schimbat toata masina pe partea de franare si nimic. De mentionat ca dimineata la prima cheie merge totul perfect pot sa merg cu ea pana in america ,dupa ce o opresc si pornesc din nou la 30 km la ora se aprind martorii abs esp si perne .Totul este dupa ce se incalzeste .
    Ma poate ajuta si pe mine cineva.



    P.S. In iulie 2014 am schimbat distributia si un etrier stanga spate. Am sa merg sa mai verific odata si daca distributia este pusa corect la punct.

    Astept raspunsuri.....
     
  13. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Fa o diagnoza si expune ceva ca multi te vor ajuta.
     
  14. Gabi Trifan

    Gabi Trifan 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    SUCEAVA
    Masina:
    AUDI ALLROAD 2500 2004
    In diagnoza asta e eruarea;
    01435-Brake Pressure Sensor 1 (G 201)
    27-00- Implausible Signal
     
  15. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Sefu ti-am dat un numar de telefon si mi-am pus obrazul. Bafta. Ai schimbat jumatate din sistemul de franare, mai schimba si cealalta jumatate. Dar pune nou: etriere, senzori, etc., etc.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Mar 2015
  16. naniacostin

    naniacostin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 allroad c5
    Aseara s-au aprins si la mine martori de ESP, ABS (primele) si dupa cateva secunde s-a aprins si martorul de perna. Dupa 10 secunde martori de ABS si cel de ESP s-au stins ramanand cel de perne. Suspensia lucra normal inclusiv putand sa o ridic si sa o cobor. Erori nu am decat pe abs 01119. ceva legat de tcm. De acolo sa fie si problema mea cu cutia ?
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Mar 2015
  17. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Colegule, scuza-ma dar ai probleme cu intelesul functionarii acestor masini. Cum sa ma exprim ca sa pricepi ? Eroarea care ai expus-o te trimite sa verifici codurile de defect pe cutia de viteze, deci practic nu ai expus un defect. Trebuia sa spui si erorile de pe cutie si suspensie ca sa ne dam seama. Deci pricepe odata ca TOATE modulele(tot ce poti intra cu diagnoza) de pe masina ta sunt legate la ECU si respectiv intre ele (respectiv transmisia este in stransa legatura cu ABS, ESP + functionare corecta motor). Daca vrei sa afli mai multe vezi Google sau cauta un mecanic bun.PS rog colegii care se mai pricep sa-l ajute cu sfaturi ca poate crede omul ca am ceva probleme de comunicare cu el.
     
    Ultima editare: 19 Mar 2015
  18. naniacostin

    naniacostin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 allroad c5
    stiu si am citit despre legatura dintre ecu.pe alte forumuri straine din ce am citit azi am inteles ca ar fii de la folosirea butoanelor de schimbare viteza care le am pe volan in modul D.varianta de cutie cu 2,3,4 nu permite sa schimbi vitezele de pe volan cand maneta e in D.cele cu S permite asta..nu exista nici o alta eroare pe nici un modul.asa pateau si ei.multumesc mult pt raspuns.
     
  19. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Nu este adevarat ce spui. Este vorba de soft coding la TCM. Macar incearca sa te abtii daca nu stii ca poti induce pe cineva in eroare.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Mar 2015
  20. naniacostin

    naniacostin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 allroad c5
    eu am spus ce au patit alte persoane din alte tari si nu aveau alte erori.nu ca de la asta e eroarea mereu.
     

Distribuie pagina asta