1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motoare DIESEL la Audi A2 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A2' creată de pedro100ro, 11 Dec 2007.

  1. marko 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    galati
    Masina:
    audia2
    Salut,Pentru senzorul G28 la audi a2 1.4 tdi amf stie cineva cum anume se ajunge la el? este vorba de senzorul turatie motor si cred ca este pe volanta, insa nu as vrea sa desfaca jumatate de masina sa ajunga la el, deoarece la service nu prea stiu la masina ..stie cineva ceva despre el?
     
  2. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2013 2.0 CJCA.A4 2.0 CGLC,2013,A4 2015,2.0,CNHA
    Jos in dreapta pe blocul motor,partea din fata a masinii.
     
  3. marko 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    galati
    Masina:
    audia2
    Multumesc! se ajunge ok la el, sau este mult de demontat? in ideea in care sa stiu daca e nevoie sa merg la service sau o pot face rapid si singur...
     
    Ultima editare: 9 Mai 2016
  4. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2013 2.0 CJCA.A4 2.0 CGLC,2013,A4 2015,2.0,CNHA
    Eu cred ca i-l poti schimba cu usurinta.
     
  5. Ragnar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    Audi A2, 1.4 TDI 75 CP, 2002
    Buna seara, astazi am parcurs 150 km cu un Audi A2 si in timp ce mergeam am observat ca cateodata se deschide bine turbo si cateodata imi taie turbo ( adica ii dau blana si deodata ma impinge in nas).

    Daca ma puteti ajuta si ce ar trebui sa fac sa remediez problema. Stima !
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Ar trebui sa faci o scanare si un log in mers. Ce ai experimentat tu se poate intampla din X motive, de la un furtun pana la turbina defecta.
     
  7. Ragnar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    Audi A2, 1.4 TDI 75 CP, 2002
    Mersi de răspuns, am sa fac ce ai spus. Stimă!
     
  8. Ragnar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    Audi A2, 1.4 TDI 75 CP, 2002
    Buna seara, nu stiti cam pe la cate ture se deschide turbo la audi a2? Si este cu geometrie variabila sau e simplu ? Stima !
     
  9. alinbay

    alinbay 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A2 1,4 TDI 2001
    Va salut si va rog ajutati-ma cu problema urmatoare, nu am gasit despre problema asta nicaieri.
    Am o problema si nu-i dau de cap nicicum. Audi A2 1.4 TDI cod motor AMF. Pornire grea la cald si la rece, cand vreau sa o pornesc da sa porneasca dar nu porneste si pe urma invarte vreo 10,15 sec. pana porneste, dupa ce a pornit functioneaza perfect pana ajung sa o opresc. Daca o opresc dupa vreo 6, 7 ore aceeasi problema o intampin. Pe tester nici o eroare aparuta, verificat injectoare in timp real totul perfect.
    Va rog mult ajutati-ma.
     
  10. romy.b Gold Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Radauti/Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009
    E un motor PD, verifica instalatia de alimentare sa nu se dezamorseze, oringurile la inj.pompa tandem.
    Parcheaza masina cu botul in jos si spatele ridicat peste noapte si vezi cum porneste.
     
  11. adyrex

    adyrex 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A2, 1,4 TDI
    Cine imi poate spune care este diferenta dintre motorul cod BHC si cel AMF ?
    Este vorba de 1,4 TDI, 75 CP.
    As vrea sa stiu care sunt diferentele dintre cele doua motoare, si daca piesele de schimb sunt aceleasi pentru ambele motoare, ambele cutii de viteza, ambreiaje, etc.
    Multumesc.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Ambreiajul este identic, deci si cutia.
     
  13. Balascau Alina 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A2
    Cand accelerez mai tare și se creează presiune mai mare in turbo sare furtunul ca și când amestecul nu ar fi bine facut. Dacă s-a mai intalnit cu cineva cu problema asta poate ma lamureste si pe mine. Multumesc.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alina te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  15. Guest 1904 Guest

    Buna ziua,

    Intrebare ptr cei care stiu: care si cum sunt distributiile la 1.4 TDI ? ( curea, lant, etc.). Ma interseaza in special la ATL, vreau sa cumpar unul sotiei !
     

Distribuie pagina asta