1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motoarele 2.0 TFSI - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de mariusgintonic, 2 Iul 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    RPM-urile sunt prima coloana, nu stiu ce reprezinta al 4-lea rand. Cum arata o axa uzata? Atasez cateva poze cu a mea. Multumesc!

    P.S.:

    Nu am de la cine sa imprumut o pompa, dar am cumparat alta noua, ultima versiune. O voi schimba si poate scap de problema.


    Am aceasta eroare la diagnoza, asta apare la fuel-cut la cca 4700rpm in treapta a 4-a pe la 140km/h.

    P0087-002- fuel rail/system pressure: too low

    Cauze:
    Check for bent/squeezed Fuel Lines
    Check Low Fuel Pressure System for Leaks
    Check Fuel Filter & Filter in Fuel Pump
    Check the Fuel Quantity supplied by the Fuel Pump

    La verificarea "fuel pressure", la group 103 field1 apare o valoare mica, intre -50 si 100. Vad ca ar trebui sa fie intre 2800 si 7200mbar. Restul valorilor sunt in regula. Ce ar trebui sa inteleg din asta?..

    [Select]
    [01 - Engine]
    [Meas. Blocks - 08]
    Group 103
    [Go!]
    Field 1: Fuel Pressure (Low), Specification: 2800...7200 mbar
    Field 2: Fuel Pump Adaptation, Specification: -1000...+1000 %

    Poate stie cineva ce inseamna asta. Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Dec 2013
  2. marin_catalin00

    marin_catalin00 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 TFSI Quattro, 2006, USA
    mie partea incercuita imi pare destul de uzata, o uzura de genul asta la supape e de neconceput, acum nu stiu cat de grav este pentru pompa de benzina. de influentat, clar o influenteaza, eu vad la mine dupa ce am schimbat tachetul tocit cat s-a schimbat mersul masinii. am citit pe un forum ca axa cu came a fost si ea revizuita, si cama de la pompa de benzina ar fi facuta din material mai dur
     
  3. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Este stearsa, dar nu se simte nimic la deget. Ma gandesc ca inevitabil suprafata capata un aspect lucios in timp, doar e metal pe metal..Axa cu came a fost revizuita intradevar, cea noua are cod B, eu am cod A pe masina. Se pare ca exista si un TPI pentru masinile cu probleme, o garantie extinsa la aceste piese, dar la noi nu stie nimeni de ea la reprezentanta. In USA isi schimba aia pompele de inalte+axe cu came+tachet in draci, la pachet, plateste Audi tot. Nu ar fi un capat de tara axa cu came, e vreo 250E, doar ca e genul de piesa la care nu mi se pare normal sa suport costurile in caz de defectiune. Din moment ce si-au dat seama ca e proasta si au scos alta..O sa merg pt ITP la Porsche, le pun o intrebare poate iese ceva, desi am slabe sperante.
     
  4. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Mda, poza 3 mi se pare cea mai relevanta. Se observa o uzura pe lob, dar nu-mi dau seama cat de adanca.
    Cel mai bine ar fi sa schimbi si axa de admisie (cu versiunea B) odata cu pompa si un nou tachet!
    Acum am vazut ca sunt rpm-uri, dar trebuia sa te duci pana aproape de limitare. Logurile se fac in WOT de la ~2500rpm pana la ~6700rpm
    Ce ti se intampla tie la turatii mici, e destul de grav si poate sa fie ori de la axa ori/si de la pompa.

    P.S cei in USA isi schimba axa, tachet si pompa pe garantie (in limita a 100.000mile) pentru ca ei s-au strans si au facut o petitie in care se plangeau de design-ul prost... Drept urmare, au cerut... si li s-a dat!
     
    Ultima editare: 5 Dec 2013
  5. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Nu am cum sa merg pana la 6700rpm intr-a 4-a, la cca 4700rpm mi se taie benzina si nu mai accelereaza. Ce-i drept, nu am incercat sa tin acceleratia calcata de frica sa nu fac vreo prostie..
     
  6. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Sa nu uiti sa faci loguri si dupa ce schimbi pompa...
     
  7. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Deci , se pare ca , lobul axului "nu bate" in capul tachetului sau , arcul nu este suficient de puternic astfel incat sa impinga in tachet .


    Eu nu imi dau seama din pozele respective daca intr'adevar este o problema acolo sau nu ...dar , nu am vazut pozele cu tachetul ... in ce stare este ?! Consider ca este cel mai important indiciu si s-a trecut foarte usor peste !

    Silviu mi-a explicat foarte clar , ca , motorul asta are o "buba" mare de tot si singura solutie este sa schimbi in mod preventiv la un nr de km ( app. 30 K ) tachetul cu pricina.

    Poza este cu tachetul dat jos de pe masina mea .


    Am atasat si poza cu un ax B care a avut de suferit din cauza faptului ca nu s-a inlocuit la timp.

    Din punctul meu de vedere este o eroare de proiectare din partea VAG.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Dec 2013
  8. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    As mai adauga, ca daca motorul e modificat (in special cu pompa aftermarket) recomand la fiecare revizie (10-15k) sa fie verificat tachetul
     
  9. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Tachetul arata mai bine decat ce ai pus tu in poze, in capat e ca nou, in lateral am remarcat o uzura gen zgarietura. Are cam 14.000km, o sa il schimb la urmatorea revizie.
     
  10. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    In cazul lui marin_catalin00 forma tachetului este concava ! De aici inteleg ca nu este o problema cu axa cu came , ci mai degraba cu axul pompei!
     
  11. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Daca este concava, atunci sigur s-a mulat dupa axa si s-a marit suprafata de contact. Mai mult ca sigur a tocit si axa!
    Tachetul are un coating protector mai dur, care nu trebuie asteptat pana dispare cu totul!
     
  12. marin_catalin00

    marin_catalin00 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 TFSI Quattro, 2006, USA
    Tachetul din pozele mele are 30.000km, dar cred ca era after marker, diferenta de pret intre AM si OEM e de 40lei, incercati sa evitati AM.
    Am facut un log in mers, de turat peste 3600rpm nu se tureaza. Mi se pare ciudat, si nu stiu cum sa interpretez faptul ca la 2400rpm cateodata am 110bari presiune in rampa, adica exact cat ar trebui, altadata am 23bari. La fel, in accelerari, din moment ce pompa face presiunea necesara la 2500rpm, mi se pare prea ciudat ca la 2700rpm sa nu mai fie in stare sa faca presiune nici macar cat face la ralanti.
    Am atasat log-ul si am evidentiat cu galben ce mi se pare mie ciudat.
     
  13. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Daca nu ti se tureaza dupa 3600 atunci clar ai o problema. Ori pompa ori axa sau chiar ambele!
    Tachet AM nu este decat de la KMD dar acela nu are stratul protector (cel negru) ci doar este ceva mai gros. Nu-l recomand in nici o circumstanta! ( oem e cel mai bun)
    Din ce vad pe loguri, ai acele pierderi de presiune si poate fi de la am scris mai sus (axa, pompa sau/si tachet)
    Nu vad rezolvare decat sa schimbi toate 3.
    P.s ai soft de la vreun tuner? Sau esti stock?
     
    Ultima editare: 9 Dec 2013
  14. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Silviu, se gasesc tacheti produsi de Ina/Febi la cca 100lei, identici ca aspect cu cel OE.
     
  15. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Eh, n-am stiut... Probabil sunt de putina vreme pe piata. Oricum economia nu e mare si tot OEM recomand!
     
  16. marin_catalin00

    marin_catalin00 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 TFSI Quattro, 2006, USA
    Da, tacheti am vazut si de la febi si de la swag.
    Am soft de la TCM, stage 1, problema oricum a aparut inainte sa pun softul. Maine cred ca o sa reusesc sa scot softul, apoi o duc in service sa ii faca o verificare cap coada
     
  17. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Asa arata graficul meu cand eram stock

    ImageUploadedByTapatalk1386615290.197602.jpg
     
  18. niki24

    niki24 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,1.9TDI,170CP,2004.

    Cataline ti-am zis astazi pe seara cand ai venit la service in legatura cu problema pe care o are masina ca sunt 50% sanse sa fie regulatorul de presiune adica pompa HP ptr. ca regulatorul am inteles ca nu vine separat si 50% sanse sa fie arbore cu came,raspunsul meu nu prea te-a incantat ptr. ca tu vroiai sa sti sigur care este buba si ti-am zis lasama sa ma uit in documentatie si o sa iti dau un raspuns,asa ca conform TSB-ului din 2007 Audi of America pe care ti-lam trimis reiese ca urmatoarele piese trebuiesc verificate/inlocuite: pompa HP,arbore cu came si tacheti.
     
  19. marin_catalin00

    marin_catalin00 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 TFSI Quattro, 2006, USA
    Atasez niste poze in cazul in care va intereseaza starea tachetului meu schimbat acum cateva zile; a functionat pret de aproximativ 200km. Cred ca e cea mai simpla varianta sa verifici daca axa cu came are uzura mare. Din poze, e clar ca a mea nu neaparat ca are uzura mare, ci ca nu a ramas prea mare lucru din ea. Ma mir ca mai facea pompa presiune, atat cat facea.
    Rectific posturile anterioare, tachetul pe care l-am schimbat nu avea 30.000km, atat m-a pacalit vanzatorul masinii ca avea. La cat de tocit este al doilea dupa 200 km, estimez ca primul nu avea mai mult de 1500km, deci a fost schimbat chiar inainte sa vanda masina :meeting: :yahoo: . De asta iubesc eu tara asta si oamenii care o populeaza!!
    Deduc ca la un moment dat tachetul s-a tocit de tot, a ramas doar marginea, a tocit cama de pe axa pe margini, astfel ea s-a ascutit, si acum, ascutita fiind toceste tachetul pe mijloc. Suprafata camei fiind neregulata, si suprafata de contact fiind mica, uzeaza tachetul instant.
    Concluzia: asteptam axa cu came pentru a fi montata.
     
    Ultima editare: 12 Dec 2013
  20. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    In cazul asta, pune o poza si cu varful pompei de benzina (cel care apasa in interiorul tachetului). E posibil ca inainte sa se fi gaurit de tot tachetul si sa fi tocit si varful pompei.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta