1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motoarele 2.0 TFSI - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de mariusgintonic, 2 Iul 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. demireloaded

    demireloaded 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi TT 8J 2.0TFSI BWA
    Salut. A facut vreun posesor de (T)FSI decarbonizare? Planuiesc in viitorul aporpiat aceasta operatiune si vroiam sa stiu cam ce implica. Am 65000 km pe un motor din 2007.
     
    Bumbescu Octavian apreciază asta.
  2. amantia 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2009
    Locație:
    Sfântu Gheorghe
    Masina:
    A4 B7 2005 2.0 TFSIQ, WV eGolf 2019
    Buna intrebare, si eu ma gandesc la acelasi lucru. :) In prima faza sa ne uitam cu un endoscop la supape, cat carbon este depus. Sunt curios daca cineva de aici a facut acest lucru pana acum. Al meu are 95000km si e din 2005.
    Dupa cum am citit, curatarea e destul de anevoioasa, trebuie sa scoti supapele si sa curati unul cate unul manual, daca chiar vrei curatare ca lumea.
     
  3. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Ultima editare: 30 Apr 2014
  4. amantia 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2009
    Locație:
    Sfântu Gheorghe
    Masina:
    A4 B7 2005 2.0 TFSIQ, WV eGolf 2019
    Despre Seafoam nimeni nu a postat poze ca ar fi ajutat, e mai recomandat pentru a evita depunerile mari, se pare ca solutia e acel produs si frecatul cu peria. O sa intreb mecanicul ce parere are despre a face acest lucru, mi se pare ca sunt mult prea multe conectoare si suruburi pe care-l voi pierde sau uita sa reconectez daca fac acest lucru singur. :)
    Tu ai curatat motorul tau?
     
  5. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Nu am curatat la nici una motorul. Daca vrei sa faci ceva calumea, recomand sa desfaci sa cureti fizic. Daca mergi la un mecanic priceput nu ar trebui sa ai emotii.
     
  6. demireloaded

    demireloaded 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi TT 8J 2.0TFSI BWA
    decarbonizare tfsi.

    dap... mi-am dat comanda de garnituri ptr supape. la reprezentanta sunt mult prea scumpe gen 30 ron bucata x 16... asa m-au ajuns pana in 40$.
    saptamana viitoare planuiesc aceasta operatiune. evident curatarea mecanica este cea mai eficenta. de ocolit cele chimice cu diverse solutii.
     
  7. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Eu am facut aceasta curatare a admisiei, la vreo 87000km si aproape 7ani. Mizeria era suficienta, singura metoda 100% eficienta este curatarea fizica. E o lista destul de lunga de garnituri, suruburi care trebuie schimbate, dar ca pret nu e scump, ceva gen 4-500lei mi se pare. Restul e manopera, care e multa si migaloasa la aceasta operatiune. Folositi benzina buna si o sa fie ok dupa. Cred ca am postat ceva informatii chiar pe acest topic, cu cateva pagini in urma.
     
    dudu1307 și Bumbescu Octavian apreciază asta.
  8. twr

    twr 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6, 2.7 TDI (CANA), 2010, 190CP, multitronic
    Salutare. Intrucat sunt posesor de diesel - am citit mult din acest thread - stiti cumva daca probleme care au aparut la acest motor au fost rezolvate odata cu cel de 211 cp? Intentionez sa-mi schimb masina peste cateva luni - poate la inceputul anului viitor - si vreau sa cumpar un A6 Hibrid. Stiu cu ce se mananca hibridul - mai am unul in familie si sunt foarte multumit - dar vreau sa stiu cam la ce sa ma astept de la noul motor 2.0 TFSI de pe A6 hibrid. Bine, doar daca stie cineva :) Multumesc
     
  9. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Problema cu acumularile de carbon sunt specifice tfsi-urilor, nu ai ce sa le faci. Injectia nemaifiind in admisie, supapele nu se mai "spala" cu benzina si se acumuleaza carbonul.
    Apoi, odata cu motorul de 211hp s-au rezolvat problema tachetului de la pompa de benzina pentru ca pompa de inalte e diferita, maruntisuri gen diverter valve care se rupea nu se mai rupe, valva pcv nu se mai strica.
    O problema ar fi consumul de ulei care poate fi grav sau nu, mai mult pe modelele 2008-2010. La astea mai noi s-a rezolvat, pe b8 facelift sigur nu mai sunt probleme, deci tu cautand un a6 c7 sigur nu o sa ai probleme.
     
    Bumbescu Octavian apreciază asta.
  10. twr

    twr 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6, 2.7 TDI (CANA), 2010, 190CP, multitronic
    Mersi frumos KUL. A6 C7 Hibrid au un pret prea bun, iar dotarile cu care vine sunt multicele, ca sa nu-l iau in calcul.
     
  11. ARA 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    a4,2.0 TFSI, 2005
    tremurat

    Salut baieti,

    Am si eu cateva pb cu masina mea si sper sa ma ajutati:
    1. La relanti indiferent ca sunt in P/N/D sau R am un tremurat (ai impresia ca esti intr-un diesel), lucru care ma deranjaza teribil.
    Mentionez ca acest tremurat a aparut dupa schimbarea distributiei.
    In timpul mersului, acest tremurat dispare.
    2.Parca de o vreme nu mai trage atat de bine si imi pare ca am o intarziere de la mom accelerarii pana incepe sa traga.Imi pare ca nici motorul nu mai suna la fel.

    Pe tester nu imi apare nici o eroare.
    Am reverificat distributia si e montata crect (la punct).

    Puteti sa imi dati un sfat?
     
  12. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Salut ARA,

    Axele cu came sunt ok ?
    "Faimosul" tachet al pompei de benzina cum arata ?
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Feb 2015
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta