1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.6 Benzina la A3 8L - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de maxim87, 6 Feb 2009.

  1. Oxygen

    Oxygen 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca / Baia Mare
    Masina:
    EX A3, 1.6, 2002
    singura diferenta intre fordul tau din 1991 si audi-ul lui este ca daca el are motorul euro 4 are doua sonde lambda unul dupa catalizator unul inainte.
     
  2. alin33 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2013
    Locație:
    jimbolia
    Masina:
    A3 1.6 1999
    mai am ceva informatii poate va ajuta cu ceva. cand am cumparat masina am avut si actele din germania si am vazut ca masina nu a mai fost circulata di 2009 asa am dedus eu din acte pentru dca TUV-ul era expirat din 2009 si e posibil ca masina a stat mult timp pe loc . ce am mai gasit in torpedou a fost un termostat care era scos si nu imi indica apa in bord am cumparat unul nou, acum imi indica apa fara probleme ! merci !
     
  3. capricosti

    capricosti 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3, 1,6-75kw, 2001
    Masina lui alin33 este din 1999, deci nu poate fi Euro 4, in mod sigur este Euro 2. Oricum, fumul negru nu este din cauza catalizatorului.

    Daca masina nu a circulat din 2009 pana in 2013 si a fost adusa pe trailer e posibil sa fie totusi vorba de depuneri pe esapament cum am zis mai sus, dar daca a fost adusa pe roti nu mai e valabila presupunerea mea, pt ca in mod sigur s-ar fi auto-curatat deja galeria, tobele si teava de esapament pe parcursul celor peste 1000-1200 de km rulati pe autostrada din Germania pana in Romania....
     
  4. hateforlove91 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2014
    Locație:
    Dambovita
    Masina:
    Audi A3 1998
    Salut baieti , sunt nou pe clubaudi.ro
    Am si eu un audi A3 1.6 8L AKL i-am spart baia de ulei si am reusit sa ii blochez motorul :) Am schimbat blocul motor am rectificat chiuloasa si i-am schimbat supapele si am observat ca motorul merge cu intreruperi si nu se accelereaza mai mult de 5000Rpm :) Am schimbat aprinderea , fisele si bujiile si nu am primit nici un rezultat. Am si un video: http://www.youtube.com/watch?v=I5AJHyy6l84&feature=youtu.be Multumesc mult !
     
  5. alin33 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2013
    Locație:
    jimbolia
    Masina:
    A3 1.6 1999
    am rezolvat problema :D

    deci dupa cum am scris mai sus problema mea
    am dusa masina la mecani si a desfacut motorul bucati
    problema a fost in felul urmator
    segmenti lipit de piston :)
    costuri : -set segmenti 260ron
    -garnitura chiuloasa 130ron
    - semeringuri supape 12ron
    - ulei 80ron
    -antigel 40ron
    -cuzineti 70ron
    -manopera 400
    Total =992ron + una alta aproape 1100ron :)
    cuzineti iam schimbat pentru ca la unul dintre ei incepuse sa se duca pelicula si ma sfatuit sa ii schimb si pe aia nu am avut de rectificat nimic !
    acum motorul merge CEAS !!
     
    FloCrs apreciază asta.
  6. bogdysh 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2014
    Locație:
    costesti
    Masina:
    a3,1.6,2000
    problema motor

    De curand am achizitionat un audi A3 8L 1.6 din 2000. Problema este ca nu merge rotund motorul si se aude un tacanit care mie mi se pare ca provine de pe la curea de distributie dar cineva a zis ca ar fi segmentii. Vreau si eu o parere de la careva care a patit-o si ce costuri sunt la aceasta masina pentru reparatie. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Apr 2014
  7. razvaneison

    razvaneison 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2013
    Locație:
    brasov
    Masina:
    A3,1.6,2001
    Salut

    Ticălosul acela ți se aude mereu sau se mai oprește.? De exemplul mine se aude de lângă rezervorul de la agentul de răcire sunt acolo 2 cutiuțe de plastic. Din câte știu eu nu e nici o problema. Eu acu recent am schimbat distribuție inclusiv role recondiționat chiuloasa și toate cele și tot asa se aude. Iar la mine motorul nu mergea motorul rotund deoarece aveam chiuloasa fisurata. Vezi puțin după ce mergi cu ea dacă îți face spuma pe joja sau la capacul de unde bagi ulei.
     
    Ultima editare: 4 Mai 2014
  8. andreea81

    andreea81 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2014
    Locație:
    brasov
    Masina:
    a3 1.6 1999
    Buna,
    Am A3 8L cu motor de 1.6 si am o problema care nu si-a gasit rezolvarea pana acum: in timp ce merg motorul are intreruperi si se opreste motorul in timpul mersului, dar numai cand este in viteza. Daca este pe liber, nu are nimic (doar cateodata oscileaza turometrul). Pe tester arata ceva cu aer fals si ceva legat de relanti.
    Am umblat doua saptamani cu mufa de la debitmetrul de aer scoasa si nu a mai murit. Cineva mi-a zis ca poate fi si de la bujii. Ma puteti ajuta deoarece mi-e frica pentru ca de doua ori a murit motorul inainte sa intru in giratoriu si nu am mai putut lua curba ?

    Va multumesc si astept si parerile voastre.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Iul 2014
  9. turbina25 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2014
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi a3 1.6 sport
    Hello there,
    De curand am cumparat un A3 8L 1.6 sport cod motor AEH. Dupa vreo 200 de mile a cedat ambreajul si de cand am cumparat masina am avut motorul plin de ulei de unde deduc ca si pierdea ulei. Eu locuiesc in Londra si aici nu prea te poti duce la service (la reprezentanta Audi este 130 de lire pe ora manopera) si am decis sa o repar singur. Am desfacut motorul tot in afara de chiulasa si am schimbat multe plastice de la sistemul de racire si ulei.
    Acum problema pe care o am este ca pornesc masina se tureaza si pe urma moare. Nu am nici un control asupra acceleratie de parca nici nu ar fi acolo. Am verificat alimentare benzina tur-retur si functioneaza, am verificat injectoare, sistemul aprindere si funcioneaza, verificat valve sa nu fie indoite sau blocate (masina o stat vreo 2 luni fara ulei) iar pe tester VCDS nu da nici o eroare dar fara sa pot face o scanare cu motorul pornit nu prea imi este de ajutor.
    Precizez ca dupa ce moare motorul se aude un fasait slab de undeva ca si cum se descarca dupa o presiune prea mare. :meeting:
    Am incercat sa o pornesc in toate felurile cu toti senzorii conectati sau deconectati, acelasi rezultat. Nu am problema cu imobilizatorul pentru ca in bord martorul se stinge cand porneste. Asa ca daca mai are cineva ceva idee sau macar o sugestie va rog nu ezitati in a o exprima. Merci.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Aug 2014
  10. turbina25 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2014
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi a3 1.6 sport
    problema rezolvata

    Am citit pe multe forumuri atat din Romania cat si internationale si se zice ca un motor pe benzina are nevoie de 3 lucruri sa functioneze: benzina, aprindere si compresie, blah, blah Din proprie experienta nu ii chiar asa, mai are nevoie si de aer. Ca sa fac povestea scurta cele 3 sisteme le-am verificat de cel putin 3 ori in diferite feluri si atunci am ajuns la concluzia ca motorul meu nu merge pentru ca nu are sau are prea mult aer.
    Problema mea a fost urmatoarea: pe galeria de admisie ( inlet manifold) in partea din spate exista un capac din plastic care se poate si desface si de capacul acela este prins un cauciuc care actioneaza ca o valva (in un manual de reparatie ce il am este denumita "pressure relief valve") deci asta are aproximativ acelasi rol pe care il are un blowoff valve la motoare cu turbo.
    La mine cauciucul acela s-a rupt de pe suportul de plastic si din neatentie cand l-am pus inapoi l-am pus invers si in loc sa blocheze circuitul de aer pe acceleratie motorul tragea pe acolo aer fals si murea instant dupa pornire. Asta fiind rezolvarea motorul merge ca uns. Totusi daca cineva stie cum se numeste exact piesa aia ca as vrea sa o schimb (nu are nici un cod pe ea si dupa "pressure relief valve" nu reusesc sa o gasesc).
    As mai vreau sa zic asa ca sa se stie ca la un motor de VW-Audi cod AEH, an 1997 al meu, merge perfect adaptarea acceleratiei metoda clasica. Dupa ce am reusit sa pornesc motorul avea 6 coduri pe DTC din care 5 legate de acceleratie si unu MAF. Am incercat resetarea, varianta cu borna de la baterie si codurile au disparut.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Aug 2014
    Johnny BEY apreciază asta.
  11. wauzzz

    wauzzz 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3, 1595 cmc, an 1999
    Salut! Am si eu o problema cu clapeta de acceleratie(cred) câteodată porneste foarte greu si se tureaza singura, chiar pana in 5000 turatii. I-am curatat clapeta de acceleratie dar se pare ca nu e suficient, continua sa pornească greu, uneori. Masina are 270.000 km iar de 100.000 e la mine, specific ca i-am schimbat in timpul asta doar uleiul, bujiile si distributia, nimic altceva. Aveți vreo idee? Mersi. 1,6 benzina, an 2000
     
  12. B98NPO 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3,1.6,1999
    Salut,
    Sunt posesorul uni Audi A3 1.6 AKL din 1999 si de ceva timp am o problema.
    In primul rand pe vag am urmatoarea eroare:
    00533 - Idle Speed Regulation
    19-10 - Lower Limit - Intermittent ,si relantiul meu sta putin sub 1000 dar de multe ori imi creste la 1200 si are fluctuatie intre 1200-1400.
    Am schimbat clapeta de acceleratie si am facut adaptare,am schimbat garniturile de la admisie si buji,am schimbat filtrele,am incercat si cu alt calculator,am cautat si egr-ul pana am aflat ca nu am asa ceva.Poate cineva a mai avut problema asta si ma poate ajuta cu o rezolvare ca de doua saptamani am inebunit cautand pb.Mentionez ca am gaz pe ea si nu am 3000 de km de cand este montat,injectoarele nu au nici o probleme pentru ca-mi face si pe gaz si pe benzina la fel.Nu am schimbat debitmetru dar daca scot mufa la fel face.Multumesc anticipat
     
  13. andreea81

    andreea81 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2014
    Locație:
    brasov
    Masina:
    a3 1.6 1999
    help

    Buna,
    Revin cu un nou mesaj referitor la problema mea. Sunt fata ... asa ca nu ma prea pricep.
    Am un A3 8L 1.6 an 1999 si am o problema: dimineata la prima cheie, mai bine zis cand e rece motorol si o pornesc nu sta la relanti, moare.
    Am schimbat clapeta de acceleratie, am schimbat senzor temperatura apa de pe chiulasa, am schimbat debitmetrul si nu imi pot da seama ce are. M-am saturat de meseriasii de rahat care sunt la noi de isi dau cu presupusul si tot schimb piese. Daca cineva a mai avut problema asta il rog sa ma ajute. Multumesc anticipat. :banghead:
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Oct 2014
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  15. capricosti

    capricosti 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3, 1,6-75kw, 2001
    Pornirea greoaie la rece se datoreaza frecvent bujiilor (bujii vechi cu depuneri de calamina sau bujii necorespunzatoare pt tipul respectiv de motor). Daca nu le-ai schimbat inca ar fi cazul sa o faci cat mai curand. La motoarele benzina 1,6 accesul la bujii e foarte greu si foarte probabil ca fostii proprietarii ai masinii sa fi amanat schimbarea lor pt ca nu se poate face decat in service-uri si manopera era scumpa in Germania...Iar mecanicii la care ai mers tu nu au vrut sa se complice pt ca e prea mult de lucru ca sa schimbe bujiile (manopera mica oficial) si de-aia nici nu ti-au recomandat sa le schimbi.
    Cauta bujii NGK cu 3 electrozi pt codul tau de motor si nu mai ai treaba cu ele 60 000 km.
     
    Ultima editare: 9 Oct 2014
    SlCB apreciază asta.
  16. vlad.mate 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3 8l , 1.6, 1997
    Se ineaca !

    Buna ziua, am un Audi A3 8l , 1.6 benzina si am urmatoarea problema:
    -la relanti merge bine si se ineaca cand ating acceleratia
    -am schimbat la ea debitmetrul de aer , clapeta de acceleratie , sonda lambda da valori bune, senzor turatie (after market), bujii
    - senzorul de turatie a facut prima data probleme(a mers 2 zile si parca merge tot mai rau)- NU da eroare pe tester dar prima data a dat G28.
    Mecanicul imi spune sa imi cumpar ECU cu mobilizator cheie etc...m-am saturat sa cumpar piese si tot asa sa mearga. Astept parerile voastre si daca sunteti din Timisoara si va pricepeti nu ezitati sa imi scrieti. Ma revansez !
     
  17. sevrajvl

    sevrajvl 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2014
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    1.6 8L 2000

    Costi am citit acest replay din partea ta si este foarte interesant . Am si eu o problema . Am fost la un prieten care lucreaza la un service mi-a pus testerul si mi-a zis ca ii da o erroare de la axe rola ceva de genul si mi-a zis ca trebuia schimbata distributia neaparat ca sigur de acolo imi porneste mai in susturi sau are din cand in cand intreruperi ..... Cat despre bujii a zis ca nu i-a dat erroare ca aia e singura erroare . Crezi ca poate fi si la mine tot de la bujii ? pt ca porneste in suturi dimineata , porneste de zici ca e inecata cu benzina sau ca porneste impinsa ....
     
  18. capricosti

    capricosti 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3, 1,6-75kw, 2001
    In general unele defectiuni pot avea cauze diferite multiple si din cauza asta e greu de diagnosticat cu precizie care ar putea fi rezolvarea. Eu am spus ca problema unor porniri greoaie se datoreaza frecvent bujiilor, dar mai pot fi si alte cauze. In general se merge ''prin eliminare'', adica incepi cu rezolvarea problemei pe calea mai ieftina, pe urma treci la schimbat piese mai scumpe care ar putea fi de vina (furtune de vacuum fisurate, puse gresit sau nestranse suficient, pompa aer secundara, regulator presiune, diversi senzori,etc).

    Daca pe tester a indicat ca bujiile sunt ok poti sa le elimini din cauza. Diagnoza facuta de amicul tau poate fi corecta asa ca poti sa asculti ce spune el. Mai pot fi si alte cauze care sa se manifeste la fel. Ramane de vazut daca dupa ce remediezi distributia dispare problema.
     
  19. maxx 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a3 1,6 benzina 2001
    Am cumparat un A3 8L 1.6 benzina cod motor AVU an 2001 interior si exterior impecabil (la asta ma pricep) dar azi la RAR nu au putut sa-mi verifice noxele deoarece turatia nu este stabila la 2000-3000 turatii. Ce ma sfatuiti ?
    Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Feb 2015
  20. capricosti

    capricosti 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3, 1,6-75kw, 2001

Distribuie pagina asta