1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.6 Benzina la A3 8L - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de maxim87, 6 Feb 2009.

  1. andreistef4n 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2015
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    A3 , 1.6 , 2001
    Salutare,

    Stie cineva ce senzor este denumit G61 ? Eventual un cod cu care pot sa il comand.
    Masina este un audi a3 1.6 cod motor AVU.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este senzorul de detonatii (knock sensor).

    06A 905 377 C
     
    Ultima editare: 25 Iul 2015
  3. andreistef4n 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2015
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    A3 , 1.6 , 2001
    Multumesc,

    Sti cumva unde este amplasat?
    Ma gandesc ca mai intai sa ii scot mufa , eventual si pe el sa il curat. Este posibil acest lucru sau asta se strica si gata?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este langa cilindrul 2. Daca il dai jos, la montare strange-l la 20nm.
     
  5. Mr.Ficiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8P 1.9TDI PD BXE 2009
    Salut băieții! Azi am făcut o diagnoza și mi-a apărut următoarea eroare
    16726 camshaft position senzor g40
    P0342-35-10 signal too low intermittent
    Readiness 0000 0000


    Ce sa fie?
    Mulțumesc!
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Senzorul pozitie axe cu came, s-ar putea sa nu scapi de eroare decat inlocuind senzorul.
     
  7. Mr.Ficiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8P 1.9TDI PD BXE 2009
    Multumesc! Cu ce ma afecteaza sau ce ar putea sa imi afecteze la masina?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Motorul nu porneste cum trebuie, pierderi de putere, etc.
     
  9. Mr.Ficiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8P 1.9TDI PD BXE 2009
    Masina merge f bine, nu am probleme cu ea, uneori parca nu porneste la sfert, dar in rest de tras trage. Ms!
     
  10. Mr.Ficiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8P 1.9TDI PD BXE 2009
    Am observat ca în ultimele zile se treaza mașina mai mult decât trebuie, spre exemplu dacă merg cu a 2-a când scot din viteza turația pe la 1500 începe sa scadă greu și după se oprește la 1000 rpm fără a avea clima pornita, după care la o anumita perioada scade la 672 rpm iar creste la 1000, și uneori se supra treaza. Ce credeți ca ar putea fi? Senzorul de la axul cu came? Mulțumesc!
     
  11. lucik1947

    lucik1947 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    a3 8l 1,6 1997
    Ceva de genul am si eu . Pe liber accelerez si cand ajunge la 1000 rpm scade sub , motoru da in nas dar isi revine singur. Nu se opreste , nu tremura in mers sau pe loc. Cand iau picioru de pe pedala si ajunge la 1000 da in nas si isi revine singura . Stie cineva??
     
  12. Mr.Ficiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8P 1.9TDI PD BXE 2009
    De cateva zile in mers cand o accelerez masina se aude ca un disel, daca calc ambreiajul si o accelerez se aude normal, ce ar putea fi?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ambreiajul, volanta. :)
     
  14. Mr.Ficiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8P 1.9TDI PD BXE 2009
    Fi mai blând! :)) asta e un semn ca volanta e pe ducă? Mașina trage bine doar ca la turații mai mari se aude ca un tractoras.
    Știe careva cu ce tip de volanta au fost echipate
    motoarele de 1.6 AVU? Sper ca nu cu masa dubla :))
    Mulțumesc!
     
  15. marcone91 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    slatina
    Masina:
    a3 1590 2000
    Va salut,am avut si eu o problema asemanatoare adica pierdeam jumatate de litru de lichid de racire cam la 150-200 km... dupa indelungate drumuri la service nu a fost nimeni in stare sa spuna exact ce are...
    Dupa cateva zile intr-o seara fiind foarte suparat, am mers cam brutal cu masina,schimbat undeva la 5500-6000 RPM si imediat s-a aprins martorul in bord.
    Am oprit pe drapta si am vazut ca era totu ud,undeva deasupra la cutia de viteze, am luminat sa vad care e cauza si am vazut ca este ceva din plastic care distribuie apa din motor la radiator, la caloriferul din bord... am fost l-am schimbat si am rezolvat problema,mentionez ca piesa costa in jur de 50 RON. daca aveti nevoie pot pune poze si cu piesa schimbata.
    Sper ca va ajuta cu ceva.

    Am uitat sa mentionez am un A3 8l 1999,1,6 benzina-AKL
     
    Ultima editare: 4 Noi 2015
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Mr.Ficiu Volanta are cod 027 105 271 P
     
  17. pcbulai

    pcbulai 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 8l, 1.6i, 1997
    Ola! Asta e prima postare pe forum si o sa incerc sa comprim mai multe intrebari in acelasi post. Detin de 2 luni jumatate un Audi A3 8L1 1.6 AEH fabricat in 01.1997.

    1. Ieri am curatat clapeta de acceleratie si motorul sta turat haotic. La prima pornire are cam 1k RPM dupa care scade la 800 - ceea ce e normal - dar, dupa cateva ture in jurul blocului, la relanti motorul sta la 2000-2200 RPM.

    Am incercat sa reglez clapeta de acceleratie fara VAG COM, prin vreo 3 variante posibile gasite fie aici pe forum, fie si pe alte forumuri din UK. Am lasat bateria deconectata toata noaptea si tot n-am auzit magicul "bazait" al clapetei de acceleratie.

    Poate cineva din Iasi sa ma ajute cu resetarea clapetei prin VAG COM?

    Nota: am deconectat numai borna minus de la baterie pt acea resetare, dar ma indoiesc ca asta e motivul pt care nu mi-a iesit treaba.

    2. Tot ieri am zis mecanicului sa curete EGR-ul, in speranta ca nu voi mai avea fluctuatii de turatie(scadea aleator pana la 500-600 RPM avand sansa sa opresc motorul). A zis ca motorul n-are EGR. Intrebarea la care n-a putut raspunde sigur mecanicul o adresez si aici: n-are din fabrica sau fostul proprietar l-a dat jos asa de gest?

    3. Asta e cea mai ciudata. Cand dau drumu la clima, 3/5 ori motorul suna ca un diesel. Idei?

    Multumesc!
     
  18. catalinlau1 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audi a3 16 1999
    Am un audi a3 16 benzina an 99 si am o problema când dau in marșarier îmi moare motorul. Mă puteți ajuta va rog?
     
  19. daniel 1234 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2014
    Locație:
    Dolj
    Masina:
    A3 1,6 an 2000
    Salutare,
    Sunt detinatorul unui audi A3 8L motorizare 1.6, 102 cp cod motor AVU. Problema este urmatoarea: anul trecut i-am facut segmentare, am rectificat chiulasa, deoarece consuma mult ulei adica la 1000 km ii completam 2 litri de ulei.
    Dupa reparatie am facut un drum de 3.000 km si pare totul ok sau era un consum de 200 ml aproximativ estimat dupa nivelul de la joja.
    Acum am facut aprox 30.000 km si a inceput sa scoata fum la pornire iar cand o urc in turatie mai mult. Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
    Multumesc
     
  20. Mr.Ficiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8P 1.9TDI PD BXE 2009
    Salutare,
    Zilele trecute am observat ca imi curge pe undeva lichid de racire. E langa conducta de racire ce intra in blocul motor. Sa fie dopul de golire ? Imi puteti spune va rog ce ar putea fii ? Masina este Audi A3 8L cod motro AVU 1.6 2001. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta