1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la A4 B7 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de cristian_1970, 6 Dec 2010.

  1. eve_2035

    eve_2035 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 2.0 T Q (BPG) 2006 USA
    Mulțumesc pentru răspuns.
    Intr-adevăr, zgomotul pare a fi din partea din spate a motorului. Cand voi merge la service voi verifica prima data tachetul.
    Chiar n-am reușit sa țin mașina nepornita câteva zile- plus ca zgomotul abia a apărut. La ultima vizita la service- acum o luna- șeful de service a zis ca nu l-ar fi auzit.
     
    Ultima editare: 12 Mai 2016
  2. Pirvu Eduard

    Pirvu Eduard 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2016
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A4 2.0 TFSI,2009
    Va salut...aveti idee ce e aceasta supapa ,cum de a ajuns asa si cum se poate rezolva? Mentionez ca e vorba de audi a4 b7 motorizare 1.8 T 163 cp
    Va multumesc!
     
  3. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    e aerisitor pe circuitul de antigel
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Acolo ai un surub cu un O-ring.
    Rezolvarea ? Il inlocuiesti, are cod WHT 000 316 (≈ 4€). Ti-am atasat si poza.
    Problema este una des intalnita si cunoscuta de Audi, din cauza asta au scos varianta "dopului" revizuit, cred ca ai observat diferenta design-ului celor 2 piese.
     
  5. Quattro-ftw 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2009
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TFSI Quattro - 2005
    Salutare,
    De mai multi ani am 2 martori aprinsi in bord ( becul de motor si EPC - POZA 1 ) de mai mult de 6 ani. Nu am vrut sa remediez problema pentru ca a scazut consumul foarte mult si masina trage suficient de bine. As dori sa repar problema mai veche dar surpriza, nu mai pot comanda piese pe seria mea de caroserie, nu stiu de ce. Am fost cu masina la reprezentanta Audi Nurvil - Ramnicu Valcea la inceput sa ii fac schimbul de ulei , sa ii vopsesc o bara si acum nu vroiau sa o mai primeasca. Inteleg ca am seria blocata si nu stiu de ce :( Masina fost la mine de 10 ani si ceva, de cand am cumparat-o - noua.

    Pe scurt, am 2 probleme, daca ma poate ajuta cineva:
    - stie cineva de la ce am eroarea " Intake Manifold Runner Control " , cat ar costa sa o rezolv ? - POZA 2
    - ma poate ajuta cineva cu o serie de caroserie de pe un A4 , 2.0 TFSI quattro de 200 cai (2005-2008) ?
    Am nevoie de o serie similara, sa pot comanda diverse component. Multumesc anticipat.
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca de 6 ani nu te-au interesat problemele masinii, acum dintr-o data vrei s-o faci "regina" ?
    Stii vorba aia, " pe afara-i vopsit gardul, inauntru...leopardul".
    Gasesti pe rosstech explicatii despre erorile aparute la masina ta.
     
    B7 Adi și lowlife apreciază asta.
  7. eve_2035

    eve_2035 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 2.0 T Q (BPG) 2006 USA
    Salut- revin cu informații in ce privește zgomotul meu de "diesel". Am schimbat tachetul- nu era uzat- aproape intact.
    Din ce am mai săpat pe forum, am aflat ca fostul proprietar e membru clubaudi- marin_catalin00 si ca el a povestit in alt topic tehnic problemele ce le-a întâmpinat cu motorul. Povestea ca a schimbat lanțul si întinzatorul, acum eu am pus tachet nou, dar dieselul e încă acolo. Un mecanic a zis ca ar putea fi un injector. Plauzibil?

    image.jpeg
     
  8. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Ai desfacut cumva si capacul de la axele cu came sa vezi ce coduri au axele?
    Banuiesc ca injectorul ar tb sa functioneze prost daca ar face asa si sa ai ceva erori de missfire sau alte chestii.
    Apropo de zgomotul de diesel - si eu am schimbat intinzatorul si lantul cu originale, dar cu capota deschisa tot a ramas un pic de diesel - in masina nu se mai aude deloc. O sa incerc sa fac un filmulet cu zgomotul care il face al meu ca sa te lamuresti un pic de zgomot.
     
  9. eve_2035

    eve_2035 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 2.0 T Q (BPG) 2006 USA
    Atasez si eu zgomotul- capota inchisa vs capota deschisa. Din masina nu se aude nimic. Voi verifica si codurile axelor.

     
  10. pateriaclaudiu

    pateriaclaudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2016
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a4 b7 ,2.0 tfsi,2005/audi a5 2.0tfsi 2010
    Salut baietii.in legatura cu zgomotul de diesel, am descoperit ca ar putea fi pompa de vaccum.incercati sa tineti capota deschisa si in aceelasi timp sa apasati frana pana la fund de cateva ori ,daca zgomotul dispare puteti cauta o noua pompa care nu este foarte scumpa.eu unul am schimbat cam tot nou.si lantul cu intinzator din spate ai distiributie si tachetii.si tot persista zgomotul.dar dupa am descoperit ca ar putea fi din pompa de vacuum..e un motor eztraordinar de potent dar pacat de numeroasele probleme care banuiesc ca multe au fost facute expre .
     
  11. pateriaclaudiu

    pateriaclaudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2016
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a4 b7 ,2.0 tfsi,2005/audi a5 2.0tfsi 2010
  12. eve_2035

    eve_2035 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 2.0 T Q (BPG) 2006 USA
    @pateriaclaudiu
    Poti te rog sa postezi o inregistrare cu sunetul actual al motorului tau?
    Iti multumesc.
     
  13. pateriaclaudiu

    pateriaclaudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2016
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a4 b7 ,2.0 tfsi,2005/audi a5 2.0tfsi 2010
    Problema nu am rezolvato dar am tot cautat de unde vine sunetul.masina mea suna la fel ca celelalte un coleg a adaugat un video mai sus.am schimbat tachetii si lantul si intinzatorul hodraulic,ulei si tot persista sunetul .solutia sigura pentru rezolvarea sunetului de diesel sunt defapt 2 piese cu urmatoarele coduri 06f109088j/g si 06f109257c.
     
  14. eve_2035

    eve_2035 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 2.0 T Q (BPG) 2006 USA
    Pana la urma cred ca ma lupt cu morile de vant. Am dat peste o prezentare a noului Q3:



    Minutul 12.30
    Parca si asta nou are un tacanit :)
     
  15. Maruta

    Maruta 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a4 b7 2007 , 2.0 tfsi 200 de cai quattro
    Salut,
    Am o problema la motor la un audi A4 B7 2.0 TFSI Quattro: cand pornesc motorul imi ramane turometrul la 950 de turati si nu coboara iar in primul minut imi trepideaza ca si cum nu imi functioneaza un injector, dupa un minut dispare. Masina merge perfect, nu am probleme cu ea.
     
  16. outkastt21 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2016
    Locație:
    Uk
    Masina:
    A4 2.0 tfsi 2006
    Probleme cu turatia la relantii si in mers....am un A4 2.0tfsi, din 2006 si de cateva zile mi se tureaza singur motorul doar cand apa ajunge la 90de grade ...de la 900de turatii urca la 1200-1500 sta pret de cateva secunde asa dupa care scade iar la 900,,,si din nou se repeta faza ...
     
  17. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Pare simptom de PCV stricat
     
  18. Sidukaa

    Sidukaa 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 1.6 (AHL) 1996 Audi 2.0 TFSI (BWE) 2007
    Salutare,
    Ma poate informa cineva ce marca sa iau kitul de distributie pe lant si un pret ?

    Si am acest sunet la motor, mi se pare ca bate ceva. Imi poate spune cineva de la ce se trage ?



    Sa fie tachetul de la pompa de inalte, lantul, intinzatorul si rola variabila?
     
  19. C.H.C. 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TFSI 170 CP 2008
    Salut! Am si eu o problema asemănătoare la un A6 2.0 TFSI din 2008. Ai găsit o rezolvare pentru mașina ta? Mulțumesc!
     
  20. outkastt21 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2016
    Locație:
    Uk
    Masina:
    A4 2.0 tfsi 2006
    Da. Am rezolvat dar acum e tarziu sa ii fac o poza la ce am schimbat. In primul rand am schimbat bujiile si inca o chestie. Maine o sa fac o poza si o sa ti-o trimit. Apropo are putere daca te dai la ea ? ca la mine nici putere nu mai avea.
     

Distribuie pagina asta