1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la Audi A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de EuState, 7 Iun 2008.

  1. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Salut,

    De cateva zile dimineata la pornire mi se aprinde martorul EPC ..care dispare imediat daca scot cheia si pornesc iar. Pe VCDS a ramas stocata eroarea din poza de mai jos. Tin sa preciez ca nu se aprinde EPC ul la fiecare pornire.. de exemplu se aprinde dimineata.. circul cu masina.. o las nepornita 1-2 ore.. cand pornesc nu se aprinde martorul. Am observat ca se aprinde doar cand o las mai mult timp nepornita.. Masina nu trage greu, nu scoate fum, nu e aprins check engine in bord.. Exista posibilitatea sa fie un contact imperfect si sa faca figura asta cand si cand?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  3. crokobongo 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2011
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A5 2.0 tfsi, quattro, DSG
    Buna, am o problema la un Audi A5 2.0 TFSI din 2011 sportback. Tocmai mi-a refacut mecanicul motorul pentru ca au fost ceva probleme pe pistonul 3. Dupa montare masina a mers bine 30 min pana s-a aprins in bord martorul check engine cand pornea foarte greu (4 secunde) si se simte lipsa de putere (functioneaza la aprox 70 % din puterea lui. A pus testerul si au aparut urmatoarele 2 erori. P001600 (Senzor pozitie vibrochen - corelare pozitie ax cu came -Bank 1 senzor A - Permanent) si P008800 (Rampa combustibil / presiune sistem - prea mare - Permanent. Dupa ce sterge eorrile , merge bine 1-2 km pana se aprinde iar check engine. De o luna se chinuie mecanicul sa identifice aceste probleme si nu reuseste. Va rog sa ma ajutati cu un sfat, o parere, orice e bine venit Multumesc
     
  4. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Pare ca e pusa distributia gresit
     
  5. crokobongo 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2011
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A5 2.0 tfsi, quattro, DSG
    Acelasi lucru am spus si eu, a verificat-o de 3 ori si spune ca e pusa perfect.
     
  6. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    A verificat-o cu cale ? Cu ceas comparator ?
     
  7. crokobongo 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2011
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A5 2.0 tfsi, quattro, DSG
    Nu stiu, puteti sa imi explicati cum se face sau vreun tutorial?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cum adica sa-ti explice tie ? :) Tu ai umblat acolo ? Mergi la un mecanic capabil care repara asemenea motoare. Tutoriale exista pe youtube si sunt cu zecile pe net. Bafta
     
  9. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Salut.

    Am si eu o nelamurire. Este normala turatia mea la relanti ( vezi poza)?3. Mi se pare cam joasa si cateodata simt in scaun cum tremura putin masina..cand sta pe loc plus un mic tremurat al schimbatorului ( tot cu masina pe loc). Dupa ce o accelerez putin de tot nu se mai simte nimic. Ma gandeam sa ridic putin turatia din VCDS.
     
    Ultima editare: 15 Apr 2018
  10. Nickey

    Nickey 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5, 2.0 TFSI, 2012
    Salut, cam asa sta la mine, undeva pe la 800 RPM - 2.0 TFSI[​IMG]
     
  11. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    am ridicat o din vcds doar cu 50 rpm. Mai mult nu a mers. Acum parca e mai bine :).
     
  12. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Imi poti spune si mie cum ai ridicat rpm din vcds? Aceeasi problema o am si eu. Cand am toti consumatorii opriti, turatia sta foarte jos si am o trepidatie in scaun si schimbator. Multumesc.
     
  13. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    sincer nu stiu procedura pentru ca am fost la un prieten cu VCDS . Gasesti aici exact cum sa faci

    .

    Dar daca nu te descurci il intreb exact pasii. Dar mai mult de 50 rpm nu a putut.. desi la el la un passat din 2011 a reusit sa o ridice si cu 300 rpm :)
     
  14. Nickey

    Nickey 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5, 2.0 TFSI, 2012
    Salut,
    A mai intampinat cineva fenomenul urmator: la franare scade turatia undeva pe la 600 RPM si revine. Cateodata face acest lucru si de 3 ori la rand dar nu face mereu.

     
  15. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Salut,

    Audi a5 1.8 TFSI 2012 ( 170 cp cod motor CJEB) distributia pe lant?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Evident.
     
    SnickersSNK apreciază asta.
  17. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
  18. wembleyu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2018
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A5 B8, 1.8 TFSI, S-line, 184 Cp, 2013
    Probleme la un audi A5 1.8 TFSI 2013. Pe neutru sau parcare se aude o bătaie in capacul de la distribuție ca de tachet. In mers sau când accelerez nu se mai aude.
    Am fost la reprezentanta audi și mi au zis sa aștept sa îmi apară o eroare ca sa identificam cauza sau sa schimb distribuția cu lanțul, calculat de ei undeva la 2000€ , dar nu îmi garantează ca nu se va mai auzi sunetul.
    Poate ați mai întâmpinat ceva asemanator. Nu as vrea sa investesc 2000€ pe presupuneri.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pana nu desfaci nu rezolvi nimic. Nu ai ce sa astepti pentru ca poate iti distrugi motorul din cauza distributiei. Este o problema veche distributia la acest tip de motor, printre altele.
     
  20. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Cristi,

    ce probleme sunt cu distributia?
     

Distribuie pagina asta