Motor 1.8 - 2.0 TFSI la Audi A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A5' creată de EuState, 7 Iun 2008.

  1. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Atunci s-o lase asa linistit :)
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Pistoia-IT/Făgăraş-RO
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2006 S-Line 232CP(BUG)
    Ok, multumesc mult de raspuns.:hi: Ii trasmit atunci sa stea linistit ca este normal, "asa fac toate".:)

    Edit. nmario stiam de un an ca are acest consum, iar dupa 20.000km, a ramas cam tot pe acolo. Daca mai rezista asa inca un an, dupa o vinde si nu isi mai bate capul.:) Acum masina are 160.000km si este din 2011.
     
    Ultima editare: 25 Mai 2016
  3. nmario

    nmario 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.7 TDI, 2006
    Ideea e ca problema apare progresiv. Asa ca e mai bine sa urmaresti la intervale scurte nivelul uleiului.

    Nu s-au identificat pana acum exceptii la acest tip de motor. La unele au aparut la 20.000 km, la altele la 100.000, dar au aparut.
     
  4. danicherciu

    danicherciu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.0TFSI 2010
    Salut.
    Astazi tocmai ce am luat masina de la taicamiu de la service, unde i-a fost schimbata distributia + segmenti (Consuma 1l ulei/100km), chiuloasa si supapele curatate. toate bune si frumoase pana am ajuns acasa. Pe seara am plecat, am mers linistit cam 10km cand dintr-o data incep sa imi apara multe erori in bord (ESP, Presiune roti, Frana de mana) si sa tremure masina in ultimul hal. Am tras repede pe dreapta, iar cand acceleram tremuratul nu se mai simtea. Am oprit-o, iar cand sa o pornesc iar nu a mai vrut in nici un fel. Pana la urma am tractat-o inapoi pana la service, unde acolo a pornit, urmand zilele astea sa vedem de la ce ar putea fii.
    Daca stiti sau ati mai patit asa ceva, as fii foarte recunoscator daca m-ai ajuta. Este vorba de 2.0tfsi 180cp.
    Multumesc!
     
  5. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Dragi colegi,

    In concluzie daca se achizitioneaza um A5 2.0 TFSI (211) quattro/non-quattro, daca e dupa 2012 e ok?

    Are cineva de pe forum 2.0 TFSI quattro S-Tronic? M-ar interesa niste date de consum.

    Multumesc anticipat!
    Bogdan
     
  6. padugoool 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a5,2.0,2010
    Salut,

    Sunt posesorul unui Audi A5 (2010) Quattro , 2.0 TFSI (211 CP) , iar de ceva timp am următoarea problema :

    In apropiere de 4.000 de turații , pierde din turații si ajunge undeva la 3-3.500 de turații ..dupa care creste la loc si trece de 4.000 de turatii. Desi nu imi apare nici o eroare in bord iar pe tester nu apare nimic , stiu ca inevitabil va duce la urmatorul eveniment neplăcut : (pentru ca s-a intamplat deja de 2 ori)

    1.Se aprinde indicatorul din bord de motor. (motor+EPC)

    2.Pe tester apare rateu pe Clilindrul 1 si 3.

    3.Injectorul e stricat (am schimbat deja 2 injectoare - nu acelasi)….

    4.Injectorul nu mai funcționează normal, benzina intra in baia de ulei. masina nu mai merge.


    Pe langa costurile aferente.. schimb ulei..filtre..injector eventual si tractare ma enerveaza faptul ca nu pot determina cauza exacta iar acum ma aflu iara in punctul unde pierde din turatii ..si sunt aproape sigur ca la un moment dat va ceda iarasi un injector ( nu e acelasi injector) . Parerea mea de amator (f probabil greșesc) este ca „pierde” benzina pentru o fractiune de secunda si de aceea pierde si din turatii.

    As fi recunoscător daca cineva a avut problema asta si a gasit rezolvarea sau daca cineva poate sa imi recomande un service bun(Bucuresti/Ilfov) care are putea găsi problema si sa vina cu solutii . As incerca si la reprezentata, insa am auzit doar lucruri negative legate de service-urile din reprezentata si as vrea sa evit ..sa plătesc la suprapreț o constatare care sa fie si greșită.
     
  7. TEZEUguyTEZEU

    TEZEUguyTEZEU 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2016
    Locație:
    Medias
    Masina:
    A5 s-line sportback , 2.0 TFSI , 2010
    Am patit asa cu tremuratul ca si la tine. Mi-au zis de la reprezentanta Audi Franta ca sunt bujiile dar sa schimb bobina cand ajung acasa. Pe drum in Germania am prins coloana de multi km si am mers cu ea doar cu a 1-a fara pedala. Dupa cativa km a inceput sa tremure rau. Am tras pe banda de urgenta, am accelerat-o, am plecat in forta si si-a revenit in 30 de secunde, deci probabil bobina este terminata.
     
  8. danicherciu

    danicherciu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.0TFSI 2010
    Salut,
    Referitor la problema cu tremuratu, mie mi-a disparut singura. Dupa ce am schimbat distributia nu am vrut sa o turez prea mult, si 1000 km nu a vazut peste 3500 rpm si o apuca tremuratul mai des. Dupa, mi-a zis cineva sa ii dau pe rosu si sa o turez mai mult cand am ocazia, iar de atunci nu am mai avut nici o problema.
     
  9. TEZEUguyTEZEU

    TEZEUguyTEZEU 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2016
    Locație:
    Medias
    Masina:
    A5 s-line sportback , 2.0 TFSI , 2010
    pai da , astea cu turbo trebuie desfundate bine si asta se face la turatii mari :) , nu stiu exact sa iti raspund , eu ti`am zis ca de la bujii la mine a fost , apoi le`a schimbat si a mai ramas bobina ... o sa o schimb si sper sa nu o mai ia batzu` din nou ca deja mi se par prea sensibile masinile astea si incep sa regret ...
    P.S. A ta e cam ca a mea 180 hp tfsi , doar ca a mea e urcata mai sus la 275 hp
     
  10. danicherciu

    danicherciu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.0TFSI 2010
    Si eu am crezut ca e de la bujii, le-am schimbat de mult fara nici un rezultat. Stiu, si eu am aceasi senzatie cateodata cu regretele.
     
    TEZEUguyTEZEU apreciază asta.
  11. marafet001 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2014
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 2010
    O întrebare știe careva la câți km se schimba bujiile la un 2.0 TFSI ?
     
  12. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La fiecare 60.000 km. Cartea de service a masinii ai citit-o, manualul de utilizare si intretinere l-ai citit ?
     
  13. Florin0405 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2016
    Locație:
    Barlad
    Masina:
    Vw bora 1.6 2005
    Salut, sunt nou pe forum si detin un A5 2.0 TFSI 2009(120000km)am achzitionat masina cu putin timp in urma si in aprox.1000 km am fost nevoit sa completez 1.5L ulei...cand accelerez scoate putin fum negru...de asemenea cred ca tevile de esapament au ulei pe ele...stie cineva cauza si rezolvare?Multumesc
     
  14. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, citeste integral toate topicurile despre 1.8 - 2.0 TFSI existente pe forum si chiar ai explicatia in pagina anterioara. De asta intai citim forumul inainte sa punem intrebari la care exista deja raspuns si ne repetam inutil. Ai rezolvarea in acele topicuri. Trebuie sa refaci motorul.
    Explicatii gasesti suficiente in topicurile respective care exista in alte arii la alte modele de Audi dar cu motor identic ca al tau. Bafta.
     
    TEZEUguyTEZEU apreciază asta.
  15. Atlantis1207

    Atlantis1207 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2.0 TFSI Quattro S-Line 2010
    Buna ziua, astazi am verificat nivelul uleiului si intervanul la care trebuie schimbat si am observat ca, computerul de bord este setat sa ceara schimb de ulei la 20.000 km. Mi se pare putin cam mult, dar e posibil sa ma insel. Motorul este 2.0 TFSI 211 HP. Eu pana acum am condus doar motoare TDI care cereau schimburi de ulei la 10.000 km. Astept parerile dumneavoastra. Va multumesc pentru timpul acordat!

    Cosmin
     
    Ultima editare: 24 Mar 2017 la 11:13
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Fiind TFSI iti recomand sa il schimbi undeva intre 8-10.000 km. Uita de aia 20.000 afisati de CB.
     
  17. Atlantis1207

    Atlantis1207 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2.0 TFSI Quattro S-Line 2010
    Multumesc pentru informatii, va doresc o seara placuta!

    Cosmin
     

Distribuie pagina asta