1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la Audi A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de EuState, 7 Iun 2008.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @alexvasile nu generaliza problema. Daca la tine inca nu se ating valori de consum exagerate, asta nu inseamna ca celalalte masini nu sunt afectate de consumul de ulei. Se poate intampla de la o zi la alta... sper sa nu fie cazul tau, dar problema cosumului exagerat de ulei este o problema reala.

    Aceasi problema se regaseste la pompa de ulei sau inalte, unde alti utilizatori au facut peste 300k si nu au avut probleme, iar altii nu au ajuns nici la 150k.
     
  2. alexvasile

    alexvasile 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A5, 1.8tfsi, 2012
    Observ ca si aici lumea isi da cu parerea ca in targ.
    Exista si 1.8 si 2.0 si sunt diferente destul de mari intre ele in ce priveste arhitectura motorului, distributia, fiabilitatea nu doar cilindreea. 1.8 Tfsi are 170cp si 320 Nm .nu e deloc un motor slab.e diferenta mare fata de vechiul 160cp.. acceleratia e foarte comparabila cu bmw 320d 2011 184 cp pe care l-am detinut inainte.


    @MarianMaxx Nu generaliza. Ma refer strict la problema consumului de ulei. Motoarele 2011- 160 cp in proportie covarsitoare au aceasta problema si necesita segmentare. Lucrurile s-au schimbat dupa 2012 alta arhitectura a motorului, alte materiale, a scazut si greutatea motorului..etc Asa cum am mentionat "din experienta personala" a mea nu consuma.
    In privinta altor probleme cum ar fi pompa de inalte..tinzi sa iesi offtopic. Sunt o gramada de piese ce pot pica la o masina..
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    alex eu am desfacut si desfac motoare din astea de m-am saturat. Crede-ma ca nu s-a rezolvat nimic. Esti tu mai norocos, dar norocul asta nu va tine la infinit.
    Bine, daca o sa mai tii masina doar 1-2 ani nu te va interesa dar cineva ca mine sau altii (ca sunt multi) care tin masini minim 10 ani sa stii ca asta reprezinta o problema.
    Intotdeauna este vorba de cum privesti lucrurile adica mai precis din care perspectiva privesti lucrurile.

    Inca ceva: Este interzis Quote (citare raspuns) la mesajul anterior. Ca sa scrii foloseste functia Posteaza raspuns din josul paginii. Citeste si respecta regulamentul forumului. Daca nu respecti ce ti-am spus, data viitoare mesajele vor fi sterse direct si fara alte explicatii. Multumesc.
     
  4. alexvasile

    alexvasile 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A5, 1.8tfsi, 2012
    Orice motor de peste 10-15 ani va avea cel putin o problema. Poti confirma ca nu exista nici o diferenta intre 1.8 Tfsi 160 cp 2012- si 1.8 Tfsi 170cp 2012+ ? Mersi.

    Cristi Salut, chiar sunt in cautarea unei pareri avizate. Distributia pe lant cand se schimba la 1.8 Tfsi ? Mersi!
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu este dat termen de schimb la distributie si de asta nu ai primit raspuns. Scrie asta si in manual. De ce nu il citeti ? De fapt daca nu vezi scris mentionare despre schimbul distributie asta inseamna ca producatorul nu face asta.

    Sunt si alte modele auto din gama VAG la care producatorul nu mentioneaza interval de schimb pentru distributie (exemplu: motor 1.6 MPI benzina fabricat incepand cu 2004)
     
  6. alexvasile

    alexvasile 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A5, 1.8tfsi, 2012
    Din experienta ta cand/trebuie schimbata ? Exista cazuri de lant rupt?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, se aude cand este cazul de schimbat. Ai zgomot la pornire. Si da, exista cazuri de lant rupt si facut paguba de mii de euro asupra motorului la km foarte putini pana in 100.000. Vorbim de un motor, de exemplu, din 2010.
     
  8. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ax cu came, ax cu came, dar ti-au spus de ce s-a stricat? Ma gandesc ca il schimbi si se face praf si cel nou. Separatorul ala e pana in 400 lei, chiar asa, e 450 lei manopera la o piesa accesibila tinuta de 7 suruburi...
     
  9. Dan.o

    Dan.o 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Q7,3.0 TDI DHXA, 2019
    Cum naiba ma asa la semafor sa-ti pice axa cu came? Pai e Geely sau Audi pana la urma ?
     
  10. alex076

    alex076 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2017
    Locație:
    bucharest
    Masina:
    A5 1,8 tfsi 2010 (CDHB)
    Va salut. Acum 2 zile am cumparat un Audi A5 1.8 tfsi 2010 din Germania. Toate bune si frumoase pana cand azi in timpul mersului mi s-a aprins martorul EPC. Am oprit masina timp de 30 minute si apoi cand am pornit o imi dispăruse eroarea din bord. Am dus-o imediat la diagnoza si imi da următoarele erori(am atasat poza): p164b00 si p164d00. Vreau sa va intreb daca s-a mai întâlnit cineva cu problema asta si care este rezolvarea? E costisitor? Sper ca nu mi am luat teapa cu masina
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu mai merge cu masina asa. Du-te la service imediat sa iti verifice senzorul si presiunea uleiului. Daca totul este ok acolo, da baia jos si verifica-i sorbul.

    5580 - Oil Pressure Switch
    P164B 00 [032] - Malfunction

    5582 - Oil Pressure Switch for reduced Oil Pressure
    P164D 00 [047] - Malfunction
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si mai departe citesti cu atentie si te apuci de schimbat piese (asta daca tii la masina si nu vrei sa-ti bati joc de ea) ca altfel risti aiurea si inutil conform cu ce scrie in acest topic si aici: http://www.clubaudi.ro/threads/moto...a4-b8-8k-diverse-probleme-si-rezolvari.37264/

    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
    alex076 apreciază asta.
  13. alex076

    alex076 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2017
    Locație:
    bucharest
    Masina:
    A5 1,8 tfsi 2010 (CDHB)
    Stiti cumva daca schimbând uleiul actual ( 5w30 ) cu Liqui Moly 10w40 + aditiv Dura Lube ar duce la dispariția erorii de presiune a uleiului din bord ?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Nu inteleg ce tot vreti sa experimentati. Reparati oameni buni motorul pentru ca numai asa rezolvati problema. De cate ori sa repetam asta ?
     
  15. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Dura Lube ... e o pacaleala made in usa . Foloseste google si informeaza-te. Acolo ai o uzura pe care nu o repara nici un fel de ulei sau aditiv
     
    TEZEUguyTEZEU apreciază asta.
  16. alex076

    alex076 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2017
    Locație:
    bucharest
    Masina:
    A5 1,8 tfsi 2010 (CDHB)
    Stie cineva la ce pret m-ar duce schimbarea pompei de ulei ?
     
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
  18. alex076

    alex076 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2017
    Locație:
    bucharest
    Masina:
    A5 1,8 tfsi 2010 (CDHB)
    Sunt curios cat costa manopera ca am inteles ca durează destul de mult treaba
     
  19. MD_88

    MD_88 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2017
    Locație:
    Rm Valcea
    Masina:
    Audi A5 2010 1.8 TFSI, CDHB
    Salutare tuturor,

    A sosit vremea sa exprim si eu problema mea (sper ca rezolvata) legata de consumul de ulei. Detin un Audi A5, 2010, 1.8 TFSI, cod motor CDHB.(150 000km, cumparat la 136 000km)
    Am cumparat masina in ianuarie 2017(stiind de de problema si cu un discount considerabil), iar pe drumul catre RO mi-a consumat undeva la 300 ml ulei la 1300 km. Bineinteles consumul in oras era mult mai mare, si anume 1L/800km(pre vremea aceea), intre timp ajunsese sa consume 1L/2-300km in oras.
    Am schimbat urmatoarele piese, am profitat de ocazie si am schimbat si altele decat necesare, daca tot am desfacut motorul:
    Segmenti KOLBENSCHMIDT 800077510000 - 400 Lei
    Lant distributie,role,intinzator lant, pompa apa(pierdea lichid de racire), garnituri, filtre, ulei, si toate cele necesare ... - 2600 Lei (piese originale luate de la Porsche)
    Alezaj pistoane 600 Lei
    Rectificare Chiulasa 550 Lei
    Injector Bosch 300 Lei (tocmai cand ma indreptam catre mecanic, a picat unul, am mers 200km in 3 pistoane...dar la 3000 RPM parea ca motorul merge din inertie :)) )
    Manopera 1200Lei

    TOTAL 5700 Lei

    Daca nu doream sa schimb toate cele care "inca mai duceau" si voiam sa rezolv doar problema uleiului, ma ducea undeva la 3500-4000 Lei.

    Ideea de a schimba bielele a fost total out of the question, insa eram dispus sa schimb pistoanele si sa folosesc bielele existente, dar mi-a fost teama sa nu se monteze gresit, sa nu afecteze calitatea bielelor actuale prin procesul de montare sau mai stiu eu detalii de centrare...asa ca am ales rectificarea pistoanelor.

    Cum spunea si colegul Catalin Ragea cateva posturi mai sus, scopul acestui mesaj este de a da o idee celor care se confrunta cu problema asta si ca sa stie ca existe si cai mai ieftine fata de ce recomanda producatorul. In cazul meu cei de la Audi mi-au cerut 13.500 Lei(Rm Valcea), 14.500 Lei(Pitesti), iar Porsche Buc(nu stiu care ca am cerut oferta pe mail) a cerut 21038 Lei:sign_omg: DOAR pe biele,pistoane,segmenti,sigurante. Sa mai zic ceva?!?! nu mai are rost...

    Cat de bine se va prezenta in timp? Ramane de vazut...

    Astazi ma duc sa o ridic si pana la sfarsitul lunii o sa fac undeva la 2000-3000de km. Deci o sa revin cu un update cum se comporta.

    Numai bine tuturor!

    P.S. va rog sa nu ne legam de modalitatile de solutionare ale fiecaruia...am vazut ca se poarta asta.
     
    Cătălin Ch apreciază asta.
  20. alex076

    alex076 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2017
    Locație:
    bucharest
    Masina:
    A5 1,8 tfsi 2010 (CDHB)
    Revin si eu cu problema legata de presiunea uleiului . Am dus-o in service, i-am schimbat filtru ulei, senzorii de presiune si o valva 06h-115-243-L (pe eroarea de pe vag-com de aici pierdea presiunea) . Nu imi mai apare eroarea in mers, nici la relanti, nici la viteza mare. În schimb APARE cand pun contactul si se stinge dupa 10 secunde . A mai dat cineva peste problema asta ?
     

Distribuie pagina asta