1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Eu am postat in cunostinta de cauza. Mie imi papa 1l/ 4-5000km.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Gabi ai toate raspunsurile pe forum. Tu nu ai masina si intrebi niste lucruri la care exista deja raspuns si ti s-a raspuns. Ce alte pareri mai vrei ? Cel care ti-a raspuns are acel motor de peste 5 ani in diferite forme la utilizare. Cumperi masina, segmentezi = repari motorul si te bucuri de marca Audi. Simplu. Incheiati cu discutiile pe tema asta aici in topic.
     
  3. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Salut.
    Am si eu o problema care nu imi apare nici pe tester ....De cand a venit cat de cat caldura imi porneste greu atunci cand temperetara este de peste 18 grade afara la prima cheie dupa daca o opresc si o las cateva minute porneste la sfert,dar daca o las peste un sfert de ora dau 10-20 de secunde la automat pana porneste.
    Am cautat ceva soluti pe net dar nu am gasit mai nimic...un cod de senzor temperatura motor si unde este pozitionat ma poate ajuta cineva?
     
  4. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Cam de 3 luni si aproximativ 2000 km am schimbat pistoanele cu Kolbenschmidt 40247600 pe bolt 21 (bielele nu are rost sa fie schimbate, o cheltuiala mare in plus pe degeaba), supape (un destept mai demult le-a rectificat cu tot cu chiulasa, nu se mai inchideau cum trebuie si incepand de la 90 km/h nu mai tragea deloc masina), intinzator lant, o-ringuri injectoare, termostat, bujii, bobine, filtre, ulei si alte chilipiruri.
    Am folosit un ulei 5w50 sa fie mai vascos la cald pentru zilele cand ma apuca sa o turez mult, vad ca se comporta foarte bine uleiul. Pana acum nu a mai consumat deloc, in ideea in care consuma 1 Litru la 200 km. Cost total aproximativ 4.500 lei piesele si 2.000 lei manopera. Sper sa ajute celor care inca le e frica sa faca aceasta operatiune din cauza costurilor/mecanicilor.
     
    lowlife apreciază asta.
  5. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Asta suna a vapor lock dar pot sa fie si alte cauze. Nu cred ca poate sa fie de la senzorii de temperatura si daca ar fi o problema cu unul din ei ar apare la diagnoza. Incearca sa folosesti benzina din alta parte si vezi daca se schimba ceva. Cel mai probabil ai o pierdere de presiune in rampa de injectie si benzina se vaporizeaza cand motorul este cald. Totusi 10-20 de secunde mi se pare cam mult.
    Pompa de benzina merge cateva secunde dupa ce deschizi portiera ?
     
  6. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Salut.
    Pompa de benzina merge cateva secunde cand deschid portiera.
    Benzina bag numai benzina buna.
    Daca sunt pana in 17 grade afara porneste la sfert pot mege si sute de km si opresc si repornesc cand vreau fara probleme.
    Problema apare atunci can depaseste temperatura mai sus mentionata.
     
  7. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Am spus sa incerci sa schimbi benzina pentru ca, in anumite cazuri, producatorii folosesc anumiti aditivi ce au scopul de face benzina sa se vaporizeze mai usor. Daca au prea multa benzina ramasa in stoc sau daca uita sa schimbe aditivii (pentru ca in cele mai mute cazuri aditivarea se face la pompa) pot sa apara probleme in sezonul cald.
    Trebuie sa verifici presiunea in rampa cu motorul cald, la ceva timp dupa oprire. Daca totul este in regula ar trebui sa observi o crestere a presiunii pe masura ce trece timpul si rampa de injectie se incalzeste.
    Daca ai VCDS gasesti aici o procedura destul de detaliata.
     
  8. Ghemes Ionut Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audia a4 1.8tfsi an 2009 160 cai
    Eu am in bord 130000 k. Mai nasol e ca la mine e 1litru la 1000 km.Maine merg si eu la service dar sunt sigur ca trebuie segmentare.Asta e problema lor din fabrica cică. Cat de idiot sa fii sa faci motoare cu distributie pe lant si la 45ooo km sa iti cadă sau sa consume 1l la mia de km..sunt dezamăgit de tot ce înseamnă marca germană ..am avut si bmw si opel si wv si acum audi..toate au facut probleme cu costuri destul de ridicate egal ca erau diesel sau benzina.
     
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    De fapt trebuie repistonare :) citeste ultimele 5-10 pagini si sunt sanse sa stii mai multe decat mecanicii.
     
    Clauu și AndreiF92 apreciază asta.
  10. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    Salutare

    Am si eu o mica problema cu martorul Check engine. De cateva luni se tot aprinde. La diagnoza apare "System too lean.."(nu am codul de eroare la indemana)
    Am schimbat valva PCV, dar tot se aprinde. Am incercat benzina 100 de la mol sau 98 Petrom..la fel se comporta check engine-ul.
    Mai mult de asta de la o vreme am si o vibratie la relantii care se simte in toate masina. Dispare cand accelerez putin. (1000 rpm)... :(
    Care ar putea fii cauza?

    Mersi
     
    Patrui apreciază asta.
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pot fi multe cauze. Trebuie sa faci o diagnoza la un profesionist si sa iei legatura cu un bun mecanic care se pricepe bine la motoarele astea.
     
  12. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    Urmeaza sa merg la un mecanic bun. Inca sunt in cautari. Eram doar curios alti cum au rezolvat problema care o am eu...nu astept sa imi spuna cineva pe forum sigur ce are. :)
     
  13. RupeDoiu

    RupeDoiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE FWD
    AlexandruStn

    Am patit eu. Statea aprins cu saptamanile, apoi pentru o zi se stingea si reaparea. Acelasi lucru: System too lean at idle.

    Exact aceleasi simptome.

    Daca nu vrei sa elimini catalizatorul si implicit lambda 2, verifica valorile lambrei la relanti si cat de mult fluctueaza.

    Cele mai probabile cauze in urma experientei mele: Catalizator sau lambda (1 sau 2)

    Am rezolvat-o prin eliminarea catalizatorului si 'anularea' lambdei 2 din soft (care a venit la pachet cu Stage 2).
     
    AlexandruStn apreciază asta.
  14. alexpopa86 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2017
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 1.8T 2008
    Salutari, schimba valva de vapori si sterge eroarea. Poti cauta ultima revizie a valvei care include furtunasele/conductele de plastic. Putin nasol de schimbat din cauza conductelor de plastic care nu sunt prea flexibile, a doua imagine este valva veche fara conducte.
    20171108_151214.jpg 20171110_160920.jpg
     
  15. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    Era pe lista si asta. Merci. Revin cu feedback dupa ce o schimb :)
     
  16. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
    Azi am implinit frumoasa virsta de 200.000 km, am desfacut o sticla de ulei spumant, insa doar am gustat putin, nu ne place...
    in rest numai de bine, un motor de isprava.. diesel este un subiect inchis in ceea ce ma priveste :)
    kilometri multi fara sa va dati seama cum i-ati facut va doresc!
     
  17. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    Azi masina mea este la revizie plus alte verificari. M-a sunat mecanicul si mi-a spus ca nu are unde/nu stie unde sa monteze filtrul de benzina. La unele modele se afla sub bancheta...dar nu si la modelul meu.
    Stie cineva unde anume se schimba filtrul de mai jos?
    Insist sa schimb filtrul de benzina pentru ca am eroarea "System too lean at idle". Tot pentru eoare asta am facut verficarile:
    - debimtrul de aer (curat), valva de vapori (funcioneaza), clapeta acceleratie (era murdara si s-a curatat).
    Azi mai tarziu ridic masina, sunt curios cum ruleaza :)

    upload_2018-7-12_12-56-46.png
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mecanicul tau e facut gramada. Filtrul se afla pe pompa de benzina.

    P.S Trece-ti in profil codul motor ca nu le stim pe de rost.
     
  19. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    L-a schimbat in final :) Nu este facut gramada, sincer este foarte bun..doar ca a fost indus in eroare din ce se spunea in documentatie. Eu zic ca era multa mizerie in filtru. Abia astept sa vad cum merge acuma

    upload_2018-7-12_17-18-25.png
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In ELSA/ETKA iti apare alb pe negru unde se afla.
    El macar a fost sincer si a afirmat ca nu are unde/nu stie unde sa il caute. :))
     
    AlexandruStn apreciază asta.

Distribuie pagina asta