1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. dnutz

    dnutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2010
    Locație:
    Helsinki
    Masina:
    A4 B8 1.8T 215CP ABT
    Salutare,
    Dupa cum am scris anul trecut am facut motorul la Audi Helsinki pentru a fixa problema consumului de ulei (cost total ~7000euro, 4000euro suportati de audi).Toate bune si frumoase pana cand astazi am desfacut capacul de plastic de deasupra motorului pentru ca am vazut o picatura de ulei mai jos.Motorul este plin de ulei.Din ce am vazut cred ca nu a fost capacul lipit cum trebuie.S-a mai lovit cineva de asa ceva?Maine ma duc la audi.Presupun ca or sa fixeze asta pe cheltuiala lor,nu?Voi ce ziceti?
     
  2. dnutz

    dnutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2010
    Locație:
    Helsinki
    Masina:
    A4 B8 1.8T 215CP ABT
    Salutare.
    Am fost la Audi si eu resigilat capacul cu silicon. Dupa ce am plecat de la ei in 20 de km mi s-a aprins martorul de motor.Am scanat si am gasit urmatoarele erori. Are cineva idee despre ce e vorba?Ce or fi facut oamenii acolo? Pe aici pe forum am vazut ceva de valva PVC, dar ambele erori sunt pentru aceeasi chestie?

    2 Faults Found:
    5646 - Leak in Air Intake System
    P2279 00 [109] - -
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 83325 km
    Date: 2018.08.21
    Time: 15:40:23

    Engine speed: 849.50 /min
    Normed load value: 12.5 %
    Vehicle speed: 0 km/h
    Coolant temperature: 98 °C
    Intake air temperature: 34 °C
    Ambient air pressure: 1000 mbar
    Voltage terminal 30: 13.287 V
    Unlearning counter according OBD: 40

    2811 - Fuel Trim; Bank 1
    P0171 00 [237] - System Too Lean
    MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 83325 km
    Date: 2018.08.21
    Time: 15:40:08

    Engine speed: 843.00 /min
    Normed load value: 12.9 %
    Vehicle speed: 0 km/h
    Coolant temperature: 98 °C
    Intake air temperature: 33 °C
    Ambient air pressure: 1000 mbar
    Voltage terminal 30: 13.358 V
    Unlearning counter according OBD: 40
     
    Ultima editare: 21 Aug 2018
  3. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Probabil a doua e cauzata de prima, care probabil e cauzata de o garnitura nepusa bine ce scapa aer sau ceva de genul asta. Valva PCV e cam greu sa o pui prost, are suruburi. Pe de alta parte, camasa suruburilor e ffff moale si e o problema comuna sa se distruga filetul...
     
  4. dnutz

    dnutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2010
    Locație:
    Helsinki
    Masina:
    A4 B8 1.8T 215CP ABT
    Multunesc @lowlife .
    Am lasat masina la Audi!
     
  5. dnutz

    dnutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2010
    Locație:
    Helsinki
    Masina:
    A4 B8 1.8T 215CP ABT
    @lowlife
    Ai avut dreptate.Au zis ca era o problema la valva PCV si ca or sa o inlocuiasca pe costul lor.Probabil au stricat-o cand au desfacut.
     
  6. Nicola3281 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2018
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi a4 b8 tfsi
    Salut,
    Dețin un Audi A4 B8 2.0 TFSI
    Am o problema dimineața cu turatia la ralanti care are fluctuatii dupa pornire cu ralantiul marit. Aceste fluctuatii se simt si dupa ce motorul intra in parametrii de functionare adica ralantiul a scazut. Am încercat cu un aditiv ... degeaba, iar pe diagnoza nu are nimic. Poate totuși mă luminează cineva care a avut aceeași problema.
    Mulțumesc.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista sa stim de unde ai problema, din pacate.
     
    marian_milea apreciază asta.
  8. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    In general o anumita functionare defectuoasa a motorului poate avea cateva cauze, astfel nu poate nimeni sa spuna direct care ar fi problema.
    In astfel de situatii nu este suficient sa vedem daca calculatorul motorului a generat un cod de eroare, diagnoza nu se rezuma doar la acest lucru.
    O persoana sau un service specializat pe AUDI ar putea sa va identifice problema.
    Mult succes.
     
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    In ce stare e admisia, adica ai curatat supapele? Ar fi o cauza.
     
  10. Edi Sch 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2018
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    VW Golf, 1.8t, 2002
    Va salut! Sunt nou pe forum, si tot citesc despre A4 B8 - motorizarile TFSI. Intrebarea mea este daca o data cu aparitia modelului facelift s-a remediat si problema consumului de ulei? Poate sunt posesori de A4 B8 facelift cu motor TFSI care m-ar putea ajuta cu aceasta informatie. Multumesc anticipat
     
    AlexandruStn apreciază asta.
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu s-a remediat nimic si s-a mai spus/mentionat asta pe forum de mai multe ori pana acum. Mai citeste.
     
  12. Iulian321

    Iulian321 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 1.8TFSI CJEB 2013
    Cred ca tine de noroc. Eu si un prieten avem avem 1.8 tfsi acelasi cod motor(CJEB). El merge mai mult prin oras si completeaza cu aprox 1 litru intre schimburi.
    Eu merg mai mult pe afara si n am completat intre schimburi desi imi scade nivelul putin pe mmi; schimb la 12.000 km
     
    AlexandruStn apreciază asta.
  13. Pairo 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 1.8 TFSI
    Salutare,

    Aveti idee daca 1.8 tfsi are aceeasi galerie de admisie cu 2.0 tfsi sau cu 1.8tfsi vw golf? Trebuie sa schimb toata galerie de admisie din cauza erorii p2015 implausible signal
     
  14. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
    salutare !
    cam mult ulei pentru gusturile mele, ochiometric nu imi dau seama de unde exact ar fi, am sters acum si mai dau o ocheada peste o saptamina
    multumesc anticipat pentru eventualele sugestii
    o zi excelenta !!
     
  15. AdiFlorea 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2018
    Locație:
    Germania / Pitesti - Romania
    Masina:
    Audi A4B8 1.8 Tfsi 2008
    Masina nu mai porneste

    Salut,
    Am si eu o problema cu un Audi A4 B8 TFSI an 2008. Nu am cunostinte in domeniu. In weekend am dat drumul la muzica cu motorul oprit timp de o oră apoi muzica s-a oprit. M-am dus sa o pornesc din nou dar pe bord scria ceva de genul "porniți motorul pentru a încarca bateria". Am incercat sa-l pornesc dar nimic, se auzea cum da sa pornească dar în zadar.
    A doua zi m-am dus la reprezentanta la Audi si i-am cumpărat baterie originală, am pus-o pe masina dar nimic, tot același sunet, da sa pornească si in bord aparandu-mi eroarea SERVICE DUE. Apoi am dus-o la un service din Germania (aici locuiesc) iar nemții spunandu-mi ca nu are compresie in pistoane. Nu am pus niciodată testerul pe ea .Ce părere aveți ?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la reprezentanta Audi si fa diagnoza la ei chiar daca te va costa ceva bani. Cel mai probabil poate fi din cauza bateriei descarcate. In plus trebuie facuta codarea = imperecherea cu BEM (daca ai asa ceva pe masina) a baterieie nou cumparate. Din fata calculatorului nu rezolvi problema si sunt zeci de cauze pentru problema ta. Citeste, integral, topicul dedicat bateriei din aria asta. Bafta.
     
  17. AdiFlorea 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2018
    Locație:
    Germania / Pitesti - Romania
    Masina:
    Audi A4B8 1.8 Tfsi 2008
    Merci mult
     
  18. Uszoge Szilard 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a4 b8 facelift,1.8tfsi 170cp, 2013
    Buna ziua,
    Am si eu o problema cu masina mea un audi A4 B8 facelift 2013 1.8 TFSI 170 cp cod motor CJEB. In urma schimbului de ulei Liquil Moly 5w-30 top tec 4200, curea accesorii cu intinzator , filtru ulei si filtu de aer, a inceput sa imi apara urmatoarea eroare "switch engine off pressure too low" dar nu apare mereu, sunt zile intregi in care circul cu masina si nu apare
    Tin sa precizez ca masina nu consuma ulei, am fost la reprezentanta Audi Brasov si mi-au zis sa schimb senzorul care masoara presiunea uleiului, dar nu s-a remediat problema. As vrea sa stiu niste pareri sfaturi nu as vrea sa schimb pompa de ulei si sa nu fie de la pompa. Multumesc
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sau de la sorbul baii de ulei, infundat sau partial obturat.
     
  20. Uszoge Szilard 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a4 b8 facelift,1.8tfsi 170cp, 2013
    Mersi audi66. A mai avut cineva aceasta problema ?
     

Distribuie pagina asta