1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. catar

    catar 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI (CDHB) 2008 / BMW E60 530d (M57) 2004
    am primit raspunsul de la mecanic: intinzatorul lantului era praf si nu mai facea treaba buna (simteam eu un mic tremurat la relanti si inainte de incident, dar nu i-am dat importanta). din cauza socului puternic (eu, prostul, aveam piciorul ferm pe frana cand am lasat ambreiajul), lantul s-a deplasat cu 1 dinte si evident a dat peste cap deschiderea valvelor. o sa inlocuiesc tot kitul (lant, intinz, ghidaje, etc) si sper sa fie ok. daca nu, asta e, o sa investighez in continuare si reparam ce trebuie. oricum, de 3 ani de cand am masina, nu am avut absolut nici o probl la motor, trebuia sa incep si eu de undeva :)
     
    Oaianeagra apreciază asta.
  2. catar

    catar 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI (CDHB) 2008 / BMW E60 530d (M57) 2004
    Poate e de ajutor si pentru altii, aici o poveste similara.

    http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/150983-Horror-story
    http://shopdap.com/2-0t-fsi-timing-chain-chain-adjuster-and-chain-tensioner-problems/

    Problemele pot sa apara de la intinzatorul de lant (cum e in cazul meu), sau de la variatorul vvt.
    Aparent, trebuie sa fim atenti la felul de tacanit care se aude de la motor. Un tacanit e de la injectoare (toate motoarele cu injectie directa benzina au acest tacanit specific, deci motorul e ok, nu are probleme chiar daca tacane), si un alt tacanit e de la lant. Eu nu le-am putut deosebi (fiind neexperimentat pe speta asta) si am presupus ca acest tacanit "generic" e de la injectoare, dar se pare ca m-am inselat.

    Video aici cum sare lantul daca nu e bine intins:



    Intinzatorul nu se vede, e undeva in stanga jos, dar se vede variatorul, e pe axa cu came de admisie, cea din dreapta (cea din stanga fiind axa cu came de evacuare).

    Si inca un video super aici cu demontat motor complet.

     
    Stana Valeriu apreciază asta.
  3. mihai_mat 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    craiova
    Masina:
    a4 1.8tfsi 2008
    Salut,
    Am un A4 B8 1.8 TFSI si imi pica ulei pe la piesa din poza. Am inteles ca e o pompa de presiune. Am incercat sa mai strang suruburile dar imi e frica sa nu se strice filetul surubului care intra in chiulasa, cred. A mai fost desfacuta ca vad ca e pusa pasta de etansare pe unde se prinde. Probabil o avea si vreo garnitura, nu stiu. Doar ce am cumparat masina si trebuie sa vin cu ea din UK in Romania dar imi este teama ca pica ulei putin cam tare si cade exact pe turbo. A mai avut careva problema asta ?
     
  4. Indeo 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2014
    Locație:
    Basel
    Masina:
    A4 2.0 TFSI 2009
    Salutare la toata lumea.
    Am rugamintea sa ma ajutati cu interpretarea unui log de diagnoza. vreau sa inteleg la ce se refera rezultatul " ok" .
    Evident platesc pt aceasta documentare :) .

    Daca aveti probleme cu consumul de ulei, faceti o investigatie! cereti testul de ulei !
    Am fost:) posesorul unui 2009 Audi A4 2.0TFSI 180CP automat sedan, pe care l am vandut acum 2 luni. Cu motorul mort . Masina a fost achizitionata la 98.000km in 2014 (deci 5 ani vechime). Masian a fost rulata si achizitionata in Elvetia.
    La 100.000km am fost la Audi si le- am spus : cred ca masina pierde din putere si am o vibratie pe fata.
    ei au "investigat " si mi- au zis ca motorul e ok dar ca vibrata poate fi de la discurile de frana. Am dat acceptul sa le schimbe. Am platit 900CHF.
    Am luat masina linistit ca e ok ... daca Audi a zis ca nu a gasit nimic rau la motor.
    Masina a inceput sa ceara ulei si i- am dat ... cam 1 L 2000 km . La vremea aia citesem ceva dar nu era asa inflamata problema cu consumul de ulei . se stia ca Audiurile TFSI consuma daca nu parea ceva "grav" . din pacate nici eu nu am mai insistat cu investigatiile daca insusi AUDI a zis ca nu au gasit nimic la motor.
    La 130.000Km crapa pe autostrada in timp ce conduceam de la Freibourg la Basel (cred ca am intrat intr o depasire si am calcat o un pic mai mult ...probabil 160 km :) )
    Masina a inceput sa vibreze si i s- a aprins EPC error si martorul de engine . Am sunat la ADAC si am adus o pe platforma la Basel. Masina putea fi pornita si mergea ,dar vibra ca tancu la turatii mici .
    La Basel Audi a zis ca cilindrul 2 e decompresat. dar ca nu imi poate spune care e cauza exacta :) . Am platit 300 chf . Trebuie sa mai platesc inca 4ore de hand work sa desfaca motorul si sa imi spuna exact care e cauza. profesionist ... :) m -am suit pe pereti ...
    Deci eu duc masina la 100.000km in service la ei , ei zic ca masina e ok, acum crapa , si tot ei mai cer inca 1800chf , doar ca sa imi spuna ce are. oricum mi au zis ca in cel mai fericit caz ma costa 4000 chf sa il repare ... sau 12.000chf sa il schimbe. :) eu am dat pe masina 15.000chf ...
    asa ca am dat-o cu ...6.000 cea mai buna oferta aici in elvetia.

    Greseala nr 1. la 120.000km , nu am mai facut service ul la ei la AUDI (dupa faza cu investigatia ceruta la 100.000 vibratia de pe fata nu a disparut ... a disparut surpriza ...cand am schimbat cauciucurile de iarna ....)
    Greseala nr 2. nu am cerut testul de consum de ulei . desi masina consuma ulei nu am investigat in detaliu ce are . la vremea aia din pacate informatiile nu era asa clare legate de problema cu uleiul . class action settelement in america s -a pronuntat in 2015 ... 126.000 masini cu problema asta ... din pacate nu m -am mai documentat din 2014.

    ce mai vreau acum ? :)
    nu mi se pare correct si moral cum s -au comportat la interventia de la 100.000km.
    eu vin cu masina sa ma plang ca motorul "mi se pare" ca nu mai trage , ei nu fac nici un test special , imi zic ca totul e ok doar pe baza diagnozei.
    masina crapa peste 30.000 km . i am rugat sa imi schimbe doar ce e de schimbat , nu vreau motor nou , pt ca nu am cumparat masina de noua.
    refuz total. m -am oferit sa platesc eu manopera, ei sa puna inelele (segmenti whatewer ?) alea de facute din ..marmelada . Nein!
    Plus ca eu nu vorbesc germana iar ei nu prea vorbesc engleza ... minunat.
    M -am gandit sa o aduc in Romania si sa o repar. vorbisem cu cineva si erau sanse. acum vad ca se poate face chiar cu mari sanse. din pacate sotia nici nu a mai vrut sa auda de bagat bani intr o masina si asa cu probleme bla bla , chestii de femei . am dat -o pe nimic :). oricum voiam una mai mare

    Daca se pricepe cineva la interpretarea unei diagnoze a computerului de bord, va rog frumos un raspuns si discutam in privat .
    din pacate logul e in germana , dar cu google translate, cineva care se pricepe cred ca intelege ce au facut si ce nu au facut si daca e ok ce se spune in diagnoza.
    variabilele de interes sunt alea stas in engleza .
    Ce ma nedumereste e ca unele teste sunt fara rezultat . nu stiu cum sa interpretez asta . nu au fost facute, nu au fost relevante , le -au sters inainte sa imi dea fisierul .
    Audi mi -a trantit pe mail fisierul cu diagnoza si mi- a zis ca masina mea a fost investigata conform cu procedurile lor si ca la acel momt masina mea nu avea nici o problema cu consumul de ulei. scurt si la obiect .

    Ramane problema morala in care ei stiau de 5 ani ca tipul asta de masina are cele mai mari probleme cu uleiul dar au tacut . nu au facut nici un test special , nu m-au sfatuit cu nimic ...
    -nu au verificat presiunea in cilindri (desi cand am adus o pe targa, au masurtat -o fara sa ma mai intrebe daca vreau )
    -nu au facut nici un test te gaze esapament (s-ar fi vazut ca sunt probleme cu uleiul ...)
    -nu a fost pusa pe bancul de proba pt masurare de forte etc
    -de testul de ulei nici vorba ...

    mie unul nu mi se pare corect sa stii de o problema si sa o ascunzi , sa ii spui clientului " motorul tau e ok " si dupa 30.000 km ala crapa pe autostrada ...
    Voi ce parere aveti ?

    Merci mult

    Am atasat si fisierul cu diagnoza pe care audi o prezinta drept dovada a faptului ca masina a fost investigata confrm standardelor lor si ca nico o problema nu a fost identificata la motor.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Una peste alta, ca nu s-au facut diferite verificari este din cauza ca persoanele de acolo nu au crezut ca sunt necesare aceste verificari.
    Evident, daca la momentul respectiv cereai sa iti verifice compresia, test de noxe, etc, banuiesc ca nu ar fi refuzat sa le faca.
     
  6. Indeo 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2014
    Locație:
    Basel
    Masina:
    A4 2.0 TFSI 2009
    Pai si eu de unde sa stiu ce sa cer, ca nu sunt specialist in masini. O fi din cauza motorului care nu mai face ce trebuie, o fi din cauza garniturii pot fi multe cauze. Ei sunt specialisti si trebuie sa stie de unde sa o apuce. Mai ales ca nu sunt primul cu problema asta probabil. Evident nu e cazul sa se apuce de capul lor sa faca chestii, dar puteau sa ma intrebe. Logul banuiesc ca spune niste chestii generale. Iti merge sau nu bujia x sau mai stiu eu ce alte chestii. Dar, daca omul spune eu cred ca nu mai scoate 180 cp . inginerul din partea cealalta trebuie sa vina cu masuratori si numere si sa spuna: uite am masurat asta si asta si motorul e in parametri. Are in mod explicit diagnoza parametri/senzori legati de puterea motorului ? daca nu, atunci orice raspuns dat doar pe baza LOG-ului consider ca este neargumentat. Eu sunt inginer IT, dar niciodata nu am dat un raspuns la client sau la sefi doar ca am ascultat cu urechea un calculator sau am citit o analiza. Daca primesc o plangere, eu trebuie sa vin cu argumente, masuratori si rapoarte sau macar sa cer aprobarea sefului, clientului ca sa le execut si sa ii dau un raspuns argumentat. Zic si eu ...
    Adica inginerul audi, s-a suit in masina cu mine, a condus masina si apoi a luat-o in service pentru investigatii. Din factura rezulta ca nu au facut absolut nimic legat de a verifica puterea motorului. Au citit LOG-ul au facut updateul si asta a fost tot cu motorul. Mie tot imi da cu virgula. Vorbim de o gandire inginereasca totusi.

    La momentul cand am cerut investigatia, habar nu aveam ca se poate masura compresia in cilindru (o indicatie foarte buna cu care poti argumenta puterea motorului) mai ales atat de simplu. Nu stiam ca scoti bujia, montezi device-ul , dai cheie si citesti. Cu totul 5 minute pe ceas. Credinta oarba te duce in sant. :)
     
  7. Annke

    Annke 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A4 ,B8, 1.8 TFSI , 160 CP
    Salutare la toata lumea ,
    Eu sunt un membru ft nou si ft de curand un proprietar de Audi A4 1,8 TFSI , an 2008 , 160CP de care am fost ft mandra numai vreo 6 luni , dupa..... mi-a trecut .... si am revenit la masina mea veche de 15 ani , care nu are pretentii de Audi.

    Imi cer scuze daca nu postez in locul bun mesajul meu ,am citit atatea pagini din forum si m-am pierdut in atatea discutii si probleme incat a aparut un capu meu o singura fraza " Sper ca nu la mine "

    Am si eu 2 probleme la masina, una e cat se poate de evidenta si a aparut dupa vreo 7 luni de cand am luat masina si e cea mai deranjanta, cealalta inca nu imi dau seama daca e o problema reala sau asa face. Masina am luat-o de la unchiul meu care a cumparat-o noua din reprezentanta si care avea 98.000km cu revizii facute la Audi , acum masina are 108.000 si ceva de km si becul de "check engine " aprins in bord.
    Deja am resetat becul de vreo 4 ori si s-a incapatanat sa se aprinda dupa fiecare restare. Prima data am zis ca nah poate e un bug de SW ca se mai intampla, dar deja cand a aparut a doua oara am zis ca e clar o problema . Apoi am continuat sa il resetez ca sa incerc sa observ in ce conditii se aprinde.
    Se aprinde numai la turatii mici , numai cand merg ft incet cu masina.
    Azi , de dimineata era aprins cand am plecat la lucru si cand am iesit de la lucru dupa ce am pornit masina ....SURPRIZA.... s-a stins becul , dar fericirea nu a tinut decat vreo 12 km in regim de bara la bara prin Palmisoara ( Timisoara) .

    Eroarea e:
    Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1):Implausible Signal
    2015 00 [104] - Implausible Signal
    Freeze Frame:
    Fault Status:00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency:12
    Mileage:108540 km

    Ce am facut pana acum si nu a mers:
    -am resetat becul de 4 ori -> figura nu tine , se aprinde de fiecare data
    -am desfacut senzorul de la clapeta de acceleratie de pe motor -> nu este nici un fel de mizerie in galeria aia are 4 suruburi ft usor s-a dat jos
    -am desfacut izolatia cablului de la senzor -> firele sunt intacte , nu sunt dezizolate sau ceva , ca citisem pe ceva forum strain ca mai apare si problema asta , se rupe izolatia firelor si apar erori de genu asta.

    Un senzor dinala de positie flap costa vreo 1300ron ( nu sunt obisnuita cu astfel de sume- am luat masina ieftin, altfel... ciuciu... imi luam altceva) , nu simt nici un fel de diferenta la mers de cand s-a aprins becul , am fost pe autostrada sa vad daca s-a schimbat ceva in mers si nu am simtit absolut nimic masina mere la fel de bine ca atunci cand am luat-o .

    A mai avut cineva defectul asta ? stie cineva cum pot remedia problema, singura solutie (fara a cheltuii bani ) pe care o vad, e sa scot becul sau sa il acopar cu banda de izolat neagra, ca ma dispera.

    Mersi frumos.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimbi piesa defecta (senzor sau chiar clapeta completa) indiferent cat costa. Nu se fac tiganii. Daca nu iti permiti intretinrea unui Audi il vinzi si iti cumperi o masina care iti permiti sa o intretii. Restul sunt povesti inutile.
     
    Marcy smm apreciază asta.
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  10. Annke

    Annke 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A4 ,B8, 1.8 TFSI , 160 CP
    audi66 Multumesc tare mult pentru raspuns si pentru link.

    Sambata am dat acea clapeta jos de pe masina iara, sa ma mai uit o data in ea ,intradevar e facuta de Siemens VDO si are se pare codul 06F 133 062G , cred ca e destul de veche actuatorul , poate printre primele produse.

    Am gasit si o precizare intr-o baza de date referitor la eroarea(P2015) si ziceau acolo ca pot sa fie trei factori :
    - problema mecanica - nu e... ca acele roti dintate sunt intacte si totul arata ft bine in interior iar masina nu scoate nici un fel de zgomot.
    - problema de wiring - nu e.. ca am verificat firele ce intra in mufa si au izolatia intacta
    - problema senzor - probabil ca e ....si il voi schimba dar mai am un oarecare semn de intrebare, pt ca am vazut ca pe fiecare cilindru mai este cate o clapeta care au si alea la randul lor un senzor, iar acel senzor e la motor in partea stanga intre filtrul de benzina si galerie, aproape ca nici nu il vezi. Stie cineva daca e capsat in galeria aia de plastic sau se poate desface ? am vazut pe net ca au inlocuit galeria cu totul nu am gasit nici unde sa arate cum se schimba acel senzor. As vrea sa stiu numa ca idee ca in prima faza am sa schimb ce e mai accesibil sa vad daca mai am eroarea, abia apoi sa il schimb pe acela mai inaccesibil.

    audi66 Sti cumva daca trebuie ceva facut in soft la actuatorul ala, adica o sa mi-l recunoasca masina ? Ma gandesc ca o sa il recunoasca.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact, este printre primele modele 06F 133 062 G a fost inlocuita cu 06F 133 062 J si asa mai departe ca in postul anterior pana la 06F 133 062 T.
    Clapeta asta se numeste clapeta de acceleratie si este plug&play, nu trebuie facut nimic la soft, doar un Basic Settings cu VCDS daca vrei sa fii cu psihicul impacat.
    De obicei asta e problema la clapeta de acceleratie, ori se tocesc rotitele alea dintate, ori intra ulei pe partea electrica si da eroare. Daca ai rotitele intregi si nu ai ulei pe partea electrica, da-i pace ca nu este de vina clapeta.

    Mai poti avea probleme si cu senzorul G336 (Mainfold Runner Position Sensor), cel de pe lateralul admisiei, are cod 06J 998 386.

    In link-ul de mai jos ai toate detaliile pentru eroarea P2015.
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18447/P2015/008213
     
  12. Annke

    Annke 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A4 ,B8, 1.8 TFSI , 160 CP
    audi66 multumesc tare mult pentru indicatii.
    Exact asta e teama mea ca nu e piesa aia la cum arata inauntru, e impecabila, nu are nici gram de praf la rotitele alea, iar rotitele sunt intregi, totul arata ca nou. Azi am tot forat pe net, ca, desi masina merge bine, nu am stare ma streseaza becul ala. Am gasit mai multe chestii interesante, ori e senzorul ala despre care am scris azi dimineata ca e cumva in spatele filtrului de benzina.
    Am mai gasit o chestie care poate sa fie: sa ramana acele flapsuri din galerie putin inchise din cauza unui plastic care le limiteaza cursa si acela se toceste, adica sa nu fie deschise maxim, undeva la 2 mm ceva asemanator si la senzorul ala ii da cu virgula tot .
    Ma enerveaza ca eroarea aia e asa vaga in explicatii , cu atatia senzori nu se poate identifica care din ei este ?
    Asta e ce am gasit eu azi pe net asta asa, pentru cultura mea si poate e util si altora.




    Cum arata la mine clapeta de la acceleratie ca sa va faceti o idee de ce sunt eu sceptica ca aia ar fi.

    20161015_151016.jpg 20161015_151343.jpg 20161015_151335.jpg 20161015_151351.jpg

    Multumesc frumos.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact. Din nefericire trebuie sa le iei prin eliminare.
     
  14. Krip7ON 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TFSI - 211HP, 2009
    Buna seara.

    Pentru ca probabil sunt si alti utilizatori care vor asemenea informatii, voi detalia putin costurile si decursul actiunii.

    Sunt posesorul unui Audi A4 B8, 2009, 2.0 TFSI CAEB 211cp. Mare greseala. :]
    Masina o detin de un an si jumatate aproape. De cand am luat-o ea consuma ulei (eram constient ca va consuma ceva dar nu atat de mult - 1L / 1000Km ]. Avea 120000 km.

    Acum are 145000 km.

    Dupa lungi nopti in care m-am gandit ce sa fac cu ea (sa o vand sau sa o repar] am decis sa o repar. Masina imi place, e dotata, trage bine arata bine etc.

    Deci am purces la inlocuire:
    1. Set pistoane - 3847 lei
    2. set biele - 3114 lei
    3. pinion arbore (nu stiu exact de ce dar a zis mecanicul ca trebuie schimbat] - 214 lei.
    4. Simeringuri supape - 16*5lei= 90 lei
    5. Simeringuri arbore fata + spate - aprox. 300 lei
    6. Garnitura chiuloasa - 214 lei

    Daca tot era motorul desfacut am schimbat si:

    7. Kit distributie: 1187 lei
    8. Ulei motor: 4*50= 200 lei
    9. Filtru ulei: 54 lei
    10. Filtru aer - 63 lei
    11. filtru polen - 90 lei
    12. Bujii NGK - 4*66 - 264 lei
    13. Antigel: 3*20 = 60 lei

    14. Filtru cutie viteze - 210 lei
    15. Ulei cutie viteze 7*60 - 420

    16. Capac epurator - 170 lei (mergea inecat]
    17. Conducta freon compresor-condensor] - indoita, ruginita aproape terminata - 890 lei
    18. Curea transmisie - 85 lei
    19. 2 role transmisie - aprox 250 lei.

    Manopera revizie: 100 lei
    Manpera Cutie viteze 150 lei
    Manopera motor: 1500 lei

    Total in jur de 15000 lei.

    Dupa toata tevatura, am luat masina iar la 50 Km mi s-a aprins 'check engine'. Eroare pe VCDS: ceva cu "Bank1: Intake sensor" si alte inca cateva. Dupa mai multe

    incercari de a remedia problema care au constat si in inlocuirea "surubului" ce intra pe vanos, (fara rezultat si fara costuri] am inlocuit si capacul distribuitor de

    presiune de la vanos - "suport ax cu came" (

    http://etka.cc/audi/part_single/cat...bcategory/103020/part_id/252614/lang/e#sec_27 - numarul 27] si

    dupa o reintialozare a sistemului de injectie problemele au disparut.

    Masina merge bine acum, motorul practic este nou, cutia este ok, turbina a fost verificata si gasita in stare buna. Pentru orice alte detalii in limita a cat ma pricep va stau la dispozitie aici sau pe PM.

    20160809_120415.jpg 20160809_120610.jpg 20160809_120710.jpg
     
    Bogdan Lucian, Matei9626, Eugen Ilie și alți 3 apreciază asta.
  15. Annke

    Annke 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A4 ,B8, 1.8 TFSI , 160 CP
    Am gasit in cartea de service ca la 38000km a fost schimbat de catre cei de la Audi din proprie initiativa variator ax cu came, asta se intampla prin 2011 cand masina inca mai era in garantie , cred ca era in desfasurare un recall din field. Deocamdata vreau sa vad ce fac cu galeria aia. Am de gand maine sa sun la Audi pt ca am aflat ca si la aceasta galerie au avut recall , oricum nu am nimic de pierdut macar stiu o treaba. Am sa va anunt ce raspuns mi-au dat.
     
  16. Krip7ON 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TFSI - 211HP, 2009
    Confirm ca a fost un recall in legatura cu capacul de la vanos, de care nu am beneficiat, masina fiind adusa din state.

    Intre timp iar mi s-a aprins checkul engine. 2 erori:

    Address 01: Engine Labels: 06H-907-115-CAB.clb
    Control Module Part Number: 8K2 907 115 D HW: 8K2 907 115 D
    Component and/or Version: 2.0l R4/4V TF H14 0002
    Software Coding: 0104010A190F0160
    Work Shop Code: WSC 06325 000 00000
    ASAM Dataset: EV_ECM20TFS8K2907115D A01002 (AU48)
    ROD: EV_ECM20TFS8K2907115D.rod
    VCID: 3077F5EF3A23AA02AF80C65-8064
    2 Faults Found:

    2837 - Fuel Rail/System Pressure
    P0088 00 [104] - Too High
    Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 6
    Mileage: 145545 km
    Date: 2016.10.17
    Time: 16:58:41

    7663 - Boost Pressure Control Valve (N249)
    P2261 00 [096] - Mechanical Malfunction
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 145551 km
    Date: 2016.10.18
    Time: 09:51:43


    Ma poate ajuta cineva cu vreo idee/ De abia de maine pot ajunge la mecanic. Multumesc
     
    Ultima editare: 18 Oct 2016
  17. zkg_60 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW E60 , 2500 TDI , 2004
    Salut! Stii cumva daca la modelele Audi A4 b8 an de fabricatie 2012-2013 la motoarele 1.8 TFSI sau 2.0 TFSi au fost remediate problemele cu segmeti care generau comsum mare de ulei? Multumesc
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu s-a remediat nimic. Dupa cum iti este norocul.
     
  19. Alex Etzu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2016
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A4 B8, 1,8 TFSI, 2008
    Salut! La acelasi tip de motor am aceleasi probleme. Ce a fost pana la urma ?
    Am citit pe forum despre problema de care m-am lovit si eu dar nimeni nu a venit cu un raspuns la postarile lor. Sau macar unul concret. Am achizitionat recent un A4 1,8 TFSI 160 de cai. Cand este motorul rece, la prima cheie sa spun motorul urca la 1200 r/m, dupa care scade la ~800. Ok. E normal. Dar cand revine la 800 are o vibratie urata care imi misca masina practic. Din motor nu se aude vreun tacanit, in spate la evacuare in schimb se simte clar ca merge cu intreruperi. Din cand in cand da sa se opreasca chiar pana se incalzeste. Dupa ce se incalzeste, masina merge perfect, rotund de parca-i alta. Are putere, "trage" bine. Pe bord nu imi da vreo eroare. Urmeaza sa ii fac schimbul de ulei, filtre si ma ganedsc si la un schimb de bujii. Poate cei ce s-au lovit de problema asta au remediat-o cumva. I-am facut si un test si erorile aparute erau "intermitente". Le-am sters si urmeaza sa ma duc iar sa vad ce a aparut. Imi cer scuze daca am ridicat din nou aceiasi problema dar eu din postarile anterioare nu am inteles mai nimic. O zi buna va doresc si va promit ca daca aflu cauza, revin cu postare pentru ca asa mi se pare normal.
     
    Mihai 18t 2009 apreciază asta.
  20. zkg_60 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW E60 , 2500 TDI , 2004
    Multumesc
     

Distribuie pagina asta