1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de luk, 27 Ian 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    S-a facut ceva prost la ansamblarea pompei. Schimba mecanicul, demontezi tot din nou si se verifica cum s-a montat pompa si distributia plus ambreiajul pentru ca sunt legate toate una de alta. In alta ordine de idei intrebari din astea generice puse pe orice forum vrei tu, nu o sa primeasca raspuns concret pentru ca exista zeci si sute de motive pentru problemele care le ai.
    Ai amestecat problemele si iarasi asta nu este indicat pentru ca de exemplu despre ambreiaj exista topic dedicat despre ESP exista topic dedicat iar despre motor adica in acest topic discutam doar despre asta si atat. Bafta.
     
  2. Stefan27 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi a6
    Buna! am un A6 2.0L din 2006 290.000km. am o problema la masina. cateodata tremura motoru la relanti . nu tot timpul.tremura mai des cand motorul ii cald.motoru nu merge rotund la relanti. de mers masina merge bine.va rog dati.mi un sfat..va multumesc!
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sfatul este sa citesti acest forum si acest topic. Sunt zeci de cauze pentru problema ta. Cand te inscrii pe forum intai esti obligat sa citesti forumul si dupa foarte mult timp, daca tot mai ai nelamuriri, incepi si pui intrebari.
     
    Stefan27 apreciază asta.
  4. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Ștefan,înainte de toate trebuie faci o testare cu un program.Pe forum o să găsești un topic ,destinat motoarelor 2.0 tdi. Cauzele pot fii multe. Fa o testare cu vag-ul


    Inviato dal mio PRO 5 utilizzando Tapatalk
     
  5. Stefan27 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi a6
    o sa fac un test sapt viitoare...sper sa nu fie ceva problema grava...masina nu demult mi-am cumparat-o. sa nu fie volanta. am schimbat pompa de ulei am pus de 1.9L si am schimbat si injectoarele.
     
  6. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    DACA dupa schimbarea pompei au aparut acele trepidatii sa stii ca lipsa echilibratoarelor de la pompa veche duc la mersul neregulat al motorului.
     
  7. Stefan27 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi a6
    nu trepideaza tot timpul.motorul nu merge rotund. cineva mi.a zis ca poate fii volanta. cand motorul ii cald si stau la relanti tremura toata masina. daca o tin turata la 1500 de ture tremura.
     
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Intrebarea mea era daca tremura si inainte de a schimba pompa(tremura cand ai luat masina).
    De ce ai schimbat injectoarele si daca ai pus acelasi tip/cod/serie??
    Am avut cateva audi care tremurau in plaja de turatii 1500/2000 din cauza injectoarelor care in vdcs erau ok.
     
  9. Stefan27 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi a6
    Cand am cumparat-o nu tremura. dupa ce am schimbat pompa de ulei urmatoare zi s-au dus injectoarele. Am dus masina la mecanic si am schimbat injectoarele (aceeasi serie) o perioada nu am simtit tremuratul, cateodata face destul de tare.
     
  10. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Nu e de la echilibratoare știu sigur...eu am pompa de ulei de 1.9 de 2 ani.Am mai făcut la altre 4 Audi A4,A6 și la 2 passat- uri toate 2.0 tdi.La mine vibrațiile erau de la volanta.Daca injectoarele sunt in parametri..sigur e de la volantă.O data cu montarea pompei de ulei.am schimbat și suporții de la motor.Dar nu am luat originali...mașina vibra rău ...am dat vine pe modificarea pompei.Dar la un alt a6 după modificarea pompei nu avea nici un fel de vibrație ...atunci am căutat pe forum ,și am înțeles că problema mea erau suporți motorului,am pus originali,și mașina merge perfect,fara nici o vibrație.Volanta vibreaza mai mult cînd e caldo motorul...dar poate vibra chiar și la rece.Face și zgomot.

    Inviato dal mio PRO 5 utilizzando Tapatalk
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Intod.am recomandat modificarea axului pompei(ajunge la acelasi cost cu, kitul de 1.9). Colegul spune ca i vibreaza si la 1500 ture unde normal volanta este echilibrata(face exceptii daca deja este blocata). Normal intai trebuie vazute injectoarele(eu am ajuns la concluzia ca vdcs nu ne ajuta doar daca inj.are o valoare de 2.99 sau 3.01) in grupul 013 e ceva informativ. Asteptam rezultatul colegului dupa diagnoza.
     
  12. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    Trebuie sa schimb injectorul am gasit codul specificat dar are pe el si BM si nu stiu ce semnifica acel BM.
     
  13. Stefan27 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi a6
    am fost cu masina la tester.problema ii cu un injector.mi.a zis ca are valoare prea mare.bate putin si volanta si din cauza asta trepideaza motoru.vreau sa schim injectoru si cu volanta mai vad .mecanicul a zis ca mai pot merge asa.☺
     
  14. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare la colegi,
    Revin si eu la voi cu un update daca se poate spune:
    Dupa ce am schimbat cele doua injectoare cu tot ce trebuia si la celalalte, intre timp(adica in Noiembrie 2016) am curatat geometria la turbina, curatat EGR-ul, Curatat Galerie Admisie, Curatat clapeta acceleratie, Inlocuit supapa vacuum admisie(era membrana sparta), Schimbat distributie+pompa apa+termostat+antigel, schimbat baterie......de intrerupt tot intrerupe in treapta I pe la 1800 rpm :( .(de vreo doua luni merg numai pe motorina de la Rompetrol de 55...inainte mergeam le MOL) Problema cea mai suparatoare este ca de vreo luna am impresia ca a inceput sa-mi consume mai mult in aceleasi conditii de mers. In prezent imi afiseaza un consum mediu de 9.5% si cred ca este in crestere :( in conditiile in care toata iarna nu a sarit de 8.3% . Azi am fost cu ea la diagnoza unde mi s-a comunicat ca : turbina, egr, debimetrul functioneaza perfect....in schimb am valoare mare pe injectorul 4 care sta aproapre de 2 (recomandare colegului care mi-a facut diagnoza ar trebui schimbat). Si o alta chestie ce mi se mai intampla (nu foarte des)....cand stau pe loc la relanti -incepe turometrul sa oscileze/varieze...masina intra in trepidatii si in spatele meu se face un nor de fum albastru iar daca ii dau un sprit pe loc isi revine si dispare si fumul. O alta intebare ar mai fi daca este ok sa miroasa foarte puternic/intepator noxele(nu poti sta in spatele masini)...precizez ca am DPF OFF. Ce parere/sfat imi puteti da despre cele spuse pentru a putea aduce masina asta pe linia de plutire? Multumesc anticipat

    18296869_1185277458261721_592440658_o.jpg
     
    pamfilie2006 apreciază asta.
  15. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Schimba debitmetru pentru fum.

    Trimis de pe al meu GT-I9305 folosind Tapatalk
     
  16. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Debimetrul functioneaza perfect
     
  17. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Vezi ca debitmetru nu da eroare pe tester. Si cand dai o acceleratie la pedala trebuie sa ai la debitmetru 280;290;300.

    Trimis de pe al meu GT-I9305 folosind Tapatalk
     
  18. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Sincer nu stiu daca aveam aceste valori, dar la log in mers mi-a spus ca functioneaza perfect
     
  19. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Nu este greu sa verifici!!!

    Trimis de pe al meu GT-I9305 folosind Tapatalk
     
    Xayron88 apreciază asta.
  20. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Am decis sa schimb injectorul 4. :)
     
    Xayron88 apreciază asta.

Distribuie pagina asta