1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de luk, 27 Ian 2008.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Nici unul, tocmai pt.asta sunt valori de la xxx pana la xxx.:)
    Modificand relantiul modifici doar mersul lui in "gol" restul nu te ajuta cu nimic.
    Daca mi ai spune ca ai modificat cantitatea injectata atunci poti sa mi spui ca s a modificat si mersul in sarcina.
    Apropo ce cantitate injectata ai?
     
    mariano apreciază asta.
  2. andu_ghe 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2.0 2006 BRE
    Buna seara,
    Stie cineva ce reprezinta eroarea 004 urmata de 128 pe measuring blocks 18 pe motor ? Eroarea este pe toate cele 4 injectoare si apare doar in mers la 1800 rpm cand masina are o intrerupere.
    Multumesc.
     
  3. Micki 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Q5 2.0TDI CGLC 2013
    Ufff, citindu-va postarile referitoare la A6-le propulsat de motorul BLB, aproape ca dadusem in depresie la gandul ca si eu detin un astfel de vapor...Se facura doi ani de cand l-am achizitionat de la un fost proprietar care nu stia decat unde se introduce cheia in contact si unde se alimenteaza cu combustibil. Si venit-am eu din urma, cumparator naiv fiind, si am schimbat tot ce se putea schimba- kit ambreiaj, kit distributie, filtre, suspensie, discuri frana si placute, modul navigatie, stopuri, acumulator... desigur toate acestea pana la ora actuala. acel tremurat mult amintit am incercat sa-l compensam printr-o minima crestere a turatiei la relanti dar tot degeaba. Si insfarsit am decis sa schimbam unul dintre suportii motorului- acela fara senzor, si de atunci este alta masinaaaaaaaa! Consumul mediu este cel stabilit de fabricant, si cei 140 de cai sunt in masura sa duca trasura chiar si incarcata, cu exceptia situatia in care ne dorim reactie de dragster... Am 308.000km si nici gand sa divortez inca de ea! Ah era sa uit, desigur am schimbat si kitul de lant al pompei de ulei, si acel balansier buclucas a fost electroerodat pentru un hexagon de 10mm in locul celui de 6mm...
     
    mihaicristian și pamfilie2006 apreciază asta.
  4. Micki 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Q5 2.0TDI CGLC 2013
    Revin si astazi cu precizarea ca pe langa cele enumerate, am mai schimbat cablurile de la frana de mana electrica, motoras reglaj far, curatat si echilibrat turbocompresor, curatat galerie de admisie si evacuare, EGR, schimbat fluide si aditivat cu aditiv caruia nu-i dau numele pentru a nu se considera reclama dar numele contine meta si bond, schimbat garnituri si simeringuri. Toate lucrarile au fost facute la service autorizat si cu piese noi mentionate in devizul lucrarii. Cheltuiala, stiu bine, poate veti spune ca am luat-o razna, dar mi-am amintit ca si pentru propriul corp trebuie sa cheltuim ca sa functioneze optim, tot asa si pentru masina. In urma cu doua saptamani am parcurs jumatate de tara, inclusiv pe A33, si concluzionez, desigur pentru mine, ca este o placere sa conduci aceasta masina!
     
  5. augustin24 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2011
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 1.9 TDI 2000
    va rog frumos. o informatie. mi sa dus mototorul 2.0 blb 140 cp. ce alt cod motor as putea sa pun in afara de blb. pot sa pun vatianta de 170 de cai?
     
    Mazilu Cristi apreciază asta.
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Doar acelasi cod.
     
  7. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Si cumparat cu factura ,ca sa-l poti omologa rar ,sa fii in legalitate.
     
  8. augustin24 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2011
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 1.9 TDI 2000
    ok. ms mult
     
  9. Csabika1986

    Csabika1986 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2017
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 cod Bre,fara Dpf!
    Cine ma poate ajuta cu engine Security access key sa reglez ralantiul ? A6 C6 2.0 cod motor BRE. Multumesc
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    In adaptari pe canalul 005/006 nu mai stiu exact care modifici cele 3 cifre.
    De obicei nu cere cod de acces, ar trebui sa mearga si fara cod iar daca cere este 12233 si il pui la acces securizat. Baga-l la security acces.
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    @Csabika1986

    Frumos este pe un forum sa si spui daca ti ai rezolvat problema sau nu pt.a ajuta si alti colegi!

    Scuze de off!
     
  12. Csabika1986

    Csabika1986 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2017
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 cod Bre,fara Dpf!
    Da merge. Multumesc frumos pentru ajutor.
     
  13. alex stancu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2018
    Locație:
    rovinari
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 2005
    Salut baieti. A mai patit careva dintre voi ca atunci cand pune frana indiferent in ce treapta este masina sa trepideze motorul? Chiar si pe liber scade turatia la 900rpm pana se opreste masina apoi isi revine la normal turatia. In general cand este motorul rece. Daca stie cineva sa ma ajute cu un sfat orice ar fi bine primit. Ms
     
  14. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    @alex stancu Da,a mai patit lumea.
    Un prim sfat este sa te duci la un service auto competent sa faci o verificare.
    Al-2-lea sfat este sa verifici discurile frana sa nu fie ovalizate sau tampoanele motor,etc.
    Pot fi N cauze,noi nu putem ghici pe internet ce problema are masina ta.
    O zi placuta.
     
    Andrei_andrei și alex stancu apreciază asta.
  15. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Salutare tuturor,
    Pentru motorul BLB, as dori, daca stie cineva, sa-mi spuna si mie ce valoare trebuie sa bag la adaptare EGR pentru a scadea la maxim cantitatea de gaze recirculate. Valoarea implicita este setata pe zero. Imi spune ca valoarea maxima trebuie sa fi 65535, o introduc dau test dar nu ma lasa s o salvez.
     
  16. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare,
    Am pus si eu mana pe o diagnoza...imi puteti spune daca valorile sunt in parametrii cu exceptia injectorului 4 care are valoare cam mare ? Multumesc
     
  17. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Part 2
    Multumesc anticipat
     
    razvan2dor apreciază asta.
  18. pamfilie2006

    pamfilie2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Sărmașu
    Masina:
    A6 C7 2015 S-Line 2.0 TDI ULTRA CNHA
    Avansul si cantitatea injectata nu sunt bune. Avansul trebuie sa fie la -2 si cantitatea injectata trebuie sa fie aproximativ 4.1. Din cauza asta ai consumul mare inclusiv la relanti.
     
  19. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Cantitate injectata crezi ca poate fi determinata si de turbina....mi-am pus interne de 2.5 si inca nu am apucat sa-i fac soft? Multumessc
     
  20. pamfilie2006

    pamfilie2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Sărmașu
    Masina:
    A6 C7 2015 S-Line 2.0 TDI ULTRA CNHA
    In cazul tau e dereglata distributia. La motorul BRE cantitatea injectata e determinata de reglajul axului cu came de pe partea dreapta a masinii iar avansul de reglajul axului cu came de pe partea stanga.
     

Distribuie pagina asta