Motor 2.7 Diesel la A5 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A5' creată de alecsandy21, 17 Sep 2009.

  1. alecsandy21

    alecsandy21 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A5 2.7 TDI Multitronic
    Salut :)....am un Audi A5 2,7 tdi multitronic ,40000km si ma ingrijoreaza putin consumul de carburant...consum mediu peste 11l/100km calculat la o distanta de peste 5000 km ...iar producatorul zice 8l/100km.Credeti ca e nevoie de o programare la service? :think:
     
  2. deocamdata

    deocamdata Moderator Staff Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Datele specificate de tine sunt insuficiente. Adica: cum ai facut cei 5000 km (urban, extraurban); ce stil de condus ai; ai facut recent vreu test .... etc, etc, etc
    Spui ca producatorul "zice" 8l/100 km (probabil media) ... uite aici cum se realizeaza aceste teste
     
  3. SONYC 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.7 TDI 2011
    Salutare,
    Am o problema cu pornirea unui Audi A5 2.7 TDI 2011 și din câte am înțeles din alte discuții, pare să fie simptomul unei defecțiuni a releului 109, care din auzite nu mai există la A5 ci ar avea o altă denumire.

    Întrebarea mea e:
    Unde gasesc poziționat soclul acestui releu?
    Mulțumesc!
     
  4. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa intai diagnoza si lasa presupunerile. Sunt destui colegi care au interfete VCDS originale si te pot ajuta cu o diagnoza profesionista privind problema care o ai. Pe ghicite nu o sa rezolvi nimic. Bafta
     
  5. SONYC 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.7 TDI 2011
    La test spune doar presiune scazută la alimentare...
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
  7. SONYC 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.7 TDI 2011
    La o pornire obisnuită, s-a aprins martorul resort de la bujiile incandeșcente, lucru care a dispărut după oprirea și repornirea motorului, însă după circa 5 km de rulaj, mașina nu se mai accelera și am tras pe dreapta, moment în care i s-a tăiat combustibilul. La o nouă tentativă de pornire dădea semne că demarează, dar în 2-3 secunde s-a oprit de tot și de atunci doar învârte la automat și fără rezultat.
    A fost cineva să-i facă o diagnoză și eroarea constatată a fost <presiune combustibil scăzută>
    Au verificat și pompa și funcționează normal, până ce au ajuns la injectoare și i-am rugat să nu se mai obosească, oricum deja erau destul de derutați.
    Așa că am început să caut de sâmbătă tot felul de topic-uri de acest gen și încă nu am un răspuns, însă tind să cred că e o problemă la partea electrică. Mai mult de atât, încă nu cunosc.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Martorul ala se aprinde din cel putin 10 cauze.
    Fa o scanare obligatoriu cu VCDS si posteaza erorile aici.
    Pana una alta arunca un ochi peste link-urile de mai sus.
    Cautand una si alta la nimereala nu o sa ii dai de cap.
     
  9. SONYC 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.7 TDI 2011
    A mai fost cineva cu VCDS-ul și zice că a detectat presiune scăzută la alimentare.
    Din eroarea constatată, inițial s-a grabit să învinuiască pompa de injecție;
    Apoi i-a dat cu niște spray cu acetonă la galerie și ca prin miracol, motoru' a luat-o așa mai pe întins, însă cu un clănțănit străin și total necunoscut, dat fiind faptu' că înainte motoru' mergea ceas.
    Insă ulterior a hotărât să se pronunțe asupra turbinei, pentru simplu fapt că o tijă mică de la partea electronică (zicea el), nu deschide (decât în condițiile în care e ajutată de spray).
    În momentul de față mi-e foarte dificil să cred ceva concret.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Tu citesti ce scriu eu ?

    Noteaza-ti erorile pe motor asa cum apar pe VCDS si posteaza-le.

    Link-urile puse de mine le-ai citit ? Da, la presiune scazuta se refera.
     
  11. SONYC 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.7 TDI 2011
    Da, citesc ce scrii și mă așteptam să primesc acest răspuns; e firesc. Din nefericire, unele persoane nu sunt dornice în a te lăsa să iei la cunoștință adevăratul defect, chiar dacă nu l-ai înțelege; cauza atitudinii lor... o cunosc doar ei.
    Vă mulțumesc totuși pentru răbdarea și interesul de până acum!
    Sper totuși ca mâine să vă pot posta niște erori.
     
  12. Calinescu Cosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2,7 2008
    Salutare la toată lumea,
    Am o problema: de câteva zile după ce merg tare peste 120 km/h când opresc si mașina sta la ralantii se aude un huruit frecat la motor dar numai in mașina. Puteți sa m-a ajutați cu niște păreri. Mașina este un audi A5 2008 2.7 TDI.Va mulțumesc
     
  13. Marius Melinte

    Marius Melinte 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2016
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    A5
    Salut,
    Probleme, Probleme, Probleme. Am un A5 din 2008, 2.7 care scoate mult fum in ralanti dupa ce am facut DPF Off la TCM ( am schimbat 3 harti diferite ). Masina are 205.000 km iar in urma cu 3.000 km am schimbat toate injectoarele (noi), pompa de inalte (noua), am curatat rampele cat si toata instalatia de alimentare (rezervor, filtru, pompa). Tot aveam probleme atat inainte cat si dupa schimbarea injectoarelor cu filtru DPF care se infunda si am decis sa il anulez/demontez. Pe langa fumul normal dupa DPF off masina scoate mult fum alb - albastru in relanti. Consumul a crescut cu aproape 2 litri dupa ce am anulat/demontat filtrul. Masina trage si se comporta normal in afara fumului. Ce sa fac ? M-a disperat.

    Intr-o cantitate de fum putin mai mica la mine, am pus un filmulet de la o alta masina cu specificatii diferite ale motorului insa asemanator cu problema mea.



    P.S. Inainte de DPF OFF masina nu scotea fum in relanti
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Ti-am mai raspuns pe undeva, fumul ala nu este din cauza ca ai facut DPF Off. Poti sa scoti asta din calcul.
    Am vazut X masini cu DPF off si au doar un "puf" de fum (negru) in accelerari bruste, la ralanti nimic (doar miros intepator al noxelor).
    Daca iti scoate fum ca in videoclipul de mai sus, inseamna ca iti dispare uleiul considerabil din motor, eu unul as verifica turbina sa vad in ce stare este.
     
  15. Marius Melinte

    Marius Melinte 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2016
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    A5
    Ok, Merci.
     
  16. Danquatrro

    Danquatrro 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Tg jiu
    Masina:
    AudiA5
    Salut,
    Nu mai cauta nici un releu problema ta este urmatoarea: pompa presiune (injectie) uzata si nu mai face presiunea necesara. Cauze: motorina proasta, apa ,filtre neinlocuite la timp. Rezolvare: alta pompa de injectie, spalare circuit alimentare, inlocuire filtru motorina,curatenie in rezervor si sa nu uitam de injectori adica altii. Multa bafta.

    In acelasi stadiu sunt si eu adica: martor bujii aprins putere scazuta dupa care oprirea motorului fara a mai reusii sa il pornesc. Urmarile : service in Spania si constatare: in prima faza pompa combustibil din rezervor (verificata si exclusa) pompa injectie demontata trimisa la verificat si este (varza) pilitura in toata instalatia de alimentare. Urmeaza sa imi trimita injectorarele la verificat eventuala reconditionare sau cu putin noroc alte injectoate. remedierea avariei: pompa schimbata, instalatie curatata, rezervor curatat. Astept raspuns acum referitor la schimbaea injectoarelor. Cost estimativ total reparatie: 2.500-3.000 Euro
     
  17. Ionut28com

    Ionut28com 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A5 2.7 2010
    Salutare tuturor,
    Am un Audi A5 cu motor 2.7 TDI an 2010 și am o mica problema: la ralanti sta în 640 rpm si la plecarea de pe loc nu pleacă cum trebuie. Ce turatie ar trebuie sa aiba motorul la ralanti ? Va mulțumesc.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    760 rpm am eu.
     
  19. Ionut28com

    Ionut28com 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A5 2.7 2010
    Multumesc.
     
  20. Ionut28com

    Ionut28com 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A5 2.7 2010
    Știe cineva cum pot face sa măresc viteza rpm la relanti de la 640 la 900 rpm?
     

Distribuie pagina asta