1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A7' creată de Dragos2195, 3 Iul 2016.

  1. Ginoo8

    Ginoo8 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2019
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A7 3.0 tdi 272
    Va salut,
    Vreau sa schimp capacul de la culbutori de pe partea stanga a motorului (parte soferului) deoarece a inceput sa curga ulei cam mult. Am inteles ca sunt o multime de lucururi de demonatat: galerie de admisie, injectoare, etc. Ceea ce nu stiu este ca odata ce se demonteza injectoarele, dupa ce le monteaza la loc o sa mearga in parametri normali cum mergea inainte sau trebuie facuta vreo codare/modificare ceva din tester ? Mentionez ca masina este un A7 2015 3.0 tdi 272 cp.
    Va multumesc frumos.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Faci tu toate astea singur de intrebi care sunt pasii ? Sau mecanicul la care mergi este cofetar ? :) Da se schimba si se demonteaza tot ce este de demontat chiar daca dureaza "3 zile" doar demontarea.Injectoarele odata demontate se monteza pe baza unor pasi = proceduri adica sunt niste reglaje mecanice de facut la montaj. Nu se foloseste VCDS.

    Citeste si acest topic integral: http://www.clubaudi.ro/threads/inje...obleme-si-rezolvari.23531/page-22#post-835091

    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.

    Asta este pentru scoaterea injectoarelor:

     
  3. Ginoo8

    Ginoo8 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2019
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A7 3.0 tdi 272
    O fi si cofetar mecanicul. :) E mecanic bun doar ca nu a mai schimbat capac de culbutori la aceasta masina. Stie sa demonteze, sa monteze doar ca nu stia sigur daca dupa montarea injectoarealor este nevoie de VCDS. Multumesc mult pentru ajutor
     
  4. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    Passat CC 2.0 DSG 170 CP
    Cauta alt mecanic, unul care mai facut reparatia asta.
     
  5. negoitacatalin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 177 Multitronic 2012 / Audi A5 B8 Coupe 3.0 204cp
    Salutare , desi am avut mai multe tipuri de audi , a venit timpul sa testez si un Audi A7 3.0 TDI S-Tronic 2013 cod motor CDUC , alta masina , alte sunete / simptome si asa mai departe , masina are 250.000km , am citit ce au mai scris colegii care mai detin acest model , insa unele probleme seamana cu ale mele: mai exact am sesizat o serie de sunete poate cine a condus mai mult 3.0 tdi stie sau poate sa se de-a cu parerea, pentru mine este prima motorizare de 3.0 pana in prezent am avut decat 2.0.
    Prin urmare -- la pornire vestitul sunet de lant 1 secunda
    -- la rece cand plec la drum , la viteze mici cand schimba treapta -2-3 si se subtureaza se aude un huruit ,cand se incalzeste nu se mai aude nimic.
    -- in momentul in care ma aflu in parcare o pornesc si calc frana , cand schimb in cutie din P -N -D-R , se aud niste clancuri` si se simte si un usor zvac`
    -- cand opresc la semafor de exemplu si tin piciorul pe frana , mereu am impresia ca masina sta in presiune si vibreaza usor , daca o dau in N nu se mai simte nimic .
    -- la oprirea motorului se aude un mic sunet metalic , ca de volanta !!
    -- cand plec de pe loc daca virez stanga sau dreapta si accelerez , se simte un vibrat in masina nu foarte puternic similar cu vibratul acela cand derapezi usor si masina se redreseaza.
    -- masina are perne de aer , uneori se aude in partea din spate un pppsssstt scurt, similar cu cel de la RATB dar mult mai sensibil, nu face atat zgomot.
    Masina a fost testata cu VAG COM nu are erori pe nici un computer.
    ~~ sunt sunete de uzura pe care nu toata lumea le aude , inteleg ca este masina second uzata etc, daca cineva a mai intampinat astfel de probleme , si daca a gasit si rezolvari pentru ele as dori sa le stiu , imi place masina nu ma lasat in strada merge dar nu vreau sa imi fortez norocul .
    Va multumesc si astept parerile voastre!!!!!!
     

Distribuie pagina asta