1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A8 D3 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de sputnik, 25 Mar 2014.

  1. iulian_1301

    iulian_1301 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2014
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    3.0 tdi quattro 2008
    Si eu am aceeași problema cu pornitul la cald. Zici ca moare bateria. In rest e ok. Câteodată nici nu pornește. Dar ii dau iar si o ia.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Faceti o diagnoza cu Vag-Com, cauze pot fi multiple.
     
  3. iulian_1301

    iulian_1301 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2014
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    3.0 tdi quattro 2008
    Nimic. Nici o eroare la diagnoza...
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce valori ai la injectoare pe Vag-Com ?
     
  5. Mario S8 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 3.0 tdi v6, 2006
    Salut audi66,
    Unde pot vedea valorile injectoarelor pe VCDS ?
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Oct 2014
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Select > Engine > Meas.Blocks > ch 13 si 14.
     
  7. Mario S8 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 3.0 tdi v6, 2006
    Imi arata urmatoarele: -0.80 mg/str -0.05 si -1.04 la ch 13
    Iar la ch 14 : -0.47 1.55 si 0.80 mg/str
    Dar mai variaza cu cate 4-5 mg in plus observ. E bine? Cum ar trebuii sa arate? Singura eroare ce o am este bineinteles de la egr si un tampon cutie.
     
    Ultima editare: 14 Oct 2014
  8. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Incearca sa verifici corectiile injectoarelor Canalele 72-77 si fa o lista cu valorile indicate, fiecare canal reprezentand un injector.
     
  9. Mario S8 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 3.0 tdi v6, 2006
    Canal 72 : -6.0 -6.0 -4.0
    Canal 73: -6.0 -4.0 0
    Canal 74: -26.0 -6.0 -8.0
    Canal 75: -26.0 -10.0 -6.0
    Canal 76: 20.0 22.0 12.0
    Canal 77: 0 4.0 2.0
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Oct 2014
  10. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Din cate vad ai probleme la injectoarele 3,4 si 5. Eu am avut problema cu tremuratul in relanti si a fost de la injectoare. Citeste si topicul asta pentru mai multe informatii in legatura cu injectoarele de 3.0 tdi.
    Succes
     
  11. Mario S8 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 3.0 tdi v6, 2006
    Auzisem ca injectoarele merg reparate, cel putin in bucuresti la un turc. E adevarat sau ma imbat cu apa rece? Daca da, merita? E de durata?
     
  12. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Nu stiu ce sa zic, ele de reparat se repara pentru ca atunci cand schimbi injectoare iti cere si piesa la schimb, oare de ce :) Eu am ales sa schimb injectoarele asa ca nu iti pot da sfaturi despre repararea lor.
     
    Sebastian81 apreciază asta.
  13. Mario S8 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 3.0 tdi v6, 2006
    Am rezolvat o!!!:kiss: . Am reparat injectoareleeee. In Bucuresti la un tip Taji(turc), are o super aparatura, m a costat 30 ron pt fiecare injector pe care mi l a verificat pe un banc special( am inteles ca l a costat cateva zeci de mii si face treaba asta de vreo 15 ani) si am descoperit ca 3 dintre ele erau stricate iar pentru reparatia lor m a costat pentru modelul meu de injectoare 5 milioane de bucata. Masina merge impecabil acum, porneste la prima cheie fara intreruperi. Ma declar foarte multumit si la un pret rezonabil :):);)
     
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Taci este unul din cei mai buni, dacă nu cel mai bun din București. Orice problema am avut pe tema injecției diesel a rezolvat-o. Are și preturi ok.
     
  15. Mario S8 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 3.0 tdi v6, 2006
    Deci esti de acord cu mine :-)
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Deci injectoarele au fost ... nu am inteles bine, 30 ron verificat / buc. si 500 ron reparat / buc. ? Sunt preturi destul de ok daca ar fi de durata, fata de cat costa sa le schimbi.
     
  17. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Off topic. Unde are turcul locația?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  19. Mario S8 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 3.0 tdi v6, 2006
    http://www.pompediesel.ro/site/contact.html . Da au costat 30 ron verificarea si 5 mil per bucata reparatia. Pretul difera in functie de modelul injectoarelor. Bafta
    Off topic, am prieteni care le au reparat de ceva ani si nu au mai avut probleme de atunci. Sper sa nu fie tocmai la mine. :-)
     
  20. Mario S8 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 3.0 tdi v6, 2006
    Salut, azi m am uitat la joja de ulei si deja e trecut peste partea de plastic cu insemnarile. Sunt in Germania si am vreo 2400km pana acasa in ro. Cred ca imi baga motorina in ulei dar aici de usuca o interventie de orice natura. Pot sa merg cu ea asa? Ma gandeam ca macar pana la arad sa pot face un schimb
     

Distribuie pagina asta