1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8 Turbo la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de koczigym, 22 Ian 2008.

  1. BlackPanther

    BlackPanther 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T 2002
    O sa o duc la un mecanic weekendul viitor...trebuia sa o duc ieri dar nu a fost acasa si nu am nici VAGCOM eu si sa vad daca o poate face.O sa postez tot ce imi da el...errori si rezolvari.Intradevar EPC-ul se poate aprinde din n motive din cate am mai citit...Va multumesc.
     
  2. myrcya

    myrcya 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 1.8T BFB, 215CP, 2003.


    Nu este pompa. Este la filtru. Este un huruit, hârâit ceva de genu. Parca nu este amorsat.
     
  3. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Din ce inteleg eu, tu speri sa faci masina si sa ramai cu Blow off pe ea?Daca ti-se spune ca nu este bun pentru motorul tau, de ce nu citesti topicul sa vezi daca s-a mai discutat despre el.
    Spor la rezolvarea problemelor si sper sa ramai cu blow-ul pe masina.Altfel...ce fun mai este fara fasss-fasss.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  4. myrcya

    myrcya 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 1.8T BFB, 215CP, 2003.
    S-a rezolvat de la sine. Am lăsat sa se ducă benzina din rezervor pana aproape de rosu. Când am alimentat, adio zgomot.
     
  5. BlackPanther

    BlackPanther 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T 2002
    Salut tuturor,am si eu o problema.Dupa ce am cam incins-o intradevar fiind si foarte cald afara,am deschis capota cand am ajuns in parcare si am constatat ca iesea ceva fum (concentrat cam ca cel de tigara) de pe la catalizator..sau in spatele turbinei.Am observat ca ar fi si putin neagra ca si o pata o parte din catalizator ca si cum numai zona aceea este incinsa cred ca de la uleiul,ce scapa.
     
  6. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Investigheaza de unde curge ulei pe catalizator, din experienta in zona aia ai garnitura capacului superior asa numita valve cover gasket care daca scapa ulei se duce direct pe catalizator, ar mai fi acolo garnitura intizatorului hidraulic ( talpa + cea semiluna).

    dai search pe google images ( half moon gasket - hydraulic chain tensioner, sau valve cover gasket 1.8 T)
     
  7. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    salut,

    De curand mi sa aprins becul de la motor. Am facut un test si mi-a dat codurile de mai jos:

    2 coduri de defecte:

    16502 - Senzor temperatura lichid rãcire -G62- semnal prea mare
    P0118 - 002 - - MIL aprins
    17887 - Sistem vacuumatic
    P1479 - 008 - defect mecanic - intermitent

    Gata de functie: 0000 0000

    Un raspuns va rog.
     
  8. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    Fratilor, am nevoie de un ajutor enorm, revin in lumea Audi, cu o noua achizitie si anume un Audi A4 B6 2003 1.8T Cabriolet.
    Normal, fiind un imbecil, departe de tara si casa si cu putini bani in buzunar m-am aventurat sa o achizitionez fara sa o studiez amanuntit... Asadar inainte sa ies din orasul de unde am achizitionat-o, Birmingham, observ aburi iesind de sub capota. Opresc urgent si observ ca picura lichidul de racire din vas, fisurat undeva dedesupt. Se goleste cam dupa 15 minute condus incet. Doi la mana daca magarul nu a verificat inainte sa dea banul, m-am decis acum sa deschid busonul de la ulei ca mna m-am increzut in copiou ala ca e ok cartea service una alta schimburi toate facute. Ce observ dincolomde buson, banuiesc ca axul cu came se vede aproape, nu sunt chiar expert, este intr-un fel ruginit, depus pe el ceva exces maro-rosiatic. Pe joja de ulei se vede ceva pe varf umed dar nu culoarea uleiului.. Astfel am fost fortat sa o abandonez la 120km distanta de unde stau, cu o frica deoarece am primit o singura cheie, sustinand ca si el asa a cumparat masina...
    Stiu, inainte sa ma injurati sa imi spunetimca sunt idiot, ceea ce recunosc oricum, ajutati-ma cu sfaturi cum sa imi aduc masina unde stau, cum sa parcurg cei 120km. Ulei da, bag cativa litrii sa aiba ungere pana ajung acasa si vad ce e cu motorul trebuie desfacut, dar cu apa cum sa fac, ca nu e varianta sa vin cu 50km/h pe autostrada cu pauze la fiecare 15 minute sa bag apa sa nu fiarba motorul..
    Orice sfat e bine venit pentru a mai ameliora durerea de care sufar......
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O sui pe platforma. Bafta
     
  10. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
  11. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Vasul are 3 suruburi, se schimba rapid mai iti trebuie un patent cu cioc papagal.
    Ce vezi tu rosiatic e un pic de mizerie, nu e cazul sa devii paranoia inca de pe acum, completeaza ulei sa il vezi pe joja si mergi la ea cu un vas de antigel
     
  12. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    E de la privat, nici o sansa sa mai recuperez.. Ma rog, o voi pune eu la punct.
    Lowlife, exact asa e, oil sludge..
    Vasul e crapat intradevar, il voi schimba eu, noroc ca am gasit o platforma sa mi-o aduca la adresa unde locuiesc in UK.

    Ce mi-a spus unul mai priceput la mecanica sunt urmatoarele:
    3 variante:
    -termostatul e blocat, apa e calda pe un furtun, temperatura in bord e 90, dar apa in vas e rece si dincolo de termostat nu se incalzeste.
    -pompa de apa, deoarece nu baga caldura, iar cand sta la relantiu nu pare sa bolboraseasca apa
    -chiuloasa, ori ondulata ori crapata..
     
  13. Mircea Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.8T quattro 2001
    Domne am și eu un A4 B6 1.8T quattro 150cp și de la un timp pornește greu , mi se aprinde în bord EPC ul și Catalizatorul , iar când o accelerez se tureaza dar nu mai are puterea ei și se ingana , știe cineva ce poate avea ? Menționez faptul ca și la ralanti se aud pe tobe nișe bufuri și parcă da rateuri . Va rog ajutați mă.
     
  14. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    "Domne" daca faci un autoscan si pui erorile aici o sa te putem ajuta mai bine.
    Aici nu suntem la ghicitoare.
    Ai citit macar topicul dedicat tipului tau de motor?
    Sunt sigur ca au mai patit-o si altii si o sa gasesti rezolvarea postata in topic
     
    radu20 apreciază asta.
  15. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Pt catalizator parca se aprinde Check Engine. Rateuri poti sa ai de la bobine, care de asemenea aprind Check Engine.
     
  16. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    La mine cand s-a ars bobina nu se aprinsese check engine...
     
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Mda, ma gandeam la injectoare, care aprind check engine doar cand mor complet (la mine cel putin) - scuze.
     
  18. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003


    Ajutor :'( a mai patit cineva asa ceva? Ultima data a pornit la sfert, dupa aceea a inceput sa faca asta, a invartit o tura, s-au stins toate in bord si de atunci tot caraie asa..
     
  19. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Din ce vad eu și ce pot să-ți spun e ca ai lampa de frina de pe mijloc spate arsa sau fir întrerupt. Remediază aceasta problema.
    Și doi, caraitul cela care zici tu ca face și nu vrea sa pornească se datorează la contact imperfect al bornelor de la baterie, verifica sa fie strânse bine bornele pe baterie, pentru ca atunci tu cind dai la cheie nu ajunge amperaj cit trebuie ca sa pornească motorul și automat ceasurile din bord se resetează, asta e valabil cind ai și bateria dusa.
    Verifica toate cablurile care pleacă de la baterie la electromotor și alternator evident și masa de la baterie spre caroserie,undeva ai contact imperfect.
    Valabil mai e și dacă ai electromotorul gripat sa facă asa pentru ca atunci cind el este gripat iar tu dai de cheie consuma foarte mult curent pentru a se chinui sa învârtă eventual consumând tot curent din baterie și neajungind și la celelalte componente ale mașini și evident ca se resetează și ceasurile.
    Bafta
     
    Ultima editare: 21 Aug 2016
    lowlife apreciază asta.
  20. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Nu ai curent suficient in baterie, e pe moarte daca nu a si facut-o deja.
     

Distribuie pagina asta