1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8 Turbo la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de koczigym, 22 Ian 2008.

  1. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Bună seara ! Am achizitionat de vreo 3 luni un A4 B6 Avant cu motor AVJ. Inainte am avut un A4 B5 motor AEB care mi-a dat adevărate senzatii. În fine. Ce mă deranjează la această masină nou achizitionatî este că la apăsarea bruscă a accelerației motorul începe să tragă apoi parcă pierde putere. Mai mult apăsând pedala de accelarație și ținând-o apăsată pentru a accelera motorul incepe să tragă apoi brusc pierde demaraj, apoi iar se turează , practic ai senzația că trage, pierde demaraj, iar trage, intervalele fiind regulate. Problema este că nu face tot timpul asta. Am scanat cu VCDS și nu este nici oeroare stocată. Am schimbat distribuția, consumabile etc. Făcea la fel și înainte de a schimba ceva și după ce am schimbat ce am considerat necesar. Mașina are momente în care merge ca un 1,8T și credeți-mă stiu ce vorbesc, apoi parcă nu mai vrea să tragă, pierde boost-ul, Am verificat tot. La mers ,,normal,, mașina merge excelent. Consum OK. Problemele încep când merg sportiv accelerând brusc, merge ce merge, nu foarte incitant , apoi începe manifestarea pe care am descris-o mai sus. Îmi pare oarecum rău după A4 B5 1,8T care mergea fantastic. Ce să mai fac? Singura componentă pe care o suspectez este turbo (are un pic de joc axial, dar mai merge după părerea mea) posibil bypass-ul. Nu ați pățit ceva similar?
     
  2. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Asa a fost invatata de vechiul proprietar sa mearga. Cu greu o dezobisnuiesti.
     
  3. Adriansilviu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a4 1.8 T anu 2001
    Salut,
    Primul cilindru nu functioneaza am eroare pe el. Pe computer îmi da circuit deschis cilindrul numarul 1. Am schimbat bobine si bujii.
     
  4. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Bună ziua ! Am înlocuit și turbo. A mers o zi fără probleme , apoi azi dimineață au reapărut problemele pe care le avea și înainte. Am impresia că o frânează ceva. Începe să se accelereze , apoi parcă pierde boost. Nu am nici o eroare pe VAG . Hmmm. Nu se poate ,,dezvăța? Dar cum.... ? :).
     
  5. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    cat te-a costat turbina?
     
  6. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Am dus-o la reconditionat. 850 lei (paletajul , core , echilibrat și restul). Montaj gratis. Se simte o mare diferență față de situația inițială.
     
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
  8. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Nu am nici o neetanșeitate. Am inlocuit si toate furtunele pe vacuum cu altele din silicon. Am să incerc să testez diverter valve că nu are originală VW Audi. Are un Forge , cred 007. Cine stie când a fost montată și dacă este funcțională 100 %. Cine stie ce arc are montat, pentru ce presiune ....
     
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Fa un log in mers, in special cu Boost pressure specified si actual. Ah, si valoarea MAF - mass intake sau cam asa apare in vcds (g/s).

    SAU s-ar putea sa ai probleme pe partea de benzina - am patit-o eu. Filtrul de benzina are regulator de presiune in el, l-ai schimbat, e original? Pompa de benzina mai cedeaza, injectoarele.. daca ai boost ok, turbo ok, asta ar mai putea fi.
     
  10. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Am să incerc și am să revin cu rezultatele. La pornire pompa de benzină are un sunet ciudat, asta am uitat să specific. Ca un cârâit care dispare după câteva clipe . Ar putea fi și pompa dar să fac măsurători în timp real în mers. Debitmetrul a fost schimbat cu unul nou, filtru de benzină a fost înlocuit (BOSCH) deoarece mă gândeam că pompa merge fortat și din această cauză sună. Am să verific. Multumesc de sugestii. Am să revin cu rezultate.
     
    lowlife apreciază asta.
  11. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Si eu aveam un zgomot ciudat cu un filtru nou (Mann parca?), a disparut dupa ce am pus unul original Audi.
     
  12. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    buna ideea .. asta cu Mann-ul.. adevarul e ca .. este ceva adevar la mijloc :-)
     
  13. Cabriolet 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    Audi a4, 1.8 2003
    Cine imi poate recomanda un mecanic bun in iasi? am un a4 1.8 t 2003. Aseara am plecat din fata blocului iar la vreo 500 de m a inceput sa trancane puternic motorul. Am oprit, iar cand am deschis capota era crapat capacul de la uleiul de motor si suportul de la joja.Astazi le-am schimbat pe cele doua.nivelul uleiului este bun, nu a pierdut foarte mult. Un mecanit mi-a zis ca trancanitul se aude de sub motor. Si ca in prima instanta o sa imi dea baia de ulei jos. Intreb de un mecanic, ca pe cel de astazi l-am gasit la coltul blocului. Nu as vrea sa ma apuc sa bag bani in masina de aiurea sau sa ii schimb motorul degeaba. Am nevoie de cineva care se pricepe. Nu as vrea sa schimb motorul deoarece am abia 140 000 si cine stie peste ce dau. Am facut verificarea tehnica la motor acum o luna jumatate si era totul in regula, distributia schimbata la 120 000. Am avut grija de masina si nu vreau sa o las pe mana oricui.
     
  14. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Am rezolvat momentan problema anulând N249. Am comandat o altă supapă de bypass 710N pentru a o înlocui pe cea existentă (forge sau fake forge care este acum pe mașină). Acum nu mai pică în nas când accelerez.
     
  15. punisher9106 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, 1.8T, 2004
    Pentru cei care au probleme cu pornirea , dadeam vreo 10-15 sec la cheie, si vi se aprinde EPC-ul , am avut si eu problema de genu pana cand m-a lasat si am luat-o pe platforma .

    Problema : senzorul de turatie
     
  16. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Ulei deasupra, spre cutia filtrului de aer, pleaca vapori de la turbina si trec prin valva diverter si ajung spre debitmetru.

    Mai are cineva asa? E normal?
     
  17. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Legat de problema de vibratii, la care nu i-am dat de capat, vibratiile se intensifica..
    am facut 3 filmulete, destul de maricele care se pot vedea la linku-ul de mai jos.
    sunt 3 ipostaze,
    mers normal in trafic, mers un pic mai accelerat in trafic respectiv mers pe autstrada cu tempomatul.
    daca are cineva ceva idei ..de unde as putea sa ma apuc de treaba...

    https://www.dropbox.com/sh/4r5ugjooc6ghdaj/AACGP5KJ1pp0SfPuypFoex88a?dl=0

    Rog Admini sa nu stearga linkul,
     
  18. cat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a4 1,8t quattro aeb,a38l
    Ma aflu in aceeasi situatie ca si colegul Alinut detin acum si un b6 si il am si pe b5 ,oricum il pastrez ce are aia n-are cealalta si invers cum se zice.
    Fata de b5 la b6 la ralanti aud motorul mai zgomotos asa ca de diesel sa zic ,am schimbat ulei si filtru,oricum o sa vad daca gasesc pe cineva cu 1,8 t ca sa ascult si alte motoare
    Masinile au cam acelasi nr de km pe b5 l-am luat la 125000 si acum am 180000 k si b6 are 172000.
    Am inceput sa o iau la puricat si am gasit acelasi lucru ca la colegul Drogas deci avem subiecte comune
     
  19. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Hello to you all.
    Am o situatie cu al meu 1.8 magic Turbo, AVJ.

    De cand a venit frigul au aparut probleme cu pornirea la rece.
    Se manifesta astfel:
    - urcat in masina, pus contact, astun din nou contactul si repet operatiunea. Uneori porneste la a doua incercare, alteori este nevoie de a treia.
    Dupa ce a pornit o data, nu mai sunt probleme cu pornirea pana se raceste motorul.

    Ce suspectam:
    - senzor temperatura - eliminat deoarece masoara corect (am comparat cu ce masoara cel de la instalatia GPL si sunt pe acolo temperaturile, +/- 1/2 grade)
    - bujii/bobine - eliminat deoarece ar fi fost probleme in full boost/sarcina (bujii schimbate acum ceva timp, inainte sa vina frigul)
    - senzor ax came - eliminat deoarece masoara bine, nu sunt probleme in sarcina

    eptat pana se sting martorii relevanti si actionat demaror ... pret de 5-7 secunde max, mai mult nu incerc sa nu suprasolicit electromotorul.
    Efect: nu porneste.
    - Pun din nou contactul si repet operatiunea. Uneori porneste la a doua incercare, alteori este nevoie de a treia.
    Dupa ce a pornit o data, nu mai sunt probleme cu pornirea pana se raceste motorul si masina stationeaza o perioada mai indelungata iar temperatura exterioara este scazuta ( < 10 grade celsius)

    Ce suspectam:
    - senzor temperatura - eliminat deoarece masoara corect (am comparat cu ce masoara cel de la instalatia GPL si sunt pe acolo temperaturile, +/- 1/2 grade)
    - bujii/bobine - eliminat deoarece ar fi fost probleme in full boost/sarcina (bujii schimbate acum ceva timp, inainte sa vina frigul)
    - senzor ax came - eliminat deoarece masoara bine, nu sunt probleme in sarcina

    Ce am constatat:
    - presiunea din rampa de injectie scade pe timpul stationarii (am constatat lipsa de presiune prin "palparea" furtunului de la rampa ... e super soft dimineata)
    - cand pun contactul, pompa de benzina face presiune imediat (nu stiu cat este ca nu am masurat)
    - inainte de pornire am scos unul din "dopurile" de pe galeria de admisie ... si mirosea puternic a benzina -> faulty injector ???
    Este posibil ca un injector sa ramana deschis partial iar benzina sa se scurga in galerie ?
    Este posibil sa fie mai evidenta problema injectorului/injectoarelor acum, cand este frig, deoarece benzina se evapora mult mai greu ?

    Stiti unde as putea sa verific injectoarele ?
    Daca vreunul sau mai multe au probleme de personalitate, ce ma sfatuiti sa fac ? Sa le inlocuiesc cu unele echivalente sau ...sa fac si un upgrade cu cele de la BEX ?

    Mentionez ca nu exista nici o eroare stocata si nici un alt simptom dupa ce a pornit.

    Scuze pentru postul lung ...
    Va multumesc.
     
    Ultima editare: 1 Noi 2016
  20. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    As zice ca ori pompa de benzina, ori senzor cranckshaft de pe volanta.

    Dai o bere daca am dreptate cu una din astea de mai sus
     

Distribuie pagina asta