1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8 Turbo la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de koczigym, 22 Ian 2008.

  1. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salutare.
    Crankshaft sensor ... ar face probleme si in alte situatii, plus de toate, este schimbat de prin primavara.
    Pompa de benzina ... nu ar cauza si alte probleme in mers ?
    Plus, de ce miroase puternic a benzina in galeria de admisie dupa ce sta mult timp oprita ? :(
     
  2. LiviuB

    LiviuB 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2013
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    Audi A4 Quattro, 1.8 T BFB, 2003; GPL, turboback exhaust + decat, Stage 1 ECU Remap
    Crankshaft senzorul nu ar face probleme si in alte situatii decat daca este uzat excesiv de rau. Din siptomele descrise de tine pare ca si-a pierdut sensibilitatea la rece, dupa opriri indelungate (e un sensor care functioneaza pe baza de impulsuri magnetice). Din experienta iti pot spune ca daca ai continua sa mergi cu masina asa ti s-ar aprinde din mers CEL-ul si ai merge cu un motor cu putere redusa.
    Cat priveste senzorul pozitie ax came, ce anume ai verificat la el ? In sarcina sau in nesarcina el trebuie sa dea aceeasi informatie - pozitia axului cu came.
    Am avut aceleasi simptome ca tine (pornire greoaie), la mine a fost intr-adevar senzorul pozitie arbore cotit, insa chiar daca nu aveam CEL-ul aprins aveam eroare inregistrata cum ca ar fi avut semnal implauzibil sau intermittent. Dupa ce l-am blufat cateva saptamani, ca nu aveam timp sa merg cu masina in service, m-a lasat definitiv in Chisinau (mi s-a aprins martorul avarie motor in bord, motorul nu mai tragea deloc).
    Si l-am schimbat si eu odata (am luat Delphi), m-a lasat dupa aceste cateva saptamani si am luat OE pana la urma, care e foarte ok si azi (mai bine de 1 an de atunci) - deci nu te ghida dupa principiul am pus piesa noua, ar trebui sa fie ok, ca AM-urile au un nivel de calitate tare indoielnic.
     
  3. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Care e crankshaft sensor? cel din fata motorului, de sub capacul de distributie?

    @Chriss_Deejay: cu injectoare si pompa benzina de test pot sa te ajut eu, sunt date jos de pe masina. De fapt, daca banuiesti ca ramane un injector deschis, poti sa scoti rampa de injectoare cu totul si sa te uiti daca picura vreunul.. are 1 sau poate 2 suruburi si tragi de ea in sus-dreapta cu grija sa nu iti ramana garniturile de injectoare inauntru.

    Filtrul de benzina e schimbat recent, e OE?
     
  4. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Crankshaft sensor este cel de pe motor, in zona arborelui cotit.
    Din experienta, stiu ca acela face probleme doar la cald ... si am schimbat de trei ori pana acum, cel mai recent fiind Bosch.
    @lowlife : Cand ajung pe la Craiova iti dau un semn, daca nu o rezolv pana atunci. Multumesc. :-)
    M-am uitat si la injectoare, am desfacut rampa si toate cele, nici unul nu parea sa curga... dar, repet, problema apare dupa ce masina stationeaza mai mult timp, 8-10 ore si este frig afara.
    De asemenea si presiunea din rampa de injectie dispare pe timpul stationarii + miros puternic de benzina in galeria de admisie => din aceasta cauza suspectez un injector.
    PS: nu ar trebui ca presiunea din rampa de injectie sa se mentina chiar si atunci cand motorul este oprit? (oricum nu este problema pentru ca pompa face presiune atunci cand pun KL15)

    Later update: senzorul de turatie functioneaza de la prima cheie, deci se elimina din ecuatie.
     
    Ultima editare: 2 Noi 2016
  5. stres 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2016
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    A4 , 1.8T 2002
    Salutare ,
    Sunt nou pe aici , si tot odata proaspat posesor al unui a4 1.8t AVJ quattro ,
    Dupa ce am facut schimbul de ulei , si am dat reset la kilometri din bord a aparut acea eroare ce-mi spune sa merg cu viteza mica ( in traducere lipasa presiune ulei)
    A durat cateva secunde apoi a disparut ...
    Acum cand fac acel test " check " din buton apare lipsa presiune ulei apoi dispare.
    Specific faptul ca nu am facut decat 10 km de la momentul schimbului de ulei martorul de kilometrii ramasi pana la schimb nici nu a apucat sa inregistreze ( apare --- ) Este vreo problema ?

    Va multumesc
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi ca la 1.8T este o problema cu sorbul baii de ulei, se infunda si poate avea efecte dezastruoase.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    stres topicul asta l-ai citit integral inainte sa scrii pe forum ? Toate topicurile de pe forumul despre motorul 1.8 Turbo le-ai citit integral ? Se pare ca nu pentru ca altfel nu ai fi pus intrebarea aia anterioara scrisa inutil.
     
  8. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salutare din nou !
    Am curatat injectoarele folosind un tutorial de pe net.
    Intr-un cuvant ... WOW ! Nu imi vine sa cred cata mizerie era adunata in rampa si in injectoare. :-(
    Si, de mentionat, filtrul de benzina este OEM, schimbat ce-i drept acum un an insa datorita faptului ca masina merge prepornderent pe GPL am considerat ca nu este necesar sa il schimb la fiecare revizie.

    Nitscai poze:
    IMAG8816.jpg IMAG8817.jpg IMAG8818.jpg IMAG8819.jpg
    Capture.JPG

    De mentionat este faptul ca dupa curatare s-a imbunatatit cuplul (si nu este placebo) iar corectiile de ameste in full load oscileaza intre + si - 2 % (inainte de curatare in full load avem +25% corectie de amestec); Nu am facut loguri din pacate ...

    Testul suprem se va petrece maine dimineata. Va tin la curent.
     
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    De unde alumintezi ? eu dupa 3 ani de Petrom am rezervorul si rampa imaculate. Ceva cred ca nu e ok, mizeria aia trebuia sa ramana in filtru. Eu l-as schimba cu unul original daca a trecut asta prin el.
     
  10. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    De la Petrom/Rompetrol ...
    Am comandat filtru OEM, urmeaza sa il schimb zilele urmatoare.
    Pana una alta, problema persista. Presiune zero in rampa dupa o stationare indelungata si benzina toata scursa in admisie.
    Am sa mai incerc azi inca o curatare ...
     
  11. Cabriolet 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    Audi a4, 1.8 2003
    Salut, in vara mi-am luat un a4 1.8 t si i-am facut revizia la motor, totul bine.Insa din septembrie ma tot plimb prin service cu ea ca a inceput sa se auda o bataie. Singurele simptome de inainte au fost ca nu tragea destul motorul, iar consumul mult prea mare. Cand a inceput sa se auda bataia am deschis capota si avea capacul de la motor crapat, ceea ce ma face sa cred ca de la presiune. La service mi-au demontat tot blocul motor plus auxiliare, nimic defect . Am zis ca era de vina uleiul sau tachetii sau axul cu came, am asamblat motorul la loc deoarece nu erau ele vinovate, bataia tot se aude. Mai e posibilitatea ca bataia se auda de la biela, insa aveti idee ce alte cauze ar putea fi ? inainte de demonta din nou motorul as vrea sa elimit toate cauzele posibile. o sa pun si pe tester , dar nu ma astept sa imi dea mare lucru. am 140 000 de km si am zis ca in ultma faza sa schimb motorul. ce sa mai verific inainte de a desface iar blocul motor?
     
  12. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Cum e crapat capacul de la motor? sau CAT DE? n-ai o poza? si cum adica ai demontat blocul motor - l-ai dat jos de pe masina, dar nu te-ai uitat in el? ca vedeai bielele daca erau strambe.
     
  13. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Update la problema mea cu pornirea: senzorul de pozitie ax cu came. A aparut eroarea "implausible signal" care se seteaza doar la rece/cu motorul rece. E pe duca => am comandat unul nou care ajunge pe maine.
    Am sa revin cu update dupa ce il montez.
    Multumesc celor care m-au indrumat in aceasta directie dar fiind prea implicat, nu i-am ascultat. :(
     
  14. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    @Chriss_Deejay : Cum s-a rezolvat pana la urma? Era de la senzorul pozitie ax cu came? La masina dinainte am avut si eu probleme cu ala, problema era, ca si la tine, ca nu dadea semne cum ca ar fi de la el, dar... se pare ca senzorii astia au personalitate, indiferent de marca sub care evolueaza :) Ne dai si noua linkul gasit de tine despre curatarea injectoarelor?
     
  15. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salutare.
    So, problema s-a rezolvat prin inlocuirea senzorului de la axul cu came ...de doua ori. :))
    Primul senzor comandat arata de parca ar fi fost sh. Bineinteles, nu a mers cum trebuie, chiar mai mult, masina mergea mai rau decat cu senzorul stock (oem) .. Avea corectii de avans din 0grade in -99grade. .. (WTF?).
    L-am trimis inapoi si am primit unul nou (for real) care a imbunatatit situatia insa nu a rezolvat-o.
    Mai aveam probleme la rece in sensul ca nu pornea imediat ci trebuia sa actionez demarorul pret de 5-6 secunde -> readaptare clapeta acceleratie (cu motorul cald @~90grade) -> acum porneste la "sfert" ! :-)
    In legatura cu DIYul pentru curatarea injectoarelor, atasez doua linkuri de youtube:

    or

    Dupa ce le-am curatat in felul de mai sus, le-am si lasat o noapte in solutie...

    Spor la treaba !
     
  16. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Mda, exact cum am patit si eu la precedenta cu acelasi senzor - se pare ca sunt niste chestii foarte sensibile, astfel ca un senzor care e perfect functional pe un motor, pe altul nu functioneaza cum trebuie.
    Multumesc de linkurile de pe youtube, intre timp gasisem si eu cateva, dar cred ca pana la urma o sa folosesc o solutie din aia de se pune in rezervor, si-asa vreau sa ii fac un plin (functionand pe gaz, nu prea ii fac plin de benzina, merg cam pe la jumatate).
    Drumuri bune si fara probleme!
     
  17. oanao 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2012
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    audi A4, B6, 1.8T, quattro, cu GPL, 163 CP, motor BFB
    Am un Audi A4 B6, 1.8T, din 2003, Quattro.
    Acesta nu porneste. I-am demontat rampa cu injectoare si pufaie benzina cand dau la cheie. Am scos toate bujiile si toate produc scanteie. Masina in continuare nu doreste sa porneasca. Sunt in impas si de asta va cer ajutorul. Poate ma puteti ajuta cu o idee.
     
  18. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Senzor de turatie de pe volanta e o cauza, pompa de benzina daca poti masura ce presiune baga - iti trebuie 4 bari.
     
  19. valik 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 b6 1.8t quattro 2001
    Salut,
    Am citit majoritatea paginilor din acest topic si inca nu am gasit o problema identica pe care o am eu la un motor 1.8 Turbo AVJ. Luna trecută pe autostrada m-a lăsat turbina, am schimbat-o (k03 de pe un motor cod BFB), distribuție, ulei, filtre, bleeder valve, vas expansiune, antigel, termostat, senzor nivel ulei, senzor lichid racire și un furtun L care era la admisie.
    Toate astea în speranța că mașina v-a funcționa ca înainte dar nici gând. Am pornit-o după ce au schimbat "mecanicii" ceea ce am enumerat si la rece nu se auzea nimic ciudat la motor, dar după ce ajungea la 90 grade și o tura ușor peste 2000 ture, trepida și se auzea un sunet ciudat.
    Cei de la acel service (fiind și cel mai apropiat de locul în care m-a lăsat turbina) neavând tester, și-au dat cu părerea că este linia motorului dusa și ca nu am decât sa bag un ulei mai gros și sa o folosesc așa pana pică sau să îmi iau alt motor.
    Uleiul care îl foloseam și îl am și în clipa asta este motul 8100 x-cess 5w40. Am luat mașina de la acel "service", am mers cu ea aproximativ 30 km pana la un un prieten cu diagnoza VCDS, am scanat și am următoarele erori din poza atașată. Intre timp, legat de eroarea pe cilindrul 1, am cumpărat o bobina nouă și valva N80, restul m-am tot interesat și părerile sunt împărțite. Săptămâna trecută, am mers circa 14 km cu ea în oraș(trafic destul de lejer), mai mult subturat si dintr-o dată s-a aprins martorul roșu de ulei
    Am oprit imediat motorul, am așteptat ceva timp cu capota deschisă, am verificat nivelul uleiului care era în regulă. Am înțeles din acest topic ceva legat de sorbul de ulei, credeți că totul a pornit de la el ? Mulțumesc frumos și îmi cer scuze dacă mai este o problemă asemănătoare pe forum și am omis-o.
     
  20. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    1.8t are problene cu sorbul ulei, se infunda de la ulei necorespunzator care face depuneri deoarece motorul lucreaza la temperaturi mari. De aceea se si recomanda pt 1.8t filtru ulei mare, nu mic. De la sorb incep problemele, urmeaza pompa ulei si motorul. Verifica neaparat sorbul, eventual curata si baia de ulei de mal.
     

Distribuie pagina asta