1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8 Turbo la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de koczigym, 22 Ian 2008.

  1. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Daca e doar dimineata, pe vremea asta cand se face condens este posibil sa alunece cureaua de accesorii, si dureaza pana cand se duce condensul de pe curea si incepe sa se incalzeasca. Incearca sa identifici sursa, stai cu capota deschisa si daca ai pe cineva care sa porneasca masina si tu sa asculti e si mai bine.
    Nu as crede sa fie pompa secundara de aer, aia porneste la 20 de secunda dupa pornirea motorului, din cate stiu eu.
     
  2. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salutare!
    Dupa ce trece de faza de warm-up se mai aude atunci cand il turezi ?
    Daca nu ... asta ma duce cu gandul la pompa de aer secundara care, si la mine, face un zgomot ca de avion cu reactie -> e pe duca.

    Bafta !
     
  3. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Aha, deci pompa aia face si zgomot cand e pe duca sau nu functioneaza cum trebuie? Ma batea gandul sa o verific, dar la mine nu se aude nimic, ar trebui sa stau linistit?
    Intreb pentru ca intr-un tutorial de verificare a pompei nu scria nimic de zgomot, ci efectiv scos furtunele din ea si verificat daca si scoate aer sau nu.
     
  4. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Daca este complet nefunctionala atunci nu mai scoate niciun fel de zgomot si, implicit, nici aer. :)
    Cand este partial functionala, face un zgomot ca un avion cu reactie care se pregateste de decolare. :))
     
    DonDoneL apreciază asta.
  5. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Pai asta nu e un lucru rau, mai greu e de obtinut licenta de pilot :) :)
    On topic: exista si vreo alta metoda de verificare in afara de umblat direct la ea?
     
  6. carpazzone 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2017
    Locație:
    uk
    Masina:
    audi a 4 s line 2004
    da suieratul dureaza cateva secunde si suna ca si cum un avion decoleaza.
    e pompa de aer secundara? cat m ar costa ?se poate face un test?poate afecta ceva daca nu o schimb acum?
    multumesc pentru informatii.
     
  7. Dan dan 1.8t

    Dan dan 1.8t 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 1800 turbo 2001
    Salut coleg,
    Am un B6 1.8T cod motor AVJ si s-a aprins martorul rosu presiune ulei. Am mers la un service unde sa demontat baaia de ulei, se curata sorbul, s-a inlocuit pompa de ulei care nu avea depuneri plus schimb ulei 5w40 si filtru mare si senzorul
    Am iesit cu masina in proba si dupa ce sa incins putin iar a aparut lampa rosie care se aprinde numai intre 1500 si 2000 de ture si cateodata la ralanti.
    Merg inapoi la service si imi spune ca trebuie schimbat lantul si intinzatorul hidraulic de la axe. Fac comada de piese le monteaza, plec cu masina, dar problema persista adica sa manifesta identic nici o schimbare doar motorul este putin mai silentios. Nu imi vine sa cred cati bani am bagat si nu am rezolvat problema.
    Mentionez ca la fel facea si cu uleiul si piesele vechi. Am citit tot topicul integral si nu am gasit problema asemanatoare cu o rezolvare. Astept sfaturi de la voi. Multumesc.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    S-a inlocuit pompa de ulei si senzorul cu ce ? Dezmembrari, noi, aftermarket, etc.
    Cablajul senzorului a fost verificat ?
     
    lowlife apreciază asta.
  9. Dan dan 1.8t

    Dan dan 1.8t 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 1800 turbo 2001
    Tot ce am schimbat am pus nou
     
  10. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    De la ce producatori? Ai stat langa masina, sigur ti-au schimbat piesele?
    In mod normal ar trebui sa ai garantie. Daca mergi la service cu o problema, iti comanda piese si masina nu e reparata, nu e raspunderea lor?
    Daca ti se aprinde becul de presiune ulei la ralanti, simplu, vezi cu manometrul ce presiune ulei are. Daca e buna, iti schimba senzorul cu unul original. Daca nu, iti schimba pompa ulei pana merge.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  11. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    @Dan dan 1.8t : Sper sa nu fie chiar off-topic ... dar, cati km aveai cand s-a intamplat minunea ?
     
  12. Dan dan 1.8t

    Dan dan 1.8t 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 1800 turbo 2001
    Am masina de 3 luni si are 182000 km.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  13. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Jesus !!
    Cam putini, daca sunt reali. :(
    Oricum, tine-ne la curent !
    Bafta !
     
  14. Dan dan 1.8t

    Dan dan 1.8t 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 1800 turbo 2001
    Nu cred ca sunt reali, sper sa o rezolv si va anunt.
     
  15. Dan dan 1.8t

    Dan dan 1.8t 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 1800 turbo 2001
    Salut colegi.
    Am revenit cu rezolvarea dupa multa munca la 1.8 t avj.
    Problema era ca dupa ce se incalzea, pe la 1500-2000 de ture aparea lampa rosie (lipsa presiune ulei OLDRUCK) .
    Dupa ce schimbase mecanicu pompa ulei, curatat sorb si baie ulei, schimbat intinzator hidraulic de la axele cu came, ulei filtru, senzor presiune ulei Febi.
    Dupa toate astea am comandat senzor presiune ulei pe original si sa rezolvat problema .
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  16. Hatesong 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 1.8T B6
    Salutare!Azi in timp ce mergeam cu masina,mi s-a aprins martorul de check engine.Cand am oprit masina,am ridicat capota si am observat ca de la motor venea un zgomot...un fel de "fasait"nu stiu exact cum sa il descriu.Sunetul apare in timp ce motorul este pornit dar si inainte de a-l porni.Dupa ce pun contactul si isi trage benzina pompa de benzina,se aude acelasi sunet dar doar pentru 1-2 secunde inainte de a porni motorul.Dupa ce m-am uitat mai bine pe la motor incercand sa identific de unde venea acel sunet,am observat ca un fel de furtunas...era desprins.Am atasat cateva poze.As vrea sa stiu cum se numeste piesa respectiva si ce rol are.Mentionez ca masina porneste imediat,are putere,acceleratia are timp de raspuns normal.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este o valva de sens, pune mana si inlocuieste-o, are cod 058 905 291 K.
     
  18. Hatesong 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 1.8T B6
    Multumesc.
     
  19. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    La motorul AVJ , inafara de furtunul ce iese din filtrul de aer, furtunul ce intra in clapeta de acceleratie si furtunul ce intra in capacul culbutorilor, se blocheaza si alt furtun pentru un test de boost leak? Le-am blocat pe cele specificate si dupa o presiune de 0.5 bar in instalatie iese pe undeva si nu urca mai mult. Ma gandesc ca am omis eu ceva (masina trage si nu are eroare de undeboost dar pe un log face cam cu 0.2 uneori 0.3 bar mai putin. Precizez ca masina are blowoff AM forge. Presiunea scapa pe undeva in partea dreapta, ceva mai jos de far ( nu am apucat sa demontez, doar am probat "echipamentul" pentru boost leak )
     
  20. Ovi292

    Ovi292 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2014
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a4, 1.8T, BFB, 2003
    Salutare. La 1.8T BFB, 120 kw,a4 b6, unde e amplasat regulatorul de presiune de combustibil?
     

Distribuie pagina asta