1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8 Turbo la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de koczigym, 22 Ian 2008.

  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    La AVJ este in filtrul de benzina.
     
  2. Ovi292

    Ovi292 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2014
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a4, 1.8T, BFB, 2003
    Lowlife ..intreb pt ca sunt curios de traseul returului, ma gandeam sa nu fie pe undeva pe sub masina regulatorul, in rampa de injectie nu in pompa nu ..ramane filtrul si traseul returului care nu se vede ..e pe dedesubt
     
    lowlife apreciază asta.
  3. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Daca nu ai regulator pe rampa de injectie, este integrat in filtrul de benzina.
    Daca ai probleme cu el, schimba filtrul ... si, ca o recomandare, foloseste doar OE sau OEM.
    Bafta !
     
  4. Ovi292

    Ovi292 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2014
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a4, 1.8T, BFB, 2003
    Ok, multumesc!
     
  5. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Salut,
    Am un Audi A4 Audi A4 B6 automat,1.8 Turbo 110 w,din 2002.
    Am si eu o problema ...imi intra benzina in canistra de carbune si imi picura benzina jos in dreptul rotii dreapta fata.
    Mecanicul mi-a schimbat canistra de carbune care era super imbibata de benzina,insa a doua zi aveam aceeasi problema si inca o am in prezent.
    Am dat banii degeaba la acest mecanic.
    Mi-a zis sa schimb si busonul de la rezervor ca poate nu mai face aerisire
    Se pare ca el a reparat efectul problemei nu si cauza.
    ..
    Oricum eu nu merg cu rezervorul plin de benzina mai mult de jumatate asa ca nu vad ca s-ar crea presiune din rezervor.
    Am citit si eu ulterior pe net si am gasit ca ar fi alte cauze si anume valva solenoid ,care sincer nu stiu cum ii spune exact ?
    Unii ii spun supapa de presiune,altii supapa control presiune retur ,supapa de vaporizare in filtru carbune.
    Ma rog ideea e ca am citit ca aceasta valva ar trebui sa ticaie daca ar fi functionala. A mea nu ticaie deloc. Sa fie de la ea, e infundata, stricata, senzor defect ?
    Mentionez ca am un consum foarte, foarte mare de benzina. Multumesc.
     
  6. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salut, ai reusit sa afli ceva mai multe? Am fost saptamana trecuta la ITP, iar omul de acolo mi-a confirmat ca am un senzor care da citiri gresite undeva, si mi-a spus ca am consum putin crescut si noxe peste limite din cauza lambda 2 - dupa catalizator.
    Ma poate ajuta cineva cu un cod de lambda 2 originala? Dar lambda 1? Suspectez totusi ca si aia da ceva valori anormale.

    Salut, ai facut testul de presiune turbo in Ploiesti? As vrea sa fac si eu. Mersi!
     
  7. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Da l-am facut personal.
     
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    @bx3m lasa-mi seria in mesaj privat si incerc sa-ti dau cod cat pot de repede.
     
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
  10. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    @hightechaddict @lowlife Multumesc!
    @Dooster as vrea sa fac si eu un asemenea test, sa verific starea turbinei. Nu ca as avea probleme, dar de ce nu? M-ai putea ajuta? Multumesc!
    In alta ordine de idei, ceva recomandari pentru marca? Care sunt brandurile sub care vin in OE? Stiu ca OE/OEM sunt cele mai bune, dar de multe ori pretul este mai mare decat aceeasi piesa vanduta de acelasi producator, dar sub marca proprie si nu VW/Audi.
    Poate fi intr-adevar de la lambda 2? Stiam ca aia doar citeste parametri, si nu neaparat regleaza ceva in amestec...
     
    Ultima editare: 19 Iun 2018
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Sonda 1: 1K0 998 262 D
    bosch 0258007351
    pierburg 7.05271.26

    Sonda 2: 1K0 998 262
    bosch 0258006978
    denso dox-0150
     
    lowlife apreciază asta.
  12. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Cu testul de boost (de fapt scapare de boost) nu verifici starea turbinei, ci daca presiunea facuta de turbina ramane in traseul de admisie. Turbina chiar se decupleaza daca stiu bine :)
    N-ai de ce sa desfaci turbina daca merge bine... asta verifici la ureche si cu un VCDS, faci log in mers si vezi daca face presiunea ceruta e egala cu cea actuala (coloanele se numesc ceva de genul boost required/specified = boost actual).
     
  13. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    @bx3m Facem un log in mers sa vedem cum stai cu valorile pe turbina , debitmetru etc si daca gasim ceva nasol, facem si un test de boost leak, ca daca nu pierde, n-are rost :)). Da-mi mesaj in privat sa vorbim.
     
  14. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    @hightechaddict Multumesc, am gasit si incep cu sonda 2, asa cum zicea nenea ala, vedem ce iese, daca e nevoie o schimb si pe prima.
    @lowlife @Dooster Multumesc de info, luam legatura sa vedem cu logul :)
     
  15. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Salut,
    Revin cu problema mea: am problema cu combustibilul adica imi baga benzina in canistra de carbune.
    Valva solenoid nu mai ticaie, se aude doar un piuit. Am verificat siguranta 28 care raspunde de pompare combustibil si nu indica lampa de control curent in ea.
    Sa fie de la siguranta sau trebuie sa schimb supapa de suprapresiune si cea de pulverizare in filtru carbune ?
    Mulțumesc
     
  16. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salut, am gasit pentru lambda 2 cele 2 variante, destul de diferite dpdv al pretului - 250 vs 417, pe un anumit site de piese auto. Problema mea este ca Denso, varianta mai ieftina vine fara mufa. Nu caut cel mai ieftin produs, dar pe Denso asta scrie pe site "Calitate: OE" (iar pe Bosch nu scrie asa ceva) - asta chiar inseamna ca e ceea ce se pune pe masina in fabrica? Ma rog, se punea. Cat de complicat este sa se lege mufa veche la sonda noua? Repet, caut un produs de calitate, dar mi se pare ca nu are sens sa platesc mai mult pentru acelasi lucru doar pentru ca scrie alta firma.
     
  17. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am comandat si fara mufa, iar oamenii/mecanicii s-au descurcat.
     
  18. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Aha, atunci o sa comand Denso. Mersi!
     
  19. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    La cea fara mufa ar trebui sa primesti in cutia piesei si o schema cum sa o legi la mufa de pe masina in functie de marca si motorizare si niste termocontractabil plus niste clestisori pentru a lega firele care se clipsau cu un patent.
    Am ajutat un prieten la o Skoda si asta a fost in cutia de Denso.
     
    lowlife apreciază asta.
  20. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Gata, comandat, montat - schema in cutie, pana acum totul in regula. Am inteles ca trebuie mers o saptamana - doua sa se "imprieteneasca" cu masina, deocamdata nu vad nicio schimbare, am schimbat-o ieri seara, am schimbat si filtrul de aer, desi era schimbat de mai putin de 5000 km.
    Multumesc tuturor pentru sfaturi!
     

Distribuie pagina asta