1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 2.4 la A6 C6 - diverse probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Razvann13, 25 Mai 2015.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  2. Ciotlos Ovidiu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2018
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi A6 2.4 2005
    Salutare tuturor. Sunt un membru nou al acestui club si bineinteles vin si eu cu o problema. Am achizitionat de curand aun Audi A6 motor 2.4 benzina v6. Am o problema cu consumul de ulei. Imi consuma cam 500-700 ml la 1000 km. I-am schimbat uleiul de 2 ori.Am crezut ca nu-i place anumit ulei. Am pus aditiv de vascozitate,am bagat si aditiv ceratec. Efect zero.Este normal sa consume atata ulei? Sunt tot cu bidonul in portbagaj.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  3. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Motoarele de 2,4 sunt renumite prin uzura majora ai peretilor cilindrilor, de aici si consumul de ulei. Mai ales daca are un kilometraj. In Rusia unde ei prefera benzinarele, fiecare al 2-lea cu 2,4 au avut aceasta problema.
     
  4. Ciotlos Ovidiu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2018
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi A6 2.4 2005
    Ok. Am inteles. Si care ar fi rezolvarea? Ce se poate face? Si cat m-ar costa?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cat costa nu stie nimeni exact. Se desface motorul, se segmenteaza si mai departe iti spune un profesionist ce ai de facut si ce alte piese ai de inlocuit. Noi nu stim asta din fata calculatorului. Si vremea darii cu presupusul sau bagarii de seama fara sa faci asta la obiect si la concret, s-a dus . :)
     
    Schatten05 apreciază asta.
  6. JohnAmsterdam

    JohnAmsterdam 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2018
    Locație:
    Amsterdam
    Masina:
    Audi A6 C6 4F2.4 V6 2006 BDW
    Salut pe toata lumea in primul rand. Am aceeasi problema cu uleiul . Audi A6 2.4 2006 . Dupa aprox 2000 de km de la schimbul de ulei s-a aprins becul cu minim oil level . Urmeaza sa o duc la un service . O alta problema este ca uneori imi aparea oil preasure in bord desi , deja adaugasem ulei . A mai auzit sau avut cineva aceasta problema ? Multumesc
     
    Schatten05 apreciază asta.
  7. Bogatu Doru

    Bogatu Doru Junior Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Resita
    Masina:
    A6, 2,4, 2005
    Am un Audi A6 C6 din 2005 motor 2.4 benzina cod BDW. Se aude o bătaie în galeria de admisie și când scot un furtun de vacuum bataia dispare. Mă poate ajuta cineva cu un sfat, se poate repara sau se schimba ?
     
  8. JohnAmsterdam

    JohnAmsterdam 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2018
    Locație:
    Amsterdam
    Masina:
    Audi A6 C6 4F2.4 V6 2006 BDW
    Revin. Cu uleiul am rezolvat, am cateva pierderi plus mananca si ulei mai ales daca te dai la masina. Mi se pare totusi ca sunetul scos de motor nu este normal. Am cautat pe diverse site-uri si am vazut ca e o problema cu senzorii de la arborele cu came (ax cu came). Am facut scanare cu VCDS si nu am nici o eroare pe masina. Daca a mai intalnit cineva aceasta problema poate imi da un raspuns la cum a rezolvat problema si cauza. Multumesc anticipat.
     
  9. andres_andrei16

    andres_andrei16 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 2.4 V6, 2006
    Salutare!
    Am și eu o problema la al meu A6 C6 2.4 V6 cu GPL, la relanti fără clima merge ok, in momentul in care pornesc clima pe rece motorul începe sa aibă fluctuatii/oscilații foarte rău..900-700-500-800-900-600 RPM(ceva de genul arată pe testerul celui de la service gpl) însă acul sta nemișcat. Dacă opresc aerul numai face.
    Pe tester da eroare la senzor g71
    Pana sa schimb bujiile nu aveam check engine aprins, după ce a scos bobinele și a înlocuit bujiile s-a aprins check engine ..mai îmi da și fuel trim bank 1/2/3 too rich ca eroare pe tester
    Bujiile le am schimbat deoarece la una dintre ele ajunsese ulei și oricum abea am luat mașina și păreau vechi, am înlocuit și garniturile de capac pt ca era fisurate și pe acolo scapă ulei in bujie
    S a bătut cineva cu problema asta?
     
    Eacomi cosmin apreciază asta.
  10. Schatten05

    Schatten05 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 f4 c6 benzina 2.4 V6 quattro
    Salutare ,
    La fel si la mine. Am desfacut galeria de admisie, am schimbat senzorul de pe blocul motor cel pentru presiune si urmeaza sa il schimb si pe cel de pe baia ulei plus REMEDIAT mufele conectori (FOARTE IMPORTANT) si apoi am sa vad ce am rezolvat.
    Dupa, ma apuc sa desfac si pompa benzina deoarece imi curge benzina de credeam ca imi consuma 50 L / 100 km.
    Mult noroc si drumuri bune
     
  11. Lucian89

    Lucian89 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2020
    Locație:
    Olanda/Galati
    Masina:
    A6 2.4 + GPL 2005
    Salut tuturor! Sunt nou pe forum și am achiziționat de curând un Audi a6 2.4 benzina + GPL. După 200 de km parcurși observ ca mașina scoate fum deschis la culoare nu foarte dens pe ambele evacuări. La semafoare se vede în oglinda de parca a luat foc. Un alt lucru ce l-am observat mașina este un pic leneșă. O sa vin acasă săptămâna ce vine dar totuși ma îngrijorează un pic fumul ăsta. Sper sa țină 2000 de km.
    Din experienta voastră cu aceste mașini ce ar fi, ce e de făcut. Va mulțumesc anticipat.
     
  12. JohnAmsterdam

    JohnAmsterdam 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2018
    Locație:
    Amsterdam
    Masina:
    Audi A6 C6 4F2.4 V6 2006 BDW
    Daca e frig afara sunt aburi nu e fum , asa e benzina la frig ,in mers nu ai treaba dar daca sunt 11 12 grade afara ies aburi la semafor si ii vezi . Poti face o verificare sa vezi daca e ceva .
     
  13. Lucian89

    Lucian89 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2020
    Locație:
    Olanda/Galati
    Masina:
    A6 2.4 + GPL 2005
    Mersi de răspuns, într-adevăr am trecut de la eternul diesel la benzină cred ca mi se pare mie ciudat. Stau în Woerden Utrecht si dacă ai timp în weekend, poate trec pe la tine sa facem un test drive
     
  14. Lucian89

    Lucian89 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2020
    Locație:
    Olanda/Galati
    Masina:
    A6 2.4 + GPL 2005
    Salut,
    Pentru erori P0172 si P0175 (system too rich bank 1 si 2) m-am gandit sa schimb astazi senzorul MAF si filtru de aer, cu speranta ca o sa dispara problema.
    Ati avut asa ceva, ati mai umblat la alte parti ?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai si erori de missfire ?

    Bobinele, bujiile, cum sunt ?

    System to rich poate fi generata si din cauza injectoarelor.
     
  16. Lucian89

    Lucian89 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2020
    Locație:
    Olanda/Galati
    Masina:
    A6 2.4 + GPL 2005
    Salut,
    Pentru erorile de mai sus am schimbat sondele Lambda (2 la numar) si s-a rezolvat. Am intrebat de ce au cedat iar mecanicul mi-a zis din cauza la benzina proasta combinat cu caldura de afara.
    Evitati sa alimentati de la Lukoil, este a doua oara cand am probleme dupa ce am folosit o perioada doar serviciile lor.
     
    audi66 apreciază asta.

Distribuie pagina asta