1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    Pe tine codul de injector te interesează. De ce se vand mai scump ca provin de pe audi e alta poveste. Atat timp cat sunt codul bun, se potrivesc

    Sent from my EVA-L19 using Tapatalk
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cupara exact dupa cod, nu conteaza de pe ce masina provin.
     
    vladi87 apreciază asta.
  3. romeo01 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4,2.0 tdi.140cp.bpw,A6C6, allroad,3.0 TDI,2009,Tiptronic, CDYB engine
    Salut grup
    Azi dupa o plimbare in oraș cand am ajuns acasă mi-a apărut in bord spirala si motorul se clatină
    Eroarea pe vcsd este cea din imagine. Am înțeles ca poate fi mufa de pe injector care nu face contact
    Rog pe cei care știu sa-mi spună cum ajung la ea.cilindrul nr 1 este spre botul masinii sau invers?
    Multumesc

    IMG_2530.JPG
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Dec 2016
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  5. andrei_sebi18

    andrei_sebi18 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi bpw
    Revin cu problema acelor intreruperi. Se pare ca nu doar BPW are problema asta ci toate masinile cu EGR si ASV electronic.
    "Motor 1.9 TDI BRB/BKE 115 CP - diverse probleme si rezolvari

    Dupa cum spune si titlul, 1.9tdi BRB, 115CP fara DPF. an 2007
    masina are 145k in momentul asta, service-ul l-am facut acum 8 mii de km. 7 mii i-am facut numai afara. Problema mi se manifesta de vreo 2 saptamani.
    Intre 1800 si 2000 rpm are loc un fenomen de usoare intreruperi, pare ca sunt legate de alimentarea cu combustibil, de ce nu si/sau de aer...
    Cutia este manuala 5+1, fenomenul are loc in toate treptele, si apare DOAR daca mentin o acceleratie constanta (indiferent de treapta). Spre exemplu in tr. 3-a pe pilot automat fixat undeva la 1900 rpm ca sa nu se interpreteze ca o avea ceva senzorul de acceleratie...incepe "joaca"... intreruperile se simt ca si cum s-ar taia pt o fractiune de secunda gazul..
    Daca incerc o accelerare pana la 4000 rpm, schimb te treapta si tot asa...fenomenul nu se manifesta...ci doar cand merg constant in acea plaja de turatii."
    Eu am rezolvat problema astfel: am vandut masina
    Zilele astea deoarece mi-am vandut masina am inceput sa caut alta masina. Am fost si am testat o Skoda fbia cu motorul 1.9 101 cp cel euro4 cu acelas sistem EGR si ASV electronic si vreau sa spun ca avea exact aceleasi simptome la 140000km.
    Ma mira ca pana acum pe cate forumuri s-a discutat de aceasta problema totusi nu s-a gasit o rezolvare completa. E ciudat ca dintre atatia mecanici la care mergem nici unul nu gaseste rezolvarea.
    Eu tind sa ma intorc la vechiul 1.9 tdi cu EGR si ASV clasic actionat de vacum.
    Ce am descoperit la ultimul log e ca g28 arata valori diferite pe canalul 3 fata de canalul 11 de exemplu pe canalul 3 am turatia 1722 si pe canalul 11 -1764. E normal?
     
  6. andrei_sebi18

    andrei_sebi18 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi bpw
    Am gasit pe un forum un fost mecanic care si-a rezolvat aceasta problema schimband senzorul de temperatura al lichidului de racire. Cand a demontat senzorul era rupt in interior si cu toate astea nu dadea eroare pe vag dar masura temperatura aiurea si cum tot sistemul egr primeste informatii de la acel senzor defect rezulta o functionare defectuasa a sistemului egr. Eu nu mai am cum sa verific acel senzor deoarece nu mai am masina dar poate e cineva cu aceasta problema si poate asta e cauza.
     
  7. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Pai daca masura aiurea temperatura,inseamna ca pe bord tot aiurea afisa.. Eu cand am schimbat senzorul ala imi arata cand 50,cand deodata 90..etc. Deci,ar trebui sa ''te prinzi'' care-i problema.
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Senzorul de temperatura are 2 circuite. Unul pt bord si unul pentru ECU. E foarte probabil sa indice bine pe bord si gresit la ecu, fapt ce face motorul sa funcționeze ca si cum ar avea alta temperatura. Aici poate fi alt avans, alt regim de funcționare al egr... Etc. Trebuie verificat cu vcds pe ecu si ceasuri, sa vezi dacă e aceeași temperatura.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  9. Rdy14 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 2.0 2006
    Salutare,

    Am și eu niște probleme cu mașina, am observat de câteva zile un trepidat la motor și după ce se încălzește motorul (90grade) începe sa scoată foarte mult fum alb, am pus testerul pe ea și mi-a dat o eroare la "cilindrul 1" (cea din poza), dupa ce am văzut ca a dat eroare ne-am uitat la parametii cilindrilor care dădeau așa, cilindru 1 cu + (0,20) și celelalte, respectiv 2,3,4 erau cu - ( -0,10) ceva de genul, am șters eroarea de la cilindrul 1 și a început sa ruleze normal, numai trepida, dar la doua zile a apărut iarăși, și am șters-o iar, doar de la injector 1 sa îmi dea așa mult fum alb? Am uitat sa precizez ca doar la relantiu, respectiv pana in 70 km/h scoate fum abundent. va mulțumesc.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  11. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Daca dupa ce stergi eroarea motorul merge perfect,inseamna ca e ceva "soft'' defect. Daca era mecanic ori nu te lasa sa stergi ori aparea instant la loc.

    O iau si eu logic. Nu stiu daca e asa.
    Adica daca un injector e bulit,e bulit... nu-si revine cu un reset din calculator..
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    :)) Cum sa fie ceva "soft" defect ? Tu ai citit link-ul pus de mine ?
     
  13. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Una din cauze zice ''Controle Module damaged'' . Si am crezut ca daca dupa stergere eroare motorul merge,n-are ce sa fie mecanic bulit...:).

    Nu vreau sa induc pe nimeni in eroare,da eu gandesc ca daca ai o cauza fizica,tot asa ''ar face'' utilaju' si dupa reset eroare..ca doar resetu' nu-ti reface compresia,presiunea la motorina sau alte cauze de ordin mecanic.

    Cu mintea mea: Daca un surub e rupt nu se sudeaza la loc cu reset eroare.... Posibil sa gresesc,nu ma luati in seama :).
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pana la ultima cauza, ai aruncat un ochi pe celalalte mai plauzibile ? :)

    Si daca era modulul de vina, era de vina fizic, nu software. Mai greu sa se deregleze ceva software (fara interventii ale altor persoane) pe o masina veche de 10 ani.
     
  15. Catalin Dumitrescu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI Quattro 103KW BPW 2006
    Salut. Mă confrunt și eu cu următoarea problema la A4-ul meu:
    Simptome: huruit scurt, metalic, venit de undeva din partea dreapta, față, prezent la pornirea la frig a motorului. Durează 2-3 secunde, se oprește dacă apăs ambreiajul. Când plec imediat de pe loc și trec despre o denivelare ușoară de pe asfalt, se aude din nou. Ulterior, după ce masina se incalzeste, nu se mai aude deloc, indiferent de denivelările de pe stradă.
    Ceva idei? Văd că se mai spunea ceva despre tobă pe-aici. Mulțumesc!
     
  16. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Volanta cel mai probabil.
    Nu vad unde ar atinge toba sa se auda asa tare.
     
  17. Sorin88

    Sorin88 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Q3 2.0 tdi 2012 cffb
    Salut ! După eliminare Dpf si resoftare ce avans este bun pt bpw ? Tot cu - 2 ?
     
  18. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Da, tot intre -1.5 si -2.5
     
  19. Sorin88

    Sorin88 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Q3 2.0 tdi 2012 cffb
    Merci
     
    energy82 apreciază asta.
  20. Sorin88

    Sorin88 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Q3 2.0 tdi 2012 cffb
    Salut ! Acum sunt cu avansul la -1,5 dar am un consum mare in relanti ... 1.0 , o sa încerc la -2.5 poate își mai revine . Ar trebui sa am 0,6 sau 0,7 ? Bpw 103 kw
     

Distribuie pagina asta