1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    90% de acolo am si fumul alb
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mai mult ca sigur iti scapa ulei pe langa si ti-l da pe evacuare. Nu-i mare lucru, scapi cu 200-250 euro si e ca noua.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In plus sigur are joc si orizontal nu doar vertical cum arata in clip.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Posibil, oricum are joc destul de mare si nu este de neglijat. Daca merge asa risca sa ramana in drum si cu span de la paleti imprastiati prin ulei, intercooler si filtrul de aer.
    E mai bine sa o rezolve din timp si sa evite alte eventuale neplaceri.

    Jocul permis este mai mic de 1mm, am pe undeva prin laptop un PDF de la BorgWarner dar se lasa cautat. :)
     
  5. Vasi Caraibot

    Vasi Caraibot 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 diesel 2.0 TDI cod.BPW an 2006
    Așa aveam și eu joc, după ce recondiționeazi turbina si dacă nu îți cureți evacuarea o sa mai scoată fum pana se arde tot uleiul.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Ultima editare: 9 Dec 2018
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Mai are putin si ajunge ca asta ;)

    Screenshot_20181209-203339_Gallery.jpg
     
    Vasi Caraibot apreciază asta.
  7. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Iti recomand sa iei una din dezmembrari sau, asa cum s-a mai recomandat, miez nou Mellet. Vine gata echilibrat, se monteaza usor.
    Nu reconditiona in Romania(iti spun din proprie experienta).
     
  8. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    +1 pentru Melett,

    Dupa 4-5 reconditionari turbo pe meleagurile noastre, m-am decis sa imi comand miez Melett din UK. Costul total cu piesa livrata in fata usii 1100ron, cea mai buna investitie zici ca am alta masina.
     
  9. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Terminati ma. Eu am luat turbina reconditionata la noi ( la Cipos ) si e ca noua. Am facut eu 100.000 cu ea pana am vandut masina. Si mergea ca in prima zi.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai avut noroc. Incheiem aici acest subiect. Multumesc.
     
  11. Audisss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI(BPW) 140CP
    salut dragi colegi,
    am si eu o problema la al meu B7 BPW: uneori cand ajunge apa la 90 grade masina incepe sa tremure destul de sesizabil dar ii trece in cateva minute. nu am nici o eroare in bord,am fost la service si nici acolo nu se vede aboslut nici o problema,singura chestie de care ma pot lega este ca si eu si mecanicul am vazut pe tester valoare crescuta,aproape de 3 , la injectorul 4.
    Credeti ca ar fi injectorul pe moarte? Mecanicul nu stie ce sa imi spuna dar asta crede si el.
    Ma gandeam ca daca face tremuratul acela doar ocazional, sa incerc sa bag niste metabond diesel poate curata putin si isi revine,ce parere aveti?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce nu faci un log in mers ?
    Cablajul injectoarelor a fost verificat ? A strans mecanicul papucii din mufe ?
    Ai dat jos injectoarele sa le verifici pe banc de proba ?

    Daca nu ai facut nimic din toate astea, cum vrei sa primesti un raspuns din fata PC-ului ?
     
  13. Audisss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI(BPW) 140CP
    Nu s-a uitat la injectoare nimeni, decat pe tester atat.

    Am fost la un service cu banc de probe, i-a aparut eroare pe cilindrul 4 dar vrea sa ma faca sa repa r(reconditionez) toate cele 4 injectoare si sa dau vreo 2.000 lei, cand de fapt masina are unele mici simptome ocazional. Nu exista mecanic corect sa imi verifice mie doar 1 injector pe banc sau sa le verifice pe toate 4 si sa nu ma minta. Le verifica pe toate si mi se spune sa le repar pe toate 4 ca altfel nu va merge masina bine. Romania, asta este, ce sa facem. :(
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la un bun mecanic, demontezi injectorul cu probleme si il inlocuiesti sau reconditionezi doar pe cel cu probleme. Simplu.
     
  15. Audisss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI(BPW) 140CP
    aveti recomandari de un mecanic bun in bucuresti?! eu nu am gasit ,numai de talhari dau la service-uri!
     
  16. Bh11utu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Stei
    Masina:
    Audi a4 b7 bpw 2006
    Sal .o intrebare.o parere va rog despre masina mea.imi da pe tester presiune prea mare la injectorul 2 si trepideaza motorul la relantii scoate si fum a motorina nearsa.in concluzie am schimbat pe masina.
    Ax came
    Culbutori
    Tacheti
    Chiuloasa
    Injectoare
    Facut test compresie
    Turbina
    Egr
    Daca cineva a mai patit asa cv va rog cv solutii.mecanicul a zis ca ar putea fi ecu ca nui citeste pe tester anumite valori si nui poate face regenerare la dpf
     
  17. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Presiune prea mare la injectorul 2 ? E o gluma ?
    Cat a iesit compresia ?
    Si dupa tot ce ai inlocuit care e problema ?

    Prima data schimba mecanicul. Aici daca vrei ajutor trebuie sa dai informatii concrete: valori injectoare, unghi sincronizare, log in mers ....
     
  18. Bh11utu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Stei
    Masina:
    Audi a4 b7 bpw 2006
    Ia facut toate testele posibile. Masina merge foarte bine in sarcina si nici nu scoate fum, toate functioneaza in parametri normali.
     
  19. Audisss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI(BPW) 140CP
    am mai primit cateva sfaturi de la un mecanic priceput la diesel: toate injectoarele se uzeaza la fel de mult si nu exista doar 1 injector defect! daca nu reconditionezi toate cele 4 injectoare si faci doar 1 singur,masina va merge la fel de prost. ei sustin ca injectoarele au pilitura si de aceea trebuiesc demontate toate,curatate foarte bine si automat schimbat toate oringurile,deci mai exact reconditionate.
    asta inseamna ca in loc sa dai 450 ron pe un injector sh, ajungi sa dai undeva la 2000 lei sa le repari pe toate.

    voi ce credeti din toata povestea asta, se poate repara doar unul si sa mearga masina sau e nevoie sa le reparam pe toate?!

    multumesc
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu ti-am spus sa faci ceva. De ce te repeti cu intrebarea ? Astepti degeaba raspuns. Masina oricum nu o sa o repari din fata tastaturii.
     

Distribuie pagina asta