1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRD la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Lajos farkas, 3 Iun 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e obligatoriu, desfa tot si verifica dupa care pui kit de distributie nou.
     
    romy.b apreciază asta.
  2. Mogosanu

    Mogosanu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 2.0 BRD
    Am uitat sa zic , atunci cand am avut chiuloasa la rectificat am cumparat si distributie noua cu pompa cu tot . Doar ca in momentul montarii atunci cand mecanicul a strans intinzatorul prezonul s a invartit cu totu din chiuloasa , a pus un prezon mai mare a dat gaura cu tarotul dupa a restrans totul si a mers , numai ca intr un final a cedat ...:(
     
  3. Mogosanu

    Mogosanu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 2.0 BRD
    Salut,
    Detin un a4 b7 2.0 170 cp cod motor BRD . In urma slabiri distributiei in mers au rezultat urmatoarele , chiuloasa praf, plus un piston spart. Sa schimb doar pistonul cel spart sau trebuie schimbate toate pistoanele ? Am inteles ceva ca e legat de greutate cand vine vorba de schimbat. Va rog sa ma lamuriti. Multumesc
     
  4. Alex/21 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2018
    Locație:
    Italia
    Masina:
    AudiA4,BRD,2007
    Salut!
    Detin un audi a4 b7 quattro cod motor BRD 170hp
    Poate sami spuna cineva de ce dupa 4500rpm i se taie puterea motorui,este o protectie a motorului sau vrio problema?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai citit nimic pe forumul asta, este ? Se numeste Limp Mode ce intampini tu si pot fi zeci de cauze: turbina, sistemul vacuum, injectoare, diverse clapete pentru sistemul vacuum si altele, si altele. Citeste toate topicurile despre motorul 2.0 TDI din aria asta si din aria motoare si transmisii ca sa inveti. Cand ne inscriem pe forum citim fara sa intrebam nimic.

    Pentru problema ta sa fac niste teste, niste LOG-uri (cum se face LOG in mers este scris pe forum in topic dedicat) si mai ales se merge la un bun mecanic.
    Tot ce am scris eu se repeta pe forum de zeci de ori. Ultimele 2 mesaje vor fi sterse
     
    Yety apreciază asta.
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Cristi, el intra pe rosu cu turometrul, e normal sa ii taie puterea. :)) Nu cred ca a observat ca liniutele albe se termina la 4400rpm. :)

    @Alex/21 Sfatul meu este sa mai platesti cateva sedinte unui instructor auto.
     
    Yety și Salvation777 apreciază asta.
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sigur este " vrio" problema dupa 4500 rpm:racer:
    Dar intre scaun si volan...
     
    Yety, remix și TalosCosmin apreciază asta.
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Domnilor sigur aveti dreptate. Nu am fost atent despre ce turatie vorbea si sigur daca va mai continua cu turatia aia va distruge motorul.
    Apropo, eu niciodata in cei 10 ani de cand am masina din profil nu am depasit nici macar accidental 3.500 ture indiferent de drumurile parcurse.
    Oricum, cand ajungi cu turatia aia la un motor diesel stoc, spune multe despre ce fel de conducator auto esti si cum ai tu grija de masina.
     
  9. George Secu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4, 2.0 tdi 170 cp quattro, 2007
    Va salut băieții. Urmăresc discuțiile voastre. Sunt și eu în situația următoare : au un b7 tdi quattro care în mers mi-a cedat un injector. In urma acestei pățanii mecanicul mi la schimbat cu unul second și mi-a rectificat chiulasa și mi-a schimbat si supapele că cică erau f.subtiate(nu știu ce înseamnă asta). A mers bine o lună de zile după merge in continuare prost. Până se încălzește motorul scoate mult fum și nu are relantiul constant si are și goluri de putere când o accelerez. Cum ajunge la 90 de grade merge mult mai bine dar la viteze mari peste 140 simt vibrații nu foarte puternice in interior de la motor care înainte nu erau. Am constatat că îmi intră motorină în ulei. Am schimbat garniturile la injectoare și tot intră motorină în ulei. Mecanicul zice acum că este fie pompa de înalte fie garnitura de chiulasa sau chiulasa( sper sa fi înțeles bine). Mâine incerc cu o pompă luată second sa văd dacă sunt schimbări în funcționare. Mi-ar fi de ajutor niste recomandări de la cei care au avut probleme că observ că tot bag bani și nu se schimba nimic, poate mecanicul vrea să facă niște bani cu mine sau motorul asta e o paguba in general. Menționez că am luat mașina fără filtru de particule și resoftata.
    Mulțumesc in avans pentru informații.

    Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
     
  10. RiSKO

    RiSKO 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2008
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    A6/C7/3.0/2012
    Salut, vezi avansul masinii cum e !
     
  11. George Secu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4, 2.0 tdi 170 cp quattro, 2007
    Este 3 pe tester

    Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
     
  12. RiSKO

    RiSKO 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2008
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    A6/C7/3.0/2012
    Cam mult, regleaza sa fie intre -1.5 si - 2.5
     
  13. George Secu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4, 2.0 tdi 170 cp quattro, 2007
    Vb cu mecanicul și vă țin la curent.

    Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
     
  14. Marius07 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI 170CP,2007
    La motorul asta trebuie sa fie retardat ca sa mearga bine, intre -1.5 si -2.5
     
  15. Adrian Gligor

    Adrian Gligor 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant BRD
    Buna ziua,
    Vin și eu cu o problema la un Audi A4 B7 cod motor BRD.
    De ceva vreme și la mine a început cu un fum alb inecacios, de multe ori intra și în habitaclu.
    Am schimbat capacul culbutori dar fără nici un rezultat.
    Am fost la mecanic și a observat că pinionul de la distribuție este deplasat cu aproximativ 2 mm. L-a pus la 0, adică la semnul din fabrica și a micșorat avansul.
    Acum scoate un fum infernal la rece și parcă sunt momente când masima trepidează (înțeleg din cauza avansului mai mic). Când apa ajunge la 90 de grade fumul alb incepe sa mai dispară.
    La tester nu da nici o eroare. Antigel nu lipsește, capacul de la ulei nu este spumat iar DPF-ul este anulat.
    Motorul trăgea foarte bine înainte să umble la distribuție.
    Mecanicul a zis că a pus-o la semnul de fabrica și vom vedea după câțiva kilometri daca va mai scoate fum va decide o va regla cu plus sau cu minus.
    Scoate câteodată un fum cu un miros înțepător încât nici în masina nu poți să stai
    Ar putea să fie turbo ? Vouă vi s-a mai întâmplat așa ceva ?
     
  16. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Posibil, ai joc in ax ? nivelul uleiului este ok ? capacul este nou OE sau sh ?
     
  17. Adrian Gligor

    Adrian Gligor 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant BRD
    Nivelul uleiului este oarecum ok. La 7 mii de km am completat aprox 300 ml. Mașină trage super bine și are viață în ea.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Adrian revin-o pe forum dupa ce citesti toate topicurile despre motorul 2.0 TDI existente pe acest forum si remediezi asa cum scrie acolo.
    Sunt scrise retetele pentru ce trebuie sa faci si cum sa procedezi ca sa remediezi.
    Sunt zeci de cauze incepand de la injectoare, soft prost facut la anularea DPF (doar pentru ca ai facut asta ar trebui sa-ti sterg mesajele ca nu aruncam piese de pe masina cand se strica ci le inlocuim cu unele noi si daca nu ai bani sa faci asta adica sa intretii masina pe care o ai, iti schimbi masina) si alte cauze care nu mai stau sa le detaliez si sa le repet.
     
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Adrian de ce nu te gandesti la injectoare ? Cauta alt mecanic!
     
  20. Adrian Gligor

    Adrian Gligor 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant BRD
    Mecanicul a făcut un tester la injectoare și a zis că valorile sunt f. bine.
    Știu că verificarea injectoarelor cu testererul nu cel mai ok dar nici sa schimb injectoarele și să nu fie aia problema .
    Acum după ultimul reglaj, scăderea avansului și punerea la semnul de fabrica a distribuției fumul persista doar la rece.
     

Distribuie pagina asta