1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    George daca mai scrii mesaje consecutive fara sa-ti editezi mesajul/mesajele ele vor fi sterse direct si fara explicatii. Foloseste functia Edit data viitoare. Nu mai posta consecutiv. Poti Edita un mesaj timp de 120 minute de cand a fost scris. Respecta regulamentul forumului. Multumesc.
    Este interzis Quote (citare raspuns) la mesajul anterior. Ca sa scrii foloseste functia Posteaza raspuns din josul paginii. Citeste si respecta regulamentul forumului. Multumesc. Daca nu respecti ce ti-am spus, data viitoare mesajele vor fi sterse direct si fara alte explicatii. Ai mai fost avertizat de nenumarate ori pana acum.
    M-am saturat sa-ti editez si sa-ti unesc mesajele.

    Vezi ca se scrie Kit NU chit pentru ca, chitul il folosesti ca sa sigilezi geamurile. Vai mama ei de gramatica si de limba romana.
     
  2. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    George, o problema asemanatoare am avut si eu. La mine era cauzata de tamponul motor din stanga care avea un surub desfacut, dar pe tester nu imi aparea nimic. Un mecanic mi-a zis ca e dus tamponul, altul ca sunt duse amandoua tampoanele, altul ca nu e dus niciunul. :) Intr-un final m-am uitat eu mai bine pe deasupra, nu pe sub masina si l-am observat. Dupa ce l-am prins n-am mai avut nicio problema. Culmea ca problema mi-a aparut tot la vreo 2000km dupa ce am schimbat ambreiajul.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sunt curios pe unde ai observat tu surubul destrans, deoarece la B8 suruburile care prind tampoanele sunt 3 pe lateral, pe care le vezi doar desfacand roata si aparatoarea de pasla/plastic din interiorul aripii fata, iar doua surube care prind aparatoarea de tabla peste suportul motor sunt in zona cadrului motor, nu le vezi niciodata pe deasupra...
     
  4. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    Sa explic este greu, dar cand am timp o sa fac o poza sa iti arat.
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Chiar te-as ruga, ar fi foarte utila.
     
  6. George Pufulete 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4
    La mine cate o dată dispare această vibratie dar reapare dupe ceva tim. Si tu ai pățit la fel Seby? Sau vibrația persista mereu? O sa mai verific încă odată suporții motor. Si o sa va anunț dacă asta este cauza.
     
  7. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    Si la mine disparea cand acceleram brusc in vitezele 1 si 2. Acolo unde se prinde surubul respectiv, suportul motor are un cant si din smucitura isi venea la locul lui.
     
  8. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    Atasez poza in care am insemnat locul unde se afla surubul de la tamponul motor ce a fost desfacut la mine. Daca pipaiti cu mana in locul ala se simte ca este un surub de tip imbus acolo. Scuze de intarziere.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  9. keNyETH 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2017
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI
    Buna,

    Am si eu o problema de cateva saptamanii.

    Am oprit masina la magazin , iar cand am iesit sa o plec nu a mai pornit. Tin sa specific ca am dus masina la mecanic pe platforma. Mecanicul punand masina pe tester, testerul arata ca masina nu are presiune pe rampa, are doar 8 bari inloc de 240-280.
    Pompa de inalta presiune a fost data jos perfect functionala. Motorul masini este Common Rail iar masina este un Audi A4 B8 an 2009, motorul cu 143 Cp. Masina are 220.000 Km, toate schimburile consumabilelor au fost facute la timp. Niste idei ?
     
  10. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
    Salut,
    De 2 luni am trecut la un A4 B8.5 2.0 tdi CGLC 177 cai an fabricatie noi 2012. Am fost personal dupa el in Germania, masina avea 211.000 km. Totul parea sa fie ok. I-am schimbat distributia si dupa asta am inceput sa am acelasi clinchet la motor ca si alti colegi de pe forum. Am fost la mai multe service-uri si cica ar fi de vina regulatorul de admisie de pe pompa de inalte o piese ce costa 650 de lei. La mine faza e ca si are pierderi de presiune destul de mari si motorul nu merge smooth. Are un smucit / bruscheaza cand o calci dintr-o data sau lasi acceleratia si pune frana de motor, are un fel de ezitare ciudata. Pana si cand e pe tempomat o simti ca nu merge rotund. Luni sau marti 2/3 oct 2017 sunt programat sa schimb piesa si revin cu pareri! Stiu ca de mult a fost postata toata treaba dar poate va ajuta pe careva....
     
  11. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    keNyETH 8 bar = presiune 0 bar .
    De la 8 bar citeste senzorul de presiune de pe rampa.
    Pare ca trebuie inlicuita pompa de inalte
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    keNyETH tu in loc sa citesti acest topic integral si toate topicurile despre problema ta pentru ca asta era obligatia ta ca si membru nou inscris ai inceput aiurea cu intrebarile. Chiar daca esti disperat nu te arunci intai cu intrebari ci cauti singur raspuns fara sa intrebi nimic.
    Intai fa tot ce este scris in topicurile mentionate (acesta, cel despre pompa de inalte din aria dedicata si asa mai departe) si dupa ce ai facut tot ce era de facut (reparatii, demontare, curatare senzori, inlocuire ce este de inlocuit si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Obligatia ta ca si membru nou inscris este sa citesti fara sa intrebi nimic. Tu ai procedat exact invers. Bafta.
     
  13. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    AudiA4B8CGLC Daca ai fost la mai multe service-uri cum au diagnosticat problema ? Nu spun ca n-ar fi "meternig valve" de vina insa incidenta e mica.
    Poate fi regulatorul de presiune din rampa ori senzorul de presiune, poate fi pompa de admisie din rezervor sau pompa de inalta presiune (destul de des).
    Intr-o astfel de situatie ai nevoie, obligatoriu, de cateva log-uri facute cu interfata de diagnoza si interpretate corect.
    Daca tot desfaci metering valve de pe pompa de inalte arunca un ochi atent (sau mai multi) pe sita valvei si in interiorul pompei. Orice urma de span iti va da un diagnostic corect. Sper sa nu fie cazul.
     
  14. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
    Nu sunt de meserie. Nu ma pricep. Am fost la 3 service-uri si au spus in felul urmator. Unul i-a spus senzor de presiune, altul i-a spus senzor de admisie. Cand scoteau mufa respectiva motorul nu mai avea acel clinchet in momentul acceleratiei. Cand i-au facut diagnoza au observat variatii destul de mari de presiune. Ideea e ca eu si simt ca motorul nu merge smooth are o smucitura. Daca de exemplu mergi constant cu 2000 de turatii si vrei sa cresti la 2500-3000 turatia cand incepi sa o calci simti acea smuceala/aceea interupere. La fel simt si la frana de motor. Au desfacut acel regulator - nu avea deloc urme de calamina. Erau 2 sau 3 suruburi. A durat 1 minut sa verifice.
     
  15. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
  16. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
    biju2000 Pai la diagnoza VCDS am fost. Ideea e ca am fost la cineva in Campia Turzii si nu s-a uitat mai deloc pe valori. Zicea ca nu apare nimic care sa fie in neregula. Si cand a scos mufa nu mai suna.
     
  17. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Este normal sa "nu sune". Acea valva este comandata de ECU pe baza informatiilor primite de la senzorul din rampa.
    Practic e un ax metalic actionat de un solenoid (electromagnet). Acel tacanit este frecventa cu care inchide valva sau frecventa cu care este alimentat solenoidul. Daca-i tai alimentarea solenoidul devine o bobina de sarma, actuatorul ramane sus iar valva este deschisa la maxim.
    Poate fi ea, poate fi senzorul, etc.
    Cu asta opresc aici raspunsurile.
     
    AudiA4B8CGLC177PS apreciază asta.
  18. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
    Multumesc pentru raspunsuri si promptitudine.
     
  19. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    AudiA4B8CGLC177PS Pe pompa de inalta presiune ai un regulator presiune (metering valve) si nu senzor. Esti sigur ca nu ai probleme cu regulatorul de presiune din rampa sau cu senzorul de presiune din rampa. Regulatorul de presiune de pe pompa controleaza debitul de motorina care intra in pompa de inalta presiune iar regulatorul de presiune de pe rampa regleaza presiunea din rampa. Senzorul de presiune din rampa raporteaza ECU presiunea si pe baza informatiilor primite, ECU controleaza cele doua regulatoare mentionate, controland astfel presiunea din rampa in functie de regimul de lucru al motorului.
     
  20. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
    La service mi s-a spus ca e regulatorul de presiune de pe pompa de inalte (regulatorul de presiune din rampa este acelasi cu regulatorul de presiune de pe pompa?). Nu sunt inginer auto lucrez in cu totul alt domeniu. Ideea e ca am comandat acel regulator de presiune de pe pompa - ca si cost undeva la 650 de lei. Masina a fost pusa pe tester si cu VCDS-ul a vazut ca exista variatii mari de presiune. Ma streseaza ca nu merge motorul curat. De azinoapte stau si citesc toata threadurile. Am citit ce a patit colegul King_BV si altii. Sunt panicat acum ca ajunge si la mine span pe traseu pana la injectoare. Am adus masina personal din Germania acum 2 luni si imi place enorm. Nu apare nici o eroare pe tester. Am fost la 3 ingineri electronisti toti au zis ca e ok. Nu stiu ce sa fac.
     

Distribuie pagina asta