1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Pompa ar trebui sa o duc sa fie verificata undeva sau ce ar trebui sa verific la ea?
     
  2. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    O duci la o reprezentanta Bosch, specializata in pompe de inalta presiune / pompe de injectie, sau un atelier autorizat de Bosch sa ti-o verifice.
     
    gabi_74 apreciază asta.
  3. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Aceasta este made în Republica Ceha,iar cealalta in Italia,care ar fi mai ok,sau nu contează ăsta.
     
  4. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Nu conteaza, daca nu vrei sa dai cu zaru' ia-o pe aia fabricata cu 1an mai tarziu adica ultima, pe ideea ca este mai 'recenta'.
    Iti recomand totusi sa ai langa tine si o valva noua pt pompa, cod 0928400643 o gasesti pe ebay
    Bafta la upgrade, te asteptam cu cp3 pe masina :-)
     
    Ultima editare: 13 Sep 2017
  5. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Pe eBay se gaseste la un preț mai bun sau o găsesc și la noi?
     
  6. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ideea este ca pompa sa fi fost demontata cat mai recent si sa aiba pe cat posibil motorina in ea, pentra a evita ruginirea elementelor interioare ale pompei. Gasesti pompa verificata, cu garantie, in kitul de adaptare, sau poti cauta una la dezmebrari pe care sa o demonteze de pe motor in fata ta si apoi sa o verifici la reprezentanta.
     
  7. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Mă refeream la valva metering,când am întrebat dacă diferă prețul de pe eBay.
     
  8. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Alea de pe ebay au dat fail cateva ..vreo 4 bucati desi erau noi. De acum lucrez doar cu bosch oem incluse in pompele cu garantie.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    audi11wst apreciază asta.
  9. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Cat ajunge una și de unde le cumperi Mac?
     
  10. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Am verificat pompa respectiva(ultima postata,data de fabricație 03.01.2009),la un service specializat, rezultatul este ca pompa funcționează perfect,inclusiv metering valve.Urmeaza sa achiziționez kitul de upgrade și sa văd unde execut lucrarea.
     
  11. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Aia e 2003 toata ziua, nu 2009 :sign_omg:
     
    paulkf apreciază asta.
  12. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Mai mult ca sigur este 09.01.2003 :)
     
  13. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Corect, anul e prima/le cifre apoi luna/zi!!:banghead:
     
  14. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Ok,am înțeles.
     
  15. NelusVL 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2014
    Locație:
    Valcea / Bucuresti
    Masina:
    A4 Avant, 2.0TDI - CJCA, 2013
    Va salut,
    Dupa ce am citit postariile colegilor care au avut probleme cu pompa de inalta presiune am decis sa fac o verificare, demontat regulatorul, gasit cateva granule fine de span, bucurie mare!
    Motorul CJCA suporta conversie la pompa CP3 (Audi A4 2013, CJCA 143CP ~ 204K)?
     
    Bogdan_High apreciază asta.
  16. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Vezi cam ce probleme a avut colegul @Clauu, cu CJCB. Cauta postarile lui din acest topic.
     
    NelusVL apreciază asta.
  17. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Da. Conversia la cp3 este fara probleme la acest motor.
    Am facut deja 4 5 identice.
    Clau a fost pionier, acolo am invatat ce trebuie facut.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    Bogdan_High și NelusVL apreciază asta.
  18. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    :) prezent. Gasesti aici toate detaliile, cat si pe vwforum. Te ajutam cu ce ai nevoie.
     
  19. Christiano 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2010
    Salut! Am un A4 B8 2.0 TDI CAGC 2010 și se pare ca am dat și eu de belea :(. Acum vreo 2 zile beculetul de bujii a început sa licare și nu mai trăgea. Am oprit și repornit motorul și s-a stins. Apoi in mers s-a aprins din nou și mi s-a oprit motorul. Am dat la automat dar nu a mai pornit. Am tractat-o și a pornit dar in 30 de sec s-a oprit din nou. Am pus testerul și mi-a dat : P008700 rampa de injecție presiune sistem joasa. Am desfăcut senzorul de pe pompa injecție și era șpan înăuntru și l-am curățat. Am am desfăcut și pe cel din capu rampei și conductele de la injectoare și nu se vede șpan. I-am dat la automat, dar nimic. Exista posibilitatea sa fie din vreun senzor? (sau trebuie neaparat schimbate pompa, injectoare, rampa, conducte, rezervor....). Ce verificări mai trebuie făcute ca sa fiu sigur?
     
    Ultima editare: 16 Oct 2017
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Foarte urat arata acolo!
    Trebuie demontat si curatat tot sistemul de alimentare, inclusiv rezervorul. Demontat injectoarele si verificate. Sunt slabe sanse sa mearga, dar nu se stie. Dupa asta ai nevoie de o pompa noua, filtru de motorina, injectoare (mai mult ca sigur ale tale nu mai merg), si multi bani.
    Bafta, ca ai mare nevoie!
     

Distribuie pagina asta