1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. stelian_pop

    stelian_pop 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca / Pfarrkirchen
    Masina:
    Audi A4 B8 11.2012, CJCA,143 CP.
    Salutare,revin cu rezolvarea problemei mele din postul #1151.
    Dupa multe verificari si discutii am ajuns la concluzia ca cel mai probabil vinovat este = Regulatorul de presiune din rampa = .
    Am comandat piesa pe Bosch dupa care direct montata. A trecut deja o luna de la montarea regulatorului si va spun ca am un relanti frumos de 0.5 permanent atunci cand motorul e in temperatura optima de lucru si nu am mai avut acel tremurat niciodata.Km actuali 180k.
    Multumesc si lui MajeStik pentru consultari.
    Toate cele bune,bafta
     
  2. soare1969 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2018
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A4 Variant 2.0 Liter 120 Ps CRD 2012
    Salut ! Și mașina mea face la fel ... e normal !!
     
  3. Mihaescu Viorel 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Curtea de Arges
    Masina:
    Audi A4 2.0 2009
    Buna seara, imi cer scuze daca ma repet cu acest subiect si v-as fi recunoscator daca ma puteti ajuta.
    Am facut un test diagnoza pe masina si au rezultat urmatoarele erori : P201500 (Intake Manifold Runner Position Sensor/Switch Circuit - Range/Performance) si P067300 (Cylinder 3 glow plug circuit).
    Pentru eroarea P201500 in service mi s-a spus ca trebuie sa schimb intreaga galerie de admisie care ma costa in jur de 2300 lei.
    Nu poate fi schimbat motorasul clapetei?
    Cei care ati intampinat cum ati rezolvat problema?

    O seara frumoasa!
     
  4. AlPacino13 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2015
    Locație:
    Tg. Mures
    Masina:
    A4 B8,CAHA, 170 CP, 2010
    Eu am schimbat galeria.
     
    Drutu Ionut apreciază asta.
  5. AudiChr.

    AudiChr. 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Negrești-Oaș
    Masina:
    Audi A4 B8 avant Sline, 2.0 TDI, 2009 cod motor CAGC.
    Eu am pus acel “metal bracket” achiziționat de pe eBay in jur de 50€ și problema s-a rezolvat.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mihaiescu Viorel nu ai citit nimic pe acest forum legat de problema ta si asta denota ca ce s-a scris este scris degeaba. Vezi ca aici nu suntem pe mizeria aia de facebook si ai obligatia sa citesti forumul fara sa intrebi nimic daca problema ta s-a mai discutat (asta afli la cautare si dupa ce citesti forumul).
     
    Moriqone apreciază asta.
  7. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Salut, ai rezolvat eroarea ? daca da, cum ai rezolvato
     
  8. Capastraru 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4
    Salut,
    Am o mica, mare problema. După aproximativ jumătate de ora de mers cu mașina îmi apare în bord acel filament ce semnifica bujiile și mașina întra în limp mode. După oprire și repornire, mașina funcționează perfect o perioada apoi se reia partea cu limp mode. Pe tester am avut o eroare la bujia pe cilindrul 1,pe care am și schimbat-o și a doua eroare legata de presiunea în rampa prea mare. Ce poate fi? Precizez ca anul trecut am întâmpinat aceeași problemă și am schimbat toată rampa cu tot cu senzori. Mulțumesc
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Reciteste integral acest topic. Bafta.
     
    George NGM apreciază asta.
  10. ClaudiuKLZ 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 2009 2.0 CAG
    Buna ziua,
    Sunt de curand posesor al unui audi a4 b8 2.0 tdi si sunt foarte multumit de el, insa am o problema, simt ca masina nu trage cum ar trebui, desii nu am niciun martor aprins, iar pe tester nu am erori, astazi am facut un log in mers si am sa postez pozele cu rezultatele din excel, singura diferenta majora pe care am observat-o a fost la air mass specified value : 1098mg/s iar la air mass actual 135g/s si creste in functie de turatie, log-ul a fost facut in treapta 3 de la 2000 rot pana la 5000.
    Va multumesc si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.
    20181221_001632.jpg
     
  11. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Ca sa vezi daca trage cum trebuie logheaza doar presiunea din turbo cerut si facut, cantitate injectata, presiune in rampa comuna cerut si facut si cuplul motor. Faci un log in treapta a 3-a, apoi faci print screen de pe excel si postezi aici. Nu am un soft de B8 in fata dar boost trebuie sa fie 2.25 barr, presiunea in rampa trebuie sa urce maxim la 1700-1800 de bari iar cantitatea injectata 57-60 miligrame pe ciclu si cuplu motor la 360 Nm, asta pentru un motor 2.0 diesel de 143 cp. Daca atinge valorile astea, sau se apropie de ele.. atunci este bine, inseamna ca trage cum trebuie sa traga. Daca nu le atinge, ai o problema undeva si atunci trebuie sa mergi la un bun diagnozator. Bafta!

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
    ClaudiuKLZ apreciază asta.
  12. ClaudiuKLZ 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 2009 2.0 CAG
    Multumesc de raspuns, apreciez. Am reluat log-ul asa cum ai spus si as vrea o parere

    20181222_235517.jpg
     
  13. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Arata ca un log de aproximativ 130-135 de cai, adica la 2100 rpm 350 Nm cuplu si 56 mg/ciclu de combustibil injectat in 2200 boost. Spre turatii mai mari scade cuplul si cantitatea injectata fiind normal asta caci asa cere softul stock. Totusi pe linia 9 vad o ezitare a turbinei avind cerut 2250 si facind doar 1900 mBarr.

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
    Ultima editare: 23 Dec 2018
    ClaudiuKLZ apreciază asta.
  14. ClaudiuKLZ 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 2009 2.0 CAG
    In certificatul masinii scrie ca motorul are 105 kw adica 143 cai dar daca bag vin-ul pe net imi apare codul motor CAGB de 136 de cai de unde rezulta interpretarea ta de 130-135 cai.
    Insa, ce ma deranjeaza pe mine e faptul ca nu simt cuplul, adica la 1.800 rpm cu pedala la fund ma baga in scaune, pleaca si dupa nu ma mai tine, doar face viteza, iar daca iau piciorul de pe acceleratie, incep sa simt iar cuplul, ca si cum cu pedala la podea ar fi infundata si cand iau usor 2 cm piciorul simt ca trage mai bine.
    Chiar si in mers normal daca o calc treptat simt cum ma baga in scaune, e mai de durata senzatia. Multumesc
     
  15. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Codul motor il gasesti pe stikerul din portbagaj in compartimentul rotii de rezerva, sau pe stikerul din cartea service, de asemenea mai este scris pe capacul de la distributie. Am avut primul meu audi din 2010 cu motor CAGB, foarte multumit am fost de ea, consuma putin si dupa ce i-am facut soft tragea foarte bine.

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
    ClaudiuKLZ apreciază asta.
  16. ClaudiuKLZ 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 2009 2.0 CAG
    Si eu sunt foarte multumit de ea, o am din iulie si nu mi-a facut decat o singura figura cu clapeta de admisie care nu inchidea cum trebuie, dar am inlocuit piesa si e foarte bine acum, consumul in afara, drum de 550km cu clima, 4 insi si portbagaj full 5.0l/100km, in oras se schimba treaba, acum iarna se duce aproape de 10, vara cam 8, multumesc pentru raspunsuri si va doresc multi km fara probleme.
     
  17. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Salutare,

    In data de 30 am facut plinul de la Petrom pentru ca plecam spre munte pentru revelion. Eu de obicei bag numai Rompetrol dar ne am adunat toti la un Petrom pe centura Ploiestiului si zic hai sa bag de aici. Pe data de 4 cand ma intorceam a inceput motorul sa tremure la turatii mici (cutie automata multitronic). In sarcina nu exista nici o problema, tragea foarte bine, schimba foarte bine, Am oprit motorul, am repornit si tot asa mergea. Am lasat-o in pace ca era foarte obosit si a 2a zi am plecat sa fac o diagnoza. Cand am pornit motorul se zgaltaia destul de tare parca mergea in 3 pistoane. Am lasat o aprox 1 minut, am plecat cu ea asa si dupa aprox. 200m si a revenit. Am ajuns la service am pus VCDS si am gasit urmatoarea eroare:

    5175 - Fuel Pressure Regulation
    P1065 00 [032] - Regulation Discrepancy
    Intermitent - Not Confirmed - tested Since Memory

    Verificata injectia, totul perfect, EGR era ok, presiunea in rampa avea oscilatii normale, totul parea perfect.

    Asta s-a intamplat vineri dimineata. Astazi dimineata a pornit normal si dupa aprox. 40km a inceput sa faca iar.

    Am suspectat calitatea motorinei. Voi ce ziceti ?
     
  18. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
    Salut, am avut aceeasi problema si am schimbat acest senzor 057130764H, acum depinde ce cod are al tau.
     
  19. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Al lui ar trebui sa aiba 057130764AB, dar merge si cel cu H. Se afla in capatul rampei comune si se desface cu o cheie fixa de 30. La schimbare o sa-ti curga motorina din rampa, asa ca la prima pornire o sa dea cateva secunde la automat pana porneste. Succes
     
  20. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Nu e problema cu motorina pentru ca o reamorsez din VCDS cum se face dupa ce schimbi filtrul. O sa vad daca asta e piesa problematica.
     
    Nexuss apreciază asta.

Distribuie pagina asta