1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    DeViAnS, de unde ai scos temperatura de 8 grade?
     
  2. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    din ce stiam eu, sub acest prag pornesc bujiile... dar nu sunt sigur :D
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    De obicei in jurul valorii de 4°, senzorul de temp.poate sa aiba o marja de 5°.
     
  4. Smiley 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 ,2000(Caga) ,143cp,2010
    Și la cutia automată care este Codul ? Multumesc


    Cum se numeste, ala e cel cu mufa portocalie ?
     
  5. Rovanpera Ionut

    Rovanpera Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    zimnicea
    Masina:
    A4-CAGA-2008
    Va salut,
    2.0TDI CAGA, 2008, 143 cp.
    Am masina de la finalul lunii octombrie a anului trecut. Pana in ianuarie anul asta a funcționat perfect.
    Motorul masinii are momente in care se tureaza singur la ralanti (1000 rpm -1100 rpm)!
    La început, cand a apărut problema, am crezut ca este vorba despre regenerarea filtrului de particule, insa VCDS-ul nu spunea asta. In urma unei testări, totul a iesit in regulă, deși chiar in momentul testarii masina era turata. (980 rpm).
    Incepand sa imi faca acest lucru din ce in ce mai des, am hotărât, in urma unor sfaturi primite de la posesori de B8, sa curat clapeta de accelerație, EGR-ul si galeria de admisie, crezand ca de aici poate veni aceasta problema. Intr-adevar erau foarte murdare. Dar din nefericire nu acestea reprezinta cauza!
    Am facut si o testare a alternatorului, a electromotorului si a bateriei. La alternator aveam 14,8 iar la borna de sub ștergătoare avea 13,2. Ceva in neregula. Am descoperit ca acel cablaj, care duce de la alternator la borna din fata a bateriei, e topit destul de rau si am decis sa il înlocuiesc. Zis si facut. Testare vcds- 14,6 v la alternator - 14,6 v la baterie!
    Totodata am schimbat si releul alternatorului pentru a-mi iesi din pareri. Fara rezultat.
    Masina se comporta la fel. Mentionez ca daca merg cu ea aproximativ 30 de minute ( fie ca e urban sau extern) turația ii scade la 900 rpm, doar pornita pe loc, pentru ca, in mers, daca actionez ambreiajul observ ca turometrul sta undeva la 920-930 rpm si numai in momentul in care calc frana turatia scade si ramane la 900
    Daca, imediat dupa aceea, opresc si repornesc motorul, turatia imi creste din nou la 1000 sau 1100 rpm!
    Motorina i-am dat preponderent Omv Maxx Motion și de la Petrom. Pe VCDS masina nu are vreo eroare. Toate service-urile la care am fost, ridica din umeri!
    Rugămintea mea este daca se poate sa ma ajutati cu un sfat, sau daca cineva a mai pățit treaba asta si i-a gasit rezolvarea, il rog sa-mi dea de veste!
    Va mulțumesc anticipat!
     
  6. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Faci un log cu vcds pe presiunea din rampa, cerut si facut, de asemenea cantitatile injectate pe postinjectia 1, 2 si 3, momentele de injectie pe postinjectia 1, 2 si 3, presiunea diferentiala pe filtrul de particole. Postezi logul aici. Nu vreau sa te speriu, am vazut masina care facea asemanator si era in o regenerare continua pentru ca avea span in injectoare. Sa speram ca nu este si cazul tau!

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  7. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Scoate regulatorul de presiune de pe pompa de inalta și verifica dacă ai span acolo.
     
  8. Rovanpera Ionut

    Rovanpera Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    zimnicea
    Masina:
    A4-CAGA-2008
    Mulțumesc Bogdan123
    Sa stii ca la service s-au uitat cei de acolo si la timpii si valorile injectie si mi-au spus ca injectoarele funcționează bine. Referitor la ideea cu regenerarea continua a filtrului de particule, din cate stiu, VCDS mi-ar fi aratat daca in momentul in care masina era turata ( si a fost turata in timpul testului) are loc regenerare sau nu. Si nu avea. Ultima regenerare avusese loc in urma cu aprox 200km si fusese dusa la 100%. Am omis sa menționez ca tot in timpul testului VCDS, in condițiile in care mașina era turata si pornita de aproximativ 20 de minute, vine un tip de acolo si imi spune sa o acelerez putin de 2 -3 ori, am "calcat-o" scurt de 2 ori pana la 2500 rpm si .. surpriza turatia a scazut la 900 rpm iar masina si- a revenit.
    Masina are momente in care funcționează foarte bine.
    O sa fac si ce mi-ai sugerat tu, sa postez logul, in speranța ca-i vom gasi "buba".
    Mulțumesc!

    gabi_74, daca regulatorul de presiune de pe pompa de inalte ar fi problema, ar fi trebuit sa mi-l dea pe tester, sau nu ? Mulțumesc pentru răspuns.
     
  9. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Scoate load manegment din optiuni si vezi daca mai face!
    Inlocuieste bateria cu alta de proba!
     
  10. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Nu la ăsta m-am referit.Am zis sa scoți regulatorul de pe pompa sa verifici dacă instalația este contaminata cu şpan.
     
    Rovanpera Ionut apreciază asta.
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ionut nu ai citit nimic si ai mers la niste mecanici prosti. Citeste inca odata acest topic integral.
     
    Rovanpera Ionut apreciază asta.
  12. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Salutare, dupa ce am schimbat ambreiajul tot am un usor tremurat al motorului. Mi a pus cineva o diagnoza si mi a zis ca presiunea din rampa are fluctuatii maricele, de la 300 de bari pana la 150 la ralanti, daca o tine turata la 2500 are fluctuatii normale. Valorile pe injectoare sunt bune. El mi-a zis ca ar putea fi pompa de inalte sau regulatorul. Ar mai putea fi de la altceva ? Uneori la ralanti merge perfect. In sarcina nu am observat pierderi de putere sau alte probleme.
     
  13. Rovanpera Ionut

    Rovanpera Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    zimnicea
    Masina:
    A4-CAGA-2008

    Salut Daniel! Am aceeași problema ca si tine, as vrea sa stiu daca si cum ai rezolvat-o! Mulțumesc!
     
  14. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Senzor rampa sau regulator rampa. De obicei este regulatorul insa Cand iti mai tremura decupleaza senzorul din rampa si vezi ce se intampla la ralanti.
     
  15. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Sa inteleg ca astea nu sunt simptome de pompa de inalte ? Nu de alta dar reparatia ar fi extrem de scumpa :)
     
  16. teo 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2011
    Locație:
    ARAD
    Masina:
    A4 B8 143cp CAGA, AN 2010
    Buna ziua
    Unde este inscriptionata pe motorul masinii seria motor pentru audi A4 2.0 an 2010 cod motor CAGA, 143 cp ? Va multumesc.
     
  17. romikatm 3rd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B7 motor 2.0 tdi BPW 103 kW an 2007 ; A4 B8 avant motor 2.0 tdi CAGA 105 kW an 2009
    Astazi am primit o veste trista:chiulasa e fisurata(de nereparat).
    Am inceput cautarile si nu stiu ce sa fac:sa iau una SH(dar n-am nici o garantie ca-i OK, dar e originala si poate materialu-i mai bun ca in AM) sau sa iau una noua AM pe care sa pun axele cu came,supapele si arcurile supape de pe cea veche?
    Am gasit AM de la AMC dar am niste nelamuriri: magazinul spune ca AMC908700 este compatibila cu motorul meu,dar spune ca e compatibila cu codurile Oe 03L103351 , 03L103351A , 03L103351J , pe cand cea de pe masina are codul 03L103373E.O fi asa cum zic ei?
    Masina este A4 Avant, 2009, 2l, 105kW-143 cp, motor CAGA, serie sasiu WAUZZZ8K3AA035843.
    Multumesc!
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asa este.

    03L 103 373 E => 03L 103 353 E => 03L 103 351 A => 03L 103 351 J.
     
  19. romikatm 3rd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B7 motor 2.0 tdi BPW 103 kW an 2007 ; A4 B8 avant motor 2.0 tdi CAGA 105 kW an 2009
    Multumesc mult!
    Si ce sa aleg intre SH(originala din dezmembrari) si noua AMC?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Alegerea ta, riscul tau. Nu pot sa te influentez in niciun fel.
     

Distribuie pagina asta