Buna tuturor fanilor audi, Am si eu aceiasi problema la motorul meu cod BCZ, nu-mi trage mai mult de 2.500 ture la cald. Cu motorul rece nu am treaba trage perfect. Cand ajunge apa la 90 grade nu mai trage nu se tureaza si se aprinde si martorul ESP. Cand calc ambreiajul o turez de 2 ori, odata pleaca pana in 2.500 ture si apoi pana la 4.000 ture si dispare martorul ESP. treaba asta nu tine mult maxim10 minute si iar se aprinde ESP si imi taie din putere. Un sfat va rog. Va multumesc.
Buna tuturor imi spune si mice cineva va rog ce cod este motoru cel detin pe masina multumesc de raspuns
Buna ziua, am si eu o problema cu ralantiul la masina. Dupa ce pornesc masina la ralanti ( motor cald) turatia creste singura de la 850 rpm la 1100 rpm fara nici o noima. Uneori sta asa tot timpul unori scade inapoi la 850 de fiecare adata in alta perioadade timp. Acelasi lucru il face uneori si in tarfic cand opresc la un semafor se tureaza singura la cca1100 . Masina nu prezinta simptome vizibile de proasta functionare, numai aceasta turare aleatorie a motorului . Masina este un Audi A6 Avbant 2.5 TDI motor BDH an 2004 132 Kw. Astept urgent parerile voastre . NUmai bine Am dat telefon astazi la Midocar Otopeni pentru o programare la o dignoza completa si cat credeti ca au cerut ; 360 de lei pe ora si dureaza 4-5 ore. adica cca 1800 lei numai diagnoza.
Salut Caută pe cineva cu vag-com ieși mult mai ieftin Sar putea sa fie senzorul temperatura antigel nu indica bine (decalibrat) pune un vag pe ea și vezi ce temperatura indica pe motor și pe instrument. Numai bine
Aceeasi problema am avut-o si eu la 1.9 tdi. Aveam aceeasi fluctuatie de relantiu. Senzorul de antigel nu parea defect ca arata bine pe bord temperatura dar in el sunt 2 parti: 1 trimite temperatura la ECU si una la Ceasul din bord daca pui testerul si vezi diferenta intre temperatura de cluster si cea de ecu el e buba
Multumesc pentru sfaturi. Vinerea viitoare am aranjat la un tip care lucreaza la Audi sa facem un test sa vedem ce indica. Va tin la curent. Numai bine.
Voi nu intelegeti ceva. Cine face diagnoza trebuie sa iti spuna exact ce trebuie sa faci adica trebuie sa mergi la mecanic pentru a remedia erorile. Cum adica faci diagnoza si intrebi pe forum ? Pai ala de ce mai are interfata pentru diagnoza ? La electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai. Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema. Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce are de facut. Intai rezolvi erori pe partea de electrica care vad ca sunt cateva si dupa, mergi la mecanic si remediezi erorile pe partea mecanica. Din spatele tastaturii nu remediezi problema. Degeaba iti spun eu aici ce inseamna codurile alea pentru ca masina nu se repara din tastatura si oricum tu nu intelegi odata ce ai pus intrebarea aici. In plus, dintre toate acele erori doar una (si nici aia de fapt) are legatura cu acest topic, in speta cu motorul in sine. Eu nu inteleg de ce va cumparati o masina pe care nu aveti unde sa o reparati (nu sunt profesionisti in electrica si mecanica in preajma ta) si cum sa o intretineti
Salut cristi, Diagnoza mi-am facut-o singur. Mi-am cumparat o interfata vcds si am postat erorile pe forum pntru ca la cine am dus-o nu am nicio rezolvare. Daca, crezi ca ma poti ajuta merci mult. O zi buna.
Degeaba iti spun eu ce sa faci pentru ca tot la electrician si mecanic trebuie sa ajungi. Ai erori pe IMMO, Clima, ceasuri = Instrument Cluster, comunicare intre module si ECU, comunicare date pe magistrala CAN, astea sunt pe partea electrica si la motor trebuie inlocuit mai mult ca sigur EGR-ul cu unul nou si original obligatoriu (nu piesa AfterMarket) si demontata complet galeria de admisie si clapeta Shut-Off = acceleratie, curatate amandoua si inlocuite toate garniturile cu unele noi si originale. Nu se repara masina din tastatura ci se repara la mecanic, electrician auto, etc.. Tot ce ti-am spus eu ai fi aflat singur daca ai fi citit NET-ul asta infinit ca si informatie, adica ai fi tradus codurile de eroare Ti-am cumparat degeaba diagnoza pentru ca iti va lua zeci de ani sa inveti toate chichitele ei. Diagnoza, sa tii minte faptul ca, obligatoriu se face doar in engleza nu in romana. Ultimele mesaje vor fi sterse pentru ca nu au nici legatura cu acest topic. Nu in ultimul rand ma repet pentru ca am mai spus asta: cand va cumparati o masina ganditi-va si unde o reparati si daca aveti un profesionist pe langa voi in mecanica, electrica, si tinichigerie pentru marca de masina care vreti sa o achizitionati. Daca nu intelegi asta si iti cumperi o masina la care stai si te uiti cand se strica iti spun eu ca ai trecut degeaba prin viata si ai facut o alegere proasta adica una facuta cu inima, nu cu capul si pentru asta suporti consecintele. Restul sunt povesti.