1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 3.0 TDI la A6 C7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de sel, 15 Iul 2016.

  1. RobertCristian 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2019
    Locație:
    Mangalia, Constanta
    Masina:
    Audi A6 c7 3.0 tdi 245 hp 2014
    Salutare tuturor!

    Recent am achizitionat un Audi A6 C7 2014 CDUC cod motor 115.768 de km provenienta Germania
    Astazi am fost la reprezentanta pentru schimbul de discuri si placute si am observat o scurgere de ulei sub motor .
    Cei de acolo au spus ca scurgerea ar fi de la garnitura superioara de la baia de ulei dandu-mi un pret destul de piperat pt reparatie circa 8500 de lei.

    O zi buna
     
    Denny 2017 și Gabi BM apreciază asta.
  2. tiby120 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2019
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6C7 3.0 245CP 2012
    Cam la fel si la mine. M-am cam obisnuit cu problema. Nu pierde chiar asa mult. Am favut 5000km de la schimb si nu cred ca au fost 300ml. Dar intradevar, murdareste pe acolo. Insa eu dau scuturile jos, le spal, iau 3-4 sprayuri de frana si curat acolo si problema rezolvata pentru inca cateva mii km . Nu prea am chef sa ma apuc sa dau cateva zeci de milioane.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este o problema cunoscuta asta care o are si Q7 si Touareg si in general toate motoarele de 3 litri fabricate dupa 2012. Ca sa remediezi costurile sunt in jurul a 1.500 Euro.
     
  4. Redim

    Redim 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant
    Salut, am un A6 din 2015 3.0 tdi 272 cp Cod motor Crdt..am tot avut probleme cu el..am schimbat axele cu came.. distributia pentru ca s au spart patinele.. acum am o bataie in partea stanga.. este o bataie metalica .. am mai citit pe forum si am vazut ca sunt multe cu problema asta , multi spun ca este un sunet normal dar mie nu mi se pare a fi normal, cineva cu un A7 spunea ca a schimbat saibile de foc si nu se mai aude...mai are cineva problema asta?
     
  5. lsc05

    lsc05 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 B9, 3.0 TDI (CSWB) quattro 218 hp, 2017
    Salut,

    din descrierea ta tind sa cred ca ai aceeasi problema ca mine, eu avand acelasi motor ca al tau in mare parte doar ca e varianta de 218 cai. Gasesti aici problema mea si este si un video cu sunetul, poate asa iti dai seama daca se aude la fel si la tine. Eu sincer nu stiu ce sa cred, un coleg zice ca e de la axele cu came, fiind un defect de fabrica la ele pe toate modelele de 3.0 V6 din 2015 pana acum. In acelasi timp mie mi se pare ca sunetul e la fel ca la colegul care a schimbat saibele de foc si O-ring-urile si spune ca s-a rezolvat problema la el.

    Eu marti o duc la investigat la reprezentanta.
     
  6. Redim

    Redim 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant
    Am schimbat saibile de foc si nu este nici o diferenta, se aude la fel ca inainte. Se pare ca problema este in alta parte. Revin cand o sa aflu ce este exact.
     
  7. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Problema e la axele cu came.Am auzit până acuma câteva sute de motoare care au această problemă și toate sună la fel ca al tău.
    La tine nu e doar tacanitul care îl are oricare motor de 3.0 tdi e și bătaia aia care provine de la axele cu came.

    Asa suna un motor care are probleme la axele cu came.



    Așa sună un motor la care axele cu came au fost schimbate si sunt noi.

     
    Cipi1982 apreciază asta.
  8. Redim

    Redim 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant
    Ideea este ca axele cu came sunt noi.. au 10000km
    Nu stiu ce sa zic!
     
  9. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    @Redim la tine sunetul e normal,acel tacanit îl au toate motoarele de 3.0 TDI.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Suntul din videoclipul 2 pus de tine se regaseste pe toate generatiile de V6 diesel. Din 2005 pana in prezent. Multa lume intreaba de ce tacane asa, si dupa du munca de convingere sa ii lamuresti ca e normal. :)

    Daca ai deschis capota si ai dat jos capacul motor, suna a bataie si tacanit in acelasi timp.
    Cu, capota inchisa, este aproape inexistent.
    In functie de accentuarea sunetului constati daca este normal sau nu.
    Cand tacanitul este insotit si de o oarecare rontaiala, atunci ori sunt axele cu came de vina ori distributia.

    Ca sa rontaie asa la ralanti, distributia trebuie sa faca mare zornaiala la pornirea dupa o perioada de 3-4 ore stationare. Ori, uzura la axele cu came.

    Stiu, rontait, zornait, tacanit, etc. pot baga omul rapid si sigur in confuzie. Dar trebuie facuta o constatare sigura inainte, deoarece nici distributia nici axele cu came nu au un pret mic de inlocuit.
     
    stefan550 și Caprita Emanuel apreciază asta.
  11. Redim

    Redim 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant
    Inteleg perfect ce spui tu dar ieri am ascultat alte 2 masini cu acceasi motorizare si surpriza: nu au bataia asta. Astazi am dus masina la reprezentanta ideea este ca la rece se aude mai tare decat la cald. Nu stiu ce sa mai cred. Astept sa vad ce imi spun maine cei de la reprezentanta ca vor sa o auda si dimineata cand este motorul rece.
     
  12. Twinsfather 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 Allroad - 3.0 - 2016
    Salut,

    Dar va da vreo eroare in VCDS aceasta problema la axul cu came ?
    Si eu am acelasi motor - 3.0 V6 - 218 CP - si am eroare - Oile Presure Regulating Valve - P164E 00 (039) Electrical malfunction Clear.

    La service mi-au spus ca este tot de la axul cu came. Ce ziceti ?
     
  13. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Salut, Din câte știu eu si din câte am auzit nu da nici o eroare problema de la axele cu came.Fa un video cu motorul pornit si îți spun faca ai probleme la axe.
     
  14. Twinsfather 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 Allroad - 3.0 - 2016
    Salut, am fost la Porsche si au zis ca motorul are zgomot cauzat de 2 axe cu came si ca bonus...si de la rola intinzatoare de la distributie.

    Eroarea era de la o mufa ce nu facea contact bine.

    Deviz....fara numar :(
     
  15. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
  16. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Asta e o mare problemă la motoarele de 3.0 TDI, axele cu came si intinzatorul de lanț.
     
  17. Twinsfather 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 Allroad - 3.0 - 2016
    155.000 km.
     
  18. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
    Salut. In afara de bataia aia, cum ar trebui sa ne dam seama ca e o problema la motor?
     
  19. Twinsfather 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 Allroad - 3.0 - 2016
    Pot sa schimb doar axele cu came acum, si data viitoare intinzatorul.

    Cam cat ar fi manopera la schimb intinzator?
     
  20. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    @NEAMTZU ne dăm seama că avem o problemă la motor doar după sunet. Ai 6 axe cu came la mașina ta v6 poate să fie duse doar cele din banc 1 sau cele din banc 2, adică doar pe o parte. Deschizi capota si îți dai si tu seama dacă asculți atent unde e problema. Lantul are o altă bătaie cloncane pentru început la pornirea mașinii pentru 2-3 secunde mai ales atunci când motorul e rece.

    Pentru axele cu came din câte știu eu din citite nu e nevoie sa demontez/scot motorul. Pentru intinzatorul de lanț trebuie demontat motorul din păcate. Care aveți garanție o puteți face pe garanție la Audi această operație. Costurile sunt câteva mii de euro însă nu știu exact. Dacă ați cumpărat mașina de la handler auto aveți garanție 1 an la motor si cutie, și hendlerul e obligat să vă repare mașina.

    Aici: https://www.motor-talk.de/forum/3-0-tdi-fl-warum-werden-nockenwellen-getauscht-t6318085.html?page= e un link de pe forumul German unde puteți să citiți mai multe despre această problemă. Pentru cei care vorbesc limba Germană
     
    NEAMTZU și lsc05 apreciază asta.

Distribuie pagina asta