Motor Diesel merge intrerupt - trepideaza - nu se accelereaza / nu trage la A3 8L - diverse probleme

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de AndreiMin, 10 Apr 2009.

  1. mihnosu

    mihnosu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A3 - 2.0 TFSi, quattro, 200CP, 2005, 3 doors, black, Ambition
    Am avut 1,9 TDI, ALD de 74 kw-101CP stock si cu alt soft 130 CP. Am mers cu masina 60.000 km schimband intre 3500 si 4000 RPM - nu am avut nicio problema cu turbina sau orice altceva. Dupa mine recomand ca pentru toate motoarele supraalimentate sa se mearga turat, dar turat.... adica nu 2500 RPM ca vezi domnule este diesel. Conteaza evident si intretinerea (curatat filtru aer la fiecare 2500 km, schimbat la 5000 -7000km impreuna cu uleiul).
     
  2. Eryck74 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A3,19TDI,2001
    Trepidatii si/sau intreruperi la relanti si in turatie - motor Diesel - A3 8L - cauze si rezolvari

    De curand mi-am luat un A3 1.9 tdi 81kw motor ASV si ptr ca nu prea tragea i-am schimbat senzorul de la debitmetru si electrovalva care comanda turbina(n75 parca iispune).Acum parca si-a mai revenit,trage putin mai bine dar tremura toata de parca nu se alimenteaza normal.Am si observat pe furtunul de tur,cel transparent bule de aer de care nu pot scapa.Am verificat toate colierele de la filtru si le-am si schimbat...Cum pot scapa de acest tremurat?
    Idei,sfaturi?:shrug:
     
  3. adibose

    adibose 6th Gear Member Staff Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    EGRul este curat? l-ai verificat?
     
  4. Eryck74 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A3,19TDI,2001
    Da,este curatat.Mai nou am schimbat si supapa de la filtru de motorina,filtru fiind nou.Parca si-a mai revenit putin dar tot tremura cand urca in ture.Nu stiu cum sa scap de aerul de pe conducta de motorina care pleaca din filtru..Culmea cand scot supapa de la filtru,filtru este gol..Nu mai stiu pe unde ar putea sa traga aer,furtunele par ok..
     
  5. flo_tiesto

    flo_tiesto 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI
    ai aceeasi masina ca si mine , acelasi motor si an :) sa stii ca si la mine sunt acele bule de aer dar nu are treava cu tremuratul
    Iti recomand sa faci un test vag-com dupa care mai discutam.
     
  6. dobarazvan

    dobarazvan 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    dej
    Masina:
    Audi A3 1,9TDI an:2001 kw:96 131cai
    Si eu am tot ASV si si eu am acelesi bule pe conducta cateodata chiar foarte multe dar merge perfect nu tremura deloc.
     
  7. Eryck74 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A3,19TDI,2001
    Testul i l-am facut si mi-a dat eroare debitmetrul...l-am schimbat si si-a mai schimbat mersul in sensul ca are mai multa viata in ea...tremuratul il simt dupa ce am schimbat debitmetrul,valva care comanda turbina si cea care comanda valva EGR ,filtrul de motorina si supapa aferenta ,colierele de la filtu si cam atat...ce ma nelamureste este faptul ca atunci cand pun contactul,cu furtunul de tur scos nu vine nici macar o picatura de motorina si filtrul de motorina dupa ce iau contactul este gol..atat primul cat si cel nou(MANN).
    O intrebare..am pompa de motorina in rezervor?Daca da cum ajung la ea?Este normal sa nu vina motorina pe tur cand pui contactul?
    Stima,
    Edi
     
  8. dobarazvan

    dobarazvan 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    dej
    Masina:
    Audi A3 1,9TDI an:2001 kw:96 131cai
    Din cate stiu eu este perfect normal ca pompa de injectie trage motorina din rezervor. Iar in rezervor nu este nici o pompa numai litrometrul care indica nivelul motorinei.
     
  9. Eryck74 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A3,19TDI,2001
    Am vazut si eu,in rezervor nu este decat o sonda..cred ca am sa o las asa un timp sa vad daca isi revine.Oricum merci de sfaturi
     
  10. flo_tiesto

    flo_tiesto 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI
    Cred ca unele modele au si pompa de motorina in rezervor , cred (nu stiu exact) ca motoarele PD au pompa in rezervor ... corectati-ma daca gresesc
     
  11. iarko_iuras 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2009
    Locație:
    alesd
    Masina:
    audi A3 ,19.tdi ,1999
    Buna...am si eu o problema cu un audi a3 model 1999 19tdi 81kw/110cp....il am deja de un an e adus din germania ...masina mergea foarte bine pana acum 2 saptamani cand am iesit din oras si la drum intins masina nu mai mergea mai mult de 120km pe ora pana max 3000 te ture....dupa 3000 de ture se tura in gol masina nu mai tragea...in timpul mersului am oprit motorul si l-am repornit iar masina tragea normal ...mergea si 200...acum deja de vre-o 2 saptamani incoace patesc in fiecare zi treaba asta,pana opresc si repornesc motorul...mentionez k timp de jumate de an tot schimb sub 2000 de ture...acum m-am mai documentat si dupa ce am patito schimb tot la 2500-2700....va rog sa ma ajutati cu un raspuns bun ...ce trebuie sa fac?...multumesc
    Edit/Delete Message
     
  12. bluewave

    bluewave 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2007
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDI ALH (micul verde)
    salut,
    cred ca tebe sa verifici turbina, iti ntra in limp mode... iar la oprire si repornire merge pana la urmatoarea er. stocata.
    Posibil sa-ti agate geometria variabila.Acesta se schimba.
    Bafta
     
  13. iarko_iuras 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2009
    Locație:
    alesd
    Masina:
    audi A3 ,19.tdi ,1999
    azi am fost cu ea la service si mi-au pus testerul pe ea si mi-a dat o eroare ...mecanicul de-acolo mi-a zis k e un senzor de evacuare parca de vina ,nu mai stiu exact cum se numeste dar orcum de ceva senzor e vorba...azi l-am si comandat pe 5 ianuarie o sal primesc...am sa dau mai multe detalii dupa cel schimb
     
  14. florinutzu16

    florinutzu16 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a6 2.5 v6 quattro 2000; Alfa 147 hatchback
    ar putea sa fie de vina shi valva(sau cum se numeste aia q geometria variabila),am avut un prieten care tot aja la viteze de 120 nu mai mergea.avea pedala la podea shi masina nu mai urca de 3000 de ture nici batuta.dupa ce ia schimbat valva aia de pe turbina manca pamantu'.pleca cu ,,scartz'' si avea quattro.
     
  15. chirita_laur

    chirita_laur 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2008
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3, 2.0 TDI, 140 de ponei dopati
    De acord cu bluewave. Daca masina trage bine, vezi geometria variabila sa nu fie blocata. Mie imi intra in limp mode la 140, ii luam contactul si il puneam rapid, usor pe acceleratie si mai urca ceva sau nu. Dat jos turbina si schimbat variabila si merge ca unsa.
     
  16. bau_bau 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    A3, 1.9 tdi, 81 kw ,2000
    salut..am urmarit mesajele voastre cu si despre turbina si calamina..si eu am achizitionat un audi a3 din 2000 1.9 tdi 81 kw, si am aceeasi problema, la treapta a 4 la 120 km/h si 3000 de ture, masina parca "se pune in cap" refuza sa mai traga, dar daca inainte de 120 in treapta a 4, si 120km/h schimb repede in viteza a 5, masina trage normal, chiar si pana la 190 (mai mult nu am indraznit inca sa incerc). Se poate sa fie turbina chiar daca face doar la o viteza lucrul acesta? si inca ceva... daca masina la relantiu dupa ce se incalzeste trepideaza, are fluctuatii la motor, de la 900 de rpm la 850 respectiv 1000, poate fi tot de la turbina? motorul cred ca din cauza la antigel, se incalzeste doar pana pe la 70 de grade, e ok? sau trebuie obligatoriu 90? mersi si astept raspunsurile voastre....
    stay safe
     
  17. sorin.crisan

    sorin.crisan 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Timisoara\Deva
    Masina:
    (ex) Audi A4 B5 1.9 TDI-PD AJM 2001
    da,trebuie sa se incalzeasca neaparat pana la 90 grade,temperatura optima de functionare a motorului..ai o problema,insa nu e grava..trebuie sa schimbi termostatul..si a mea facea la fel mai mult de 70 grade nu se incalzea indiferent cat as fi mers cu ea,am schimbat termostatul si acum sta fix la 90 grade dupa ce se incalzeste..in legatura cu celelalte probleme,mai asteapta raspunsuri de la colegii care se pricep mai bine..si mie imi oscila odata asa intre 900 si 950 de ture si dupa ce am schimbat filtrul de motorina,totul a revenit la normal..oricum,poate sa i se traga de la mai multe..bafta!
     
  18. bau_bau 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    A3, 1.9 tdi, 81 kw ,2000
    mersi...oare cam cat costa termostatul? ca stau rau cu bugetul acum...
     
  19. sorin.crisan

    sorin.crisan 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Timisoara\Deva
    Masina:
    (ex) Audi A4 B5 1.9 TDI-PD AJM 2001
    nu-i scump..eu am dat anul trecut in toamna 60 ron pe el (behr thomson) sunt cele mai indicate si deschid la 87 grade ;)
     
  20. dobarazvan

    dobarazvan 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    dej
    Masina:
    Audi A3 1,9TDI an:2001 kw:96 131cai
    Si eu am aceeasi problema cu turbina. La 110-120 refuza sa mai traga, iar dupa o oprire si o repornire totul revine la normal. In ultimul timp a inceput sa faca foarte des si este foarte inervant. Stie cineva cum se da turbina jos si cum se curata ca eu vreau sa o curat cat de repede iar in service nu siu cand o sa ajung ca stau cam prost cu cascavalu:p Daca a mai facut cineva operatia asta il rog sa ma anunte :)
     

Distribuie pagina asta