Motor Diesel merge intrerupt - trepideaza - nu se accelereaza / nu trage la A3 8L - diverse probleme

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de AndreiMin, 10 Apr 2009.

  1. Perceptoru' 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A3,1.9 TDI,1999
    1.9TDI Trepideaza motorul.Nu trage cand sa incalzeste.

    Salut.
    Cand sunt in mers si urmeaza sa opresc la semafor,o scot din timp pe liber si apas doar frana.In momentul ala,motorul incepe sa galopeze/trepideze.Mentionez ca in turatie,cand stau cu ea pe loc,merge perfect rotund motorul.Care ar fi cauza?
    Acum problema cu nr.2
    Trage perfect atunci cand motorul este rece.Cand se incalzeste,nu tot timpul,cateodata nu mai trage de zici ca nu mai are turbo/ul.Tot atunci cand este cald motorul(90 grade),cand il opresc si il pornesc din nou,imi invarte mult timp automatul pana sa porneasca...
    S-a mai lovit cineva de problemele astea???
    1.9 Tdi,110 cp,an '98.
     
  2. mandolin

    mandolin 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2015
    Locație:
    Alba
    Masina:
    A3,1.9 ASV , 2000
    Ma ajuta cineva cu un sfat / parere ?
    Astea sunt valorile de pe canalul 13 (motor cald 90 grade), am inteles ca aici se verifica injectoarele. Sunt Ok valorile ?

    12620400_1090146484342986_1793106745_o.jpg
     
  3. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, sunt foarte bune valorile.
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B8 2.0 Avant CAHA 125 KW
    Chiar de invidiat as spune :p
     
  5. mandolin

    mandolin 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2015
    Locație:
    Alba
    Masina:
    A3,1.9 ASV , 2000
    ce inseamna minusul la unele? sau cum functioneaza treaba asta? Daca are cineva rebadare sa-mi explice pe scurt..asi fi recunoscator ! :D
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B8 2.0 Avant CAHA 125 KW
    Compensarile pe injectoare se fac in functie de valoarea injectorului 3. Daca acesta are compensatia +0,5 mg/str (mg/stroke/cursa/1 rotire completa a motorului) asta inseamna ca nu atinge valoarea ceruta de ECU in mapa de injectie si este compensat cu +0,5 . Iar celelalte sunt compensate in functie de aceasta valoare, care poate sa fie pozitiva sau negativa (atunci cand injectorul 3 are valoarea naturala peste ceea ce ii cere ECU si astfel compensarea este cu -0,xx mg/str). Daca aduni valorile cu minus cu cele cu plus, vei observa ca suma va fi 0 sau foarte aproape de 0, deoarece prin definitie asta inseamna compensarea (substituirea unor valori, echilibrare).
    Asta asa foarte pe scurt, sper sa intelegi cat de cat cum sta treaba asta cu compensarea :)
     
  7. mandolin

    mandolin 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2015
    Locație:
    Alba
    Masina:
    A3,1.9 ASV , 2000
    0.33 si 0.31 is valorile daca le adun. Deci aproape ideal :D
    Asta insemnand ca toate injectoarele lucreaza bine,nu? :)
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B8 2.0 Avant CAHA 125 KW
    Da, sunt in regula, stai linistit. Cum am zis si mai sus, de invidiat ;)
     
    mandolin apreciază asta.

Distribuie pagina asta